skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ***!!!warning!!!*** - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
-Předem upozorňuji pro zdejší rejpaly, že auto je moje nikoliv vaše, tudíž v tom mám věci co vyhovujou mě nikoliv vám, a vypadá tak, jak chci já a nikoliv vy. No prostě nemá smysl mi něco vyvracet, pač si to udělám stejně podle sebe :-D -Chápem?
***Škoda Favorit 136 LS . . . . IQ + ♥ = Škoda
S líbivou a aerodinamickou karoseríí navrženou Italským Desingnérem Bertone :-D***
Datum prohlídky Stav km
Budoucí prohlídka bude o 30km víc no :-D
18.9.2017 35674
30.9.2015 Nevim už
01.10.2013 35568
04.10.2011 35141
17.09.2007 30069
25.05.2005 29562
-Zakoupeno 13.12 2009 v MOSTu
-Barva zelená pastelová 5105
-Rok výroby 1990 - první model typu LS (ještě světlá palubka a C sloupky, hranatá řadička a bez stropních hodin)
-Motor 136, 46kw akorát zajetý :) Při koupi najeto krásných 31 398 km
-Vše původní dá se říct "nové" stav 99% :) - bylo když sem to přivez :-D
-auto nikdy nedostalo technickou včas.... zásadně až 5 dní po zkončení platnosti...to asi jak bylo furt na špalkách...kdo to má dávat dolu :D
Předchodí majitel se o něho staral a asi vubec nejezdil, interier neuvěřitelně čistý a bez náznaku používání..na autě bylo uděláno:
-Rezistinová kůra uplně všude
-Řádně nabarvené lemy proti oprejskání
-Rádio s magnetofonem a repro v zadním platu
-Lišta v masce s nápisem Favorit
-Chlupaté potahy sedadel a plata "na míru"
-Tažné odnimatelné zařízení
-Gumové koberečky hnědé
-Origo šedé pokličky středů plechových ráfků
-CZka předepsaných rozměrů...takovou sem už dluho neviděl....
jinak vůz po prvním majiteli asi nějak takhle
***Co do toho začínám šťourat já:***
-Komplet antirezinová kůra kadý rok + zalití žlábku mezi blatníkem a podběhem - se osvěčilo 10ti lety denního provozu a nikde ani stopa po rzi:-)
-Podotahování všeho povolenýho
-Promazání všeho pohyblívýho a vrzavýho
-Ošetření pryžových částí
--***Dodělávky Exteriéru***
-Denní Led světla v upravených rámečcích záslepek mlhovek (c)by Nepér (denní světla přesunuty na fabii)
-Kouřová světla Pal a blikače Diamond (nahradí zřejmě zpět nová oranžová ale to nevim kdy)
-Ochranný rám CORAM v černém matném komaxitu ( připraven jiný nižší typ )
-Červený panel v zadním výklenku pro SPZ
-Brzdové světlo z felicie
-UV lampičky anti100
-Výfuk Soieta +0,5kw odměřeno:-) - aktuálně uplně nový výfuk soieta.
-Původní originální mlhovky , nahradila přídavná dálková světla PAL se žlutou H3 ( nahradí opět mlhovky nové )
-Zpětná zrcátka Repliky bez znaku škoda ...tech znáčku je na tom autě už moc :)
-Plastové mřížky větrání zadních dveří
-Uzemňující ocásek s dobovou odrazkou
-nový znak masky, bertone znak na C sloupky, a jiné znaky na 5dv.
-Podvozek od Hewlet Packard :) předek nadoraz dole, zadek v prostřed.
--***Dodělávky Interiéru***
-Využita příprava pro osvětlení kufru-zabudována nová lampička ze š120
-Zahraniční středový panel hnědý
-Čtyř ramenný volant
-Stropní hodiny
-Dveřní kapsy
-Apri CD1 - spotřeba podle apri při 90km/h 4,8 :-)
-Stmívač vnitřního osvětlení
-Odskok patých dveří s tlačítkem na palubce PAL
-Dodělávky inovovanějšího modelu LS 92 - tmavá palubka, kulatá řadička, propracovanější plasty abudou hnedý C sloupky
-Alarm na heslo :-D citlivý na pokles napětí.
-Signalizace otevření 2 komory karbíku - zapojena nevyužitá kontrolka TEST
-Signalizace nezapnutých pásů - zapojena nevyužitá kontrolka
-Kryt džáků pásů s odkládací přihrádkou ke konci tunelu
-Dřevěný dobový dekor palubky
-Kontrolka sahary v míste nevyužitého prolisu v budíku ( nutno předělat, ale nevim kdy kuchat budíky se mi nechce )
-Kontrolka alarmu v kontrolce výstražných
-Záslepky šroubů na stropních madlech, na středovém panelu a zatím z části na clonách.
--***Dodělávky pod kapotou***
-Rozpěra předních tlumičů
-Filtrbox z verze Sprint 75
-Víčko nádobky opstřikovačů modré z felicie
-Odhlučnění stěny mezi motorem
-Vlastní pojistková skříňka pro radio zesilovač, přídavný světla atp)
-Eco flow
--***Kolečka:**
Na voze:-ATIWE 13" 5,5J ET38 s klasickým rozměrem pneu
Dále skladem: ve 4x98 jiné mne nezajímají
-Centra 13" 5,5J ET38 prototyp pickup FUN 1991/92 německo
-Borbet 13" 5,5J ET30
-KN Delta 13" 5J ET38
-AMZ 13" 5J ET38
-Z&V 13" 5J ET 38
-Sada původních plecháčů 4,5J ET43
-FIP 13" 5J ET 35
-SPEEDline 13" 5J ET 38
-Intra 13" 5,5J ET 38
-Sada nových plecháčů v černé - příjda nová sada dobových poklic Bertone a barum ECONOMY :)
-Vekta 5Jx 13 ET nezjištěno TYP A1 (funglovky) + 3 kusy černoleštěné použité
-ACP 13" 5,5J ET38 Dle škodováckýho katalogu pouze pro export
-AMZ 13" 5J ET36 provedení pro Excelent + navíc jeden sportline jako pátej do sady
-KN METEOR 13" 5J Et nezjištěno. raritka holanský trh. U nás to samé kopie prototypy z Metazu.
-VEKTA pavučiny s pokličkou, 5.5j et38, častěji k vidění ve 4x100, ve 4x98 velmi málo kusů a pouze na export.
-AMIL SA 5.5j et 36 belgium. 5ks disků z dobového paketu ml tuning
-MTX 5J R14 4ks disků z katalogu metalex roadster 7-06
-ATS CUP 5.5j et nevím, z katalogu příslušenství na export
-METAZ 4.5J , 5ks prototypových disků , například z favorita coupe.
Přívěsné vozíky:
Sportjacht p400a s víkem černý původní spz
Skif m1 kompletní šedý
Beskydsport kempík žluto bílý původní originál
Karavan ponorka vlastní výroby modro bílý již novodobé přečíslování spz bez EU.
Vozík vlastní výroby, po rozbalení je z něho chatka :)
A
Jawa 23 mustang 1977 oranžový s původní spz.
Jawa Babetta 210 1992 a 207 1980 absolutně původní kusy
***A nějaká ta hudba:***
-Rádio Blaupunkt victoria SD48
-Dveřní a výškové repro Blaupunkt GTc 652 Mystic + Redukce na 16cm repro
-SW Blaupunkt GTt 1200 mk II - ***Rád bych Blaupunkta GTB 300 DUAL***
-Zesilovač Axton C209 nahradil Blaupunkt Gta 2 special MK 2
-Zadní repro Magnat Profection 694 (už se poohližím po oválech blaupunkt)
***Možná nějaký změny:***
-namontovat misto brzdovky z feldy, originální brzdovku hella s nastavitelným sklonem
-udržba celýho auta od brzd po motor - už jen čepy silenty
-Zadní stabilizátor.
-motor sprint 75 + alu tyčky + vlastní rozdělovač+kn filtr
***special thanx habříkovy za komax na rámu***
skoda-virt.cz/cz/.../4211 -habrik-favo
***special thanx vojstiskovi za masku bertone a vývozní lištu do masku 89***
skoda-virt.cz/cz/.../5445 -modrej-136x
------------------------- --------------------------
***n a b í z í m / k o u p í m : s m ě n n ý o b c h o d v í t á n***
skoda-virt.cz/cz/.../1343 97-k-o-u-p-i-m-n-a-f-a-v-o -r-i-t-a
skoda-virt.cz/cz/.../1622 51-f-a-v-o-r-i-t-ruzne-vec i-nove-a-pouzite
skoda-virt.cz/cz/.../1471 57-vymenim-ram-za-topx-4-o ko
skoda-virt.cz/cz/.../1507 58-r-a-m-pred-naraznik-fel da-favo-novy
------------------------- -------------------------- -
-Karta hnědáka
skoda-virt.cz/cz/.../9045 -tomaso435-skoda-favorit-1 36l-hnedej
DÁDY DÁDY DÁ ...To je vše přátelé :)
(c) by Tomaso 435
-Když budu denně 2x dávat novou fotku toho samýho zelenýho sráče, do profilu s každým utaženým šroubkem minimálně ze 4 stran, tak aby bylo vidět jak sem postoupil, aby se zobrazovala celej den v hlavní stránce, budu tu křičet v každým tématu, sedět na kompu od rána do noci, a i v práci odbíhat ke kompu na virt, budu mít taky 700 oblíbených jako někdo ? :-D :-D
-joo a na srazy nejezdím vuuubec, protože poháry nechci :-D :-D
(poznámka pro majitele: technickou máš do čtvrtýho října 2013 vole)
( nyní už do 1.října 2017)
-Předem upozorňuji pro zdejší rejpaly, že auto je moje nikoliv vaše, tudíž v tom mám věci co vyhovujou mě nikoliv vám, a vypadá tak, jak chci já a nikoliv vy. No prostě nemá smysl mi něco vyvracet, pač si to udělám stejně podle sebe :-D -Chápem?
***Škoda Favorit 136 LS . . . . IQ + ♥ = Škoda
S líbivou a aerodinamickou karoseríí navrženou Italským Desingnérem Bertone :-D***
Datum prohlídky Stav km
Budoucí prohlídka bude o 30km víc no :-D
18.9.2017 35674
30.9.2015 Nevim už
01.10.2013 35568
04.10.2011 35141
17.09.2007 30069
25.05.2005 29562
-Zakoupeno 13.12 2009 v MOSTu
-Barva zelená pastelová 5105
-Rok výroby 1990 - první model typu LS (ještě světlá palubka a C sloupky, hranatá řadička a bez stropních hodin)
-Motor 136, 46kw akorát zajetý :) Při koupi najeto krásných 31 398 km
-Vše původní dá se říct "nové" stav 99% :) - bylo když sem to přivez :-D
-auto nikdy nedostalo technickou včas.... zásadně až 5 dní po zkončení platnosti...to asi jak bylo furt na špalkách...kdo to má dávat dolu :D
Předchodí majitel se o něho staral a asi vubec nejezdil, interier neuvěřitelně čistý a bez náznaku používání..na autě bylo uděláno:
-Rezistinová kůra uplně všude
-Řádně nabarvené lemy proti oprejskání
-Rádio s magnetofonem a repro v zadním platu
-Lišta v masce s nápisem Favorit
-Chlupaté potahy sedadel a plata "na míru"
-Tažné odnimatelné zařízení
-Gumové koberečky hnědé
-Origo šedé pokličky středů plechových ráfků
-CZka předepsaných rozměrů...takovou sem už dluho neviděl....
jinak vůz po prvním majiteli asi nějak takhle
***Co do toho začínám šťourat já:***
-Komplet antirezinová kůra kadý rok + zalití žlábku mezi blatníkem a podběhem - se osvěčilo 10ti lety denního provozu a nikde ani stopa po rzi:-)
-Podotahování všeho povolenýho
-Promazání všeho pohyblívýho a vrzavýho
-Ošetření pryžových částí
--***Dodělávky Exteriéru***
-Denní Led světla v upravených rámečcích záslepek mlhovek (c)by Nepér (denní světla přesunuty na fabii)
-Kouřová světla Pal a blikače Diamond (nahradí zřejmě zpět nová oranžová ale to nevim kdy)
-Ochranný rám CORAM v černém matném komaxitu ( připraven jiný nižší typ )
-Červený panel v zadním výklenku pro SPZ
-Brzdové světlo z felicie
-UV lampičky anti100
-Výfuk Soieta +0,5kw odměřeno:-) - aktuálně uplně nový výfuk soieta.
-Původní originální mlhovky , nahradila přídavná dálková světla PAL se žlutou H3 ( nahradí opět mlhovky nové )
-Zpětná zrcátka Repliky bez znaku škoda ...tech znáčku je na tom autě už moc :)
-Plastové mřížky větrání zadních dveří
-Uzemňující ocásek s dobovou odrazkou
-nový znak masky, bertone znak na C sloupky, a jiné znaky na 5dv.
-Podvozek od Hewlet Packard :) předek nadoraz dole, zadek v prostřed.
--***Dodělávky Interiéru***
-Využita příprava pro osvětlení kufru-zabudována nová lampička ze š120
-Zahraniční středový panel hnědý
-Čtyř ramenný volant
-Stropní hodiny
-Dveřní kapsy
-Apri CD1 - spotřeba podle apri při 90km/h 4,8 :-)
-Stmívač vnitřního osvětlení
-Odskok patých dveří s tlačítkem na palubce PAL
-Dodělávky inovovanějšího modelu LS 92 - tmavá palubka, kulatá řadička, propracovanější plasty abudou hnedý C sloupky
-Alarm na heslo :-D citlivý na pokles napětí.
-Signalizace otevření 2 komory karbíku - zapojena nevyužitá kontrolka TEST
-Signalizace nezapnutých pásů - zapojena nevyužitá kontrolka
-Kryt džáků pásů s odkládací přihrádkou ke konci tunelu
-Dřevěný dobový dekor palubky
-Kontrolka sahary v míste nevyužitého prolisu v budíku ( nutno předělat, ale nevim kdy kuchat budíky se mi nechce )
-Kontrolka alarmu v kontrolce výstražných
-Záslepky šroubů na stropních madlech, na středovém panelu a zatím z části na clonách.
--***Dodělávky pod kapotou***
-Rozpěra předních tlumičů
-Filtrbox z verze Sprint 75
-Víčko nádobky opstřikovačů modré z felicie
-Odhlučnění stěny mezi motorem
-Vlastní pojistková skříňka pro radio zesilovač, přídavný světla atp)
-Eco flow
--***Kolečka:**
Na voze:-ATIWE 13" 5,5J ET38 s klasickým rozměrem pneu
Dále skladem: ve 4x98 jiné mne nezajímají
-Centra 13" 5,5J ET38 prototyp pickup FUN 1991/92 německo
-Borbet 13" 5,5J ET30
-KN Delta 13" 5J ET38
-AMZ 13" 5J ET38
-Z&V 13" 5J ET 38
-Sada původních plecháčů 4,5J ET43
-FIP 13" 5J ET 35
-SPEEDline 13" 5J ET 38
-Intra 13" 5,5J ET 38
-Sada nových plecháčů v černé - příjda nová sada dobových poklic Bertone a barum ECONOMY :)
-Vekta 5Jx 13 ET nezjištěno TYP A1 (funglovky) + 3 kusy černoleštěné použité
-ACP 13" 5,5J ET38 Dle škodováckýho katalogu pouze pro export
-AMZ 13" 5J ET36 provedení pro Excelent + navíc jeden sportline jako pátej do sady
-KN METEOR 13" 5J Et nezjištěno. raritka holanský trh. U nás to samé kopie prototypy z Metazu.
-VEKTA pavučiny s pokličkou, 5.5j et38, častěji k vidění ve 4x100, ve 4x98 velmi málo kusů a pouze na export.
-AMIL SA 5.5j et 36 belgium. 5ks disků z dobového paketu ml tuning
-MTX 5J R14 4ks disků z katalogu metalex roadster 7-06
-ATS CUP 5.5j et nevím, z katalogu příslušenství na export
-METAZ 4.5J , 5ks prototypových disků , například z favorita coupe.
Přívěsné vozíky:
Sportjacht p400a s víkem černý původní spz
Skif m1 kompletní šedý
Beskydsport kempík žluto bílý původní originál
Karavan ponorka vlastní výroby modro bílý již novodobé přečíslování spz bez EU.
Vozík vlastní výroby, po rozbalení je z něho chatka :)
A
Jawa 23 mustang 1977 oranžový s původní spz.
Jawa Babetta 210 1992 a 207 1980 absolutně původní kusy
***A nějaká ta hudba:***
-Rádio Blaupunkt victoria SD48
-Dveřní a výškové repro Blaupunkt GTc 652 Mystic + Redukce na 16cm repro
-SW Blaupunkt GTt 1200 mk II - ***Rád bych Blaupunkta GTB 300 DUAL***
-Zesilovač Axton C209 nahradil Blaupunkt Gta 2 special MK 2
-Zadní repro Magnat Profection 694 (už se poohližím po oválech blaupunkt)
***Možná nějaký změny:***
-namontovat misto brzdovky z feldy, originální brzdovku hella s nastavitelným sklonem
-udržba celýho auta od brzd po motor - už jen čepy silenty
-Zadní stabilizátor.
-motor sprint 75 + alu tyčky + vlastní rozdělovač+kn filtr
***special thanx habříkovy za komax na rámu***
skoda-virt.cz/cz/.../4211 -habrik-favo
***special thanx vojstiskovi za masku bertone a vývozní lištu do masku 89***
skoda-virt.cz/cz/.../5445 -modrej-136x
------------------------- --------------------------
***n a b í z í m / k o u p í m : s m ě n n ý o b c h o d v í t á n***
skoda-virt.cz/cz/.../1343 97-k-o-u-p-i-m-n-a-f-a-v-o -r-i-t-a
skoda-virt.cz/cz/.../1622 51-f-a-v-o-r-i-t-ruzne-vec i-nove-a-pouzite
skoda-virt.cz/cz/.../1471 57-vymenim-ram-za-topx-4-o ko
skoda-virt.cz/cz/.../1507 58-r-a-m-pred-naraznik-fel da-favo-novy
------------------------- -------------------------- -
-Karta hnědáka
skoda-virt.cz/cz/.../9045 -tomaso435-skoda-favorit-1 36l-hnedej
DÁDY DÁDY DÁ ...To je vše přátelé :)
(c) by Tomaso 435
-Když budu denně 2x dávat novou fotku toho samýho zelenýho sráče, do profilu s každým utaženým šroubkem minimálně ze 4 stran, tak aby bylo vidět jak sem postoupil, aby se zobrazovala celej den v hlavní stránce, budu tu křičet v každým tématu, sedět na kompu od rána do noci, a i v práci odbíhat ke kompu na virt, budu mít taky 700 oblíbených jako někdo ? :-D :-D
-joo a na srazy nejezdím vuuubec, protože poháry nechci :-D :-D
(poznámka pro majitele: technickou máš do čtvrtýho října 2013 vole)
( nyní už do 1.října 2017)
Tomaso435 / Škoda Favorit 136Ls - Zelenáč - komentáře:
17:36:53
06.07.2010
06.07.2010
venca5
-> Tomaso435: ty voe to fakt dávaš do takého motoru najlacnejší hnus čo sa dá zohnať? Na tie kilometre to je podla mňa dosť zájdené...daj tam nejaký 10W alebo 15W...ale kvalitný...určite mu tým predĺžiš životnosť.
16:46:12
04.07.2010
04.07.2010
suri
-> Tomaso435: ja s tým nejazdím mne je to jedno , radšej drahší olej na ktorom motor obíde viac ako 5tis km
16:44:19
04.07.2010
04.07.2010
castrol
-> Tomaso435: tak tam nalievaj 8AD ked s nim mas dobru skusenost
16:33:30
04.07.2010
04.07.2010
Tomaso435
-> castrol: ted sem koukal na papírek od toho pána předemnou kterej měl přivázanej u náhradního klíčku,,,:
olej supermogul a kontrolovat chladící kapalinu a kapalinu ostřikovačů atd atd,,,
a v motoru byla nálepka od castrolu 15/40 tak nevim ¨co tam lil... a super mogul se už nedělá
olej supermogul a kontrolovat chladící kapalinu a kapalinu ostřikovačů atd atd,,,
a v motoru byla nálepka od castrolu 15/40 tak nevim ¨co tam lil... a super mogul se už nedělá
16:26:15
04.07.2010
04.07.2010
castrol
-> Tomaso435: nie len tam nalievame co tam kto zacal liat
16:24:43
04.07.2010
04.07.2010
Tomaso435
-> Tommyk: chtěl sem nejdřív napsat dvoustovák sud , ale ..... :-D
to ste všichni takový bohatý šílenci že tam lejete oleje dražší než celej motor? nebo co :-D
to ste všichni takový bohatý šílenci že tam lejete oleje dražší než celej motor? nebo co :-D
16:21:04
04.07.2010
04.07.2010
Tommyk
-> Tomaso435 04.07.10 16:14:21:
16:19:04
04.07.2010
04.07.2010
Tomaso435
kurna dyt na paramo jezdí kde kdo , prodávaj ho uplně všude . a auta jim sloužej pořád
16:16:05
04.07.2010
04.07.2010
castrol
-> Tomaso435: tak za taku cenu kuchynsky olej
16:15:13
04.07.2010
04.07.2010
suri
-> Tomaso435: tak to potom zostaň pri tom oleji čo máš
16:14:21
04.07.2010
04.07.2010
Tomaso435
-> suri: a co by si doporučil na příští výměnu ? :-) nejlíp něco takovýho abych koupil 10ti litrák do 800,- :-)
16:11:59
04.07.2010
04.07.2010
Tomaso435
-> Placko: to já taky, jenom musím vyřešit náklápění :-)
16:10:36
04.07.2010
04.07.2010
suri
-> Tomaso435: neviem či je dobré porovnávať starý 105 motor z favoritom
16:09:08
04.07.2010
04.07.2010
Placko
-> Tomaso435: tak to je paráda tešim sa na výsledok
16:07:33
04.07.2010
04.07.2010
Tomaso435
-> Placko: jojo :-) už mám doma z fiatu croma s přídaváků vnitřky ... ted je jenom nechat někde levně kloudně nachromovat a zabudovat je do puvodních mlhovek na fa, kde nechám vybrousit sklíčka do hladka .-)
-> castrol: takže je to nejspíš v pořádku :-D
-> suri: na ten olej jezdila naše 105ka celých 19 roků ( asi 98tis) než se prodala.. kromě jednoho výfuku ve 86tis a jednech rozvodů a spojky po nás nikdy nic nechtěla....
takže v tom pökračujem i tady . . . a všechny 4 fáčka na to jezdí uplně bez problémů. a je to i tišší... tak nevím no .....
- když sem u hnědýho cca ve 127 tis měnil oil a nalil tam texaco havoline 10w/40 . . . tak se o začalo brutálně hřát a měl sem pocit že to v tech vedrecha ni moc nemaže, ztrácelo to výkon a spotřeba šla nahoru.... po 500km sem olej vylil a nalil právě 15/50ku a vše bylo zase normální.... jinak než sem nalil ten texaco tak se jezdilo na olej z lídlu 15/40 5litrů za 175korun a jezdilo to na to uplně nejlíp celých 100 000km ....
-> castrol: takže je to nejspíš v pořádku :-D
-> suri: na ten olej jezdila naše 105ka celých 19 roků ( asi 98tis) než se prodala.. kromě jednoho výfuku ve 86tis a jednech rozvodů a spojky po nás nikdy nic nechtěla....
takže v tom pökračujem i tady . . . a všechny 4 fáčka na to jezdí uplně bez problémů. a je to i tišší... tak nevím no .....
- když sem u hnědýho cca ve 127 tis měnil oil a nalil tam texaco havoline 10w/40 . . . tak se o začalo brutálně hřát a měl sem pocit že to v tech vedrecha ni moc nemaže, ztrácelo to výkon a spotřeba šla nahoru.... po 500km sem olej vylil a nalil právě 15/50ku a vše bylo zase normální.... jinak než sem nalil ten texaco tak se jezdilo na olej z lídlu 15/40 5litrů za 175korun a jezdilo to na to uplně nejlíp celých 100 000km ....
16:07:09
04.07.2010
04.07.2010
suri
-> castrol: či tam dáš 5 alebo 15 ku olej takmer nič nezmeníš natom ako to bude vyzerať , pozrite si usadeninu vo vani kde je olej trvale
16:02:06
04.07.2010
04.07.2010
suri
-> Tomaso435: skorej ľutujem ten motor na aký olej jazdí , nemá to nič najazdené a také čisté to ešte chvílu bude
16:01:24
04.07.2010
04.07.2010
Placko
-> Tomaso435: takže už si prišiel nato ako to urobiš s tými združenými ?
16:01:00
04.07.2010
04.07.2010
castrol
-> Tomaso435: tak mi to nedalo a bol som to aj ja omrknut a mam to take ako ty a to tam nalievam prave 15 W40
15:59:05
04.07.2010
04.07.2010
Tomaso435
-> castrol: jo já právě nevim ... jezdím teda na vazelínu paramo M8AD , tak právě nevim jesi se to nějak oproti castrolu 15/40 nějak neztmavlo....