-> Honajs: Jsem nemel 280/280 , Na tu 1,3 co jsem mel,tak jsem taky kupoval 265/265 ;) :) . A myslim , ze bude bohate stacit , na nejaky zavody to uplne neni ale do provozu si myslim dostacujici :) Puvodne jsem chtel od ME tu 265/258 snad , nebo kolik to je , nakonec jsem zvolil tuhle...
-> Čokin: Taky si myslim , a o vic jak 265/265 jsem ani nepremejslel, nemelo by to cenu , A kdy ty budes davat do rapida jinej motor?, Koukal jsem , ze ze zacatku galerie mas taky 1,4 pri rozebiracce :)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pagy 1 - komentáře:
22:32:27
22.08.2011
22.08.2011
Lukáš Černý
22:27:51
22.08.2011
22.08.2011
Honajs
-> Čokin: díky za info to jsem netušil =) budu si to pamatovat =)
21:03:23
22.08.2011
22.08.2011
m8rinek
-> Čokin: hmmm chodící příručka :D.
21:00:00
22.08.2011
22.08.2011
Čokin
-> Honajs: 265 je na 1400ku úplně ideální, pokud nechá seriové ojnice a písty stejně už vačkou větší točky nenažene. 275ka by měla význám na nějakou 1500ku s jinými písty, ostřejší vačky pro běžné ježdění jsou už dle mě zbytečné akorát potřebují vysoký volnoběh aby se udržel chod a stejně od spodu nepotáhnou.
20:55:17
22.08.2011
22.08.2011
Honajs
-> Lukáš Černý: heleď a není vačka 265/265 málo?? kam jsi dal tu 280/280??
01:28:47
22.08.2011
22.08.2011
Lukáš Černý
-> lukydm: Diky :))
23:40:26
21.08.2011
21.08.2011
lukydm
Tak to je teda masaker
12:54:17
21.08.2011
21.08.2011
Lukáš Černý
-> Honajs: Urcite se daji nekde vylestit, ale ja si je lestil sam Neni to uplne 100% , bylo by ,ale uz me to moc nebavilo :D ale lepsi nez kdyby byly obaleny karbonem ..
09:24:37
21.08.2011
21.08.2011
Honajs
-> Lukáš Černý: čau heleď prosimtě kde se daj sehnat ty leštěný ventily?? nebo si je musim nechat vyleštit??
23:34:50
20.08.2011
20.08.2011
Lukáš Černý
A pripraveny dvere , uz jsou kompletne hotovy ,ale neni jeste fotka ... Zatim to vypada, ze budu schanet novy :D , Nejak moc se pri vareni zkroutily :/ .. Zitra na to mrknu jeste a uvidi se
13:13:46
17.08.2011
17.08.2011
Lukáš Černý
Jsou to brisky nevim cislo a je tam znak skodovky, nevim treba se daji sehnat ale napadlo me, ze jsou origo, to samy spojka taky je tam jeste skodovackej znak , i kdyz koupis origo sadu sachs/Luk nebo nevim jaky tak tam znak pokud vim taky neni. nebo jo ? kazdopadne se to bude stejnak skoro vsechno menit, tak je to jedno
12:55:52
17.08.2011
17.08.2011
havlik
-> Lukáš Černý: by me zajimalo jak si poznal origo svicky:) na druhou stanu zivotnost svicek bude u presne rizeneho vstrikovani vetsi nezli u karburace:) Ale tim lip pro tebe že je to v cajku;-)
12:50:31
17.08.2011
17.08.2011
Lukáš Černý
-> havlik: Cernej moc neni, to klamou fotky, je spis takovej rezavej vevnitr. A km by odpovidaly , je tam jeste puvodni spojka a svicky
12:37:24
17.08.2011
17.08.2011
Lukáš Černý
-> ZdrubT: Tak jestli to budes nechavat na vstrikovani , optej se tady skoda-virt.cz/cz/.../6448
-marty_pv-felda-1-4 . Sice to ma predelany do fel bloku ale melo by to byt stejny
12:37:16
17.08.2011
17.08.2011
havlik
-> Lukáš Černý: no :) saly na klice jsou mazly snad vzdycky nebo zatim u vsech motoru co sem mel, a i tak bych silne pochyboval ze tenhle mel najeto 70 spiš tak 170 podle cernoty
12:16:49
17.08.2011
17.08.2011
ZdrubT
-> Lukáš Černý: Mě se doma už rok válí motor 1,4 a dnes se jedu podivat na feldu 1,3mpi. Hledám spotřebák na zimu. Tak jsem přemejšlel že to do ní hodim.
12:10:04
17.08.2011
17.08.2011
Lukáš Černý
-> ZdrubT: Bude to karburator , Tak vacka musi byt z 1,3 Mpi s krkem na rozdelovac, pod mensi rozvodovy kolo se musi nechat vysoustruzit 5mm krouzek kvuli vystredeni, rozvody z 1,3 Mpi ,Remenici z 1,3Mpi,setrvak prevrtat na 6 der,Misto zaslepky v bloku vymenit za trysku ostriku rozvodu,prsa, trochu ubrousit blok kvuli altiku , a pokud je to do skodovky musis do kliky udelat zapich na lozisko pro hridel z prevodovky,a je tam snad nejakej problem,ze tam nepasujou vsechny saci olejove kose . To je snad vse. Dej si do vyhledavace uprava 1,4Mpi do 742 a ono ti to najde presnej popis + tam mas plno fotek
12:02:48
17.08.2011
17.08.2011
Lukáš Černý
-> Mates: Nema moc , bylo to z nejaky bourany na zadek ... Jako z venku je zaprasenej , ale ve vnitr jsem ani necekal , ze bude tak cistej .. Jak jsem zvyklej z favoritackyho motoru, ze ma orezly vlozky a tak.. Tak tenhle vubec, pekne cistej. Tak 80tkm je taky malo , pomalu teprv zabehnutej motor :) Vubec bych se toho nebal .. A hlavne vetsinu komponentu stejnak musis vymenit..