skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Autocross
Favorit
-Hlava snížená o 2.5 mm
-Odlehčeny setrvačník a řemenice
-ubraná dosedací plocha na setrvačníku pro přítlačák o 0.8 mm
-svody 4 roury
-Převodovka z pick-upa
-ve předu sportovní tlumiče
-v zadu nové tlumiče a pružiny z golfa mk3
-sedačka GSi
-odpojovač baterie
-ochraný rám z LEŠENÁŘSKÝCH trubek (nezapomeňte napsat že sem magor a že se zabiju)
Favorit
-Hlava snížená o 2.5 mm
-Odlehčeny setrvačník a řemenice
-ubraná dosedací plocha na setrvačníku pro přítlačák o 0.8 mm
-svody 4 roury
-Převodovka z pick-upa
-ve předu sportovní tlumiče
-v zadu nové tlumiče a pružiny z golfa mk3
-sedačka GSi
-odpojovač baterie
-ochraný rám z LEŠENÁŘSKÝCH trubek (nezapomeňte napsat že sem magor a že se zabiju)
Škoda Autocross/Favorit - komentáře:
-> Tomas1202: držák motoru z felicie 1.9D :-)
-> Rotak: ako si vyriešil uchytenie toho vw motora pri vod. pumpe?
www.facebook.com/media/se
t?set=a.5765... fotky nového motoru :-)
-> sytic: to nevim...protože stejná fakt neni :-)
jinak na oko vypdá stejně to máš pravdu
jinak na oko vypdá stejně to máš pravdu
Doufám, že víš, převodovka z Pick-Upu je stejná jako všechny, které se montovaly do každého jiného vozu řady Favorit/Forman/Pick-Up po roce 1993 tz. krátka je, ale nikoliv kratší než pro obyčejný favorit
RajCZeksmi 01.08.12 14:29:20 napsal:
jseš magor a zabiješ se
a bude ta to boliet 
jseš magor a zabiješ se





-> RajCZeksmi: já vim




jseš magor a zabiješ se




