skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Pick-up LXi 1.3 MPi 50 kW CNG
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Milan 136/Pick-up MPi CNG - PRODÁNO - komentáře:
20:28:26
12.02.2014
12.02.2014
Milan 136
zas do bídně dobíjí. fakt miluju magneton
11:44:11
21.01.2014
21.01.2014
suri
-> Milan 136 21.01.14 08:58:27: okolo 1200kč v mesačnom nákupe , ja som dával aj nové sviečky aj lištu zapalovaciu a retech fuel cleaner do nádrže
08:58:27
21.01.2014
21.01.2014
Milan 136
-> suri: mne ji to psalo od zacatku a ted uz to na benzin zralo jako malej tank. Tak uvidime. Ale cekal jsem, ze bude drazsi
21:42:37
19.01.2014
19.01.2014
suri
-> Milan 136 19.01.14 21:33:42: tiež mám novú NTK Lambádu
21:33:42
19.01.2014
19.01.2014
Milan 136
Trošku to tu oživíme, aby se neřeklo, že se nic neděje.
Kola jsou na reklamaci přes Benet v Itálii...
A na autě je nový první díl svodů, nová lambda a těsnící kroužek u katu.
Vše samo origo. Svody jsem nedávno zjišťoval co stojí. A pak je doma našel při úklidu nový
Děravá hlava fakt.
Ty na autě byly trochu ohlý jak s nima kdysi někdo chytil. A příruby se nahoře u katu skoro dotýkaly. Příruba na kat taky až byla dost vyrezlá a sonda KO.
Tak uvidíme. Alespoň to na sebe dole hezky sedí
Kola jsou na reklamaci přes Benet v Itálii...
A na autě je nový první díl svodů, nová lambda a těsnící kroužek u katu.
Vše samo origo. Svody jsem nedávno zjišťoval co stojí. A pak je doma našel při úklidu nový
Děravá hlava fakt.
Ty na autě byly trochu ohlý jak s nima kdysi někdo chytil. A příruby se nahoře u katu skoro dotýkaly. Příruba na kat taky až byla dost vyrezlá a sonda KO.
Tak uvidíme. Alespoň to na sebe dole hezky sedí
19:24:47
14.12.2013
14.12.2013
Milan 136
-> Lukáš Mitro: cau. Jo to je ono
18:14:56
14.12.2013
14.12.2013
Lukáš Mitro
som lenivy dobre našiel som tento? www.spoilercentrum.cz/esh
op/.../skoda-felicia-predn
i-spoiler-2
15:48:13
14.12.2013
14.12.2013
castrol
-> Lukáš Mitro: uz je to tu x krat pisane staci hladat
je to priamo na felu
je to priamo na felu
15:22:56
14.12.2013
14.12.2013
Lukáš Mitro
nazdar kamaratovi čo ma tiež pickupa som ukazoval ten tvoj ako inšpiraciu pre nho a padlo mu najviac do oka lizatko čo maš pod naraznikom...z akeho auta je??
20:05:25
12.11.2013
12.11.2013
Milan 136
-> Tuner#2: moc se jim to nepovedlo no
12:02:45
12.11.2013
12.11.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 12.11.13 10:33:08: Tak to je blbý Mě vždy "komax" držel jak čert. Holt šetří se všude a pak to takhle dopadá...
10:33:08
12.11.2013
12.11.2013
Milan 136
-> Tuner#2: jo. To co vidis na fotce je otryskanej cistej kov. Dolu to jde cely
10:26:03
12.11.2013
12.11.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136: Takže se to loupe i s tím práškovým podkladem až na holý kov?
09:11:48
12.11.2013
12.11.2013
Milan 136
-> Tuner#2: kola jsem obouval ja sam s nejvyssi opatrnosti. Od toho to urcite neni. Vypada ti asi na nejaky praskovy podklad a zvenku je to postraseny bronzem. Po zuti je cela vnitrni hrana olouopana a takhle to leze ven. Je to na cistej hlinik a jde to loupat dal
23:35:33
11.11.2013
11.11.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 11.11.13 19:52:55: Nemohlo to být načatý už ze zouvačky? Ty packy toho se vždy bojím, naštěstí je to zezadu a z předu už se to dá ošéfovat správným nastavením dorazu. Koukám, že je máš lakovaný i vzadu, co je pod tím? Práškovej tvrdej základ a nebo rovnou hlína? Může to taky být tím, že zadky stříknou jen tak aby se neřeklo a slabá barva se pak takhle ráda loupe. Každopádně držím palce a dej echo jak to dopadlo.
20:36:19
11.11.2013
11.11.2013
Milan 136
Jo Sparco by OZ. Po najetych cca 5000Km...
Snad to dobre dopadne no
Snad to dobre dopadne no
20:33:17
11.11.2013
11.11.2013
havlik
To je ten komaxit na novejch kolech
20:30:36
11.11.2013
11.11.2013
T
-> Eidy: : Sparco myslím
-> Milan 136: : nepletu se ? každopádně nářez po takové době...tak ať to dopadne dobře s reklamací
-> Milan 136: : nepletu se ? každopádně nářez po takové době...tak ať to dopadne dobře s reklamací
20:23:39
11.11.2013
11.11.2013
Eidy
-> Milan 136: OZ po půlce sezony v tomhle stavu? Wow. Mazec.
20:17:40
11.11.2013
11.11.2013
castrol
-> Milan 136: tak totok by sa nepacilo ani mne a kor na tak drahych kolach