Je to 136L z 88. roku. Snažím se o generální opravu, vše je doma, tak to není, jak bych si představoval.
15.6.2010-Už je hotov podvozek, mám vyměněné prahy a zadní lemy, také nastříkanou a zavařenou podlahu. Dal jsem nové zadní tlumiče od Billstein, přední příjdou na řadu asi přez zimu. Jelikož jsem stříkal auto poprvé tak to byla celkem hrůza :-D, tak teď je auto zase celé komplet odstrojené, obroušené a vykitované jen nastříkat stříkací tmel a pak plnič, barva příjde na řadu asi až na jaře.
29.10.2011- Auto nastříkáno a nastrojeno aby prošlo technickou, poté již po vlastní ose převezeno domů. Cestou domů ale odešla vodní pumpa (není se čemu divit auto stálo asi 8 roků), takže motor znova ven. Jelikož jsem si vše stříkal sám v normální garaži-bez odsávání, tak je lak trochu poprášený tak se přes zimu bude muset doleštit.
Podvozek:
-tlumiče od Hp
-upravené pružiny JOM
-rozšiřující podložky 20mm
Motor:
-originál 136
Elektro:
-druhá baterie (dobíjená přes relé)
-el. naklápění světěl
-couvací kamera (vzadu i vpředu na autě)
-LCD display 18cm
-kapacitor neznámý
-přídavné budíky (teplota vody, voltmetr,ukazatel bohatosti směsi a budík ze Š 120)
-topení felicie
-centrální zamykání + odskok pátých dveří
-alternátor 90A Octavia
-Lucasy z octavie
Hudba:
-repro: 13,16 cm a ovály Magnat
3 X 30 cm subwoofer Carpower
-2x zesilovač Magnat(4ch. a 2ch.)
-1x zesilovač Carpower(4Ch)
-1x zesilovač raveland(4Ch)
-autorádio Medion s DVD
-Equalizér
Zatím značky nic moc ale peněz není nazbyt :-)
Gosi / Favorit 136L (2) - komentáře:
-> Gosi 25.02.13 13:22:47: ty kravo,tak ta aparatura vyzera spicovo,musela stat vela prace aj penazi,a ta farba auta je ties perfekna

čau je možné že jsem tě nadávno potkal u Zahnašovic ??
-> Apple STS Chvojkovice-Brod:
ne měl jsem ho po rodičích, kteří ho koupily od někoho z Mladé Boleslavy.
nebyl ten první favorit koupenej od čáslavi?
Ano neni to stavitelne výškově ale prý tuhostně- mají větší průměr pístnice a tuhost oproti serii je o hodně vyšší.
Druhá baterie je kvůli muzice, když jednu totálně vycucám tak stejně odjedu

-> Gosi: To je verze na origo pruziny, predni snizeny o 20mm.
Takovéhle Hpčka jsem ještě neviděl.
Hotové motorky na naklápění světlometů.
-> Induktor: Děkuji. Není to konečné řešení musím to tam ještě dodělat-pořádně přichytit baterii a oddálit motorek.

Čau, pěkná barva ta zelená. Ty kličky a víčko bych možná nechal černé, byl by tam větší kontrast.Ta druhá baterie to je konečné řešení? Protože +pól je strašně blízko k motorku stěračů, a v případě nehody by se ho mohl dotknout a byl by tam zkrat jak něco. Jinak to máš docela pěkné. Nechť se práce daří

kabelové svazky v zelenem laku hmm, fuj

-> sytic: Auto ještě dotažené do konce není, ještě mě čeká motor :-D Na favority se žádná pěkná zelená nedělala (jen můj názor), tak jsem vybíral mezi touto a tou metalízou co se dává na rs fabie.
Já tedy naopak barvu vůbec nechválím a trochu se divím, že při snaze renovovat ses nepokusil spíše udělat ze svého auta lehce vylepšený sériový kus, ale každému podle jeho vkusu. Na druhou stranu oceňuju, že si svůj úmysl dotáhnul do konce

-> Gosi: pekny favorit

vybral si najlepsiu farba chvalim a brutalne sa mi to paci ....perfektna zelena ...green is cool
To se omlouvám, já to nemyslel špatně. Já jen že renovace znamená něco jiného. Raději bych to nazval GO a hned to vypadá krásně. Jinak pěkná práce, tu jsem nekritizoval. Jen to jediné slůvko se mi zdálo přehnané.
koukam máš v dílně stejný rádio jako já
