
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia 1,3 Monotronic
r.v. 1995
Karoserie:
díky bohu bez koroze!
kompletní sada Škoda Felicia Kit Car
(široký blatníky, př/zd nárazník, zrcádka, spoiler na 5tý dveře)
rychlozámky přední kapoty
rychlozámky zadní kapoty........mám ale ještě nejsou na autě
Motor:
zvětšený objem na 1340ccm, upravený vložky+velký písty, vrtání 77mm
zvýšená komprese
zvětšený+vyleštěný sací/výfukové kanály, průměr 29mm
větší sací/výfukový ventily+upravený tvar+tvrdý ventilový pružiny
ostrá vačka 280/280.................. .............někdo se evidentně sekl (pravděpodobně je ostřejší)
lehký ojnice, odlehčený setrvák+řemenice
leštěný sání+větší průměr+pasovaný s hlavou
karbec Jikov LEKR 28, upravený+trysky 120/150.........na autě zatim seriovej Pierburg
filtr-kit K&N + malej na odfuk z víka
výfuk + svody 4/1
+svíčky Brisk extra, spojka od Feroda
-motor a převodovka v laku
podvozek:
-přední náprava
....................... po repasi
-zadní náprava
........................n ová
.......................vy ztužená...zavařená na "O" provil
.......................pa kny ferodo racing sport
.......................la kovaná
alu kola Ronal lakovaný na bílo 15/6 s pneu 195/50
tak Kit je prodanej!!
r.v. 1995
Karoserie:
díky bohu bez koroze!
kompletní sada Škoda Felicia Kit Car
(široký blatníky, př/zd nárazník, zrcádka, spoiler na 5tý dveře)
rychlozámky přední kapoty
rychlozámky zadní kapoty........mám ale ještě nejsou na autě
Motor:
zvětšený objem na 1340ccm, upravený vložky+velký písty, vrtání 77mm
zvýšená komprese
zvětšený+vyleštěný sací/výfukové kanály, průměr 29mm
větší sací/výfukový ventily+upravený tvar+tvrdý ventilový pružiny
ostrá vačka 280/280.................. .............někdo se evidentně sekl (pravděpodobně je ostřejší)
lehký ojnice, odlehčený setrvák+řemenice
leštěný sání+větší průměr+pasovaný s hlavou
karbec Jikov LEKR 28, upravený+trysky 120/150.........na autě zatim seriovej Pierburg
filtr-kit K&N + malej na odfuk z víka
výfuk + svody 4/1
+svíčky Brisk extra, spojka od Feroda
-motor a převodovka v laku
podvozek:
-přední náprava
....................... po repasi
-zadní náprava
........................n ová
.......................vy ztužená...zavařená na "O" provil
.......................pa kny ferodo racing sport
.......................la kovaná
alu kola Ronal lakovaný na bílo 15/6 s pneu 195/50
tak Kit je prodanej!!
Ondra/kit - komentáře:
-> Ondra-kit: okej... takze uz to jezdi a muzeme se sejit...
nechces si jet v nedeli zazavodit? milovice autoslalom (velky okruh)...

tak jsou tu nějaký new fotečky....aktuální stav

no jak rikam,musime se sejit...
to kolo poznas,kdyz riznes zatacku a srovnas to rychle,tak ucitis jak si to sedne na ctyri... ja mam taky uz tuhle napravu...
to kolo poznas,kdyz riznes zatacku a srovnas to rychle,tak ucitis jak si to sedne na ctyri... ja mam taky uz tuhle napravu...

jo ohledně toho kola, když jsem sjížděl z takovýho prudšího sjezdu z chodníku, trochu šikmo, tak je zadní kolo v luftě.
do mimoně nejedu
. Jinak člověče ani nevim jestli se za jízdy zvedá kolo, ono v provozu se to blbě zkouší
. Jinak včéra jsem to trochu protáhnul s bratránkem. Motor si sedá a pořád zrychluje...hlavně se vytáčí dál. Ve dvou na 3ku 140 a ještě zrychloval...odhad, reálně vidim tak 150km/h. Chce to jiný převody tohle je na nic



a jak se ti jezdi s tou napravou? zveda se ti kolo?
no koukam zivot u tohodle auta... kdy a kde se teda sejdeme? jedes ted do mimone?
kola jsem neobjednal. Aktualně: autí konečně doma, zajíždíme motor, nevýhodou je zatim sériovej karbec. Jinak vačka asi neni 280, ale je ostřejší
. Už to celkem upaluje, ale našel se další problém...převodovka. Nevim co je zač, ale serie určitě nee. Auto jede zatim na tenhle karbec: 1..asi 50, 2...90, 3...asi 140Km/h a víc nic, 4,5..netáhne. Roztočim 3ku, ředim 4ku..otáčky jdou dolu asi na 2000 a motor to neutáhne...hrozně dlouhý kvalty! Až ze zaběhne a naladíme karbec tak se ty rychlosti ještě hnou nahoru, ale pak nás čeká poskládat převodovku. Něco krátkýho


zdar, neobjednaval jsi si nahodou ve Speedpru disky Braid 15?
-> Ondra-kit: No držím palce aby jsi to dal do kupy.

-> Ondra-kit: to je spravnej pristup, jedine souhlasim

pro Tuner#2: no něco na tom sice bude, ale nechci do toho sériovej motor. Jinak, jestly se sypou nevym, tohle byl výrobní zmetek. Budou nový, pořádný...to pojede i kdyby mě to mělo zrujnovat



-> Ondra-kit: Proč sériový nikdy? Když vidím jak se tyhle sety na větší objem sypou, pokud to není od někoho, kde ale necháš ranec, tak jednoznačně 1289ccm

Tak došlo na nejhorší, čekám na nový písty z Boleslavy!!! se známim jsem ještě nemluvil, ale mělo by zůstat u 1340ccm(sériový nikdy!)
..mám dotaz, nevíte někdo, jak je to se stálejma převodama? Ta moje by měla mít asi 3,9..rok 1995, ty nový feldy snad 4,17 a jak to má pick-up? Má kratší? díky
tak, konečně by se s tim mělo nějak pohnout, známej to nějak řeší s těma kroužkama přes Boleslav....lidi co stavěj závodní motory. Jinak mě láká jedna maličkost, koupit si upravenou kliku od Ing. Chovance. Při použití mojich pístů by se to šouplo z 1340-1450ccm

-> B-rider: nejlepsi je MPI se zapalovaci listou...



Jestli ti muzu poradit, tak to pruhledne viko rozdelovace bych tam nedaval. Jednak se stejne brzy zaprasi a hlavne probiji a casem cele popraska jak pravitko do skoly a muze se rozpadnout. Nejlepsi je original.
-> Ondra-kit: ja mam zatim jen vacku a jednotku od ME, pak nerezove svody 4-2-1 ME, stredni dil s rezonatorem a koncovy dil rychlopruchozi, to je ocelovy (casem to chci dat taky nerez od ME)... pak takovy blbosti jako naporovy prisun studeneho vzduchu...
na podzim bych chtel dat hlavu od ME a pristi rok vic zainvestovat a mit z toho 1,5MPI... pres 110koni vykon... (motor na bezny jezdeni)... uz ted to jede solidne a jeste lepe to pojede... :)
na podzim bych chtel dat hlavu od ME a pristi rok vic zainvestovat a mit z toho 1,5MPI... pres 110koni vykon... (motor na bezny jezdeni)... uz ted to jede solidne a jeste lepe to pojede... :)
no s těma mejma pístama, až mě to nasere, tak do toho prdnem závodní téčka a bude
