skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Říjen 2005
Po ročním shánění jsem ji objevil 1100MBX !
21. série
Vyrobena 17.3.1969
Prodána 26.3.1969
Originál barva 8220 červeň rubínová
Motor originál, tachometrových 70tkm
v roce 1981 provedena odborná odporná GO, šíleným způsobem vyměněny práhy a přestříkána na nehezkou zelenou.
Původní barva je tmavá červená 8220, kterou bych jí rád vrátil.
Tady tak trochu renovační deník:
06/08 - demontáž a rozebrání motoru. To prapodivné bláto, které jsem z toho vypustil se už ani nedá nazvat olejem. Zaráží mě, že jsem jej ještě před vyndáním z auta nastartoval. Na obrázcích už je motor skoro jak novej:-) S původním stavem nesrovnatelné.
27.4.09 Motor odvezen na go
5.5.09 Zrepasovaná převodka řízení. Nový šnek,matice, ložiska. Přetěsnění.
18.5.09 Repas dynama. Nová ložiska, uhlíky.
29.5.09 Přivezen zgenerálkovaný motor, původní zůstal jen blok:-) Teď ho ještě kosmeticky doladit..
8.8.09 Odstrojení karoserie, přípraveno na vyvaření. Prvotní pocit, že karoserie je až na podlahu téměř zdravá je nenávratně pryč. Nutná výměna všech podběhů, obou podlah kufru, mostu nápravy a samozřejmě podlahy karoserie.
7.7.11 Kastle je konečně u šikuly klempíře.. a konej mistře svoje dílo:-)
3.11.13 Hotová výměna všech podběhů, podlahy, vnitřních prahů, mostu nápravy, podlah zav. prostoru.
27.12.13 Hotová opava z. blatníků, spasovány dveře, čela a kapoty. Připraveno pro lakování.
30.1.14 Karoserie je u lakýrníka.
1.5.14 Započata GO přední nápravy.
25.7.14 Zrenovované mechanizmy stahování oken, hotová přední náprava.
16.11.14 Pustil jsem se do brzdo spojky, přebroušení a vyleštění brzdového a spojkového válce, vyčištění nádobky, výměna gumiček a těsnění.
2.12.14 Osazení zrenovované nádrže (Nový plovák, těsnění, hadice, motex..), připravena pro montáž.
12.12.14 Karoserie je po laku.
15.12.14 Dokončení GO komponentů poloos, podélných ramen a zadních brzd.
26.12.14 Motor osazen komponenty, připraven pro montáž do auta.
27.12.14 Repas chladiče. Je to ten správný s měděným voštím:-)
30.12.14 Spojková, palivová a brzdové trubky obroušeny, nalakovány bezbarvým lakem, připraveny k montáži
11.1.15 Vyčištění a vyleštění nerezových sloupků stahování oken a osazení sametkami.
16.1.15 Kompletace klik dveří
26.1.15 Výroba L+P plechové kolejnice stahování okna dveří - od originálu k nepoznání:)
22.2.15 Montáž linet předních stahovacích oken
24.2.15 Výroba a osazení sametek "B" sloupků (původní se dochovaly vždy jen z jedné strany), montáž těsnicích profilů
1.4.15 Renovace disků kol, nové duše a zánovní Chemlony i na rezervu:)
25.5.15 Karoserie na nápravách s motorem konečně doma
29.11.15 Montáž lišt střechy a blatníků, klapačky, zapojení a osazení předních světel. Plastové lišty, nápisy a blinkry a z. lampy u lakýrníka - bude nástřik bezbarvým lakem s UV filtrem.
6.12.15 Montáž mřížky zadního čela, mřížky blatníků, lišty přední kapoty, těsnění zavazadlového prostoru
7.12.15 Kompletace ventilátoru topení, osazení spojovací manžetou a spojovacím tubusem
8.12.15 Zapojení elektroinstalace motorového prostoru a zadních světel
9.12.15 Částečné zapojení elektroinstalace přístrojové desky
10.12.15 Lakované díly jsou zpět, montáž nápisu š-kod-a krytu rezervy
19.12.15 Dnes dozapojena elektroinstalace, Montáž zadních světel.
21.12.15 Rozborka motorku stěrače, započata go. vyměření otvorů pro blinkry( pěknej vojeb teda:))
26.12.15. Kompletace a montáž motorku stěračů. Rozborka a sborka proběhla snad 8x, zpětné nýtování statorového vynutí byl opravdový porod!! Kompletace palivového vedení.
28.12.15 Rozměření a vyvrtání děr pravého blinkru, montáž zemnicího pásku a plusového kabelu baterie.
13.1.16 Montáž stabilizátoru přední nápravy (konečně dorazily poslední držáky z lakovny), Výroba replik držáků Fanfar podle Podle Jožkovo originálu, montáž rozvodu topení pod palubní deskou.
15.1.16 Výroba a montáž repliky nýtu vzpěry zadní kapoty, osazení štítků zadní kapoty
27.1.16 Sedadla, výplně dveří i zadních bočnic odvezeny k čalouníkovi.
28.1.16 Renovace palubní desky. Mám z ní opravdu radost, od originálu opravdu k nerozeznání.
30.1.16 Vyleštění, osazení znakem a montáž lišty levého předního blatníků.
11.2.16 Správná olejová vana očištěna a zušlechtěna bezbarvým komaxitem.
12.2.16 Vylazení zadních stahovacích okének k dokonalosti, teď už tam nepoteče:), osazení sametkami.
13.2.16 Nalití motorového i převodového oleje, základní nastavení rozdělovače, příprava na 1. start.
14.2.16 První start. Po prvním neúspěšném pokusu (rozdělovač otočen o 180°) přehození kabelů na víčku rozdělovače a při pokusu 2. chytla prakticky na otočení:-D
7.4.16 Přetočení na rozdělovače na rozvodech do správné polohy, prohozeny kabely a nastavení předstihu na 5°. Spasování, svrtání a olakování držáků zástěrek. Namontován provizorní filtrbox na krátký filtr - ten správný stále k nesehnání:(
8.4.16 Dolazení motorového prostoru a zadní části podvozku k naprosté spokojenosti, natažení bowdenů ovládání klapky motoru topení a rolety chladiče.
9.4. Dodělání prostoru pro cestující, připraveno do Lakovny na drobnou retuš před čalouněním.
30.5.16 Montáž zástěrek, zadního nárazníku (po 2 letech se mi vrátil z chromu) a zadní mlhovky.
Auto u lakýrníka na dolazení drobných vad laku před montáží čalounění.
6.5.16 Auto vyzvednuto z lakovny, bohužel poslední zástřiky pouze v plniči. Ta správná barva bohužel dorazila až dnes, takže zbytek až po čalounění. Interiér však dolazen ke spokojenosti. Převezeno na čalounění.. Začíná se poslední etapa:)
Náš Jakub odzkoušel originál B5 pana majitele, komu z nás se to poštěstí..?
9.5.16 Dorazily nachromované díly fanfárek, může se začít kompletovat.
11.8. Fanfáry komplet, připravena i ručka ve správné barvě. Na interiéru se stále pracuje.
3.1.17 Auto bude koncem ledna připraveno k odvozu od čalouníka, snad bude výsledek dle očekávání...
11.2.17 Tak jsme z čalounění doma. Převládá spokojenost, ale na detailech se bude muset ještě zapracovat.
16.4.17 Opraveny 3 bolavá místa na laku. Pan lakmajstr se s tím popral náramně, i takhle bych byl spokojen ale v neděli se bude ještě zalešťovat:-)
23.4.17 Finální zaleštění opravených míst i celé karoserie... spokojenost:-) Auto se stěhuje do Švýcarska, tady to snad konečně dorazím!!
25.4.17 Montáž nalévacího hrdla palivové nádrže, tentoktát už s úspěchem, lak to přežil!!!
Dělám na interiéru... gumové koberce tunelu na místě
3.5. Doskládány pravé dveře, už chybí jen tapecírunk.
4.5. A dnes i ty levé.
13.5. Fanfárky na místě a dokonce i troubí!!!
16.5.17 Dnes počalouněno plato pod zadními sedadly. Mám radost, jak se mi to povedlo:-)
29.5.17 Dokončena přístrojovka, přepínače pro blinkry a světla funkční a na svých místech. Už jen sehnat pěkný volant:-/
7.6.17 Nalepeno čalounění l. př. podběhu, zasklená lz větračka
8.6.17 Nalepen p.př. podběh, zasklena pz větračka, pracuje se na prostoru za z. sedadly
9.6.17 Plato nad baterkou a pod sedadly hotovo, nandány obě z. bočnice, zkušebně nahozeny opěráky.
13.6.17 Sedadla v autě.
15.9.17 Po víkendovém leštění dnes nasazen rámeček předního okna. Někomu se může jevit jako prkotina, ale kdo si tím prošel, ví své...
Tudíž až na venkovní zpětné zrcátko exteriér hotov:-)
30.9. Tapety př. dveří na místě. Vyleštěny kličky a páčky, osazeny na svá místa.
27.10. Pásy hotovy a připraveny na montáž. Látka nově obarvena, přezky a upevňovací oka z pohledové strany vyleštěny. Není to teda úplně origo, ale lepší, než ty pomlácené. K leštěným lištám to bude ladit;-)
2.11.17 Sadadla musela znovu ven, aretace opěradel byla zalita barvou a při zapření se pokládala. Vybroušeno a znovu poskládáno, teď už to funguje báječně. Při té příležitosti napáchány i boční krycí plechy.
4.11.17 Sedadla opět v autě, aretace polohy opěradel funguje, jak má. Nalepena těsnicí guma řidičových dveří.
8.11. Hotov hever a příruční nářadí, řízení zpátky na přední nápravě.
12.11. Pásy na svých místech, přední náprava také.
14.12. Přetěsněny obě sáknoucí víka diferenciálů, montáž dobových opěrek hlavy.
26.1.18 Stěrače stírají
27.1.18 Vyroben přípravek na nanýtování spodního pásku rezervy, nanýtováno. Zajištěná rezerva n svém místě.
28.1.18 Montáž druhého maznicového rejdového čepu. Seřízení geometrie př. nápravy.
16.2. Namontováno nové zrcátko na blaťák a nalita chladicí kapalina. Dělám na těch zbídačenejch krytech "A"sloupků.
17.2. Konečně nastartováno a pořádně prohřáto, seřízení volnoběhu a bohatosti směsi. Zdá se, nikde nic neteče, ani nesákne:-)
15.3. Kryty “A” sloupků se těší na své místo.
13.4. Dělá se na volantu...
14.4. Nandány kryty “A” sloupků, konečně nalepena i těsnicí guma levých dveří. Ještě volant a introš je fertig:)
14.5. Nasazen zrenovovaný volant a interiér prohlášen hotovým. Bohužel motor musel znovu ven. Jó když se vložky dóle těsní silikonem, není se čemu divit. Hlavně, že jsou všichni profíci...
21.8.19 Po více, než roce motor opět v autě. Olej nalitý, zítra start...
13.9. Motor vrčí, nikde nic neteče, spokojenost!
20.9. Odprášeno, umyto. Skoro hotovo. Na jaře zaleštit lak a uz snad jen jezdit.
Snad jsem se 1. fotce z alba trochu přiblížil.
Mrkněte na poslední obrázky, jsou to skeny z katalogu s označenými pozicemi, které sháním. Budu vděčný za cokoliv!!
-Díly sehnány.. Děkuji Jožkovi, Bukajovi a Dakosovi!!!
Kdyby se někomu náhodou válelo doma:
Palubní deska komplet šedá (matná, drsná) -De Luxe - Nesehnatelné v použitelném stavu. Zrenovoval jsem si původní.
Zachovalý interiér nejlépe pískové barvy (není podmínkou), může být i z 1000/1100MB -mám
Originál šusplechy k motoru- mám
Držáky zástěrek- mám
táhlo motorku stěračů (jen ta část spojená s osou motorku)- dodala firma Jožka, děkuji!!
plastové dorazy větracích okének - sehnáno opět díky firmě Jožka:-) Tak chybí ještě 2 kousky.. Po detailním pátrání opravdu patří i dozadu- a ty už mám taky:)
Zadní část gumového koberce středového tunelu - mám
Pásky pro upevnění rezervy - mám
Filterbox na delší fitr pro 1100MB - pracuje se na něm
Pěkné sluneční clonky - mám
Plechové kryty "A" sloupků - mám
Pásy Moravan s Al. přezkou-mám
Paradoxně oba zadní gumové koberce- mám
Pěkný, nepoškozený volant Sehnáno. Neprasklý, špatně skladovaný, musím zrenovovat...
Přípravek na sundavání poklic
Po ročním shánění jsem ji objevil 1100MBX !
21. série
Vyrobena 17.3.1969
Prodána 26.3.1969
Originál barva 8220 červeň rubínová
Motor originál, tachometrových 70tkm
v roce 1981 provedena odborná odporná GO, šíleným způsobem vyměněny práhy a přestříkána na nehezkou zelenou.
Původní barva je tmavá červená 8220, kterou bych jí rád vrátil.
Tady tak trochu renovační deník:
06/08 - demontáž a rozebrání motoru. To prapodivné bláto, které jsem z toho vypustil se už ani nedá nazvat olejem. Zaráží mě, že jsem jej ještě před vyndáním z auta nastartoval. Na obrázcích už je motor skoro jak novej:-) S původním stavem nesrovnatelné.
27.4.09 Motor odvezen na go
5.5.09 Zrepasovaná převodka řízení. Nový šnek,matice, ložiska. Přetěsnění.
18.5.09 Repas dynama. Nová ložiska, uhlíky.
29.5.09 Přivezen zgenerálkovaný motor, původní zůstal jen blok:-) Teď ho ještě kosmeticky doladit..
8.8.09 Odstrojení karoserie, přípraveno na vyvaření. Prvotní pocit, že karoserie je až na podlahu téměř zdravá je nenávratně pryč. Nutná výměna všech podběhů, obou podlah kufru, mostu nápravy a samozřejmě podlahy karoserie.
7.7.11 Kastle je konečně u šikuly klempíře.. a konej mistře svoje dílo:-)
3.11.13 Hotová výměna všech podběhů, podlahy, vnitřních prahů, mostu nápravy, podlah zav. prostoru.
27.12.13 Hotová opava z. blatníků, spasovány dveře, čela a kapoty. Připraveno pro lakování.
30.1.14 Karoserie je u lakýrníka.
1.5.14 Započata GO přední nápravy.
25.7.14 Zrenovované mechanizmy stahování oken, hotová přední náprava.
16.11.14 Pustil jsem se do brzdo spojky, přebroušení a vyleštění brzdového a spojkového válce, vyčištění nádobky, výměna gumiček a těsnění.
2.12.14 Osazení zrenovované nádrže (Nový plovák, těsnění, hadice, motex..), připravena pro montáž.
12.12.14 Karoserie je po laku.
15.12.14 Dokončení GO komponentů poloos, podélných ramen a zadních brzd.
26.12.14 Motor osazen komponenty, připraven pro montáž do auta.
27.12.14 Repas chladiče. Je to ten správný s měděným voštím:-)
30.12.14 Spojková, palivová a brzdové trubky obroušeny, nalakovány bezbarvým lakem, připraveny k montáži
11.1.15 Vyčištění a vyleštění nerezových sloupků stahování oken a osazení sametkami.
16.1.15 Kompletace klik dveří
26.1.15 Výroba L+P plechové kolejnice stahování okna dveří - od originálu k nepoznání:)
22.2.15 Montáž linet předních stahovacích oken
24.2.15 Výroba a osazení sametek "B" sloupků (původní se dochovaly vždy jen z jedné strany), montáž těsnicích profilů
1.4.15 Renovace disků kol, nové duše a zánovní Chemlony i na rezervu:)
25.5.15 Karoserie na nápravách s motorem konečně doma
29.11.15 Montáž lišt střechy a blatníků, klapačky, zapojení a osazení předních světel. Plastové lišty, nápisy a blinkry a z. lampy u lakýrníka - bude nástřik bezbarvým lakem s UV filtrem.
6.12.15 Montáž mřížky zadního čela, mřížky blatníků, lišty přední kapoty, těsnění zavazadlového prostoru
7.12.15 Kompletace ventilátoru topení, osazení spojovací manžetou a spojovacím tubusem
8.12.15 Zapojení elektroinstalace motorového prostoru a zadních světel
9.12.15 Částečné zapojení elektroinstalace přístrojové desky
10.12.15 Lakované díly jsou zpět, montáž nápisu š-kod-a krytu rezervy
19.12.15 Dnes dozapojena elektroinstalace, Montáž zadních světel.
21.12.15 Rozborka motorku stěrače, započata go. vyměření otvorů pro blinkry( pěknej vojeb teda:))
26.12.15. Kompletace a montáž motorku stěračů. Rozborka a sborka proběhla snad 8x, zpětné nýtování statorového vynutí byl opravdový porod!! Kompletace palivového vedení.
28.12.15 Rozměření a vyvrtání děr pravého blinkru, montáž zemnicího pásku a plusového kabelu baterie.
13.1.16 Montáž stabilizátoru přední nápravy (konečně dorazily poslední držáky z lakovny), Výroba replik držáků Fanfar podle Podle Jožkovo originálu, montáž rozvodu topení pod palubní deskou.
15.1.16 Výroba a montáž repliky nýtu vzpěry zadní kapoty, osazení štítků zadní kapoty
27.1.16 Sedadla, výplně dveří i zadních bočnic odvezeny k čalouníkovi.
28.1.16 Renovace palubní desky. Mám z ní opravdu radost, od originálu opravdu k nerozeznání.
30.1.16 Vyleštění, osazení znakem a montáž lišty levého předního blatníků.
11.2.16 Správná olejová vana očištěna a zušlechtěna bezbarvým komaxitem.
12.2.16 Vylazení zadních stahovacích okének k dokonalosti, teď už tam nepoteče:), osazení sametkami.
13.2.16 Nalití motorového i převodového oleje, základní nastavení rozdělovače, příprava na 1. start.
14.2.16 První start. Po prvním neúspěšném pokusu (rozdělovač otočen o 180°) přehození kabelů na víčku rozdělovače a při pokusu 2. chytla prakticky na otočení:-D
7.4.16 Přetočení na rozdělovače na rozvodech do správné polohy, prohozeny kabely a nastavení předstihu na 5°. Spasování, svrtání a olakování držáků zástěrek. Namontován provizorní filtrbox na krátký filtr - ten správný stále k nesehnání:(
8.4.16 Dolazení motorového prostoru a zadní části podvozku k naprosté spokojenosti, natažení bowdenů ovládání klapky motoru topení a rolety chladiče.
9.4. Dodělání prostoru pro cestující, připraveno do Lakovny na drobnou retuš před čalouněním.
30.5.16 Montáž zástěrek, zadního nárazníku (po 2 letech se mi vrátil z chromu) a zadní mlhovky.
Auto u lakýrníka na dolazení drobných vad laku před montáží čalounění.
6.5.16 Auto vyzvednuto z lakovny, bohužel poslední zástřiky pouze v plniči. Ta správná barva bohužel dorazila až dnes, takže zbytek až po čalounění. Interiér však dolazen ke spokojenosti. Převezeno na čalounění.. Začíná se poslední etapa:)
Náš Jakub odzkoušel originál B5 pana majitele, komu z nás se to poštěstí..?
9.5.16 Dorazily nachromované díly fanfárek, může se začít kompletovat.
11.8. Fanfáry komplet, připravena i ručka ve správné barvě. Na interiéru se stále pracuje.
3.1.17 Auto bude koncem ledna připraveno k odvozu od čalouníka, snad bude výsledek dle očekávání...
11.2.17 Tak jsme z čalounění doma. Převládá spokojenost, ale na detailech se bude muset ještě zapracovat.
16.4.17 Opraveny 3 bolavá místa na laku. Pan lakmajstr se s tím popral náramně, i takhle bych byl spokojen ale v neděli se bude ještě zalešťovat:-)
23.4.17 Finální zaleštění opravených míst i celé karoserie... spokojenost:-) Auto se stěhuje do Švýcarska, tady to snad konečně dorazím!!
25.4.17 Montáž nalévacího hrdla palivové nádrže, tentoktát už s úspěchem, lak to přežil!!!
Dělám na interiéru... gumové koberce tunelu na místě
3.5. Doskládány pravé dveře, už chybí jen tapecírunk.
4.5. A dnes i ty levé.
13.5. Fanfárky na místě a dokonce i troubí!!!
16.5.17 Dnes počalouněno plato pod zadními sedadly. Mám radost, jak se mi to povedlo:-)
29.5.17 Dokončena přístrojovka, přepínače pro blinkry a světla funkční a na svých místech. Už jen sehnat pěkný volant:-/
7.6.17 Nalepeno čalounění l. př. podběhu, zasklená lz větračka
8.6.17 Nalepen p.př. podběh, zasklena pz větračka, pracuje se na prostoru za z. sedadly
9.6.17 Plato nad baterkou a pod sedadly hotovo, nandány obě z. bočnice, zkušebně nahozeny opěráky.
13.6.17 Sedadla v autě.
15.9.17 Po víkendovém leštění dnes nasazen rámeček předního okna. Někomu se může jevit jako prkotina, ale kdo si tím prošel, ví své...
Tudíž až na venkovní zpětné zrcátko exteriér hotov:-)
30.9. Tapety př. dveří na místě. Vyleštěny kličky a páčky, osazeny na svá místa.
27.10. Pásy hotovy a připraveny na montáž. Látka nově obarvena, přezky a upevňovací oka z pohledové strany vyleštěny. Není to teda úplně origo, ale lepší, než ty pomlácené. K leštěným lištám to bude ladit;-)
2.11.17 Sadadla musela znovu ven, aretace opěradel byla zalita barvou a při zapření se pokládala. Vybroušeno a znovu poskládáno, teď už to funguje báječně. Při té příležitosti napáchány i boční krycí plechy.
4.11.17 Sedadla opět v autě, aretace polohy opěradel funguje, jak má. Nalepena těsnicí guma řidičových dveří.
8.11. Hotov hever a příruční nářadí, řízení zpátky na přední nápravě.
12.11. Pásy na svých místech, přední náprava také.
14.12. Přetěsněny obě sáknoucí víka diferenciálů, montáž dobových opěrek hlavy.
26.1.18 Stěrače stírají
27.1.18 Vyroben přípravek na nanýtování spodního pásku rezervy, nanýtováno. Zajištěná rezerva n svém místě.
28.1.18 Montáž druhého maznicového rejdového čepu. Seřízení geometrie př. nápravy.
16.2. Namontováno nové zrcátko na blaťák a nalita chladicí kapalina. Dělám na těch zbídačenejch krytech "A"sloupků.
17.2. Konečně nastartováno a pořádně prohřáto, seřízení volnoběhu a bohatosti směsi. Zdá se, nikde nic neteče, ani nesákne:-)
15.3. Kryty “A” sloupků se těší na své místo.
13.4. Dělá se na volantu...
14.4. Nandány kryty “A” sloupků, konečně nalepena i těsnicí guma levých dveří. Ještě volant a introš je fertig:)
14.5. Nasazen zrenovovaný volant a interiér prohlášen hotovým. Bohužel motor musel znovu ven. Jó když se vložky dóle těsní silikonem, není se čemu divit. Hlavně, že jsou všichni profíci...
21.8.19 Po více, než roce motor opět v autě. Olej nalitý, zítra start...
13.9. Motor vrčí, nikde nic neteče, spokojenost!
20.9. Odprášeno, umyto. Skoro hotovo. Na jaře zaleštit lak a uz snad jen jezdit.
Snad jsem se 1. fotce z alba trochu přiblížil.
Mrkněte na poslední obrázky, jsou to skeny z katalogu s označenými pozicemi, které sháním. Budu vděčný za cokoliv!!
-Díly sehnány.. Děkuji Jožkovi, Bukajovi a Dakosovi!!!
Kdyby se někomu náhodou válelo doma:
Palubní deska komplet šedá (matná, drsná) -De Luxe - Nesehnatelné v použitelném stavu. Zrenovoval jsem si původní.
Zachovalý interiér nejlépe pískové barvy (není podmínkou), může být i z 1000/1100MB -mám
Originál šusplechy k motoru- mám
Držáky zástěrek- mám
táhlo motorku stěračů (jen ta část spojená s osou motorku)- dodala firma Jožka, děkuji!!
plastové dorazy větracích okének - sehnáno opět díky firmě Jožka:-) Tak chybí ještě 2 kousky.. Po detailním pátrání opravdu patří i dozadu- a ty už mám taky:)
Zadní část gumového koberce středového tunelu - mám
Pásky pro upevnění rezervy - mám
Filterbox na delší fitr pro 1100MB - pracuje se na něm
Pěkné sluneční clonky - mám
Plechové kryty "A" sloupků - mám
Pásy Moravan s Al. přezkou-mám
Paradoxně oba zadní gumové koberce- mám
Pěkný, nepoškozený volant Sehnáno. Neprasklý, špatně skladovaný, musím zrenovovat...
Přípravek na sundavání poklic
Zralouš / 1100MBX - komentáře:
22:44:04
03.01.2015
03.01.2015
Tabi
-> zralous: S tím blokem máš pravdu,kdyby to bylo pouze pořádně vyčištěný ocelákem a lehce přeleštěný,tak je motor asi dokonalej.A i kdyby si na to ten lak dal potom taky,tak to bude vypadat lépe než na opískovaným.Ale i tak to je pěkný.
20:42:35
03.01.2015
03.01.2015
zralous
-> Koblet: díkes.. Škoda jen toho olakování bloku bezbarvým lakem.. dnes už bych to řešil jinak. Uvidíme, co to udělá v autě Termosytič musí být, bez něj by to nebylo embéčko!!
06:48:05
03.01.2015
03.01.2015
Koblet
Motor vypadá skvěle. Vždy když vidím že někdo osadí termosytič tak mi srdíčko zaplesá. Muzejní exponát.
22:27:58
02.01.2015
02.01.2015
zralous
-> Tabi: Díky Ten chladič mi dal pořádnou práci sehnat, tak by byla škoda ho schovat pod černý polomat. U někoho tady na virtu jsem četl, že snad některé modely vyjely z fabriky i v tomto provedení, já se ale o žádnej konkrétní historickej údaj ani foto opřít nemůžu. Jediné co jsem schopen potvrdit, že na původním chladiči jsem krom tutning modrý žádnou jinou povrchovou úpravu nezaznamenal, na sahaře však ano.. Těžko říct.. Takhle je to bezpochyby hezčí a u 1000MBX půjdu stejnou cestou
13:54:14
31.12.2014
31.12.2014
Tabi
-> Koblet: Jj,černý nebo později i šedý,ale proč takovou nádheru zakrýt barvou.
07:49:40
31.12.2014
31.12.2014
Koblet
-> Tabi: Říkal jsem si za jak dlouho zareaguje na fotku vrchní leštič. Nemá mít chladič místo toho lesku spíše černý mat? Teda ne že já bych ho tam měl.
23:26:53
30.12.2014
30.12.2014
Tabi
-> zralous: Moooc pěknej chladič. Jsem rád,že tady nejsem sám kdo si rád občas něco malinko přeleští. Chladič mě ještě čeká,ale už se na něj těším.
08:27:04
19.12.2014
19.12.2014
zralous
-> Jozka: Jak ti to vyjde, budu maximálně spokojen i stou dopravou, tenhle týden jsem do Budějc nikoho neulovil a po Strakonicích pak není problém zařídit cokoliv:-)
23:14:43
17.12.2014
17.12.2014
Jozka
-> zralous: Tak podle toho, cos psal do mailu, tak jsi se s těmahle věcma už babral až až.. a kdo ví, jak to bylo, u ročníků 68 a 69 bych se přiklonil k tý černý..
S oknama uvidíme, moje maximum možná bude, že ti je předám s dílama mezi svátky, neboť odhaduju, že v nejméně v lednu bude počet mých stupňů volnosti jako každoročně silně omezen..
S oknama uvidíme, moje maximum možná bude, že ti je předám s dílama mezi svátky, neboť odhaduju, že v nejméně v lednu bude počet mých stupňů volnosti jako každoročně silně omezen..
23:05:51
17.12.2014
17.12.2014
zralous
-> Jozka: Já tedy spíš nikdy nezkoumal a žil v domnění, že černá tam má být, předělávat už to nebudu
Hele klidně, pokud to Vojta vybrousí, tak s tím nemám problém Jen ten výbrus nech o 0,5mm vyšší, protože skla jsou 5mm, místo původních 5,5, tak ať nám to tam neplandá
Hele klidně, pokud to Vojta vybrousí, tak s tím nemám problém Jen ten výbrus nech o 0,5mm vyšší, protože skla jsou 5mm, místo původních 5,5, tak ať nám to tam neplandá
19:38:53
17.12.2014
17.12.2014
Jozka
-> zralous: Viděl jsem v rozích a záhybech (po odstranění nánosů bahna, tlumexů a maziv) zbytky obojího, zcela soukromě si myslím, že čím mladší, tím spíš černá a provádím taky černě. Ale žádnej exaktní výzkum z mý strany nikdy neproběhl a protože mi to nijak příliš podstatný nepřipadá, ani se k němu nechystám..
Nechám to tedy vyzvednout a přemístit do soukromých rukou ke krematoriu, jo ?
Nechám to tedy vyzvednout a přemístit do soukromých rukou ke krematoriu, jo ?
13:13:33
17.12.2014
17.12.2014
zralous
-> Jozka: aha a já bláhovej si myslel, že je to jen přepravní barva, jako třeba u blatníků.. Jak to vyjíždělo z fabriky, taky takhle?
Ten dovoz nijak nelam přes koleno, když to klapne fajn, když ne, tak se to pořeší po novym roce.
Ten dovoz nijak nelam přes koleno, když to klapne fajn, když ne, tak se to pořeší po novym roce.
15:15:21
16.12.2014
16.12.2014
Jozka
-> zralous: Štíty na některých autech a hlavně jako ND byly takový nechutně žluto-hnědo-zelený, někdy víc žlutý, jindy lépe zelený (asi pouštní maskování).. Odstín se měnil dle toho, jak moc v danej den v Hostivaři kalili.
Ale jinak zatím špatný zprávy, dovozce se musel přesměrovat jinam.. ale to vyzvednutí jde za mnou, abych se taky trochu podílel..
Ale jinak zatím špatný zprávy, dovozce se musel přesměrovat jinam.. ale to vyzvednutí jde za mnou, abych se taky trochu podílel..
07:45:22
16.12.2014
16.12.2014
zralous
-> Jozka: madlo prej Ale jo, ty spodky přinejhorším nějak spáchám, Desky zůstaly vcelku zachovalý, demontáž nepřežily jen štefty..
Děkuji za encyklopedický výklad a rozšíření obzorů
Co se týče těch skel, myslím, že jsem s tou paní domlouval to samé, náklady na ta hotová přední okna pokryje +/- záloha a ta zadní se doplatí po převzetí z kalírny. Věřím, že to zdárně dopadne. Další kooperace je domluvena ve sklenářství Melichar ve Str., ale nebráním se ani tomu aby to vybrousil Vojta v HD
Děkuju za zařízení.
-> Bukaj: Popravdě řečeno ani nevím, jakou barvu origo ty brzdový štíty mají mít, nová si tyhle auta bohužel, nebo možná bohudík nepamatuju, tak vycházím z toho, jak se mi dostaly pod ruku. A i ta zcela původní MB z 66 je má černý. Ale rád se něčemu přiučím
Lakovanej motor bych nekomentoval, jednoznačně moje chyba. Tenkrát, když se dával před léty dohromady mi přišlo jako nejlepší řešení blok opískovat a abych předešel znečištění, dal jsem ho do bezbarvého laku. V reálu to však nevypadá zas až tak špatně. Dnes už bych to řešil také jinak, ale třeba to nebude držet, sloupe se to a pak to budu řešit znovu. Držák hardyspojky je už jak má být a pakny.. co měla, dala
Děkuji za encyklopedický výklad a rozšíření obzorů
Co se týče těch skel, myslím, že jsem s tou paní domlouval to samé, náklady na ta hotová přední okna pokryje +/- záloha a ta zadní se doplatí po převzetí z kalírny. Věřím, že to zdárně dopadne. Další kooperace je domluvena ve sklenářství Melichar ve Str., ale nebráním se ani tomu aby to vybrousil Vojta v HD
Děkuju za zařízení.
-> Bukaj: Popravdě řečeno ani nevím, jakou barvu origo ty brzdový štíty mají mít, nová si tyhle auta bohužel, nebo možná bohudík nepamatuju, tak vycházím z toho, jak se mi dostaly pod ruku. A i ta zcela původní MB z 66 je má černý. Ale rád se něčemu přiučím
Lakovanej motor bych nekomentoval, jednoznačně moje chyba. Tenkrát, když se dával před léty dohromady mi přišlo jako nejlepší řešení blok opískovat a abych předešel znečištění, dal jsem ho do bezbarvého laku. V reálu to však nevypadá zas až tak špatně. Dnes už bych to řešil také jinak, ale třeba to nebude držet, sloupe se to a pak to budu řešit znovu. Držák hardyspojky je už jak má být a pakny.. co měla, dala
16:55:56
15.12.2014
15.12.2014
Bukaj
-> zralous: Jinak trošku si rýpnu:
Takovej originalista a lakuje motor, štíty brzd má černý a bezasbestový pakny...
A zinkovanej unašeč hardyspojky
Takovej originalista a lakuje motor, štíty brzd má černý a bezasbestový pakny...
A zinkovanej unašeč hardyspojky
15:47:30
15.12.2014
15.12.2014
Jozka
-> zralous: Alespoň touto cestou - ulovil jsem přes přímýho kámoše méně přímýho a ten by měl zítra během dne v Budweisu ty okna vyzvednout, neb tam jede služebně. Současně jsem do té firmy i zavolal a paní přesvědčil, že ten doplatek se spáchá až po zakalení zadních kusů - tak abys věděl. Jsi mi asi o tom doplacení i říkal, ale nějak mi to vypadlo a nevinnýho dovozce jsem do financí nechtěl tahat.. tož uvidíme, zítra večer podám zprávu, jak to celý dopadlo.
00:14:52
15.12.2014
15.12.2014
Jozka
-> zralous: Jasně, u tohohle auta není o čem diskutovat ohledně originality -jinak se mi vybavilo, že jednu tu trojnožku jsem ani netěžil proto, že posloužila jako madlo k vytržení celýho kusu podlahy pod sedákem (i s kusem piksly pro silnentblok ramene) a podle toho taky vypadala.. slušný kusy aby pohledal. Ale když Bukaj vykreje, časem se určitě vyskytne - mě bohužel vůbec nenapadá, kam bych na něm mohl jít, ale nějaký jsem během let vymontovat musel.. Stejně tam mě nenapadá, kam jsem odložil ty dvě dost zachovalý spodní chňapky trojnožek z MBF2, který jsem ovšem nepoužil - takže mám, ale nepomůžu, těch je jak šafránu, jetý jsou zpravidla úplně na kaši (ale není problém je vyrobit tak, že ani sám nebudeš vědět, že to není origo díl 3*).
Metazy jsou kola kopretiny alias votvíráci dle jejich výrobce a jak mají jinej tvar ráfku, opakovaně se mi přihodilo, že ramenem volně se plazící lano o ně zachytávalo a dřelo se.. což se dá tou svorkou vkusně vychytat.*
Metazy jsou kola kopretiny alias votvíráci dle jejich výrobce a jak mají jinej tvar ráfku, opakovaně se mi přihodilo, že ramenem volně se plazící lano o ně zachytávalo a dřelo se.. což se dá tou svorkou vkusně vychytat.*