skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pořád je na něm spousty a spousty práce takže tohle neni určitě konečná podoba...
exterier:
kouřová zadní světla a boční blikače
přední světla vylakovaná černě
lízo G3gti/VR6
interier:
zadní sedadla felicia, přední recara ze starýho kadeta všechno přečalouněno
tapece, sloupky a zástavba atd potažené černou koženkou
tunel, prahy atd. potaženo kobercem
části palubovky v bílé kožence
madla dveří v laku
bílý sportovní volant
sportovní pedály niken
sportovní hlavice na zkrácené řadičce
hasící přístroj
odpojovač baterie
audio:
Autorádio Alpine cde-9853
přední dveře: Alpine SPS-171A
páté dveře: Alpine SPG-69C3
subwoofer: Alpine SWE-1243E
zesilovače Carpower HPB-1502 a FLI loaded 800S
kabeláž Alfatec, Hollywood
pojitky Alfatec, AIV
tlumení dveře B2 BBDM 2mm s alu a podlaha 3mm Tecsound
kola:
OZ Turbo 7 a 7,5x15 et15
podvozek:
Vzduchový na HP tlumičích
upravený dorazy
lyžina
přední brzdiče Mondeo 1.8 16V a kotouče Clio Williams (259mm chlaďáky)
zadní kotoučovky Golf 3 Gti
převařený klobouky až pod kapotu
převařený nosníky kvůli řízení
zvednutej motor (upravený řazení a výfuk, nový držáky)
motor:
serie BMM 50kW
komplet přetěsněný
nové rozvody, spojka, náplně atd.
sportovní filtr na sání i na ventildeklu
hlava v bílé matné
motorový prostor černý
exterier:
kouřová zadní světla a boční blikače
přední světla vylakovaná černě
lízo G3gti/VR6
interier:
zadní sedadla felicia, přední recara ze starýho kadeta všechno přečalouněno
tapece, sloupky a zástavba atd potažené černou koženkou
tunel, prahy atd. potaženo kobercem
části palubovky v bílé kožence
madla dveří v laku
bílý sportovní volant
sportovní pedály niken
sportovní hlavice na zkrácené řadičce
hasící přístroj
odpojovač baterie
audio:
Autorádio Alpine cde-9853
přední dveře: Alpine SPS-171A
páté dveře: Alpine SPG-69C3
subwoofer: Alpine SWE-1243E
zesilovače Carpower HPB-1502 a FLI loaded 800S
kabeláž Alfatec, Hollywood
pojitky Alfatec, AIV
tlumení dveře B2 BBDM 2mm s alu a podlaha 3mm Tecsound
kola:
OZ Turbo 7 a 7,5x15 et15
podvozek:
Vzduchový na HP tlumičích
upravený dorazy
lyžina
přední brzdiče Mondeo 1.8 16V a kotouče Clio Williams (259mm chlaďáky)
zadní kotoučovky Golf 3 Gti
převařený klobouky až pod kapotu
převařený nosníky kvůli řízení
zvednutej motor (upravený řazení a výfuk, nový držáky)
motor:
serie BMM 50kW
komplet přetěsněný
nové rozvody, spojka, náplně atd.
sportovní filtr na sání i na ventildeklu
hlava v bílé matné
motorový prostor černý
fanfán/facko135lxi - komentáře:
moc hezky kola !!!! opravdu neokoukany a maji neco do sebe,chce to spravny gumy 165/45 popr 50 a tak o deset cm dolu a zadni svetla originalni....
monjo: jo motor tam je origos, je to 50kW z formana, jinak vstrikovaci jednotnu resily na favorit klubu a delat to naka firma asi za 4000 ale nemam poneti co to obnasi
to máš org.od výroby 50kW ale si zvyšoval výkon?ja mám tiež 135 LXi no to je stárší tip BMM a má len 43kW.rozmýšľam nad ostrou vačkou len neviem kde mi potom nastavia vstrekovaciu jednotku keď to tam šupnem.aký máš presne obsah auta?ja mám 1289cmm
-> škodík: 

to sou mrizky, dali se koupit nekde na netu, ted sou dole jestli je nekdo chce tak sou jeho
tak já se ptám jak jsi upravil ty přední světla?