skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
No co bych já mohl po letech říct?:-)Prostě MAGOR:D
No nic.Před nedávnem sem prodal felinu a koupil toledo 1.6.Pak mě napadlo prodat Bawora protože tam bylo dost oprav a hlavně už jaksi nebylo potřeba tak velký auto.Tak jsem začal hledat toledo v TDI ale bohužel nenašel jsem neshnilej kus.Byla to jen mrcha splácaná ze všeho možnýho.Tak jsem narazil na tuhle feldu a po prohlídnutí sem ji nakonec vzal.No co k tomu říct:
Škoda Felicia Laurin a Klement
r.v.1996
najeto údajně 138t.km
z výbavy:rozhodně první na řadě je LPG,to bylo nejdůležitější proč sem ji vzal.Pak el.zrcátka,ABS,kožené sedačky vyhřívané,střešní okno,ostřikovače světel a to je asi tak vše:-).Nemá to posilovač což mě značně sere,ale snad se tam jednou objeví když se mi bude chtít.
Ke stavu:klasicky hnilý lemy,zadní vrata a blatníky přední,to jsem čekal takže sem nebyl překvapenej.Nevím jestli to budu hned opravovat ale docela rád bych auto udržel v co nejlepším stavu.
Prozatím na závěr říkám že nevím co s autem do budoucna bude protože už sám nevím co bude zanedlouho:-)
rok 2011:
14.3.:konečně opravena poloosa,nebyla špatná ale vysypaná takže se musela složit znova,zároveň se dala nová manžeta-oprava 750kč
15.3.:umytý komplet podběhy a odrbány zatím bubny.třmeny taky trochu odrbu ale chystám se komplet na generálku
13.6.:Tak po dlouhé době změna.Škrtící klapka(čína VIKA) se odporoučela tak sem sehnal jetou origo ze SEATA INCA 1.4,vyměnil sem hadici k filtrboxu protože praskla a nechal nastavit klapku.Auto zase jezdí a drží krásně volnoběh
3.11.2011:tak auto je konečně opravený,už startuje na benzín a na plyn.stálo to 2t.kč ale nevímco s tím bylo zatím,stále sem v belgii
6.03.2012:auto dostalo nové brzdy vepředu.nové kotouče,destičky textar,pístky,manžety,odv zduš'nováky,držáky třmenů s čepama a opískované a natřené třmeny.tak snad mě to přežije:).najeto 156t.km
28.03.2012:začal sem vyvařovat korozi na autě aby to prošlo technickou.opravenej jeden lem.
01.05.2012:přivezl sem si auto z rozvodů.čerpadlo bylo úplně vysypaný a teklo.najeto 161t.km
26.06.2012:vyměněn olej a filtr.najeto 167t.km
26.07.2012:vyměněno ložisko PP kola,čep řízení,hadičky k brzdám,trubky brzdový vepředu,páčka na blinkry nová originál a pár dalších blbostí.konečně je klid v autě:D.najeto 169t.km
04.01.2013:vyměněny ložiska v zadních kolech,už podruhé.čína starline vydržela asi 20t.km což relativně jde ale stejně je to bída.teď je tam jedno tuším německý optimal a jedno německý ruville nebo jak.sem zvědav který vydrží víc.najeto 182600km(uf,dvě kila se blížej:)
21.07.2013:Auto prodáno:)
No nic.Před nedávnem sem prodal felinu a koupil toledo 1.6.Pak mě napadlo prodat Bawora protože tam bylo dost oprav a hlavně už jaksi nebylo potřeba tak velký auto.Tak jsem začal hledat toledo v TDI ale bohužel nenašel jsem neshnilej kus.Byla to jen mrcha splácaná ze všeho možnýho.Tak jsem narazil na tuhle feldu a po prohlídnutí sem ji nakonec vzal.No co k tomu říct:
Škoda Felicia Laurin a Klement
r.v.1996
najeto údajně 138t.km
z výbavy:rozhodně první na řadě je LPG,to bylo nejdůležitější proč sem ji vzal.Pak el.zrcátka,ABS,kožené sedačky vyhřívané,střešní okno,ostřikovače světel a to je asi tak vše:-).Nemá to posilovač což mě značně sere,ale snad se tam jednou objeví když se mi bude chtít.
Ke stavu:klasicky hnilý lemy,zadní vrata a blatníky přední,to jsem čekal takže sem nebyl překvapenej.Nevím jestli to budu hned opravovat ale docela rád bych auto udržel v co nejlepším stavu.
Prozatím na závěr říkám že nevím co s autem do budoucna bude protože už sám nevím co bude zanedlouho:-)
rok 2011:
14.3.:konečně opravena poloosa,nebyla špatná ale vysypaná takže se musela složit znova,zároveň se dala nová manžeta-oprava 750kč
15.3.:umytý komplet podběhy a odrbány zatím bubny.třmeny taky trochu odrbu ale chystám se komplet na generálku
13.6.:Tak po dlouhé době změna.Škrtící klapka(čína VIKA) se odporoučela tak sem sehnal jetou origo ze SEATA INCA 1.4,vyměnil sem hadici k filtrboxu protože praskla a nechal nastavit klapku.Auto zase jezdí a drží krásně volnoběh
3.11.2011:tak auto je konečně opravený,už startuje na benzín a na plyn.stálo to 2t.kč ale nevímco s tím bylo zatím,stále sem v belgii
6.03.2012:auto dostalo nové brzdy vepředu.nové kotouče,destičky textar,pístky,manžety,odv zduš'nováky,držáky třmenů s čepama a opískované a natřené třmeny.tak snad mě to přežije:).najeto 156t.km
28.03.2012:začal sem vyvařovat korozi na autě aby to prošlo technickou.opravenej jeden lem.
01.05.2012:přivezl sem si auto z rozvodů.čerpadlo bylo úplně vysypaný a teklo.najeto 161t.km
26.06.2012:vyměněn olej a filtr.najeto 167t.km
26.07.2012:vyměněno ložisko PP kola,čep řízení,hadičky k brzdám,trubky brzdový vepředu,páčka na blinkry nová originál a pár dalších blbostí.konečně je klid v autě:D.najeto 169t.km
04.01.2013:vyměněny ložiska v zadních kolech,už podruhé.čína starline vydržela asi 20t.km což relativně jde ale stejně je to bída.teď je tam jedno tuším německý optimal a jedno německý ruville nebo jak.sem zvědav který vydrží víc.najeto 182600km(uf,dvě kila se blížej:)
21.07.2013:Auto prodáno:)
Mantra/Laurinka - komentáře:
-> Hřib: nene,na to dlabu.už sem zjistil že na tom předním blatníku mi stejně rez vylejzá na povrch i přes barvu.ten blatník je totiž celej KO,jen jeden kus velkej sem vyvařil protože bych to nedokitoval.ostatní je dokitovaný jenom a tam to prostě vylejzá.já to mám jen na technickou,pak se to snad dá vyvařit a vyměněj se i blatníky.potom by se možná mohly dát plastový podběhy
-> Mantrabeach: pěkně sochaříš, jestli nechceš, aby ti přední blatníky za dva měsíce vykvetly, tak si namontuj plastové vložky do podběhů, cca 150-200,- kus, byla by to škoda práce s tím znovu 

-> andyrs: hele uvidíme časem,díky tomu plynu bych si ji docela nechal a dobře se mi s ní jezdí.tak je možný že nakonec ji celou vyvařím.bawora už nemám,prodal jsem ho,toledo stále mám a není vůbec zlý za ty peníze
Ahoj, keď je takáto fela v 100% stave a bez úprav, tak už aj má svoju cenu a je vzácna. Dáš ju do kopy? A bawora si necháš? je aj to celkom gut auto, teda aspon mne sa viac páči ako toledo.
-> VeTeV: nj to víš,začínám být pěkně postiženej

-> Mantrabeach: aspoň že ten popis vystihuje tvojí fluktuaci aut celkem výstižně 

-> Mantrabeach: tak pořád je to felicie 

-> Max: no není to nejhorší ale není to nejlepší,koroze klasická
-> Mantrabeach: vypadá slušně, tak gratuluji ke koupi :o)
-> suri: Tak to máš dobré, třeba tuto část má Felda pozinkovanou, nejhorší že ta rez neni vydět, když už vyleze skrz ten plastizol tak je to většinou skrz prorezlé. Samozřejmě že nosník jako takovej ti neprorezne, ale odejde tam kde je přibodovanej.
-> Athlonek: tak to hádam také hrozné nebude , ten nosník som študoval a po 350 000km na slovenských cestách jazdených 10 rokov mu nič nie je , je plný vosku a nebojím sa že sa do neho niečo dostane , tá malá diera často je zalepená plastizolom
-> suri: to už jsem psal v: 12:38:03
-> Athlonek: na felde čo má 24tis km to upchaté určite nebolo , ani na žiadnej som to upchaté nevidel , vždy je okolo tej diery obtečené kilo plastizolu takže upchatá asi nebola
-> Mantrabeach: -> suri: No jedničková Octavia to má taky ucpané.
-> Athlonek: no neviem zrovna tento nosník moc často hnilý nie je , stačí to poriadne vystriekať a nechať vetrať
-> Athlonek: ale taky musí někudy odtéct přece
Originál neni ucpaná ani ta menší díra, takle tam nalíta voda se solí a odrezne nosník od vnitřního prahu.
podľa mňa tiež nemá byť zacpaná , je na odtok vody
-> Mantrabeach: Nejsem si jist, zda má být zacpaná
já to minule taky sondoval a ucpávka tam nebyla ani na jedné straně a u kamaráda na origo málo jetém autě taky není zacpaná. 


-> Athlonek: na to třeba časem dojde ale vůbec nevím že tam někdy mělo něco bejt