-> Eidy: díky moc. snažím se aby to nějak vypadalo
-> M@rtin: děkuju, taky se mi líbí
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Pick-up LXi 1.3 MPi 50 kW CNG
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Milan 136/Pick-up MPi CNG - PRODÁNO - komentáře:
13:06:37
10.06.2013
10.06.2013
Milan 136
10:11:08
10.06.2013
10.06.2013
M@rtin
-> Milan 136: Ty kola jsou krásný, takový bych taky bral místo mejch 15" .... SLINT SLINT
22:44:34
09.06.2013
09.06.2013
Eidy
-> Milan 136: Krásná práce.
21:39:14
09.06.2013
09.06.2013
Milan 136
Díry vyvařeny, koroze vybroušena, odrezovač. Nanýtované nýtovací matice M10 na držák bomby a M6 na západku dveří v novém čele.
Zespoda taktéž vybroušeno, odrezovač.
Jde to pomalu, ale někam už se to posunulo
Zespoda taktéž vybroušeno, odrezovač.
Jde to pomalu, ale někam už se to posunulo
21:29:04
09.06.2013
09.06.2013
Milan 136
Tak jsem dovařil včera poslední záplaty a čistil podlahu. Když jsem čistil místo, který jsem před časem částečně opravil, tak to dopadlo takhle. Když už to dělám, tak pořádně.
Nekonečný to šrábat, brousit. Zespoda přístup hroznej nad nádrží, ruce mě bolí.
Včera jsem si ubrousil kus kůže na ukazováku ruky zasažený částí kladívka a aby toho nebylo málo, tak mi do boty spadla kulička od sváření a vypálila díru do malíčku než jsem si zul botu
Nekonečný to šrábat, brousit. Zespoda přístup hroznej nad nádrží, ruce mě bolí.
Včera jsem si ubrousil kus kůže na ukazováku ruky zasažený částí kladívka a aby toho nebylo málo, tak mi do boty spadla kulička od sváření a vypálila díru do malíčku než jsem si zul botu
20:44:27
04.06.2013
04.06.2013
Milan 136
-> Eidy: jen tak dál. pak to postavíš komplet podle sebe
jinak včera jsem pokračoval na shnilým verglu
-> Radek Retro eLeSo: tady máš ty flíčky
jinak včera jsem pokračoval na shnilým verglu
-> Radek Retro eLeSo: tady máš ty flíčky
23:02:09
01.06.2013
01.06.2013
Eidy
-> Milan 136: Já toho moc neudělal. Jen jsem postavil další motor . Prvně v životě jsem postavil kompletní motor. Je to sranda. Když jsem to přivezl, tak jsem se bál pomalu sundat ventildekl, abych něco nezkurvil a teď mi to přijde už jako srandička. Už mi chybí jen kompletní stavba převodovky, klempířina a lakýrničina a budu zvládat všechno.
22:55:03
01.06.2013
01.06.2013
Milan 136
-> suri: nevim, snad ne.
-> Eidy: dekuju;-) s plechem se poperu, horsi je ten laminat. Vuuuuubec se mi do toho nechce
Ty jsi s tim taky pekne hnul jsem koukal
-> Eidy: dekuju;-) s plechem se poperu, horsi je ten laminat. Vuuuuubec se mi do toho nechce
Ty jsi s tim taky pekne hnul jsem koukal
22:41:45
01.06.2013
01.06.2013
Eidy
-> Milan 136: Jsem rád, že ti to takhle jde. Ať to máš brzo hotový.
22:40:39
01.06.2013
01.06.2013
suri
-> Milan 136: okolo ručky to skorodované nemáš ? ja už tam mám pomaly aj dieru , ale koberec podrží :D
22:37:26
01.06.2013
01.06.2013
Milan 136
-> suri: mel jsem ji asi pred mesicem svesenou doma na zemi a tudy vyndaval modul. Celkem to slo. Nebudu ji vyndavat uplne ven
22:33:24
01.06.2013
01.06.2013
suri
-> Milan 136: nádrž je chuťovka , tú som púšťal dole keď som menil trubky brzdové , to bol pôrod aj v robote na zdviháku to tam popchať popri náprave
22:30:31
01.06.2013
01.06.2013
Milan 136
-> suri: no jeste tam je spousta prace. Par der v podlaze( vyndat nadrz), to celo taky jeste neni na 100%. Ale v cervnu jsem v dilne jeste netopil
..
..
22:26:23
01.06.2013
01.06.2013
suri
-> Milan 136: nazákladovať , vytmeliť , vyvoskovať , usb zospodu a hotovo
22:16:56
31.05.2013
31.05.2013
Milan 136
A dneska také dozazily peníze