skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Takhle jsem ho na jaře 2014 přivezl domů..
Až bude trochu volnějc, doplním historii a přidám foto:)
25.5.-6.6.14 Odstrojení interiéru, odrezení a oprava laku podlah prostoru pro cestující.
21.2.15 Vyčištění, přetěsnění a oprava brzdospojkového ústrojí.
20.3.15 Demontáž agregátů, příprava na opravu zadní části podvozku karoserie.
5.4.15 Započata G.O. dynama, Nový zinek držáku stator. vynutí, výměna ložisek, uhlíků a oprava rotoru.
28.5.15 Dynamo hotovo
27.1.16 Sedadla, výplně dveří i zadních bočnic u čalouníka.
9.3.16 Zrenovován motor topení.
12.3.16 GO si prošel motorek stěračů.
27.3.16 Převodovka přetesněna a vyčištěna, probíhají práce na motoru.
Aktuálně sháním:
Karburátory Jikov 32 BS 27 a Jikov 32 BST 19. - sehnáno
Kladku pojezdu roletky chladiče- sehnáno
Roletku chladiče - sehnáno
Spojovací palivovou trubku pro stěnu mot. prostoru- mám
Našel jsem jednu fotku interiéru z února 2012.
Až bude trochu volnějc, doplním historii a přidám foto:)
25.5.-6.6.14 Odstrojení interiéru, odrezení a oprava laku podlah prostoru pro cestující.
21.2.15 Vyčištění, přetěsnění a oprava brzdospojkového ústrojí.
20.3.15 Demontáž agregátů, příprava na opravu zadní části podvozku karoserie.
5.4.15 Započata G.O. dynama, Nový zinek držáku stator. vynutí, výměna ložisek, uhlíků a oprava rotoru.
28.5.15 Dynamo hotovo
27.1.16 Sedadla, výplně dveří i zadních bočnic u čalouníka.
9.3.16 Zrenovován motor topení.
12.3.16 GO si prošel motorek stěračů.
27.3.16 Převodovka přetesněna a vyčištěna, probíhají práce na motoru.
Aktuálně sháním:
Karburátory Jikov 32 BS 27 a Jikov 32 BST 19. - sehnáno
Kladku pojezdu roletky chladiče- sehnáno
Roletku chladiče - sehnáno
Spojovací palivovou trubku pro stěnu mot. prostoru- mám
Našel jsem jednu fotku interiéru z února 2012.
Zralouš / 1000MBX - komentáře:
-> Tabi: Odposledně (což je ale pekelně dlouho) si taky nepamatuju problém. Aktuálně jsem se snažil se vrátit původní nazinkovanou, s tím že možná praskne - ale spíš se ohýbala. Musím pohledat kousek vhodný trubičky a naklepnout jí, kam patří, snad přežije, nový v týhle velikosti asi nemám.
-> Jozka: Jak nad tou segrovkou teď přemýšlím,tak se normálně musím zítra podívat jakou jsem tam dal.Jestli starou,která tam byla a nebo jsem dával úplně novou?Ale nepamatuji si,že bych s nandáním měl nějaký větší problém.Jako vím,že někdy jdou segrovky blbě nandat nebo ti v lepším případě rovnou praskne,nebo zase nedrží svůj průměr a zůstane roztažená,
na klapce to u mě ale proběhlo pravděpodobně hladce. 


-> Tabi: I já mám takhle pěknej ventilátor - resp. dva, ale oba s nepojištěnejma klapkama..

-> zralous: Máš úplně stejně pěkný ventilátor jako já.
-> Jozka 11.03.16 14:24:33: Taky jsem dával na klapku segrovku.


-> zralous: Mám taky jednu - jaks dop*dele dostal na hřídel klapky topení tu chcípáckou "segrovku" ?



-> zralous: uz teraz je, otazka,kde si zohnal hadicu na nadrz ktora vedie od tankovania ?
-> Tomáššš: ještě ne, ale bude

-> zralous: krásne autí

-> Vena: S tím jsem do toho šel.. Věděl jsem, jak na tom to auto je (teda krom překvápka pod a za zadními sedadly) Co se ale týče opravy lakovaných dílů a samotné karoserie, tak je to až na pár detailů velice slušně provedená práce. Na ten zbytek bohužel nesáhli, tak jsem se do toho pustil já a udělám si to podle svýho

-> zralous: Je to smutné když někdo vyparádí vrch auta,ale podvozek nechá orezlý co?... koukám že tě díky tomu čeka fůra práce,místo ježdění a užívání si na první pohled nádherného auta.
-> Robert 106: To říkali už i klucí tesařský, když mi dělali krov že je věčná škoda mít to "jen" jako garáž.. Co se proporcí týče, bydlení by z toho asi nebylo špatný. Ale i tak, začíná být trochu těsno, potřeboval bych to přifouknout
-> schmiedy1000: Díky, snažím se..


-> schmiedy1000: Díky, snažím se..
Teda garáž snů to už je spíš obývák - SUPER
Pěkná práce,krása!


-> Koblet: no tak zatím bez dilema, šedivku jsem si tam přivezl v sobotu, abych si podle ní poskládal do origo některé komponenty, ale nějak se mi rozloučil termosytič, takže na své obvyklé parkovací místo už se nevrátila a překáží mi v dílně. Jediné pojízdné je to Mini, co za šedivkou není vidět:)
Máš tu garáž plnou pěkných strojů. Bude dilema s čím jezdit dříve.

-> zralous: Samý zajímavý informace.. Budu na příjmu, minimálně zadní stahovací bych asi vzal..

-> Jozka: tak jsem s nimi dnes mluvil, pán mě překvapil svou ochotou.. Řekl, že to bez problémů udělají, ale že na každé sklo budu potřebovat udělat na vyříznutí elektronickou šablonu a ta stojí každá 500. Odkázal mě na firmu Profisklo v ČB, že od nich skla berou, tak ať si to nechám vyříznout podle originálu tam. Prý to budu mít levnější a přesnější, že ty digitální mašiny, co mají oni se nedokáží vyrovnat s drobnými výbočemi od přímky a skla pak mohou ve sloupkách drhnout. Z tech ČB jim pak sklo pošlou na zakalení a s novým zbožím zase zpět. S paní v ČB jsem už mluvil a v pátek tam vyrážím. Cenu ti pak kdyžtak brnknu, prý mi to hned spočte. Jediný problém je, že tloušťku 5,5mm nedělaj, jen na celé mm, takže vezmu 5, alespoň to nebude drhnout

-> zralous: Tak na tu cenu jsem zvědavej..
-> Jozka: popravdě jsem se toho ze začátku vůbec nevšiml, až při bližším ohledání
Psal jsem si s Xmartem a mam odkaz na firmu, která mu dělala ty boční skla. Zítra oťuknu co a jak a pokusím zjistit cenu. Mělo by to být kalené bezpečnostní sklo tloušťky 5mm.

-> zralous: Tak jestli je to po sváření a bije to do oka, tak není co řešit..
