skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nové tlumiče Kayaba, výfuk, ...
Škoda Favorit GLX r. v. 1994 má najeto skoro 145 000 km (původ Německo)
Motor 135B 40kw se nepřímým vstřikem od BOSCHe, je dobře zajetý a ochotně se vytáčí (na fávo)
Kola 5J x 13" ET36 s pneu 165/70 R13 prostě klasika
V interiéru je přidělávaná loketní opěra s středovým tunelem původně na kasety po upravě z toho vznikla další přihrádka a ještě tam mám horní díl palubky z felicie
Audio - autorádio SONY CDX-GT200 krmí vzadu 2 x basáky TVM 6614 + ARV 89 a v předu 2 x 100mm dvoupásmáky Starbass
Auto má už jiného majitele
Škoda Favorit GLX r. v. 1994 má najeto skoro 145 000 km (původ Německo)
Motor 135B 40kw se nepřímým vstřikem od BOSCHe, je dobře zajetý a ochotně se vytáčí (na fávo)
Kola 5J x 13" ET36 s pneu 165/70 R13 prostě klasika
V interiéru je přidělávaná loketní opěra s středovým tunelem původně na kasety po upravě z toho vznikla další přihrádka a ještě tam mám horní díl palubky z felicie
Audio - autorádio SONY CDX-GT200 krmí vzadu 2 x basáky TVM 6614 + ARV 89 a v předu 2 x 100mm dvoupásmáky Starbass
Auto má už jiného majitele
faavo_michal / 135 GLX BMM - komentáře:
-> varok: jo tyhle kola bývali kdysi na felicii takže rozteč byla 4x100
Ještě jsem chtěl poprosit. Ty Alu kola byly na rozteč 4*100? Já takové viděl, ale všechny jen na rozteč 98, např nepér. Děkuji.
-> varok: jo prodal chtěl jsem něco silnějšího
Ahoj, ty už jsi to fáčko prodal? Není to škoda?
Stanislav Krpáč:
Je to jednoduchý vyndáš kastlík a tu kapličku nad přístrojovkou a ten feliciáckej díl jenom nato našroubuješ, horší to pak máš s elektrikou
Je to jednoduchý vyndáš kastlík a tu kapličku nad přístrojovkou a ten feliciáckej díl jenom nato našroubuješ, horší to pak máš s elektrikou
jak je slozity prehodit ten vrchni dil palubky dik



kup si eRko 
