-> lucas:
Proto volim verzi 185/60R13
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Favorit 135L, r.v. 91, koupeno u Klokočky odkud i původně pocházel, při koupi najeto něco přes 70 tis., jsem druhý majitel-první byl starý pán (p.Špingl)
Exteriér
-nové přední blatníky (jediná plechařina měněná na autě kvůli korozi, jinak vše původní)
-zadní lampy z Line verze
-střed rezonátor
-černá folie na B sloupkách
-rozpěrná alu tyč mezi tlumiči
-přední maska s nerezovým znakem a lištou
-nová hadice mezi hrdlem a nádrží
-topení z Fel
-nový přední nárazník
-nový zadní nárazník
-nová membrána v AC pumpě
-nová hadice s ventilem od posilovače k sání
-vyměněná převovoka(vydrhnutá a vyčištěná) s novým přítlačákem, spojkou a ložiskem Luk
-DNE 9.4.2011 AUTO ODVEZENO NA NOVÝ LAK:-)
-DNE 22.4.2011 AUTO DOVEZENO S NOVÝM LAKEM:-)
-28.4. 2011 zakoupen a namontován nový rychloběžný startér Magneton původem do Felicie
-21.5. 2011 namontován 70A alternátor Magneton + přeleštěná vzpěra kapoty
-7.6. 2011 zakoupena nová baterie Varta 60Ah
-9.5. 2011 obroušeny a nově natřeny plechy pod motor na černo
-13.5. 2011 vyměněna nová podložka karburátoru + nová plastová mřížka topení v kapotě
-10.7. 2011 nové brzdové kotouče Ferodo + nové destičky Ferodo
-15.7. 2011 předělán interiér na černou verzi se sedačkami ze Solitaire + koberce Rubena
-26.7. 2011 nový chladič a výměna chladící kapaliny + palivový filtr
-19.8. 2011 podběhy natřeny na černo
-2.9. 2011 expanzka vyměněna za bílou + ostřikovač čelního skla z Felicie
-25.8. 2011 nová originální zpětná zrcátka
-26.9. 2011 nové sluchátko/držák motoru
-24.10. 2011 nový náhon tachometru
-27.10.2011 vyměněn olej(15w40 mogul extreme) s filtrem + nová přetěsněná olej.vana + manžeta táhla řazení
-12.12.2011 na dva roky pokoj=úspěšná STK
-instalace centrálu na dálku a též na dálku odskok kufru
-1.9.2012 nový olej Mogul 10w-40 + filtr oleje
-2.10.2012 vráceno na sériový podvozek
-15.20.2012 výměna zadního okna za zelené + nové těsnění + nálepka IQ+srdce=škoda
7.12.2012 Bohužel prodáno :-( Přesto si myslím, že je v dobrých rukou a snad ho stále budu vídat. Taky doufám, že pokud bude za pár let ještě na světe, rupne mi v bedně a vydupu si ho nazpátek..
Exteriér
-nové přední blatníky (jediná plechařina měněná na autě kvůli korozi, jinak vše původní)
-zadní lampy z Line verze
-střed rezonátor
-černá folie na B sloupkách
-rozpěrná alu tyč mezi tlumiči
-přední maska s nerezovým znakem a lištou
-nová hadice mezi hrdlem a nádrží
-topení z Fel
-nový přední nárazník
-nový zadní nárazník
-nová membrána v AC pumpě
-nová hadice s ventilem od posilovače k sání
-vyměněná převovoka(vydrhnutá a vyčištěná) s novým přítlačákem, spojkou a ložiskem Luk
-DNE 9.4.2011 AUTO ODVEZENO NA NOVÝ LAK:-)
-DNE 22.4.2011 AUTO DOVEZENO S NOVÝM LAKEM:-)
-28.4. 2011 zakoupen a namontován nový rychloběžný startér Magneton původem do Felicie
-21.5. 2011 namontován 70A alternátor Magneton + přeleštěná vzpěra kapoty
-7.6. 2011 zakoupena nová baterie Varta 60Ah
-9.5. 2011 obroušeny a nově natřeny plechy pod motor na černo
-13.5. 2011 vyměněna nová podložka karburátoru + nová plastová mřížka topení v kapotě
-10.7. 2011 nové brzdové kotouče Ferodo + nové destičky Ferodo
-15.7. 2011 předělán interiér na černou verzi se sedačkami ze Solitaire + koberce Rubena
-26.7. 2011 nový chladič a výměna chladící kapaliny + palivový filtr
-19.8. 2011 podběhy natřeny na černo
-2.9. 2011 expanzka vyměněna za bílou + ostřikovač čelního skla z Felicie
-25.8. 2011 nová originální zpětná zrcátka
-26.9. 2011 nové sluchátko/držák motoru
-24.10. 2011 nový náhon tachometru
-27.10.2011 vyměněn olej(15w40 mogul extreme) s filtrem + nová přetěsněná olej.vana + manžeta táhla řazení
-12.12.2011 na dva roky pokoj=úspěšná STK
-instalace centrálu na dálku a též na dálku odskok kufru
-1.9.2012 nový olej Mogul 10w-40 + filtr oleje
-2.10.2012 vráceno na sériový podvozek
-15.20.2012 výměna zadního okna za zelené + nové těsnění + nálepka IQ+srdce=škoda
7.12.2012 Bohužel prodáno :-( Přesto si myslím, že je v dobrých rukou a snad ho stále budu vídat. Taky doufám, že pokud bude za pár let ještě na světe, rupne mi v bedně a vydupu si ho nazpátek..
Favourite 135L - komentáře:
175/50 R13 jsou fajn gumy
pak ti jsou všechny kvalty krátký
a hlavně s tvým snížením by jsi lízal každou nerovnost. Měl jsem je na autě pár měsíců. Poježdění bylo s nimi super! Zrychlení gut! Tachometr ukazoval jenom o 10km/h víc než bylo v reálu rychlost a taky jsem na nich odrovnal jednu převodovku ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> bifavo:
Dík
Dík
-> Fávo forever:
Celkem jo
Nelíbí se mi to..
Celkem jo
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> James1991: Tobě vadí wheel gap?
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> James1991: kamarat ty tu nicis vsetko s tymi kolesami
riadna pecka ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> bifavo:
Právě...
-> Kurier Grobar:
Mně se to moc nelíbilo, bylo by to lepší kdyby to bylo ještě o 2cm, ale s tim by se zas nedalo jezdit protože bych dřel převodovkou kde by to šlo.. Ta mezera mezi lemem a kolem byla moc velká
Právě...
-> Kurier Grobar:
Mně se to moc nelíbilo, bylo by to lepší kdyby to bylo ještě o 2cm, ale s tim by se zas nedalo jezdit protože bych dřel převodovkou kde by to šlo.. Ta mezera mezi lemem a kolem byla moc velká
-> James1991: male? by si mal lepšiu akceleráciu :) a fajne to vyzerá ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> James1991: stakymi malymi kolesami by si mal z auta motokaru ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
10w sufitky svítí mnohem lépe
jinak "abychom tvojí RZ lépe viděli"![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> bifavo:
No nevadilo by mi to ještě níž, přemejšlim že bych nechal nějak vyrobit ještě 2 drážky na těch HP..jinak ližina je supr věc a zatim funkční, čas od času se na ní svezu když se nestihnu vyhnout...
No nevadilo by mi to ještě níž, přemejšlim že bych nechal nějak vyrobit ještě 2 drážky na těch HP..jinak ližina je supr věc a zatim funkční, čas od času se na ní svezu když se nestihnu vyhnout...
pekne ti to sedi dole na poslednej fotke
inac ked vidim tu tvoju lyzinu na prevodovke na nasich cestach by vela nevydrzala, zato tam mam plech pod celym motorom ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> lucas:
Dík, jen v té dolní partii na stranách chybí trochu červené, ale to se snad ztratí..
Dík, jen v té dolní partii na stranách chybí trochu červené, ale to se snad ztratí..
Pěkný, docela zachovalej kousek ;-)
Myslim že to nevypadá tak zle, co vy na to?
Jen to kazí ten "spadlej nárazník"
Zas se posunul dolu..
Jen to kazí ten "spadlej nárazník"
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
Jinak dnešní nákup, abych měl co dělat přes zimu, jen mě mrzí že dvě jsou jiný:-( To vlevo dole a vpravo nahoře je Melber a to vlevo hore a vpravo dole je z BMW. ET mají stejný i střed, jen ty Melber jsou 6J a ty druhý 5,5, to bych přežil ale ty z BMW mají nepatrně vystouplý paprsky.. Pokud neseženu pár těch Melberů tak tam dám asi ty z BMW, takže pokud někdo máte 2x 13" Melber 4x100,Et 18, 6J sem s nima.
-> Jura_Favorit:
To mě taky napadlo že to má na mysli.. Ani v podstatě netuším k čemu je to dobrý, rád se poučím.
To mě taky napadlo že to má na mysli.. Ani v podstatě netuším k čemu je to dobrý, rád se poučím.