skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak po půl roce jsou kompletní generální opravy mého vozu u kterého se změnilo pár věcí a hlavně jsem vyměnil karoserii ta stará byla už moc prohnilá,tak jsem si sehnal za malý peníz kastli bez koroze.Tak se mohlo pomalu přestavovat,motor je stále stejný,jen se mu udělala generálka.Jinak se zásdně změnil vzhled favorita,jinak je víceméně vše při starém
MOTOR: je tam origo jen má drobné úpravy
vačka 280 na 280
hlava jen zlehka upravená,vyleštěné kanály a slícované se sáním a komplet přetěsněná
karburátor origo(sem tam dávám když se chci razantněji projet karbec sk. A )
výfuk serie jen místo koncového tlumiče je tam dám prostřední díl výfuku
a samozřejmě nesmí chybět ani rozpěrná tyč mezi tlumiči
KOLA: ATS 5.5 J x 13R a pneu Barum 185x60x13
PODVOZEK: jsou tam namontované tlumiče HP sporting
zadní náprava z felicie i se stabilizátore (přední nápravu budu teprve dělat)
brzdy zatím serie
zkrácené řazení
INTERIÉR: sedačky origo černé r.v 94 ,komplet přístrojovka z felicie(včetně celé elektroinstalace),ale stále je to ještě v řešení bude co
se bude dít s interiérem
Postupně sem budu dodávat komentáře a fotky mého vozu
Jelikož ta naše slavná policie je taková divoká,tak jsem byl nucen odstranit zadní křídlo a přední kapotu s nádechem..!!!
2.8.2014 Výměna celého motoru za motor zcela nový,který má najeto ani ne 2000 km,ale po projetí jsem zjistil,že tam je daná slabá vačka,takže budu měnit ještě vačku ze svého starého motoru,aby jsem byl spokojen
3.8.2014 výměna horního uložení tlumičů a zároveň výměna Hp tlumičů za novější HP tlumiče a ještě výměna čepů ramen a montáž tvrdších silenbloků do ramen (80share)
MOTOR: je tam origo jen má drobné úpravy
vačka 280 na 280
hlava jen zlehka upravená,vyleštěné kanály a slícované se sáním a komplet přetěsněná
karburátor origo(sem tam dávám když se chci razantněji projet karbec sk. A )
výfuk serie jen místo koncového tlumiče je tam dám prostřední díl výfuku
a samozřejmě nesmí chybět ani rozpěrná tyč mezi tlumiči
KOLA: ATS 5.5 J x 13R a pneu Barum 185x60x13
PODVOZEK: jsou tam namontované tlumiče HP sporting
zadní náprava z felicie i se stabilizátore (přední nápravu budu teprve dělat)
brzdy zatím serie
zkrácené řazení
INTERIÉR: sedačky origo černé r.v 94 ,komplet přístrojovka z felicie(včetně celé elektroinstalace),ale stále je to ještě v řešení bude co
se bude dít s interiérem
Postupně sem budu dodávat komentáře a fotky mého vozu
Jelikož ta naše slavná policie je taková divoká,tak jsem byl nucen odstranit zadní křídlo a přední kapotu s nádechem..!!!
2.8.2014 Výměna celého motoru za motor zcela nový,který má najeto ani ne 2000 km,ale po projetí jsem zjistil,že tam je daná slabá vačka,takže budu měnit ještě vačku ze svého starého motoru,aby jsem byl spokojen
3.8.2014 výměna horního uložení tlumičů a zároveň výměna Hp tlumičů za novější HP tlumiče a ještě výměna čepů ramen a montáž tvrdších silenbloků do ramen (80share)
dvoris - komentáře:
-> Tomaso435: asi jak říkáš,ale pro škodovky je to víceméně typická spz a navíc je to kolegy :D
img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../6794_2014-08
-05_14-14-33_97.jpg dobrá spz...to je to jak píšou ty tři králové nade dveře 

ty víš co já to mám do km kousek,jsem z hulína a vozím sem tam mou drahou polovičku do práce
-> Marcius: já mám 280ku a s volnoběhem nemám problém!!! taky mi už někdo tady říkal že to bude nahovno dobrý
jezdíš v KM ?? jsem tě dneska potkal myslim 

pěkné favoritek 

tu rozbitou mlhovku mají dodat,ale ještě jsem se ji nedočkal :(.Jo technická už je ok a motor se pořád ladí,taky stál půl roku,takže si musí zase zvykat,ale sem tam mu dám podporu v podobě áčkového karburátoru a to je pak nášup :D
-> charles23: Co technická,už ti zaplatili tu přídavku?
Když to vezl Karel po Holešově tak to moc nachtělo jet to bylo nějaké ,,udušené''
Né,jelo to pekně
Pozdravuj Karla



dá se říct,že skoro,jsem z hulína,ale ted favorit prodělal kompletní Go
odkud jsi ze zlina mas pekne to facko
tak konečně jsem se dozvěděl od známého od kterého jsem bral ten motor,jakou tam mám vačku,s tím volnoběhem moc potíže nemám,ale někdy ty otáčky kolísají to je fakt

pokud vím, tak s volnoběhem jsou potíže už od 280/280 vaček výš... kor u takovéto bych se hodně moc divil, kdyby byl tak nízko... navíc bez dalších úprav. Asi to nebudeš mít 300ku vačku, ale to ti sem napíšou jiní specialisti...
na ty ještě nebyl čas jsou v plánu a jak se říká brzdy jsou úhlavní nepřítel rychlosti a volnoběh mám okolo 800 otáček.hlava není jen snížená no to jezdím víc než přes 6500 

MOTOR:je tam origo jen má drbné úpravy
vačka 300 na 300 . . .
--> to je drobná uprava? to jezdíš kolem 6500 otáček běžně ne? dyt to s tím snad nemuže ani jezdit normálně,,, to musí mít volnoběh někde 1500ot....:-D
hlava udělaná . . . . --> to je udělaná že byla vyžraná tak se o 2mm ofrezovala? :-D
brzdy zatím serie --> na tak sběsilej motor seriový brzdy?? sebevrahu :-D
vačka 300 na 300 . . .
--> to je drobná uprava? to jezdíš kolem 6500 otáček běžně ne? dyt to s tím snad nemuže ani jezdit normálně,,, to musí mít volnoběh někde 1500ot....:-D
hlava udělaná . . . . --> to je udělaná že byla vyžraná tak se o 2mm ofrezovala? :-D
brzdy zatím serie --> na tak sběsilej motor seriový brzdy?? sebevrahu :-D