Litra jsem si pořídil asi nejvíc z nostalgie, jelikož ho měl otec, když jsem byl malý a i děda a když jsem se dozvěděl, že tenhle stojí už asi 8 let v kopřivách napospas přírodě, bylo mi ho líto a hned jsem ho bral domů:)
Teď je asi na čase, abych tak nějak shrnul vše, co se na litru za ten necelý rok udělalo. Jelikož už je v hromadě a připraven na stk:)
- vyvaření kastle
- ošetření podvozku, podběhů BODY
- vystříkání dutin
- vyčištění motorového prostoru, motor zatím venku nebyl ale půjde příští zimu
- na motoru byla vyčištěna vana + nově nabarvena, olejový filtr, vzduchový filtr, přetěsněno víko, karburátor sedr vyčistěný ultrazvukovou myčkou, vyčišten a odrezen chladič vyčištěny všechny hadice potažmo vyměněny např. hadice k topení. Topení bylo taktéž vyčištěno, jelikož v něm asi měly hnízdo myši či jiná havěť. Na rozdělovači byly vyměněny kabely, kondík, kontakty, samozřejmě i nové svíčky. vyměněny silentbloky motoru za nové, upravený výfuk natřený černou žáruvzdornou barvou i se svody, tak jsem zvědav kolik to vydrží.
- brzdy byly komplet udělány nové tj. prasátka, pakny, trubky, hadice, lanko ruční brzdy..
- z podvozku, pření náprava je širší ze 120tky s kotoučema, měl jsem štěstí a na vrakáči jsem natrefil na nápravu s novýma kotoučema i destičkama :) pružiny jsou uřezány asi o dvě otáčky...zadní náprava je původní jen tam ještě příjdou podložky.
- interier byl ošetřen alkytonem RAL9002 a s tím i vnitřek kufru a motorový prostor, celý interier je vylepen černou koženkou kromě tapeců dveří, ty jsou původní červeno-černé. Palubní deska byla původně po minulém majiteli 100vková nahrazena originální v barvě vozu, elektrika zapojená podle originálního schematu plus přidán otáčkoměr a rádio. Startování tlačítkem.
- z kastle je všechno krom předních blatníků původní. Přední blatníky jsem sehnal nové jelikož staré už byly prorezlé až až...mám je ještě v úschově, kdyby někdo potřeboval na kusy plechu stačí se ozvat, jinak půjdou do šrotu...celá kastle po vybroušení a vyrovnání nastříkána plničem a poté pastelovou dvousložkovou BODY barvou. Chromované díly, které šly použít se přeleštily a zbytek šly bohužel do černa...snad časem budou chromy...jinak všechny gumy karoserie jsou nové, kromě výklopných okének...ty jsem tak nějak polepil aby tam zatím alespoň něco bylo..
- alu wolfrace 15'' s pneu předek 165/50 a zadek 175/50
- všechny menší části auta jsou ošetřeny kataforézou
Video s fotkama našich litrů a jejich vývoji:
Škoda 1000 mb renovation & modification
Krátké video z cesty na Vyškov tuning. Krásně se ty kola točí (netočí). :)
Cesta na tuning motor párty Vyškov 2015 (Škoda 1000 MB)
Ouhara / lowliter - komentáře:
-> Alex41: Díky moc, jsem rád, že se taková práce cení

nejvíc se těším, až tam ty kola nahodím...jenom musím jedno vyrovnat a sehnat gumy a hned jdou na auto

Krásnej kus práce. Dávam do oblíbených. Mám rád originální provedení aut, ale ty kola, co máš nachystaný jsou moc pěkný!

to asi jo ale já to nedělám do originálního stavu, takže tam budou tyhle kola

Tie disky sú krásne, ale na takú krásku by to chcelo plechové 14" origo kolesá. To podľa mňa sedí litrom a kilám najviac

-> pepik-lepik: to je :D ty máš mangelsky co, ty jsem chtěl původně taky ale nakonec jsem rád, že jsem sehnal tyhle, budou na to pasovat. Už aby tam byly

jak píšeš, je to jako droga :D ale pěkný to máš, ty kola na tom budou luxusní

-> MaRv3L: Dám.. a nedala, stovka má PUR obklad přidělanej k palubce zapečenejma příchytkama, nasouvá se zvenčí, MB koženku s molitanem, upevněnou pomocí takový L lištičky, nasazovaný zevnitř.. uvidíme, třeba bude..
-> Jozka: ta lišta by se možná dala použít i z té stovky ne? Tak kdyžtak dej vědět na marr@email.cz. zatím dík

-> MaRv3L: Jasně, mám - něco mi zbylo po palubkách, co byly vprostřed skoro úplně rozřezaný.. akorát teď nevím, jestli najdu nějakou tu vnitřní lištu na uchycení tapecu. Nejpozději v pondělí dám vědět (nejspíš mail).
-> Jozka: no tak pokud máš nějaký navíc tak by to bylo úplně nejlepší, že je navrtaný vůbec nevadí

-> MaRv3L: Ten dvojdílnej obklad volantu se dá skoro kdykoliv najít v inzerci.. a jestli chceš ten pravej roh přímo dodělávat, tak ti můžu nějakej navrtanej klidně poskytnout - že by sis zavařil jen díry navíc.

-> Jozka: no ty dekly se spínačema a ještě levý rožek palubky ale ten kdyžtak zkusim nějak dodělat

-> MaRv3L: Tak jestli ti chybí jen ty dekly kolem volantu, to je prkotina - ty se vyskytujou skoro stejně často jako zasklení..

-> Robert 106: né to určitě ne...už mám sehnanou original i s budíky jenom ten panel pod volant mi chybí

tu stovkovou palubku tam necháš ?
-> Milan 136: no vypadá to ještě zdravě tak to jenom vyrovnám a zatřu asi je zbytečné to dávat pryč když je to ještě dobré... já jsem pod pedálama podlahu taky neměl

-> MaRv3L: jo to tam je origo. taky tam mám pozůstatky na podběhách, podlaha je pryč

-> Milan 136: díky kufr jenom vytřu alkytonem ten je odolnější měl jsem strach že by tam ta pastelka popraskala jelikož je tam takový nátěr jak byl na podběhách nějaká pryskyřice asi a vypadá ještě dobře tak je škoda ji dávat pryč

kufr lakovat nebudeš?
jinak super práce!