skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Říjen 2005
Po ročním shánění jsem ji objevil 1100MBX !
21. série
Vyrobena 17.3.1969
Prodána 26.3.1969
Originál barva 8220 červeň rubínová
Motor originál, tachometrových 70tkm
v roce 1981 provedena odborná odporná GO, šíleným způsobem vyměněny práhy a přestříkána na nehezkou zelenou.
Původní barva je tmavá červená 8220, kterou bych jí rád vrátil.
Tady tak trochu renovační deník:
06/08 - demontáž a rozebrání motoru. To prapodivné bláto, které jsem z toho vypustil se už ani nedá nazvat olejem. Zaráží mě, že jsem jej ještě před vyndáním z auta nastartoval. Na obrázcích už je motor skoro jak novej:-) S původním stavem nesrovnatelné.
27.4.09 Motor odvezen na go
5.5.09 Zrepasovaná převodka řízení. Nový šnek,matice, ložiska. Přetěsnění.
18.5.09 Repas dynama. Nová ložiska, uhlíky.
29.5.09 Přivezen zgenerálkovaný motor, původní zůstal jen blok:-) Teď ho ještě kosmeticky doladit..
8.8.09 Odstrojení karoserie, přípraveno na vyvaření. Prvotní pocit, že karoserie je až na podlahu téměř zdravá je nenávratně pryč. Nutná výměna všech podběhů, obou podlah kufru, mostu nápravy a samozřejmě podlahy karoserie.
7.7.11 Kastle je konečně u šikuly klempíře.. a konej mistře svoje dílo:-)
3.11.13 Hotová výměna všech podběhů, podlahy, vnitřních prahů, mostu nápravy, podlah zav. prostoru.
27.12.13 Hotová opava z. blatníků, spasovány dveře, čela a kapoty. Připraveno pro lakování.
30.1.14 Karoserie je u lakýrníka.
1.5.14 Započata GO přední nápravy.
25.7.14 Zrenovované mechanizmy stahování oken, hotová přední náprava.
16.11.14 Pustil jsem se do brzdo spojky, přebroušení a vyleštění brzdového a spojkového válce, vyčištění nádobky, výměna gumiček a těsnění.
2.12.14 Osazení zrenovované nádrže (Nový plovák, těsnění, hadice, motex..), připravena pro montáž.
12.12.14 Karoserie je po laku.
15.12.14 Dokončení GO komponentů poloos, podélných ramen a zadních brzd.
26.12.14 Motor osazen komponenty, připraven pro montáž do auta.
27.12.14 Repas chladiče. Je to ten správný s měděným voštím:-)
30.12.14 Spojková, palivová a brzdové trubky obroušeny, nalakovány bezbarvým lakem, připraveny k montáži
11.1.15 Vyčištění a vyleštění nerezových sloupků stahování oken a osazení sametkami.
16.1.15 Kompletace klik dveří
26.1.15 Výroba L+P plechové kolejnice stahování okna dveří - od originálu k nepoznání:)
22.2.15 Montáž linet předních stahovacích oken
24.2.15 Výroba a osazení sametek "B" sloupků (původní se dochovaly vždy jen z jedné strany), montáž těsnicích profilů
1.4.15 Renovace disků kol, nové duše a zánovní Chemlony i na rezervu:)
25.5.15 Karoserie na nápravách s motorem konečně doma
29.11.15 Montáž lišt střechy a blatníků, klapačky, zapojení a osazení předních světel. Plastové lišty, nápisy a blinkry a z. lampy u lakýrníka - bude nástřik bezbarvým lakem s UV filtrem.
6.12.15 Montáž mřížky zadního čela, mřížky blatníků, lišty přední kapoty, těsnění zavazadlového prostoru
7.12.15 Kompletace ventilátoru topení, osazení spojovací manžetou a spojovacím tubusem
8.12.15 Zapojení elektroinstalace motorového prostoru a zadních světel
9.12.15 Částečné zapojení elektroinstalace přístrojové desky
10.12.15 Lakované díly jsou zpět, montáž nápisu š-kod-a krytu rezervy
19.12.15 Dnes dozapojena elektroinstalace, Montáž zadních světel.
21.12.15 Rozborka motorku stěrače, započata go. vyměření otvorů pro blinkry( pěknej vojeb teda:))
26.12.15. Kompletace a montáž motorku stěračů. Rozborka a sborka proběhla snad 8x, zpětné nýtování statorového vynutí byl opravdový porod!! Kompletace palivového vedení.
28.12.15 Rozměření a vyvrtání děr pravého blinkru, montáž zemnicího pásku a plusového kabelu baterie.
13.1.16 Montáž stabilizátoru přední nápravy (konečně dorazily poslední držáky z lakovny), Výroba replik držáků Fanfar podle Podle Jožkovo originálu, montáž rozvodu topení pod palubní deskou.
15.1.16 Výroba a montáž repliky nýtu vzpěry zadní kapoty, osazení štítků zadní kapoty
27.1.16 Sedadla, výplně dveří i zadních bočnic odvezeny k čalouníkovi.
28.1.16 Renovace palubní desky. Mám z ní opravdu radost, od originálu opravdu k nerozeznání.
30.1.16 Vyleštění, osazení znakem a montáž lišty levého předního blatníků.
11.2.16 Správná olejová vana očištěna a zušlechtěna bezbarvým komaxitem.
12.2.16 Vylazení zadních stahovacích okének k dokonalosti, teď už tam nepoteče:), osazení sametkami.
13.2.16 Nalití motorového i převodového oleje, základní nastavení rozdělovače, příprava na 1. start.
14.2.16 První start. Po prvním neúspěšném pokusu (rozdělovač otočen o 180°) přehození kabelů na víčku rozdělovače a při pokusu 2. chytla prakticky na otočení:-D
7.4.16 Přetočení na rozdělovače na rozvodech do správné polohy, prohozeny kabely a nastavení předstihu na 5°. Spasování, svrtání a olakování držáků zástěrek. Namontován provizorní filtrbox na krátký filtr - ten správný stále k nesehnání:(
8.4.16 Dolazení motorového prostoru a zadní části podvozku k naprosté spokojenosti, natažení bowdenů ovládání klapky motoru topení a rolety chladiče.
9.4. Dodělání prostoru pro cestující, připraveno do Lakovny na drobnou retuš před čalouněním.
30.5.16 Montáž zástěrek, zadního nárazníku (po 2 letech se mi vrátil z chromu) a zadní mlhovky.
Auto u lakýrníka na dolazení drobných vad laku před montáží čalounění.
6.5.16 Auto vyzvednuto z lakovny, bohužel poslední zástřiky pouze v plniči. Ta správná barva bohužel dorazila až dnes, takže zbytek až po čalounění. Interiér však dolazen ke spokojenosti. Převezeno na čalounění.. Začíná se poslední etapa:)
Náš Jakub odzkoušel originál B5 pana majitele, komu z nás se to poštěstí..?
9.5.16 Dorazily nachromované díly fanfárek, může se začít kompletovat.
11.8. Fanfáry komplet, připravena i ručka ve správné barvě. Na interiéru se stále pracuje.
3.1.17 Auto bude koncem ledna připraveno k odvozu od čalouníka, snad bude výsledek dle očekávání...
11.2.17 Tak jsme z čalounění doma. Převládá spokojenost, ale na detailech se bude muset ještě zapracovat.
16.4.17 Opraveny 3 bolavá místa na laku. Pan lakmajstr se s tím popral náramně, i takhle bych byl spokojen ale v neděli se bude ještě zalešťovat:-)
23.4.17 Finální zaleštění opravených míst i celé karoserie... spokojenost:-) Auto se stěhuje do Švýcarska, tady to snad konečně dorazím!!
25.4.17 Montáž nalévacího hrdla palivové nádrže, tentoktát už s úspěchem, lak to přežil!!!
Dělám na interiéru... gumové koberce tunelu na místě
3.5. Doskládány pravé dveře, už chybí jen tapecírunk.
4.5. A dnes i ty levé.
13.5. Fanfárky na místě a dokonce i troubí!!!
16.5.17 Dnes počalouněno plato pod zadními sedadly. Mám radost, jak se mi to povedlo:-)
29.5.17 Dokončena přístrojovka, přepínače pro blinkry a světla funkční a na svých místech. Už jen sehnat pěkný volant:-/
7.6.17 Nalepeno čalounění l. př. podběhu, zasklená lz větračka
8.6.17 Nalepen p.př. podběh, zasklena pz větračka, pracuje se na prostoru za z. sedadly
9.6.17 Plato nad baterkou a pod sedadly hotovo, nandány obě z. bočnice, zkušebně nahozeny opěráky.
13.6.17 Sedadla v autě.
15.9.17 Po víkendovém leštění dnes nasazen rámeček předního okna. Někomu se může jevit jako prkotina, ale kdo si tím prošel, ví své...
Tudíž až na venkovní zpětné zrcátko exteriér hotov:-)
30.9. Tapety př. dveří na místě. Vyleštěny kličky a páčky, osazeny na svá místa.
27.10. Pásy hotovy a připraveny na montáž. Látka nově obarvena, přezky a upevňovací oka z pohledové strany vyleštěny. Není to teda úplně origo, ale lepší, než ty pomlácené. K leštěným lištám to bude ladit;-)
2.11.17 Sadadla musela znovu ven, aretace opěradel byla zalita barvou a při zapření se pokládala. Vybroušeno a znovu poskládáno, teď už to funguje báječně. Při té příležitosti napáchány i boční krycí plechy.
4.11.17 Sedadla opět v autě, aretace polohy opěradel funguje, jak má. Nalepena těsnicí guma řidičových dveří.
8.11. Hotov hever a příruční nářadí, řízení zpátky na přední nápravě.
12.11. Pásy na svých místech, přední náprava také.
14.12. Přetěsněny obě sáknoucí víka diferenciálů, montáž dobových opěrek hlavy.
26.1.18 Stěrače stírají
27.1.18 Vyroben přípravek na nanýtování spodního pásku rezervy, nanýtováno. Zajištěná rezerva n svém místě.
28.1.18 Montáž druhého maznicového rejdového čepu. Seřízení geometrie př. nápravy.
16.2. Namontováno nové zrcátko na blaťák a nalita chladicí kapalina. Dělám na těch zbídačenejch krytech "A"sloupků.
17.2. Konečně nastartováno a pořádně prohřáto, seřízení volnoběhu a bohatosti směsi. Zdá se, nikde nic neteče, ani nesákne:-)
15.3. Kryty “A” sloupků se těší na své místo.
13.4. Dělá se na volantu...
14.4. Nandány kryty “A” sloupků, konečně nalepena i těsnicí guma levých dveří. Ještě volant a introš je fertig:)
14.5. Nasazen zrenovovaný volant a interiér prohlášen hotovým. Bohužel motor musel znovu ven. Jó když se vložky dóle těsní silikonem, není se čemu divit. Hlavně, že jsou všichni profíci...
21.8.19 Po více, než roce motor opět v autě. Olej nalitý, zítra start...
13.9. Motor vrčí, nikde nic neteče, spokojenost!
20.9. Odprášeno, umyto. Skoro hotovo. Na jaře zaleštit lak a uz snad jen jezdit.
Snad jsem se 1. fotce z alba trochu přiblížil.
Mrkněte na poslední obrázky, jsou to skeny z katalogu s označenými pozicemi, které sháním. Budu vděčný za cokoliv!!
-Díly sehnány.. Děkuji Jožkovi, Bukajovi a Dakosovi!!!
Kdyby se někomu náhodou válelo doma:
Palubní deska komplet šedá (matná, drsná) -De Luxe - Nesehnatelné v použitelném stavu. Zrenovoval jsem si původní.
Zachovalý interiér nejlépe pískové barvy (není podmínkou), může být i z 1000/1100MB -mám
Originál šusplechy k motoru- mám
Držáky zástěrek- mám
táhlo motorku stěračů (jen ta část spojená s osou motorku)- dodala firma Jožka, děkuji!!
plastové dorazy větracích okének - sehnáno opět díky firmě Jožka:-) Tak chybí ještě 2 kousky.. Po detailním pátrání opravdu patří i dozadu- a ty už mám taky:)
Zadní část gumového koberce středového tunelu - mám
Pásky pro upevnění rezervy - mám
Filterbox na delší fitr pro 1100MB - pracuje se na něm
Pěkné sluneční clonky - mám
Plechové kryty "A" sloupků - mám
Pásy Moravan s Al. přezkou-mám
Paradoxně oba zadní gumové koberce- mám
Pěkný, nepoškozený volant Sehnáno. Neprasklý, špatně skladovaný, musím zrenovovat...
Přípravek na sundavání poklic
Po ročním shánění jsem ji objevil 1100MBX !
21. série
Vyrobena 17.3.1969
Prodána 26.3.1969
Originál barva 8220 červeň rubínová
Motor originál, tachometrových 70tkm
v roce 1981 provedena odborná odporná GO, šíleným způsobem vyměněny práhy a přestříkána na nehezkou zelenou.
Původní barva je tmavá červená 8220, kterou bych jí rád vrátil.
Tady tak trochu renovační deník:
06/08 - demontáž a rozebrání motoru. To prapodivné bláto, které jsem z toho vypustil se už ani nedá nazvat olejem. Zaráží mě, že jsem jej ještě před vyndáním z auta nastartoval. Na obrázcích už je motor skoro jak novej:-) S původním stavem nesrovnatelné.
27.4.09 Motor odvezen na go
5.5.09 Zrepasovaná převodka řízení. Nový šnek,matice, ložiska. Přetěsnění.
18.5.09 Repas dynama. Nová ložiska, uhlíky.
29.5.09 Přivezen zgenerálkovaný motor, původní zůstal jen blok:-) Teď ho ještě kosmeticky doladit..
8.8.09 Odstrojení karoserie, přípraveno na vyvaření. Prvotní pocit, že karoserie je až na podlahu téměř zdravá je nenávratně pryč. Nutná výměna všech podběhů, obou podlah kufru, mostu nápravy a samozřejmě podlahy karoserie.
7.7.11 Kastle je konečně u šikuly klempíře.. a konej mistře svoje dílo:-)
3.11.13 Hotová výměna všech podběhů, podlahy, vnitřních prahů, mostu nápravy, podlah zav. prostoru.
27.12.13 Hotová opava z. blatníků, spasovány dveře, čela a kapoty. Připraveno pro lakování.
30.1.14 Karoserie je u lakýrníka.
1.5.14 Započata GO přední nápravy.
25.7.14 Zrenovované mechanizmy stahování oken, hotová přední náprava.
16.11.14 Pustil jsem se do brzdo spojky, přebroušení a vyleštění brzdového a spojkového válce, vyčištění nádobky, výměna gumiček a těsnění.
2.12.14 Osazení zrenovované nádrže (Nový plovák, těsnění, hadice, motex..), připravena pro montáž.
12.12.14 Karoserie je po laku.
15.12.14 Dokončení GO komponentů poloos, podélných ramen a zadních brzd.
26.12.14 Motor osazen komponenty, připraven pro montáž do auta.
27.12.14 Repas chladiče. Je to ten správný s měděným voštím:-)
30.12.14 Spojková, palivová a brzdové trubky obroušeny, nalakovány bezbarvým lakem, připraveny k montáži
11.1.15 Vyčištění a vyleštění nerezových sloupků stahování oken a osazení sametkami.
16.1.15 Kompletace klik dveří
26.1.15 Výroba L+P plechové kolejnice stahování okna dveří - od originálu k nepoznání:)
22.2.15 Montáž linet předních stahovacích oken
24.2.15 Výroba a osazení sametek "B" sloupků (původní se dochovaly vždy jen z jedné strany), montáž těsnicích profilů
1.4.15 Renovace disků kol, nové duše a zánovní Chemlony i na rezervu:)
25.5.15 Karoserie na nápravách s motorem konečně doma
29.11.15 Montáž lišt střechy a blatníků, klapačky, zapojení a osazení předních světel. Plastové lišty, nápisy a blinkry a z. lampy u lakýrníka - bude nástřik bezbarvým lakem s UV filtrem.
6.12.15 Montáž mřížky zadního čela, mřížky blatníků, lišty přední kapoty, těsnění zavazadlového prostoru
7.12.15 Kompletace ventilátoru topení, osazení spojovací manžetou a spojovacím tubusem
8.12.15 Zapojení elektroinstalace motorového prostoru a zadních světel
9.12.15 Částečné zapojení elektroinstalace přístrojové desky
10.12.15 Lakované díly jsou zpět, montáž nápisu š-kod-a krytu rezervy
19.12.15 Dnes dozapojena elektroinstalace, Montáž zadních světel.
21.12.15 Rozborka motorku stěrače, započata go. vyměření otvorů pro blinkry( pěknej vojeb teda:))
26.12.15. Kompletace a montáž motorku stěračů. Rozborka a sborka proběhla snad 8x, zpětné nýtování statorového vynutí byl opravdový porod!! Kompletace palivového vedení.
28.12.15 Rozměření a vyvrtání děr pravého blinkru, montáž zemnicího pásku a plusového kabelu baterie.
13.1.16 Montáž stabilizátoru přední nápravy (konečně dorazily poslední držáky z lakovny), Výroba replik držáků Fanfar podle Podle Jožkovo originálu, montáž rozvodu topení pod palubní deskou.
15.1.16 Výroba a montáž repliky nýtu vzpěry zadní kapoty, osazení štítků zadní kapoty
27.1.16 Sedadla, výplně dveří i zadních bočnic odvezeny k čalouníkovi.
28.1.16 Renovace palubní desky. Mám z ní opravdu radost, od originálu opravdu k nerozeznání.
30.1.16 Vyleštění, osazení znakem a montáž lišty levého předního blatníků.
11.2.16 Správná olejová vana očištěna a zušlechtěna bezbarvým komaxitem.
12.2.16 Vylazení zadních stahovacích okének k dokonalosti, teď už tam nepoteče:), osazení sametkami.
13.2.16 Nalití motorového i převodového oleje, základní nastavení rozdělovače, příprava na 1. start.
14.2.16 První start. Po prvním neúspěšném pokusu (rozdělovač otočen o 180°) přehození kabelů na víčku rozdělovače a při pokusu 2. chytla prakticky na otočení:-D
7.4.16 Přetočení na rozdělovače na rozvodech do správné polohy, prohozeny kabely a nastavení předstihu na 5°. Spasování, svrtání a olakování držáků zástěrek. Namontován provizorní filtrbox na krátký filtr - ten správný stále k nesehnání:(
8.4.16 Dolazení motorového prostoru a zadní části podvozku k naprosté spokojenosti, natažení bowdenů ovládání klapky motoru topení a rolety chladiče.
9.4. Dodělání prostoru pro cestující, připraveno do Lakovny na drobnou retuš před čalouněním.
30.5.16 Montáž zástěrek, zadního nárazníku (po 2 letech se mi vrátil z chromu) a zadní mlhovky.
Auto u lakýrníka na dolazení drobných vad laku před montáží čalounění.
6.5.16 Auto vyzvednuto z lakovny, bohužel poslední zástřiky pouze v plniči. Ta správná barva bohužel dorazila až dnes, takže zbytek až po čalounění. Interiér však dolazen ke spokojenosti. Převezeno na čalounění.. Začíná se poslední etapa:)
Náš Jakub odzkoušel originál B5 pana majitele, komu z nás se to poštěstí..?
9.5.16 Dorazily nachromované díly fanfárek, může se začít kompletovat.
11.8. Fanfáry komplet, připravena i ručka ve správné barvě. Na interiéru se stále pracuje.
3.1.17 Auto bude koncem ledna připraveno k odvozu od čalouníka, snad bude výsledek dle očekávání...
11.2.17 Tak jsme z čalounění doma. Převládá spokojenost, ale na detailech se bude muset ještě zapracovat.
16.4.17 Opraveny 3 bolavá místa na laku. Pan lakmajstr se s tím popral náramně, i takhle bych byl spokojen ale v neděli se bude ještě zalešťovat:-)
23.4.17 Finální zaleštění opravených míst i celé karoserie... spokojenost:-) Auto se stěhuje do Švýcarska, tady to snad konečně dorazím!!
25.4.17 Montáž nalévacího hrdla palivové nádrže, tentoktát už s úspěchem, lak to přežil!!!
Dělám na interiéru... gumové koberce tunelu na místě
3.5. Doskládány pravé dveře, už chybí jen tapecírunk.
4.5. A dnes i ty levé.
13.5. Fanfárky na místě a dokonce i troubí!!!
16.5.17 Dnes počalouněno plato pod zadními sedadly. Mám radost, jak se mi to povedlo:-)
29.5.17 Dokončena přístrojovka, přepínače pro blinkry a světla funkční a na svých místech. Už jen sehnat pěkný volant:-/
7.6.17 Nalepeno čalounění l. př. podběhu, zasklená lz větračka
8.6.17 Nalepen p.př. podběh, zasklena pz větračka, pracuje se na prostoru za z. sedadly
9.6.17 Plato nad baterkou a pod sedadly hotovo, nandány obě z. bočnice, zkušebně nahozeny opěráky.
13.6.17 Sedadla v autě.
15.9.17 Po víkendovém leštění dnes nasazen rámeček předního okna. Někomu se může jevit jako prkotina, ale kdo si tím prošel, ví své...
Tudíž až na venkovní zpětné zrcátko exteriér hotov:-)
30.9. Tapety př. dveří na místě. Vyleštěny kličky a páčky, osazeny na svá místa.
27.10. Pásy hotovy a připraveny na montáž. Látka nově obarvena, přezky a upevňovací oka z pohledové strany vyleštěny. Není to teda úplně origo, ale lepší, než ty pomlácené. K leštěným lištám to bude ladit;-)
2.11.17 Sadadla musela znovu ven, aretace opěradel byla zalita barvou a při zapření se pokládala. Vybroušeno a znovu poskládáno, teď už to funguje báječně. Při té příležitosti napáchány i boční krycí plechy.
4.11.17 Sedadla opět v autě, aretace polohy opěradel funguje, jak má. Nalepena těsnicí guma řidičových dveří.
8.11. Hotov hever a příruční nářadí, řízení zpátky na přední nápravě.
12.11. Pásy na svých místech, přední náprava také.
14.12. Přetěsněny obě sáknoucí víka diferenciálů, montáž dobových opěrek hlavy.
26.1.18 Stěrače stírají
27.1.18 Vyroben přípravek na nanýtování spodního pásku rezervy, nanýtováno. Zajištěná rezerva n svém místě.
28.1.18 Montáž druhého maznicového rejdového čepu. Seřízení geometrie př. nápravy.
16.2. Namontováno nové zrcátko na blaťák a nalita chladicí kapalina. Dělám na těch zbídačenejch krytech "A"sloupků.
17.2. Konečně nastartováno a pořádně prohřáto, seřízení volnoběhu a bohatosti směsi. Zdá se, nikde nic neteče, ani nesákne:-)
15.3. Kryty “A” sloupků se těší na své místo.
13.4. Dělá se na volantu...
14.4. Nandány kryty “A” sloupků, konečně nalepena i těsnicí guma levých dveří. Ještě volant a introš je fertig:)
14.5. Nasazen zrenovovaný volant a interiér prohlášen hotovým. Bohužel motor musel znovu ven. Jó když se vložky dóle těsní silikonem, není se čemu divit. Hlavně, že jsou všichni profíci...
21.8.19 Po více, než roce motor opět v autě. Olej nalitý, zítra start...
13.9. Motor vrčí, nikde nic neteče, spokojenost!
20.9. Odprášeno, umyto. Skoro hotovo. Na jaře zaleštit lak a uz snad jen jezdit.
Snad jsem se 1. fotce z alba trochu přiblížil.
Mrkněte na poslední obrázky, jsou to skeny z katalogu s označenými pozicemi, které sháním. Budu vděčný za cokoliv!!
-Díly sehnány.. Děkuji Jožkovi, Bukajovi a Dakosovi!!!
Kdyby se někomu náhodou válelo doma:
Palubní deska komplet šedá (matná, drsná) -De Luxe - Nesehnatelné v použitelném stavu. Zrenovoval jsem si původní.
Zachovalý interiér nejlépe pískové barvy (není podmínkou), může být i z 1000/1100MB -mám
Originál šusplechy k motoru- mám
Držáky zástěrek- mám
táhlo motorku stěračů (jen ta část spojená s osou motorku)- dodala firma Jožka, děkuji!!
plastové dorazy větracích okének - sehnáno opět díky firmě Jožka:-) Tak chybí ještě 2 kousky.. Po detailním pátrání opravdu patří i dozadu- a ty už mám taky:)
Zadní část gumového koberce středového tunelu - mám
Pásky pro upevnění rezervy - mám
Filterbox na delší fitr pro 1100MB - pracuje se na něm
Pěkné sluneční clonky - mám
Plechové kryty "A" sloupků - mám
Pásy Moravan s Al. přezkou-mám
Paradoxně oba zadní gumové koberce- mám
Pěkný, nepoškozený volant Sehnáno. Neprasklý, špatně skladovaný, musím zrenovovat...
Přípravek na sundavání poklic
Zralouš / 1100MBX - komentáře:
00:47:05
16.12.2008
16.12.2008
zralous
->Jozka: Sametky už mám sehnané, jak do svislého vedení, tak-i vodorovné do dveří i blatníků. Našel jsem stranky, kde prodávají stejný profil- je to druhovýroba, ale poměrně věrná kopie.. Zatím zůstávají oříškum pouze ty gumy výklopů
12:45:46
11.12.2008
11.12.2008
Jozka
-> zralous: Taky postupuju zhruba tak, jenže mnohem pomaleji.. Gumy do okýnek mám taky troskoidní, naleptaný třema vrstvama nátěrů.. v podstatě nepoužitelný. Napadlo mě sehnat alespoň 1203 - na přední- nějak je rozřezat a slepit, ale s porovnání vyšlo, že asi ani takhle.
A co takový ty rádoby sametky do svislejch vedení oken? Tos sehnal origo, nějakou náhradu, nebo budeš řezat nějaký oděvy?
A co takový ty rádoby sametky do svislejch vedení oken? Tos sehnal origo, nějakou náhradu, nebo budeš řezat nějaký oděvy?
00:13:08
02.12.2008
02.12.2008
zralous
-> Láďa: nekupoval jsem ho od puvodniho majitele
00:11:11
02.12.2008
02.12.2008
zralous
->Jozka: Ahoj, ale znáš to toho času teď moc neni, mam zrenovované náprany, ještě je složit.. Dá se říci, že i vše nové na karoserii, všechny chromy chybí mi uz jen pár drobností, které pomalu sháním. A gumy do výklopnych okynek.. S těmi bude asi problém.
09:51:57
12.11.2008
12.11.2008
Láďa
Mohu se optat, kolik si za MBX v tomhle nálezovém stavu původní majitel řekl?
13:53:23
20.08.2008
20.08.2008
Jozka
-> xMart: Tak děláš něco, nebo jsi na tom jako já a děláš pořád něco jiného?
21:15:36
30.07.2008
30.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
hooodne stesti a penez
19:20:44
30.07.2008
30.07.2008
tenax
Pro všechny, co tady MBX obdivují.
MBX může dělat každý kdo ho sežene, ale udělat ho jalo skutečnou legendu a perlu,
nad kterou na západě slintají, to už chce dělat v čistotě a na úrovni, věnovat hodně času a nelitovat ani námahy ani peněz. Nakonec jde o pocit za hranicí všedních dnů a o tom je MBX.
MBX může dělat každý kdo ho sežene, ale udělat ho jalo skutečnou legendu a perlu,
nad kterou na západě slintají, to už chce dělat v čistotě a na úrovni, věnovat hodně času a nelitovat ani námahy ani peněz. Nakonec jde o pocit za hranicí všedních dnů a o tom je MBX.
22:42:42
04.05.2008
04.05.2008
zralous
Konečně jsem se dostal na prohrábnutí šuplíku s TP od eMBiXka. Tak v.č. podvozku je 401025, motoru 390982/2.
02:02:23
14.02.2008
14.02.2008
David29
Tak jelikož máš MBX tak ti taky přeju hodně štěstí...a žádnej šrot!
22:47:20
21.01.2008
21.01.2008
zralous
ok, skouknu tp a hodím je sem co nejdřív
22:03:29
21.01.2008
21.01.2008
tenax
majiteli tohoto mbx přeji úspěšnou renovaci,
uvítám výrobní čísla do registru MBX.
Dík.
uvítám výrobní čísla do registru MBX.
Dík.
19:46:50
18.12.2007
18.12.2007
havlik
já ci taky MBX
21:07:31
17.11.2007
17.11.2007
tunerlada
to je sada tohle sem zkousel shanet pul roku a pak sem se na to vybod...drzim palce pri renovaci
10:06:20
08.10.2007
08.10.2007
Jozka
Taková krásná podlaha, já na svým MBX našel tři: jednu shnilou zespodu, druhou zhora a zbytky původní uprostřed. Novou už jsem tam vpašoval, byl to zážitek! Zajímaly by ale mě partie prahů pod zadními okny, tam jsem se zasekl, po několika zásazích "autogénem" nejde poznat, jak to vypadalo původně. Napřesrok budu pokračovat, uvítal bych nějaké fotky. Nebo kontakt- od ST jsem vzdálen 18km..
10:06:27
01.04.2007
01.04.2007
havlik
-> Robert 106: přesně tak
20:27:25
31.03.2007
31.03.2007
Robert 106
aha takže dva karburátory má 1000 MBX a 1000 MBG a 1100 už ne
11:54:38
31.03.2007
31.03.2007
havlik
-> Robert 106: 1100MBX ani 1100MBG už dvojitý karbece nemělo
01:08:04
31.03.2007
31.03.2007
Robert 106
Ahoj nemělo by to tvoje MBXo mít dva karburátory ? stejně jako MBG což je to samé jen v obyčejné kastli myslím
19:23:04
09.01.2007
09.01.2007
zralous
1ETONY: no, ono neni ani co, práce a zase jen práce, sem zvědavej, jak se povede ta výměna podlahy, z toho mám strach asi největší..