
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Krátký popis vozu
Tohle auto je upraveno v tzv. Rat Stylu, beru ho jako odreagování od klasického tuningu. Základem je zcela funkční auto v dobrém technickém stavu, jen panely karoserie jsou "napadeny rzí". S úpravami jsem teprve začal, časem se bude vylepšovat.
Karoserie a lak
Původní lak zmatovatělý po 20 letech stání venku, vylepšený o obroušené pruhy a prozerlé části.
Přední, zadní nárazník sériový s lipou z modelu 93(přední nově s lipou Golf II GTI), černě lakované prahy, přední přeškrtnutá žlutá mlhovka, černá plastová přední maska s nasáváním ke vzduchovému filtru motoru, zadní gumové křídlo, zpětná zrcátka z Felicie, odstraněné kryty klik, plastové lemy blatníků, stěrače s přítlačnými plochami, žraločí plotev, kryt tažného zařízení značkou CS, černé polepy B-sloupků, odrazový panel pod zadní RZ, šikmá přední RZ, připáskované nárazníky, zrezlá americká motorkářská RZ, vyryté nápisy na karoserii, zahrádka s aerodynamickým kšiltem a náhradními díly, dojezdová pneumatika, plechový Wehrmacht kanystr z roku 1942
Motor a převodovka
Snížená hlava válců, přetryskovaný karburátor, svíčky NGK V-Line, extra stíněné zapalovací kabely Tesla, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, částečně leštěné víko motoru, duralový tepelný kryt motoru, přívod studeného vzduchu k filtru, leštěná duralová tyč mezi tlumiči, černě a červeně lakovaný agregát
Interiér
Kompletní přestavba na model 93 - černá, sedadla Felicia GLXi, broušený volant O.B.A 320 mm a broušená řadička se šachovnicovým proužkem, výklopné střešní okno De-Lux, vkládané černé koberečky, dodatečné kompletní odhlučnění interiéru, malá krysa na palubní desce, dvojice velkých krys na platu zadního okna
Audio
Postarší CD přehrávač Sony, dvojice koaxiálních reproduktorů Sony XS-HT130CN
Podvozek a kola
Matně lakované plechové disky z Felicie Pick-up 5,5x13 ET35, leštěné duralové podložky vpředu 15 mm, vzadu 20 mm, pneu Barum Brilantis 155/65 R13 doplněné o veteránské lemy Atlas, upravené tlumiče Sachs Supertouring, sportovní pružiny JOM, upravené těhlice přední nápravy, dolní uložení tlumičů, původní snížení 85/80 mm (nové celkové snížení cca 100/80 mm), světlá výška cca 4 cm, kompletní nástřik podvozku Bitumenem, nové přední brzdové komponety, červeně lakovaný ochranný plech pod motorem a převodovkou
Změny pro rok 2010
Přeměna na novinářskou krysu, polepení novinami - přední maska, prahy, výkroj pro zadní RZ, nápisy na náraznících PRESS a TISK, místo vnějších zpětných zrcátek z Felicie nová z modelu 120 LS
Nejnovější recenze
www.abouttuning.cz/novink y/.../skoda-favorat-novina rska-krysa.html
Tohle auto je upraveno v tzv. Rat Stylu, beru ho jako odreagování od klasického tuningu. Základem je zcela funkční auto v dobrém technickém stavu, jen panely karoserie jsou "napadeny rzí". S úpravami jsem teprve začal, časem se bude vylepšovat.
Karoserie a lak
Původní lak zmatovatělý po 20 letech stání venku, vylepšený o obroušené pruhy a prozerlé části.
Přední, zadní nárazník sériový s lipou z modelu 93(přední nově s lipou Golf II GTI), černě lakované prahy, přední přeškrtnutá žlutá mlhovka, černá plastová přední maska s nasáváním ke vzduchovému filtru motoru, zadní gumové křídlo, zpětná zrcátka z Felicie, odstraněné kryty klik, plastové lemy blatníků, stěrače s přítlačnými plochami, žraločí plotev, kryt tažného zařízení značkou CS, černé polepy B-sloupků, odrazový panel pod zadní RZ, šikmá přední RZ, připáskované nárazníky, zrezlá americká motorkářská RZ, vyryté nápisy na karoserii, zahrádka s aerodynamickým kšiltem a náhradními díly, dojezdová pneumatika, plechový Wehrmacht kanystr z roku 1942
Motor a převodovka
Snížená hlava válců, přetryskovaný karburátor, svíčky NGK V-Line, extra stíněné zapalovací kabely Tesla, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, částečně leštěné víko motoru, duralový tepelný kryt motoru, přívod studeného vzduchu k filtru, leštěná duralová tyč mezi tlumiči, černě a červeně lakovaný agregát
Interiér
Kompletní přestavba na model 93 - černá, sedadla Felicia GLXi, broušený volant O.B.A 320 mm a broušená řadička se šachovnicovým proužkem, výklopné střešní okno De-Lux, vkládané černé koberečky, dodatečné kompletní odhlučnění interiéru, malá krysa na palubní desce, dvojice velkých krys na platu zadního okna
Audio
Postarší CD přehrávač Sony, dvojice koaxiálních reproduktorů Sony XS-HT130CN
Podvozek a kola
Matně lakované plechové disky z Felicie Pick-up 5,5x13 ET35, leštěné duralové podložky vpředu 15 mm, vzadu 20 mm, pneu Barum Brilantis 155/65 R13 doplněné o veteránské lemy Atlas, upravené tlumiče Sachs Supertouring, sportovní pružiny JOM, upravené těhlice přední nápravy, dolní uložení tlumičů, původní snížení 85/80 mm (nové celkové snížení cca 100/80 mm), světlá výška cca 4 cm, kompletní nástřik podvozku Bitumenem, nové přední brzdové komponety, červeně lakovaný ochranný plech pod motorem a převodovkou
Změny pro rok 2010
Přeměna na novinářskou krysu, polepení novinami - přední maska, prahy, výkroj pro zadní RZ, nápisy na náraznících PRESS a TISK, místo vnějších zpětných zrcátek z Felicie nová z modelu 120 LS
Nejnovější recenze
www.abouttuning.cz/novink y/.../skoda-favorat-novina rska-krysa.html
Asphalte/FavoRAT - komentáře:
17:34:32
15.10.2009
15.10.2009

Borin - Král tuzerů
-> asphalte: Tohle fáčko se mi líbí mnohem víc, než tvoje felda 

22:19:44
13.10.2009
13.10.2009

asphalte
Tak ještě malá dekorace. Spojení nové a staré technologie.
22:31:21
08.10.2009
08.10.2009

Jožynek
-> MATTESS: ďakovala...
22:29:12
08.10.2009
08.10.2009

MATTESS
-> Jožynek : třeba hier
www.autum.cz/bile-ozdobne -lemy-na-pneumatiky.php
www.autum.cz/bile-ozdobne -lemy-na-pneumatiky.php
22:23:49
08.10.2009
08.10.2009

Jožynek
-> asphalte: hele ako sa ten lem montuje na koleso? kde to dostať kupi? cena?diks...
22:21:20
08.10.2009
08.10.2009

PedroBA
xDDD

21:47:05
08.10.2009
08.10.2009

asphalte
Tenhle zase žral co neměl.
21:45:25
08.10.2009
08.10.2009

asphalte
Tak jsem se pomstil na jeho kamarádovi.
21:43:28
08.10.2009
08.10.2009

asphalte
Vačičák mi sežral veteránský lem
21:40:22
08.10.2009
08.10.2009

asphalte
Tak pár fotek z finále TC v Brně na BVV.
06:34:20
02.09.2009
02.09.2009

joye
je to sila ;) cital som si clanok v TM a jeto supa vyzera to pekne ;)
21:01:24
01.09.2009
01.09.2009

asphalte
škodík: Díky, je to má forma odreagování. 

20:10:54
01.09.2009
01.09.2009

škodík - zrušená registrace
favo pecka
12:09:13
01.09.2009
01.09.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> asphalte: Tak to jsem moc neprohádal. Ještě mám doma nějaký fotky klasicky na papíru

15:44:24
31.08.2009
31.08.2009

asphalte
Mr_Kubas: Poprvé jsem s ní vyjel v roce 2002. Od té doby se dodělávaly detaily a hlavně interiér. V tomhle stavu je tak od roku 2007. Je už kompletně udělaná, takže si jí takhle nechám. Letos bude k vidění jen na Finále TC v Brně.
15:43:34
31.08.2009
31.08.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> asphalte 31.08.09 15:34:41: Hele pamatuju si jak jsem na Feldu ještě zdaleka ne v takovém stavu slintal v Plešnicích na Vertigo tuning srazu plácnul bych kolem roku 2001 - 2? Tehdy mě fascinovali podložky a rozteč na 5 šroubů.
To byl snad jeden z prvních srazů kde jsi byl, pokud si dobře pamatuju.
To byl snad jeden z prvních srazů kde jsi byl, pokud si dobře pamatuju.15:42:30
31.08.2009
31.08.2009

Mr_Kubas
15:40:41
31.08.2009
31.08.2009

asphalte
Habřík: No zatím moc aut v tomhle stylu nejezdí. Kola jsou stříknutý plechy z Felicie Pick-Up a mezi pneu a ráfek je přidaný veteránský bílý lem Atlas. Nevýhoda je jen jedna, omezení rychlosti na cca 120km/h. Pokud bych chtěl jezdit rychleji, musel bych už koupit pneu s navařeným bílým lemem, což je drahá záležitost. Někteří ty pneu natřou bílou barvou, jenže se loupe a vypadá to pak hnusně.
15:38:21
31.08.2009
31.08.2009

Mr_Kubas
-> asphalte: Jo to je ta co jsem měl namysli, nádherná
Jak je to vůbec dlouho co je "postavená"? To už bude hezká řádka let, ne? 
Jak je to vůbec dlouho co je "postavená"? To už bude hezká řádka let, ne? 
15:34:41
31.08.2009
31.08.2009

asphalte
dzordzino: asfaltový plát je přesně ten z Tvého odkazu. Až bude čas, tak sem Felicii RRS hodím jako samostatný auto, zatím malá ochutnávka....
Asphalte/FavoRAT


