skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
S úpravami Felicie jsem začal už v roce 2000. V roce 2002 prošla velkou změnou a položil jsem základ budoucího vzhledu verze, kterou jsem nazval RRS. Od té doby jsem auto postupně vylepšoval. V letech 2005 a 2006 jsem se s autem zúčastnil soutěže Tuning Cup. V následujícím roce už jako její porotce. Firma Sony Xplod prezentuje své výrobky ve Felicii RRS od roku 2006.
Karoserie a lak
Přední, zadní nárazník a prahy vyrobeny na zakázku dle vlastního návrhu, modifikovaná přední maska s nasáváním k ventilaci do interiéru, stříška 5.dveří Airdesign, zpětná zrcátka M3, zavařené 5.dveře, kliky, boční blinkry a původní sání na kapotě, převařené všechny lemy blatníků, sání na kapotě originál Toyota Celica Turbo 4WD s krytem z karbonu, karbonové deflektory na předním nárazníku, karbonové výplně celého nárazníku, aero-centrální stěrač, hliníkové víčko nádrže Mattig, lakované zadní lampy, přední projektorová světla s parkovacími světly „ANGEL EYES“, LED-diodové blinkry, žraločí ploutev, přední a zadní difuzor z karbonu
Barva
na zakázku míchaná,6 vrstev barvy,1 vrstva bezbarvého laku
Motor a převodovka
Motor převrtán na obsah 1.490 ccm, výkon 109 koní, 132 Nm, kovaná klika, ostrá vačka 280/280, závodní výfuk sk.A, zapalovací kabely a iridiové svíčky SPLITFIRE, leštěné sací a výfukové kanály, modré FLEXO hadice, leštěná rozpěrná tyč a víko ventilů, kryt okolí motoru z karbonu, černě lakované nádržky, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, olejová chladič MOCAL, manuální ovládání větráku chladiče, ostřik chladiče vodou
Interiér
Sedadla SPARCO SPRINT, závodní bezpečnostní pásy SPARCO, u řidiče limitovaná série Carlos Sainz, palubní deska a dveřní lišty v matové barvě vozu, zadní zástavba z karbonu v ní zabudované Hi-Fi s ozvučnicemi, homologovaná ochranná klec sk. N s FIA homologací, volant OMP 320 mm z broušené kůže, karbonové pedály SPARCO, nerezové nášlapy pro řidiče a spolujezdce s logem RRS, řadička SPARCO T-REX z broušené kůže, 2x helma SPARCO, boční ochranné sítě SANDTLER, individuální přihrádka na DVD přehrávač a zásobník na CD a DVD, bílé polepy hlavních přístrojů Air Design, duralové lemování kolem nich, před spolujezdcem na palubní desce ukazatele teploty a tlaku oleje, teploty chladící kapaliny voltmetr a otáčkoměr s barevnou volbou podsvícení, 2x hasící přístroj, startování tlačítkem
Sony Audio
CD, MP3 přehrávač CDX-GT700D, DVD přehrávač MEX-R1, v palubní desce zabudovaný LCD monitor XVM-F65, komponentní repro v předních dveřích XS-HT170SN, komponentní repro ve středovém tunelu XS-HT130SN, za předními sedadly 2x basové repro XS-L102P5S s uzavřenými boxy á 14 litrů, v šikmé konstrukci komponentní repro XS-HT170SN a komponentní repro XS-HT130SN, 2x subwoofer 15“ XS-L152P5S s boxem 60 litrů a 2x bassreflex, druhý zabudovaný LCD monitor XVM-F65 na rozpěrné tyči zadních tlumičů, 1x dvoukanálový zesilovač XM-SD22X, 3x čtyřkanálový zesilovač XM-SD46X, 2x jednokanálový digitální zesilovač XM-SD61X, 4x komponentí repro XS-HT170SN v zadních dveřích kufru, mezi sedadly umístěn High End kapacitor Carpower CAP-50HEX 5-Farad, baterie OPTIMA YELLOW TOP, power kabely Carpower Silverline, klemy baterie, pojistková pouzdra, signálové a video kabely Rockford Fosgate, zapojení provedeno firmou RAPID Autohifi
Podvozek a kola
Upravené tlumiče HP Sporting special, snížení -60/-40 mm, litá kola Porsche Turbo 8x17 ET47, rozšiřovací podložky 35/65 mm, pneu Dunlop 9090 205/40 R17, lakované podběhy na modro, přední kotouče Brembo, destičky Ferodo DS2000, přívod studeného vzduchu k brzdám
Karoserie a lak
Přední, zadní nárazník a prahy vyrobeny na zakázku dle vlastního návrhu, modifikovaná přední maska s nasáváním k ventilaci do interiéru, stříška 5.dveří Airdesign, zpětná zrcátka M3, zavařené 5.dveře, kliky, boční blinkry a původní sání na kapotě, převařené všechny lemy blatníků, sání na kapotě originál Toyota Celica Turbo 4WD s krytem z karbonu, karbonové deflektory na předním nárazníku, karbonové výplně celého nárazníku, aero-centrální stěrač, hliníkové víčko nádrže Mattig, lakované zadní lampy, přední projektorová světla s parkovacími světly „ANGEL EYES“, LED-diodové blinkry, žraločí ploutev, přední a zadní difuzor z karbonu
Barva
na zakázku míchaná,6 vrstev barvy,1 vrstva bezbarvého laku
Motor a převodovka
Motor převrtán na obsah 1.490 ccm, výkon 109 koní, 132 Nm, kovaná klika, ostrá vačka 280/280, závodní výfuk sk.A, zapalovací kabely a iridiové svíčky SPLITFIRE, leštěné sací a výfukové kanály, modré FLEXO hadice, leštěná rozpěrná tyč a víko ventilů, kryt okolí motoru z karbonu, černě lakované nádržky, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, olejová chladič MOCAL, manuální ovládání větráku chladiče, ostřik chladiče vodou
Interiér
Sedadla SPARCO SPRINT, závodní bezpečnostní pásy SPARCO, u řidiče limitovaná série Carlos Sainz, palubní deska a dveřní lišty v matové barvě vozu, zadní zástavba z karbonu v ní zabudované Hi-Fi s ozvučnicemi, homologovaná ochranná klec sk. N s FIA homologací, volant OMP 320 mm z broušené kůže, karbonové pedály SPARCO, nerezové nášlapy pro řidiče a spolujezdce s logem RRS, řadička SPARCO T-REX z broušené kůže, 2x helma SPARCO, boční ochranné sítě SANDTLER, individuální přihrádka na DVD přehrávač a zásobník na CD a DVD, bílé polepy hlavních přístrojů Air Design, duralové lemování kolem nich, před spolujezdcem na palubní desce ukazatele teploty a tlaku oleje, teploty chladící kapaliny voltmetr a otáčkoměr s barevnou volbou podsvícení, 2x hasící přístroj, startování tlačítkem
Sony Audio
CD, MP3 přehrávač CDX-GT700D, DVD přehrávač MEX-R1, v palubní desce zabudovaný LCD monitor XVM-F65, komponentní repro v předních dveřích XS-HT170SN, komponentní repro ve středovém tunelu XS-HT130SN, za předními sedadly 2x basové repro XS-L102P5S s uzavřenými boxy á 14 litrů, v šikmé konstrukci komponentní repro XS-HT170SN a komponentní repro XS-HT130SN, 2x subwoofer 15“ XS-L152P5S s boxem 60 litrů a 2x bassreflex, druhý zabudovaný LCD monitor XVM-F65 na rozpěrné tyči zadních tlumičů, 1x dvoukanálový zesilovač XM-SD22X, 3x čtyřkanálový zesilovač XM-SD46X, 2x jednokanálový digitální zesilovač XM-SD61X, 4x komponentí repro XS-HT170SN v zadních dveřích kufru, mezi sedadly umístěn High End kapacitor Carpower CAP-50HEX 5-Farad, baterie OPTIMA YELLOW TOP, power kabely Carpower Silverline, klemy baterie, pojistková pouzdra, signálové a video kabely Rockford Fosgate, zapojení provedeno firmou RAPID Autohifi
Podvozek a kola
Upravené tlumiče HP Sporting special, snížení -60/-40 mm, litá kola Porsche Turbo 8x17 ET47, rozšiřovací podložky 35/65 mm, pneu Dunlop 9090 205/40 R17, lakované podběhy na modro, přední kotouče Brembo, destičky Ferodo DS2000, přívod studeného vzduchu k brzdám
Asphalte/Felicia RRS - komentáře:
-> Péďa17: Díky. Pokud budeš mít náladu, mrkni se na můj nový web www.abouttuning.cz .
-> asphalte: Tak ten článek o tvojí felicii je paráda.A hlavně mě těší že je na plagátu.Prostě perfektní práce,na které je vidět že auto děláš už hodně dloho.Tím jsem se tě nechtěl nějak dotknout,ale skláním se před tvojí prací.Pro mě nejkrásnější felicie v ČR
jj uz jsem to zjistil!a ta eletrika?
-> danis13: světla - co se podívat o pár řádků níže? Třeba sem 09.02.10 23:23:53
zdravim chtel jsem se zeptat z jakeho auta jsou ty angel eyes?jsou z pola?jake tam jsou blinkry z felicie nebo z pola?a posledni dotaz
jak tam prekopat kdyz tak eletriku aby mi to svitilo dik?jinak hezke auto![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> Kapřík: Díky za pochvalu.
-> asphalte: zdravím, obdivuji Vaši práci. Tuto felicii řadím mezi top felicie u nás co jsem kde viděl a ve svém pomyslném žebříčku na samotný vrchol. Tuším na předloňském BVV jsem u ní stál asi půl hodiny. Sice nejsem fanda audia, které bych v autě oželel, ale co se exteriéru a ostatních detailů týče, paráda. Skutečně dokonalá precizní práce hodná obdivu....hluboce smekám![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Faust22: Jo, byla to podobná chuťovka, jako s gumou na pátých dveřích, ale rovnou 4x. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Asphalte--- díky jasný to chápu moc práce jakou s tou gumu na pátých dveří co
? Jinak právě to vypadá pěkně ,já to chtěl aby mi ta linka na palubce taky navazovala na dveře ,tak uvidím kdy udělám něco podobného zatím na to nená čas
,nebo spíš nemám náhradní tapecy co bych tam dal prozatím. Díky za radu.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
-> Faust22: Je to přišroubovaný tenký pruh plechu, potažený měkčeným kitem, s kterým se dělá na náraznících. Následně zabroušený do tvaru a přestříkaný. Nekonečná práce, ale když to má BMW E46, tak jsem to prostě musel mít taky. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
asphalte- Prosím tě ty pruhy na tapecech jsou z lamina v oranžové barvě.V Brně jsme se na to zapoměl podívat. Něco takového taky plánuju na svojí felici už jsme to zkoušel nátěrem ,ale neí to ono aby ta stříbrná na palubce navazovala natapecy u dveří. Dík Vondry
viem ze su nato tie vroubky,no aj tak svietia strasne tie svetla
-> kengura: k čemu myslíš, že jsou na origo skle ty vroubky? Pro srandu?
takze neodporucas mi ich radcej......su pekne no svietia zle,skoda.rozmyslam nad tymi VW 6N,no neviem ci to pasuje alebo musim menit kabelaz,uprava karoserie je jasna....
-> kengura: Bohužel jsem je už dávno prodal. Stejně na normální ježdění to nebylo dobré, svítilo si to kam chtělo, jen na silnici moc ne.
caw pomaranc,neostali ti nahodou tie cire original svetla predne na predaj?
-> asphalte: ![154](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/154.gif)
![154](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/154.gif)
-> Mouseley: Dalo by se říct, že Mr_Kubas je odborník na mé auto. Blinkry i světla jsou opravdu určená pro VW Polo 6N od výrobce FK Automotive. Jsou navíc velikostně a tvarově upravené, aby padly do origo blatníku Felicie. Před blinkrem je chromová krytka.
Na předešlé stránce píše majitel, že světla jsou komplet z Pola, i s blinkry. To co je v blinkru, je podle mne chromovaná žárovka. V klidu chrom a při rozsvícení oranžová, ale nejsem si tím stoprocentně jist, schválně co napíše asphalte.
skoda-virt.cz/cz/.../6067 -asphalte-felicia-rrs?goto post=2...
skoda-virt.cz/cz/.../6067 -asphalte-felicia-rrs?goto post=2...