skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
-Srazy od 2022 - 2024 nic!!!
Srazy v roce 2021:
- žádné srazy
Srazy v roce 2020:
- žádné srazy
Srazy v roce 2019:
- žádné srazy
Srazy v roce 2018:
- žádné srazy
Srazy v roce 2017:
- žádné srazy
Srazy v roce 2016:
- žádné srazy
Srazy v roce 2015:
-žádné srazy
Srazy v roce 2014:
-žádné srazy
Srazy v roce 2013:
- žádné srazy
Srazy v roce 2012:
- 5.5. fashion cars - Vysoké Mýto
- jediný sraz s autem jinak jako divák (na čumandu :-) )
Srazy v roce 2011:
- 15.5. fashion cars - Vysoké Mýto
- 18.6. RelaxMeeting – dostihové závodiště Pardubice
- 25.6. tuning x cars meeting 16. - Česká Skalice - Rozkoš
- 20.8. TpO Tuning sraz IV. - Třebechovice pod Orebem
Srazy v roce 2010:
- 1.5. fashion cars - Vysoké Mýto
-19.6. tuning x cars meeting 15. - Česká Skalice - Rozkoš
-31.7. 4. celorepublikový sraz vozů škoda Favorit - Horka II.
-21.8. TpO Tuning sraz III. - Třebechovice pod Orebem
-2.10. tuning x cars meeting 16. - Česká Skalice - Rozkoš
Srazy v roce 2009:
- 2.5. fashion cars - Vysoké Mýto
- 30.5. tuning x cars meeting 13. - Česká Skalice - Rozkoš
- 4.7. 7th sraz skoda.virt.cz - Hrochův Týnec
-11.7. RelaxMeeting - dostihové závodiště Pardubice
- 1.8. III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
- 15.8. tuning sraz ,,na AMERICE,, II. - Třebechovice
- 22.8. 6.Podborský auto-hifi tuning sraz - Machov - okr. Náchod
Srazy v roce 2008:
- 3.5. tuning x cars meeting 11. - Česká Skalice - Rozkoš
- 17.5. fashion cars - Vysoké Mýto
- 21.6. tuning fest - Hradec Králové - letiště
- 12.7. sraz lidi ze stránek - Hrochův Týnec
- 2.8. celostatní sraz Favorit - Horka II Zruč nad Sázavou
- 3.8. Sraz Favorit u lizátek - Hradec Králové
- 23.8. 5.Podborský auto-hifi tuning sraz - Machov - okr. Náchod
- 6.9. tuning x cars meeting 12. - Česká Skalice - Rozko
- 13.9. Relax Meeting ATC Konopáč - Heřmanův Městec
- 21.9. Východočeský regionální sraz - Hradec Králové
ZÍSKANÉ OCENĚNÍ 2008:
- 3.8.08 - Celostátní sraz Favoritu: 3. místo nej tuning, 3. místo nej motor
ZÍSKANÉ OCENĚNÍ 2009:
- 1.8.09 - Celostátní sraz Favoritu: 3. místo nej tuning, 1. místo nej motor
- 22.8.09 - Podborský auto-hifi tuning sraz: 2. místo škoda, 1. místo nej motor
ZÍSKANÉ OCENĚNÍ 2010:
- 19.6. - 15. tuning x cars meeting: 2. místo oldies scene
-31.7. - 4. celorepublikový sraz vozů škoda Favorit- 1. místo - desing motoru, 2. místo - tuning, 2. místo - audio, 3. místo - interiér
-2.10. - 16. tuning x cars meeting: 2. místo oldies scene
-Škoda Favorit 135 GLX
Rok výroby……………………....1993
MOTOR
zážehový řadový čtyřválec,uložený napříč, pohon předních kol
rozvod………………………….....OHV se dvěma ventily na válec
příprava směsi…………………..karburátor
zdvihový objem………………...1 289cm3
nejvyšší výkon……………….....cca 44 kW/60 k
při……………………………........5 000ot/min
nejvyšší točivý moment……….cca 110 Nm
při……………………………........3 000ot/min
V max………………………….....160 Km/h
Zrychlení 0-100Km/h………….cca13 s
-ÚPRAVA
-motor:
- snížená hlava 0,8 mm
- leštěné sací a výfukové kanály
- pasované kanály z hlavy na saní a výfukové potrubí
- průhledné víčko rozdělovače
- zapalovací svíčky BOSCH se čtyřmi jiskřištěmi
- odlehčený setrvačník 1,5 Kg
- řemenice0,5 Kg
- startér z Felície
- nové rozvody a veškeré nové těsnění
- matice a šrouby v NEREZU!!
-pětistupňová manuální (bez úprav) , pod celým motorem ližina o síle 7mm! kombinací ocel+nerez
-leštěné díly: termostat, víko ventilů, alterátor, startér, rozpěrná mezi tlumičema
-sací potrubí:
- kryt motoru z Felície 1.3 Mpi, sportovní kónusový filtr s tepelným štítem vše v krémové barvě
- nerezovou leštěnou trubkou vlastní výroby
- oddychový filtr značky PILOT
-výfukové potrubí:
- svody a středový tlumič originál, zadní výfuk vlastní výroby z nerezu průměr 100 mm
-motorový prostor:
- desing lakováných dílů v slonové kosti + přední příčka a kapota
- desing leštěné kloboučkové matice a desing maltézké kříže
- elektro instalace nově potažená v nové izovaci
- modře podsvícen motorový prostor
- kapota otevíraná na tlumičich z 5.dvěřích
-LITÁ KOLA
- BBS RM 012 6,5x15" ET 33
- barva: červená metaliza (lucifer) vzorním Peugeot
-PNEUMATIKY
- Continental ContiSportContact 165/45 R15
-PODVOZEK
-zadní: HP Sporting (tuning) 30-90mm, dorazy origo a doraz raceland: 4cm na každé straně
-přední: HP Sporting (tuning) 30-100mm, dorazy origo upravený a 1cm dorazu Raceland na každé straně
-natřené podběhy v sloní kosti,
-KAROSERIE
-přední strana:
- přední nárazník svařený vrchní díl favorit a spodní Felície +98 a zahlazen - černá metalíza
- kulaté denní svícení svítivost 6000K a chrom ozdobný kroužek
- maska z +93 upravená(zahlazená)
- přední čírá světla (skleněná), čočky, bi-xenony 10 000 Kelvin +Angel Eyes kroužky
- zamračená kapota zavařené nasávání topení desing díry v kapotě, dvoubarevně lakovaná
- centrální stěrač, stěrač FLAT
- na přední skle clonítko
- černý kožený návlek na kapotu
-boční strana:
- boční černé čiré blinkry s luxeon ledky z VW
- sportovní zrcátka (kapky)
- bočních dveří u řidiče nápisy firem
- plastové lemy - černé metalíze
-zadní strana:
- zadní zahlazený nárazník z orig. Favorita SPZ pod nárazníkem – černé metalíze
- rovny kryt místo zadní SPZ mezi světly
- zadní světel kouřovočervený kryty
- osvětlení: diademovými žárovky v blinkrech, LED žárovky
- zpátečkách diademové žárovky
- 5.dvěřích zavařen stěrač a ostřikovač
-BRZDY
- přední brzdy po celkové GO v laku nové destičky LUCAS, hadice a prachovky, zadní brzdy po celkové GO v laku.
- přední vrtané kotouče Ferodo + desky Ferodo DS Performance
-INTERIÉR
- původní interiér z Favorita +93
-doplňky v interiéru stříknuté černou barvou
- středoví panel z Felície
- černé koberečky s synbol maltézkými kříži
- rámeček kolem řadicí páky z leštěného nerezu
- letecké vypínače s krycím štítem
- hliníkové kličky na stahování oken
- tachometr v MPH + ALU leštěné rámečky kolem budiků, přístojový štít v černém floku
- sportovní volant Victor + nába Victor
- sportovní pedály MOMO
- krácená řadicí páka hlavicí MOMO
- 4 bod sportovní pásy MOMO
- sportovní sedačky od firmy König
- zabudované přídavné budíky v palubce: teplota oleje, tlak oleje , voltmetr
-AUDIO
-baterie: BOSCH 74Ah, bateriové svorky pozlacené plus s digitální displej voltmetr
-příslušenství: pojistková pouzdra Carpower, bateriové svorky pozlacené s digitálním voltmetr
-kabely: Carpower
-zástavba v přední části:
-radio: CD/MP3 receiver SONY Xpód CDX-GT500 (4x50W) s dálkovým ovládáním
-výškové reproduktory: SONY XS-H03, 25mm
-vpředu: dvoupásmové komponentní reproduktory SONY XS-F1724SE, 170mm
-zástavba v zavazadelníku:
-zadní: ovály SONY XS-F6926SE, 6"x9"
-v podlaze v kufru: SONY XS-F1036SE, 100mm
-subwoofer: SONY XS-L122P5S 1300W, 300mm
-zesilovač: POWER CONCEPT BY MONACOR HPB-502, 2x250W zapojení do můstku 1x500W
-DVD přehrávač: SONY DVD DVP-FX720 s dálkovým ovládáním
-LCD monitor: typ TM-6169 zabudované v palubce dvířkách kastiku
-kapacitor: GHOST 1F z digitálním displejem kolísání napětí
-ozvučnice basreflex zabudovaná podlaze místo rezervy
-kufr potažen světlé látce a černě lakovanými díly
-CO JE V PLÁNU?,....... A CO BUDE V ROCE 2013??
A tímto bych chtěl také poděkovat svému tátovi za pomoc s autem, moc děkuji.
- VIDEO I.: www.stream.cz/video/24618 -favo-tuning
- VIDEO II.: www.stream.cz/video/20114 6-fawo-tuning-ii
(NEW) - VIDEO III. www.stream.cz/video/.../4 08187-favo-tuning-iii
Fáčko winter car II. :skoda-virt.cz/cz/.../6812 -lubis-facko-135-ls-winter -car
Fáčko low : skoda-virt.cz/cz/.../1211 3-lubis-facko-low
Srazy v roce 2021:
- žádné srazy
Srazy v roce 2020:
- žádné srazy
Srazy v roce 2019:
- žádné srazy
Srazy v roce 2018:
- žádné srazy
Srazy v roce 2017:
- žádné srazy
Srazy v roce 2016:
- žádné srazy
Srazy v roce 2015:
-žádné srazy
Srazy v roce 2014:
-žádné srazy
Srazy v roce 2013:
- žádné srazy
Srazy v roce 2012:
- 5.5. fashion cars - Vysoké Mýto
- jediný sraz s autem jinak jako divák (na čumandu :-) )
Srazy v roce 2011:
- 15.5. fashion cars - Vysoké Mýto
- 18.6. RelaxMeeting – dostihové závodiště Pardubice
- 25.6. tuning x cars meeting 16. - Česká Skalice - Rozkoš
- 20.8. TpO Tuning sraz IV. - Třebechovice pod Orebem
Srazy v roce 2010:
- 1.5. fashion cars - Vysoké Mýto
-19.6. tuning x cars meeting 15. - Česká Skalice - Rozkoš
-31.7. 4. celorepublikový sraz vozů škoda Favorit - Horka II.
-21.8. TpO Tuning sraz III. - Třebechovice pod Orebem
-2.10. tuning x cars meeting 16. - Česká Skalice - Rozkoš
Srazy v roce 2009:
- 2.5. fashion cars - Vysoké Mýto
- 30.5. tuning x cars meeting 13. - Česká Skalice - Rozkoš
- 4.7. 7th sraz skoda.virt.cz - Hrochův Týnec
-11.7. RelaxMeeting - dostihové závodiště Pardubice
- 1.8. III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
- 15.8. tuning sraz ,,na AMERICE,, II. - Třebechovice
- 22.8. 6.Podborský auto-hifi tuning sraz - Machov - okr. Náchod
Srazy v roce 2008:
- 3.5. tuning x cars meeting 11. - Česká Skalice - Rozkoš
- 17.5. fashion cars - Vysoké Mýto
- 21.6. tuning fest - Hradec Králové - letiště
- 12.7. sraz lidi ze stránek - Hrochův Týnec
- 2.8. celostatní sraz Favorit - Horka II Zruč nad Sázavou
- 3.8. Sraz Favorit u lizátek - Hradec Králové
- 23.8. 5.Podborský auto-hifi tuning sraz - Machov - okr. Náchod
- 6.9. tuning x cars meeting 12. - Česká Skalice - Rozko
- 13.9. Relax Meeting ATC Konopáč - Heřmanův Městec
- 21.9. Východočeský regionální sraz - Hradec Králové
ZÍSKANÉ OCENĚNÍ 2008:
- 3.8.08 - Celostátní sraz Favoritu: 3. místo nej tuning, 3. místo nej motor
ZÍSKANÉ OCENĚNÍ 2009:
- 1.8.09 - Celostátní sraz Favoritu: 3. místo nej tuning, 1. místo nej motor
- 22.8.09 - Podborský auto-hifi tuning sraz: 2. místo škoda, 1. místo nej motor
ZÍSKANÉ OCENĚNÍ 2010:
- 19.6. - 15. tuning x cars meeting: 2. místo oldies scene
-31.7. - 4. celorepublikový sraz vozů škoda Favorit- 1. místo - desing motoru, 2. místo - tuning, 2. místo - audio, 3. místo - interiér
-2.10. - 16. tuning x cars meeting: 2. místo oldies scene
-Škoda Favorit 135 GLX
Rok výroby……………………....1993
MOTOR
zážehový řadový čtyřválec,uložený napříč, pohon předních kol
rozvod………………………….....OHV se dvěma ventily na válec
příprava směsi…………………..karburátor
zdvihový objem………………...1 289cm3
nejvyšší výkon……………….....cca 44 kW/60 k
při……………………………........5 000ot/min
nejvyšší točivý moment……….cca 110 Nm
při……………………………........3 000ot/min
V max………………………….....160 Km/h
Zrychlení 0-100Km/h………….cca13 s
-ÚPRAVA
-motor:
- snížená hlava 0,8 mm
- leštěné sací a výfukové kanály
- pasované kanály z hlavy na saní a výfukové potrubí
- průhledné víčko rozdělovače
- zapalovací svíčky BOSCH se čtyřmi jiskřištěmi
- odlehčený setrvačník 1,5 Kg
- řemenice0,5 Kg
- startér z Felície
- nové rozvody a veškeré nové těsnění
- matice a šrouby v NEREZU!!
-pětistupňová manuální (bez úprav) , pod celým motorem ližina o síle 7mm! kombinací ocel+nerez
-leštěné díly: termostat, víko ventilů, alterátor, startér, rozpěrná mezi tlumičema
-sací potrubí:
- kryt motoru z Felície 1.3 Mpi, sportovní kónusový filtr s tepelným štítem vše v krémové barvě
- nerezovou leštěnou trubkou vlastní výroby
- oddychový filtr značky PILOT
-výfukové potrubí:
- svody a středový tlumič originál, zadní výfuk vlastní výroby z nerezu průměr 100 mm
-motorový prostor:
- desing lakováných dílů v slonové kosti + přední příčka a kapota
- desing leštěné kloboučkové matice a desing maltézké kříže
- elektro instalace nově potažená v nové izovaci
- modře podsvícen motorový prostor
- kapota otevíraná na tlumičich z 5.dvěřích
-LITÁ KOLA
- BBS RM 012 6,5x15" ET 33
- barva: červená metaliza (lucifer) vzorním Peugeot
-PNEUMATIKY
- Continental ContiSportContact 165/45 R15
-PODVOZEK
-zadní: HP Sporting (tuning) 30-90mm, dorazy origo a doraz raceland: 4cm na každé straně
-přední: HP Sporting (tuning) 30-100mm, dorazy origo upravený a 1cm dorazu Raceland na každé straně
-natřené podběhy v sloní kosti,
-KAROSERIE
-přední strana:
- přední nárazník svařený vrchní díl favorit a spodní Felície +98 a zahlazen - černá metalíza
- kulaté denní svícení svítivost 6000K a chrom ozdobný kroužek
- maska z +93 upravená(zahlazená)
- přední čírá světla (skleněná), čočky, bi-xenony 10 000 Kelvin +Angel Eyes kroužky
- zamračená kapota zavařené nasávání topení desing díry v kapotě, dvoubarevně lakovaná
- centrální stěrač, stěrač FLAT
- na přední skle clonítko
- černý kožený návlek na kapotu
-boční strana:
- boční černé čiré blinkry s luxeon ledky z VW
- sportovní zrcátka (kapky)
- bočních dveří u řidiče nápisy firem
- plastové lemy - černé metalíze
-zadní strana:
- zadní zahlazený nárazník z orig. Favorita SPZ pod nárazníkem – černé metalíze
- rovny kryt místo zadní SPZ mezi světly
- zadní světel kouřovočervený kryty
- osvětlení: diademovými žárovky v blinkrech, LED žárovky
- zpátečkách diademové žárovky
- 5.dvěřích zavařen stěrač a ostřikovač
-BRZDY
- přední brzdy po celkové GO v laku nové destičky LUCAS, hadice a prachovky, zadní brzdy po celkové GO v laku.
- přední vrtané kotouče Ferodo + desky Ferodo DS Performance
-INTERIÉR
- původní interiér z Favorita +93
-doplňky v interiéru stříknuté černou barvou
- středoví panel z Felície
- černé koberečky s synbol maltézkými kříži
- rámeček kolem řadicí páky z leštěného nerezu
- letecké vypínače s krycím štítem
- hliníkové kličky na stahování oken
- tachometr v MPH + ALU leštěné rámečky kolem budiků, přístojový štít v černém floku
- sportovní volant Victor + nába Victor
- sportovní pedály MOMO
- krácená řadicí páka hlavicí MOMO
- 4 bod sportovní pásy MOMO
- sportovní sedačky od firmy König
- zabudované přídavné budíky v palubce: teplota oleje, tlak oleje , voltmetr
-AUDIO
-baterie: BOSCH 74Ah, bateriové svorky pozlacené plus s digitální displej voltmetr
-příslušenství: pojistková pouzdra Carpower, bateriové svorky pozlacené s digitálním voltmetr
-kabely: Carpower
-zástavba v přední části:
-radio: CD/MP3 receiver SONY Xpód CDX-GT500 (4x50W) s dálkovým ovládáním
-výškové reproduktory: SONY XS-H03, 25mm
-vpředu: dvoupásmové komponentní reproduktory SONY XS-F1724SE, 170mm
-zástavba v zavazadelníku:
-zadní: ovály SONY XS-F6926SE, 6"x9"
-v podlaze v kufru: SONY XS-F1036SE, 100mm
-subwoofer: SONY XS-L122P5S 1300W, 300mm
-zesilovač: POWER CONCEPT BY MONACOR HPB-502, 2x250W zapojení do můstku 1x500W
-DVD přehrávač: SONY DVD DVP-FX720 s dálkovým ovládáním
-LCD monitor: typ TM-6169 zabudované v palubce dvířkách kastiku
-kapacitor: GHOST 1F z digitálním displejem kolísání napětí
-ozvučnice basreflex zabudovaná podlaze místo rezervy
-kufr potažen světlé látce a černě lakovanými díly
-CO JE V PLÁNU?,....... A CO BUDE V ROCE 2013??
A tímto bych chtěl také poděkovat svému tátovi za pomoc s autem, moc děkuji.
- VIDEO I.: www.stream.cz/video/24618 -favo-tuning
- VIDEO II.: www.stream.cz/video/20114 6-fawo-tuning-ii
(NEW) - VIDEO III. www.stream.cz/video/.../4 08187-favo-tuning-iii
Fáčko winter car II. :skoda-virt.cz/cz/.../6812 -lubis-facko-135-ls-winter -car
Fáčko low : skoda-virt.cz/cz/.../1211 3-lubis-facko-low
Lubis/Fáčko 135 GLX - komentáře:
00:02:02
26.11.2009
26.11.2009
Frenky
-> Lubis: čepičky na ventilky jak ti tu radí dát na čudliky dveří mám a neni to špatný..já teda nemám kříže ale hlavu kobry..a co jinak favo děláš makáš?sme si řikal že musim přez zimu zamakat abych zase dotáhl vzhled na vaši uroven ale bohužel okolnosti tomu asi chteji jinak nejsou penize ani čas( na favo sme zatim ani nesáhl..
22:01:53
25.11.2009
25.11.2009
Miky
Ty brďo tak tohle je hodně vpohodě fágl. Moc semi líbí tvá práce. Pěkný fakt
19:52:41
25.11.2009
25.11.2009
Lubis
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: díky
19:31:15
25.11.2009
25.11.2009
Lubis
-> goofy1983: no,.....dobrý nápad díky popřemýšlím.
19:27:38
25.11.2009
25.11.2009
OndraKrupi
-> Lubis: gratulace za poháry
19:05:26
25.11.2009
25.11.2009
goofy1983
jj...vidim ..už jsme koukal..škoda ale možna by šli upravit na količky do dveři..
18:57:39
25.11.2009
25.11.2009
Lubis
-> goofy1983: dal jsem tam nějaký NEW fotky tak je to vidět.
18:50:34
25.11.2009
25.11.2009
goofy1983
aha..no vidiš..koukal jsme na kola ale z těch fotek to nešlo poznat
18:11:32
25.11.2009
25.11.2009
Lubis
-> goofy1983: Ahoj, díky za pochvalu .Jo nárazník je udělanej Favo+Felicie. No čepičky na ventilky by byli pěkný kdybych to měl na co dát já totiž mám ventilky skryty .
17:49:43
25.11.2009
25.11.2009
goofy1983
musím říct že nádhera,ten přední nárazník je upravený z feldy??jinak opravdu nádherný fáčko
možná by to chtělo ještě koupit krytky ventilku s kříži..
možná by to chtělo ještě koupit krytky ventilku s kříži..
01:01:33
17.11.2009
17.11.2009
Hofik
-> Lubis: To víš musim se snažit abych nezahálel...\lupo už mám po kolizi se srnkou v cajku tak se dělá na Fávu...a jak ty pokračuješ???
21:25:04
25.10.2009
25.10.2009
Yogi55
-> Lubis: zdar. mam otazocku, kde si zohnal to viecko nadrze?
22:48:59
20.10.2009
20.10.2009
josh
a jak si to dokazal?...co jsem byl ve sklenarstvich, tak nikdo tomu neveril, ze to jde
21:43:05
20.10.2009
20.10.2009
OndraKrupi
-> josh: vybroušené ptal jsem se ho osobně na hrocháči
19:46:58
20.10.2009
20.10.2009
PedroBA
-> josh: podla mna to su cire kryty od Ellri
17:36:41
20.10.2009
20.10.2009
josh
jeste dotaz
ty predni skla na svetlech, to jsou plasty nebo vybrousene original skla?
ty predni skla na svetlech, to jsou plasty nebo vybrousene original skla?
13:40:34
14.10.2009
14.10.2009
josh
ja to udelam cele cerne
13:18:00
14.10.2009
14.10.2009
Peopas
ale jsou i pekne drahe,sehnal jsem nejlevnejsi za 25O kc kus
09:57:19
14.10.2009
14.10.2009
josh
dik za radu