
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem myslel, jak dám MBs 99 a 100 a nestihl jsem to. Tak jen ta stá, i když uznávám, že nic moc.. Je to zimní provozka, kdysi opatřená od kolegy hlavně kvůli dokladům. Ale bylo mi jí líto, takže jsem jí zprovoznil (mimo jiné téměř nebrzdila, byl odrezlej stabilizátor apod., pochopitelně bez STK).
Další později, teď jen veselou historku z doby koupě. Původní dohoda zněla tak asi za litr, po základním průzkumu jsme se nějakou dobu dohadovali, kdo komu těch 1000 Kč má vlastně dát. Nakonec byla hodnota vozu k oboustranné spokojenosti vyrovnána lahví skotské whisky.....
2009-08-24: Tak se s tou potvorou flekatou a křivou pořád nemůžu rozloučit.. Takže jsem se rozhodl zatěsnit zadní část vozu, než se zas zima začne vyptávat. Původně zamýšlené vyjmutí a vrácení zadního okna se rozrostlo na skoro čtyři odpoledne, ve kterých jsem vyrobil nové čalounění Z sloupků a to včetně podkladu z PSH desky, čili plastu- originál už to stejně nebude.. Za druhý jsem neodolal a vynoroval starý nový tapec pod zadní okno, za pomoci horkovzdušné pistole mu skoro vrátil původní rozměr a nahradil jím zbytky původního, který kdysi lehl při požáru motoru.
K tomu broušení, odrezování, nátěry, k oknu jsem se dostal až třetí den. Po asi 8mi letech mě překvapily čisté drážky těsnění mile a nemile to, že od zatékání nejen odešly reproduktory pod platem, ale také tzv. vada dd, neboli díra durch pod okenním rámem.
Byla nemilosrdně zakytována, neb zrovna došel plyn, okno po nástřiku rámu znovu nasazeno a následnými lijavci prověřeno. Ani kapka! Což se týká i LZ dveří- napravo teklo v rohu okna, nalevo díky tomu, že po odborné opravě po kolizi s náklaďákem bylo mezi těsnící gumou a rámem dveří vidět oblohu. Škoda, že jsem si toho nevšiml dřív, k nápravě stačilo několik ran kladivem do lemu, nesoucího pirelli profil..
Doufám, že se mi Flekouš za péči odvděčí a zas na mě bude čekat věrně celou zimu před nádražím..
Na toho pravýho Beskyda si budu po létech těžce zvykat, i když jsem polohu trefil a vylepšil ho sférickým zrcadlem, tak to není jen tak v něm něco najít..
Další později, teď jen veselou historku z doby koupě. Původní dohoda zněla tak asi za litr, po základním průzkumu jsme se nějakou dobu dohadovali, kdo komu těch 1000 Kč má vlastně dát. Nakonec byla hodnota vozu k oboustranné spokojenosti vyrovnána lahví skotské whisky.....
2009-08-24: Tak se s tou potvorou flekatou a křivou pořád nemůžu rozloučit.. Takže jsem se rozhodl zatěsnit zadní část vozu, než se zas zima začne vyptávat. Původně zamýšlené vyjmutí a vrácení zadního okna se rozrostlo na skoro čtyři odpoledne, ve kterých jsem vyrobil nové čalounění Z sloupků a to včetně podkladu z PSH desky, čili plastu- originál už to stejně nebude.. Za druhý jsem neodolal a vynoroval starý nový tapec pod zadní okno, za pomoci horkovzdušné pistole mu skoro vrátil původní rozměr a nahradil jím zbytky původního, který kdysi lehl při požáru motoru.
K tomu broušení, odrezování, nátěry, k oknu jsem se dostal až třetí den. Po asi 8mi letech mě překvapily čisté drážky těsnění mile a nemile to, že od zatékání nejen odešly reproduktory pod platem, ale také tzv. vada dd, neboli díra durch pod okenním rámem.
Byla nemilosrdně zakytována, neb zrovna došel plyn, okno po nástřiku rámu znovu nasazeno a následnými lijavci prověřeno. Ani kapka! Což se týká i LZ dveří- napravo teklo v rohu okna, nalevo díky tomu, že po odborné opravě po kolizi s náklaďákem bylo mezi těsnící gumou a rámem dveří vidět oblohu. Škoda, že jsem si toho nevšiml dřív, k nápravě stačilo několik ran kladivem do lemu, nesoucího pirelli profil..
Doufám, že se mi Flekouš za péči odvděčí a zas na mě bude čekat věrně celou zimu před nádražím..
Na toho pravýho Beskyda si budu po létech těžce zvykat, i když jsem polohu trefil a vylepšil ho sférickým zrcadlem, tak to není jen tak v něm něco najít..
Jožka/MBM - komentáře:
Je to čudné, ale tie prepregy na foto 3 a 4 nevyzerajú najhoršie... na 1000ke som to ešte nevidel

-> Jozka: tak jsem tě vyděl u letiště
-> Péďa17: Od nějakýho 9. srpna možná 5-6x, pálící slunce totiž černýmu MBB nějak nesvědčí.
-> Jozka: nebyl si s MB v Sušici?
-> castrol:



-> Danster: To Nickname už mu asi zůstane, ale šokovalo mě, že jsem si na nebarevnost zvykl prakticky ihned..

-> Jozka: Jak koukám na poslední fotku tak flekouš přestává být tak flekatý 

-> Jozka: -> Jozka: tak vela stastia pri praci
-> castrol: Jo, je to sice zakytovaný, ale rantlík je vpředu i vzadu, kde vícemeně nejde opravit, pěkně porvanej.
-> Jozka: ze su orvane to som si nevsimol 

-> Luky.: Souhlasím.. kdyby to nebylo auto po kmotrovi, který se ke mně dostalo zajímavejma oklikama, měla by to už 15 let spočítaný, potvora.
-> castrol:
. Dveře jsou orvaný (stejně jako ostatní krom řidičovejch, s autem řádila dcera a vnuci předchozího majitele), budou sloužit jen jako testovací pro polohu Beskyda.. Lopata a další jsou tam místo figuranta.. 
-> castrol:


nejzajímavější litr co sem vydělll...budu sledovat..



opret mne niekdo takto naradie o auto tak 

To je peklo kára 

-> Brabi1987: Letos v zimě lehce vyvařeno, pak STK, v současnosti odstaveno.. pracuje se jen na nějakých komponentech.
-> Jozka: něco nového?
Fotky určitě budou, měl jsem dovolenou. Dlouhou.
to chce foto !!! daj foto !!!



