
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA FELICIA 1.3 MPI
-rok výroby 2000
MOTOR
zážehový řadový čtyřválec,uložený vpředu napříč,pohon předních kol
rozvod OHVse dvjěma ventily na válec
příprava směsi elektronické vstřikování benzínu
zdvihoví objem 1 289cm3
nejvyšší výkon 50kw/68k
při 5 000ot/min
nejvyšší točivý moment 106Nm
při 2 600 ot/min
v-max cca kolem 160-170km/h
zrychlení 0-100km/h 13.5
ÚPRAVY
otevřené sání R.evolution,výfuk zadní díl upravená koncovka směrem dolu po vzoru fabie, chtěl jsem zanechat zadní narazník v
hladkých liniich, leštěná rozpěra tlumičů, leštené ventilové víko, nerezové misky na horním uložení tlumičů, víčko oleje, leštený
startér, alternátor, pístnice na kapotu, spodní kryt motoru v krémové barvě, návleky na hadicých ve stříbrné barvě.
PŘEVODOVKA
pětistupňová manuální + ochranná ližina z "policejní felicie"
LITÁ KOLA
RSW 140 black 7x15palců
PNEUMATIKY
Uniroyal 195/45 R 15 78 V 240km/h
PODVOZEK * BRZDY
HP sporting Verze tuning. Přední tlumič: 3/4/5/6cm, zadní tlumič: 3/4,5/6cm. Útlumová charakteristika o 70% tvrdší než sériové tlumiče.
brzdové kotouče ferodo racing děrované 236mm. bubnové brzdy vzadu.
Těhlice, ramena, zadní náprava, brzdové třmeny a prasátka, podběhy a vana na rezervu v kremové barvě.
KAROSÉRIE
Přední nárazník podoba jako originální ale upravené otvory, zahlazená lišta a celkově prodloužen cca o 6 cm individuelní "dělaný doma na koleni"černá víplň "tahokov" zadní nárazník hladky design od JT-tuning,prahové nastavce JT-tuning,maska milotec z čenou víplní a znakem RS,zrcátka kit car dopasované a upravené adaptery aby tvořili jednolitou slzu,boční čiré blikače vw passat,ochraný navlek na kapotu Pantherbra,přední světla individualní by xenon čočka + xenonové víbojky original škoda octavia komplet přestavba do feliciovích světel,zadní světla kouřová,5.dveře jednolitá lišta z absencí zámku a stěrače
LAKOVÁNÍ
zelená smaragdová metalíza originál škoda auto označení 9595smaragd.metalíza
INTERIÉR
sportovní sedadla JOM šedivo černá kombinace
tříbodové pásy JOM černé
Sportovní volant RoadStar průměr 32cm pravá kůže
nába na volant JOM
hlavice řadící páky fabia kožená
madlo ruční brzdy kuže černo chromová kombinace
manžeta na ruční brzdě černá kuže
bílé budíky + chromové kroužky včetně teploty vody a paliva
přídavný budík JOM voltmetr
chromové okení kličky JOM
chromové ovládání topení z golfa třetí generace JOM
madla dveří v černé pololesklé bavě
upravené výplně předních dveří místo klasické kapsy domečky pro repro černé +zeleny ornament z pinstripingem
chromové kolíky dveří
leštené pístnice na 5.dveřích
zadní tvarované plato čalouněné do šedivé Sinus Live LSB látky doplněno tvarovanými domečky na komponentní repro
zavazadelník je v origo stavu pouze na zadní straně sedaček jsou připevněny zesilovače a v kufru je basová bedna
AUDIO*VIDEO
-radio dvd
RIPSPEED DV720 autoradio ze 7" vyjížděcím dotykovým LCD displejem a z dálkovím ovládáním
-repro-
v předních dveřích 6.5''komponentní boss 350w + 100mm koaxialní repro
na zadním platě FLI comp 6. 165mm + víškové repro 25mm 255w
basák SONY XPLOD 1200w
-ZESILOVAČE-
FLI LOADED 450S - 2kanálový zesilovač maximální výkon 450 W
MEGAVOX MGX-6000 2 kanály - 2/1 maximální výkon 600W
-rok výroby 2000
MOTOR
zážehový řadový čtyřválec,uložený vpředu napříč,pohon předních kol
rozvod OHVse dvjěma ventily na válec
příprava směsi elektronické vstřikování benzínu
zdvihoví objem 1 289cm3
nejvyšší výkon 50kw/68k
při 5 000ot/min
nejvyšší točivý moment 106Nm
při 2 600 ot/min
v-max cca kolem 160-170km/h
zrychlení 0-100km/h 13.5
ÚPRAVY
otevřené sání R.evolution,výfuk zadní díl upravená koncovka směrem dolu po vzoru fabie, chtěl jsem zanechat zadní narazník v
hladkých liniich, leštěná rozpěra tlumičů, leštené ventilové víko, nerezové misky na horním uložení tlumičů, víčko oleje, leštený
startér, alternátor, pístnice na kapotu, spodní kryt motoru v krémové barvě, návleky na hadicých ve stříbrné barvě.
PŘEVODOVKA
pětistupňová manuální + ochranná ližina z "policejní felicie"
LITÁ KOLA
RSW 140 black 7x15palců
PNEUMATIKY
Uniroyal 195/45 R 15 78 V 240km/h
PODVOZEK * BRZDY
HP sporting Verze tuning. Přední tlumič: 3/4/5/6cm, zadní tlumič: 3/4,5/6cm. Útlumová charakteristika o 70% tvrdší než sériové tlumiče.
brzdové kotouče ferodo racing děrované 236mm. bubnové brzdy vzadu.
Těhlice, ramena, zadní náprava, brzdové třmeny a prasátka, podběhy a vana na rezervu v kremové barvě.
KAROSÉRIE
Přední nárazník podoba jako originální ale upravené otvory, zahlazená lišta a celkově prodloužen cca o 6 cm individuelní "dělaný doma na koleni"černá víplň "tahokov" zadní nárazník hladky design od JT-tuning,prahové nastavce JT-tuning,maska milotec z čenou víplní a znakem RS,zrcátka kit car dopasované a upravené adaptery aby tvořili jednolitou slzu,boční čiré blikače vw passat,ochraný navlek na kapotu Pantherbra,přední světla individualní by xenon čočka + xenonové víbojky original škoda octavia komplet přestavba do feliciovích světel,zadní světla kouřová,5.dveře jednolitá lišta z absencí zámku a stěrače
LAKOVÁNÍ
zelená smaragdová metalíza originál škoda auto označení 9595smaragd.metalíza
INTERIÉR
sportovní sedadla JOM šedivo černá kombinace
tříbodové pásy JOM černé
Sportovní volant RoadStar průměr 32cm pravá kůže
nába na volant JOM
hlavice řadící páky fabia kožená
madlo ruční brzdy kuže černo chromová kombinace
manžeta na ruční brzdě černá kuže
bílé budíky + chromové kroužky včetně teploty vody a paliva
přídavný budík JOM voltmetr
chromové okení kličky JOM
chromové ovládání topení z golfa třetí generace JOM
madla dveří v černé pololesklé bavě
upravené výplně předních dveří místo klasické kapsy domečky pro repro černé +zeleny ornament z pinstripingem
chromové kolíky dveří
leštené pístnice na 5.dveřích
zadní tvarované plato čalouněné do šedivé Sinus Live LSB látky doplněno tvarovanými domečky na komponentní repro
zavazadelník je v origo stavu pouze na zadní straně sedaček jsou připevněny zesilovače a v kufru je basová bedna
AUDIO*VIDEO
-radio dvd
RIPSPEED DV720 autoradio ze 7" vyjížděcím dotykovým LCD displejem a z dálkovím ovládáním
-repro-
v předních dveřích 6.5''komponentní boss 350w + 100mm koaxialní repro
na zadním platě FLI comp 6. 165mm + víškové repro 25mm 255w
basák SONY XPLOD 1200w
-ZESILOVAČE-
FLI LOADED 450S - 2kanálový zesilovač maximální výkon 450 W
MEGAVOX MGX-6000 2 kanály - 2/1 maximální výkon 600W
felicie Mpi - komentáře:
tudíž přiznám se čeština mě nejde a nikdy nešla a kdiš píšete ješte k tomu bezhlavě tak se to prostě fakt neda tak stoho zase nedelejte super trhák 

-> Honza120L: -> Jirik_Tuňák: kdyby jste četli komentáře tak se dozvíte že je dis. tak mu to prostě nejde....
-> Honza120L: a víhybka na víškáč. 

tvůj tátínek být doprá sokolofna - kurník co to je za češtinu v tom popisu? jen namátkou - barvje, vzpjera, klički, vipinače, věčina, díri ... síla toto číst, ale asi je to "kchůl"
-> radekp: ale plínovou vzpěru jsem taky neviděl patrn od Huggies:-))
slovo vspjera se správně píše vzpěra
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: no to je jedno jesli tam bude cakat zespod bo z vrchu bud se tam da oboustrana tlustčí lepici paska nebo z vrchu prouzek izolepi cerny elektrikařskí




-> foxxx: zase ti pod to poteče voda.
jo a fotky pridam asi aš to bude v barvje nebo o vikendu podle pocasi



-> OndraKrupi-TenČtvrtý: nee nelepil je to pak uplne nepraktycki jak bych to sundaval na technickou nebo menil za jine prahy treba jako ted
-> foxxx: nelepil si to?
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: tak jako ty minuli nucleary na jeden prah 4 šroubky samorezny.2samorezki dopredu a 2 do zadu do tech patek u kol
-> foxxx: jak to tam přiděláš?