skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Prodam:-) uz na to nemam vubec naladu a akorat mi to prekazi a je mi lito to vyhodit,tak jak to je i s motorem,prevodovkou,mot,e
letrikou a r.jednotkou, s kolama,podlozkama a ja nevim co vsechno,muzu prodat motor za 7tis.takze cena by byla 7tis. za komplet
K-O-M-I - komentáře:
-> K-O-M-I: to chce motor aspon VW GOLF 1,8 GTi 16V!! ale ten starsi typ, neni u neho tolik elektroniky!!!!
-> K-O-M-I: tie lemy, su ako keby si tam chcel dat kolesa z monstertrucku, ale inak fajn. Ked to bude bude to trhnute ale pekne...
-> Tuneman2/Fávo: Zatim nemam nový fotky,auto je v garazi a vyjede až seženu prachy:-(-> lpepsi: žadny jekly tam nejsou,akorat tam sou 2 druhy trubek a ani jedny nejsou lesenařský!-> lpepsi: Všechno je jednou poprve:-)
jop vidim.. u prahu... to jsem nevidel jeste :) asi jsem jeste nevidel spousty veci
kde vidis jekle?
kurna ale lesenove trubky hadra
kurna ale lesenove trubky hadra
-> K-O-M-I: Nahoď ňáký fotečky těch prahů a upravenejch z. dveří=celý auto, sem stráššššnněě zvědavej....please..
dobra haluz... ale ne ve zlym... rzim place at to vse dopoadne, urcite to bude super a zajimavy...

Faann-> protože tuning!!!!!!! (to je)

-> K-O-M-I: Proč je ten rám z části z trubek a z části z jeklu?
-> rennfahrer: nikdo netvrdil že sem konstruktér...jen jsem říkal,že sem nějakou převodovku počítal. Konstruktér ze mě bude,až tu školu dodělám
Ten rám se mi nelíbí,ale já v tom jezdit nebudu,je to jeho věc....
Mě se to nezdá celý...ale to je jedno

Ten rám se mi nelíbí,ale já v tom jezdit nebudu,je to jeho věc....
Mě se to nezdá celý...ale to je jedno



-> rennfahrer: -> K-O-M-I: S tím rámem, nóóóóó, rennfahrer má trošku pravdu....

Mé auto je k shlédnutí v sekci favorit a felicie, tak se mrkněte, jak to má vypadat, konstruktéři.
Pro Rennfahrera: ty trubky jsou na jiných místech jedna za sedačkama a druhá na klonoučcích-teda jednom kloboučku, ale také jinak souhlasím, doufám, že to moje takhle vypadat nebude. Hnoja
No, jak tam narveš ten 1.8 motor a někde to vyšiješ s tím rámem uvnitř, tak sem Tuneman2/Fávo nebo někdo může hodit fotky mrtvoly+vraku:-).
Jaktože nikdo z přihlížejících KONSTRUKTÉRU nic neříká na ten zadní kříž, neměly by náhodou ty trubky při křížení přivařeny k sobě?
Dále nechápu uchycení toho hlavního oblouku ke karoserii? Je tam vůbec přivařený?
Hezkou práci nekritizuji, ale opět říkám HNOJA!
Jaktože nikdo z přihlížejících KONSTRUKTÉRU nic neříká na ten zadní kříž, neměly by náhodou ty trubky při křížení přivařeny k sobě?
Dále nechápu uchycení toho hlavního oblouku ke karoserii? Je tam vůbec přivařený?
Hezkou práci nekritizuji, ale opět říkám HNOJA!
-> Mr. Zabijak: Ani ne ma to zhruba 70 Kg.-> Max: To nejsou ůesenarsky trubky,ale normalni slabosteny 60.A ty slabsi sou taky slabosteny.Tad ste mi zase nasadily brouka do hlavy s tou prevodovkou,ale zatim tam necham tuhle.
-> Mr. Zabijak: Mám stejný názor konstruktére, taky myslím, že prodej té převodárny je blbost, no a ten rám, kvalitně svařenej, ale z čeho???

-> Mr. Zabijak: zas tam má 1,8 motor....
Chápu že nemá prachy,takže lešenářský trubky byly nejlevněší...ale asi ne nejlepší. Jinak s tebou musi m souhlasit...pár převodovek jsem počítal,takže vim že to není jen tak...
Chápu že nemá prachy,takže lešenářský trubky byly nejlevněší...ale asi ne nejlepší. Jinak s tebou musi m souhlasit...pár převodovek jsem počítal,takže vim že to není jen tak...
-> K-O-M-I: zdar a sílu, přeju ti plno úspěchu, ale jestli ti smím radit tak ztáhni prodej té převodky z golfa a věř, že se ti bude hodit, jsem konstruktér a tak možná i vím o čem mluvím, ty převodky byly spočítané na 1,3 a na určité rozmezí kroutícího momentu, je to jak s výtahem pro tři - taky uveze čtyři i pět lidí ale jak dlouho??? To jen taková malá rada a ještě se zeptám, proč jsi ten rám neudělal z něčeho lehčího? Al nebo nějakou lehčí slitinu, tohle musí vážit jako bejk?
