
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Toto auto užívám od března 2005 kdy ho zakoupil můj táta jako druhé auto, protože jsem měl od prosince 2004 řidičák a Peugeot 307 který máme je jím maximálně vytížený.
Po určité době hledání jsme ne uplně výhodně koupili tohoto Favorita, ale byl na plyn s platností do roku 2012, takže nebylo co řešit...
A tim to všechno začalo. Propadl jsem tomuto vozu a starší ani mladší škodovku bych nechtěl, spolu jsem toho prožili za ty dva roky až neuvěřitelně mnoho. Od radostí cesty po Francii až po starosti v zimě...
Zpočátku auto sloužilo pro mé zdokonalení se po absolvování autoškoly, současně na dopravu do školy, prázdninové cestě po Francii, vzápětí se na něm učila sestra, po ukončení střední školy jsem se dostal přes kamaráda k autosportu a už to bylo všechno v prdely! :o))
************************* ************************** *********
Škoda Favorit 135 r.v 93
- později jsem zjistil že byl nějak bouraný na levou stranu..
Karoserie
- vyvařená podlaha
- nové prahy, zadní lemy
- rozpěra předních tlumičů
Motor
- série 43 kW na LPG
- v plánu je felicie s 280° vačkou
- převodovka 4,16
Podvozek
- HP Sporting
- ramena Felicie s okem na stabilizátor
- stabilizátor 20mm
- kola, plechy 14" bílý komaxit
- předek 185/55/14 Uniroyal
- zadek 185/60/14 Dunlop
V přípravě
- skořepina (už je doma čeká na pás)
- výfuk made in doma
- pásy 4 bod
Když pán bůh dá, tak motor... (bez motoru to totiž nejede)
Velké díky: Mizi
************************* ************************** *********
Aktuality:
- v průběhu velikonoc: koupeny pneu 2x uniroyal 185/55/14 a 2x dunlop 185/60/14
- 11.4. 2007: nové kotouče a držáky třmenů... (při prždění to nekope do volantu)
Po určité době hledání jsme ne uplně výhodně koupili tohoto Favorita, ale byl na plyn s platností do roku 2012, takže nebylo co řešit...
A tim to všechno začalo. Propadl jsem tomuto vozu a starší ani mladší škodovku bych nechtěl, spolu jsem toho prožili za ty dva roky až neuvěřitelně mnoho. Od radostí cesty po Francii až po starosti v zimě...
Zpočátku auto sloužilo pro mé zdokonalení se po absolvování autoškoly, současně na dopravu do školy, prázdninové cestě po Francii, vzápětí se na něm učila sestra, po ukončení střední školy jsem se dostal přes kamaráda k autosportu a už to bylo všechno v prdely! :o))
************************* ************************** *********
Škoda Favorit 135 r.v 93
- později jsem zjistil že byl nějak bouraný na levou stranu..
Karoserie
- vyvařená podlaha
- nové prahy, zadní lemy
- rozpěra předních tlumičů
Motor
- série 43 kW na LPG
- v plánu je felicie s 280° vačkou
- převodovka 4,16
Podvozek
- HP Sporting
- ramena Felicie s okem na stabilizátor
- stabilizátor 20mm
- kola, plechy 14" bílý komaxit
- předek 185/55/14 Uniroyal
- zadek 185/60/14 Dunlop
V přípravě
- skořepina (už je doma čeká na pás)
- výfuk made in doma
- pásy 4 bod
Když pán bůh dá, tak motor... (bez motoru to totiž nejede)
Velké díky: Mizi
************************* ************************** *********
Aktuality:
- v průběhu velikonoc: koupeny pneu 2x uniroyal 185/55/14 a 2x dunlop 185/60/14
- 11.4. 2007: nové kotouče a držáky třmenů... (při prždění to nekope do volantu)
DOM / FAVORIT - komentáře:
jo a máš to tu hezké..ide vydět na co majů vysokoškoláci čas

-> Bacil: 60/40, ale rozdíl jsem neměřil, zadní lemy budu upravovat až se mě podaří skompletovat 14" disky 6" široké z VW, pro ty už to potřebuje přihnout, ale na seriových kolech není nutná žádná úprava...
HPcko ake tam mas? 60/40 ?40/40,? kolko siel dole? v zadu si zohynal lemi na blatniku?
nějak mě to tady zamrzlo, měl bych to aktualizovat...., vymést pavučiny z výfuku by to chtělo, to jo

noo už se těším až půjdeme zajezdit
ještě dodělat lak...a hodit tam ty kola...a bude pěknej
Kde je skořápka?

