skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pagy 1 - komentáře:
Jsou to brisky nevim cislo a je tam znak skodovky, nevim treba se daji sehnat ale napadlo me, ze jsou origo, to samy spojka taky je tam jeste skodovackej znak , i kdyz koupis origo sadu sachs/Luk nebo nevim jaky tak tam znak pokud vim taky neni. nebo jo ?
kazdopadne se to bude stejnak skoro vsechno menit, tak je to jedno 


-> Lukáš Černý: by me zajimalo jak si poznal origo svicky:) na druhou stanu zivotnost svicek bude u presne rizeneho vstrikovani vetsi nezli u karburace:) Ale tim lip pro tebe že je to v cajku;-)
-> havlik: Cernej moc neni, to klamou fotky, je spis takovej rezavej vevnitr. A km by odpovidaly , je tam jeste puvodni spojka a svicky 

-> ZdrubT: Tak jestli to budes nechavat na vstrikovani , optej se tady skoda-virt.cz/cz/.../6448
-marty_pv-felda-1-4 . Sice to ma predelany do fel bloku ale melo by to byt stejny 

-> Lukáš Černý: no :) saly na klice jsou mazly snad vzdycky nebo zatim u vsech motoru co sem mel, a i tak bych silne pochyboval ze tenhle mel najeto 70 spiš tak 170 podle cernoty
-> Lukáš Černý: Mě se doma už rok válí motor 1,4 a dnes se jedu podivat na feldu 1,3mpi. Hledám spotřebák na zimu. Tak jsem přemejšlel že to do ní hodim.
-> ZdrubT: Bude to karburator , Tak vacka musi byt z 1,3 Mpi s krkem na rozdelovac, pod mensi rozvodovy kolo se musi nechat vysoustruzit 5mm krouzek kvuli vystredeni, rozvody z 1,3 Mpi ,Remenici z 1,3Mpi,setrvak prevrtat na 6 der,Misto zaslepky v bloku vymenit za trysku ostriku rozvodu,prsa, trochu ubrousit blok kvuli altiku , a pokud je to do skodovky musis do kliky udelat zapich na lozisko pro hridel z prevodovky,a je tam snad nejakej problem,ze tam nepasujou vsechny saci olejove kose . To je snad vse. Dej si do vyhledavace uprava 1,4Mpi do 742 a ono ti to najde presnej popis + tam mas plno fotek 

-> Mates: Nema moc , bylo to z nejaky bourany na zadek ... Jako z venku je zaprasenej , ale ve vnitr jsem ani necekal , ze bude tak cistej .. Jak jsem zvyklej z favoritackyho motoru, ze ma orezly vlozky a tak.. Tak tenhle vubec, pekne cistej. Tak 80tkm je taky malo , pomalu teprv zabehnutej motor :) Vubec bych se toho nebal .. A hlavne vetsinu komponentu stejnak musis vymenit..
-> Lukáš Černý: Bude to stříkačka, nebo karbec? Co vše se musí na motoru předělat?
-> Lukáš Černý: Dík snad to bude OK.
Tak to má málo,já možná budu mít taky s najeto cca 80tkm,tak doufám že to bude mít a budej dobrej na stavbu.
Tak to má málo,já možná budu mít taky s najeto cca 80tkm,tak doufám že to bude mít a budej dobrej na stavbu.
-> havlik: Na ojnicich pekny, tam by se mohli klidne nechat , na klice taky celkem pekny jen asi na dvou je ryha, Kazdopadne panve pujdou vymenit jak na ojnicich tak na klice .. 

-> Lukáš Černý: a jak jsou na tom panve?
-> Sp4rc0: Jednou .....
-> Mates: Neco kolem 70 000km . Diky , Taky sleduju tvou skudku, toho laku je skoda.. Tak at ti to dobre dopadne

-> Mates: Neco kolem 70 000km . Diky , Taky sleduju tvou skudku, toho laku je skoda.. Tak at ti to dobre dopadne

-> Lukáš Černý: Čau kolik měl najeto,pokud to víš?Jinak pěkně pokračuješ.
To bude auto..

-> Honajs: zatim jeste bez vysledku :/ vubec nevim kam se mohla podit ... jete tam mam asi 4 krabice zahrabany , tak se k nim musim nejak dostat , tak uvidime :) ...