skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Pick-up LXi 1.3 MPi 50 kW CNG
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Milan 136/Pick-up MPi CNG - PRODÁNO - komentáře:
19:35:06
01.01.2012
01.01.2012
Milan 136
-> De&coN: jsem zůstal stát napříč v kopci čámákem spíš zpět. tak jsem jel teda zpátky, ale nemohl jsem vůbec vyjet nahoru
19:34:10
01.01.2012
01.01.2012
4FELDA4 - zrušená registrace
-> Milan 136: pekný pickup
19:32:49
01.01.2012
01.01.2012
Deacon
-> Milan 136: Na to se*e pes Hlavně že jsi v poho, i pikouš
19:27:50
01.01.2012
01.01.2012
Milan 136
-> De&coN: moc nechybělo a trefil jsem čelně auto. "jen" jsem trefil pravým rohem mez a lehoučce ohnul chladičovku dole a vypadla krytka oka
19:25:41
01.01.2012
01.01.2012
Deacon
-> Milan 136: No tak ještě že se nic nestalo!
19:23:18
01.01.2012
01.01.2012
Milan 136
-> De&coN: náledí na Hluboký pod zámkem...
19:21:47
01.01.2012
01.01.2012
Deacon
-> Milan 136: Jakžto? Co, kde, jak, proč?
19:13:16
01.01.2012
01.01.2012
Milan 136
-> De&coN: Krom toho, že mohl být před Vánocema na kaši a opravoval jsem dobíjení, tak asi nic.
potřebuju dodělat ty repro, ale nějak na to nemám čas
potřebuju dodělat ty repro, ale nějak na to nemám čas
19:06:36
01.01.2012
01.01.2012
Deacon
-> Milan 136: Něco novýho?
21:18:29
12.12.2011
12.12.2011
Milan 136
-> De&coN: Osram Night Braker plus
19:33:55
12.12.2011
12.12.2011
Deacon
-> Milan 136: Milane, jaký máš ty žárovky v předních světlech a jak jsi snima spokojen? Uvažuju, že si je ještě nechám nadělit pod stromek
20:46:09
07.12.2011
07.12.2011
Milan 136
-> WMA - navigátor :): tohle tlačítko má dva kontakty. Z náby mi vede drátek od kroužku
20:44:20
07.12.2011
07.12.2011
Milan 136
-> WMA - navigátor :): aha
20:39:32
07.12.2011
07.12.2011
WMA - navigátor :)
-> Milan 136: mam taky takovyhle volant, a je vnem i talcitko, ale bohuzel nejak nefunkcni, a hlavne nema ani zadny konektor na ktery by se to dalo napojit, proto se ptam.
18:28:13
07.12.2011
07.12.2011
Milan 136
-> WMA - navigátor :): jak říká havlik. Podívej se znovu na foto, je tam trumpetka namalovaná
06:45:54
07.12.2011
07.12.2011
havlik
-> WMA - navigátor :): velice pravdepodobne v tom stredovym znaku u tehle volantu to byva jako tlacitko
00:22:03
07.12.2011
07.12.2011
WMA - navigátor :)
-> Milan 136: prosim te, dotaz na volant, jak mas klakson udelan?
20:14:34
06.12.2011
06.12.2011
Milan 136
-> MATTESS: ja, natýrlich
-> jtlustos: díky moc
-> jtlustos: díky moc
20:18:36
05.12.2011
05.12.2011
jtlustos
Snad nejhezčí pick-up tady...
20:18:20
05.12.2011
05.12.2011
MATTESS
hunderd thousand Budíci jsou pěkný