
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
prosinec 2008
Zdravim vsechny fandy oldtimerů. Tak jsem se stal majitelem jedne zajimave tisicovky. Na fotkach je nalezovy stav po dlouhem stani ve stodole. V soucasne dobe je uz pojizdna s platnou STK a vypada trosicku lip . Vypada to ze to nejspis bude jedno z 50ti predseriovych vozidel vyrobenych v letech 1961-62. Predni blatniky byly udajne puvodne starsiho typu jako na prototypech z roku 61.Posleze se vymenily za soucasnou podobu. Jsou z daleko masivnejsiho materialu nez seriova produkce a dole u prahu nezvykle zakonceny. Rovnez zadni blatniky jsou z silnejsiho plechu nez serie.Otviraci mechanizmus predniho cela je rovnez jiny nez pozdejsi provedeni. Interier ani motor se puvodni nezachoval, jsou nahrazeny z pozdejsich modelu.Zajimava je plechova schranka vetraku topení. Kliky a vnitrni klicky jsou jiny. Taky ruzny profily na dverich maj nepatrne jiny tvar. Prvni majitel vozu pracoval v mladoboleslavske Cesane. Mam jeste spoustu otazniku k tomuto vozu, proto ho davam sem abych se dozvedel nejake info.
Postupne budu pridavat popis a foto.
Zjistil jsem ze MB kombik z muzea v MB ma taky 6ti mistne cislo motoru a taky zacina na 166…zrejme to bude opravdu kousek z 50tikusove overovaci serie.
Na stitku je jine cislo motoru nez v technicaku, cislo karoserie je stejny. Asi se ty motory castomenily.Puvodní motor se bohuzel nedochoval , ted tam je 1100ccm.
Zdravim vsechny fandy oldtimerů. Tak jsem se stal majitelem jedne zajimave tisicovky. Na fotkach je nalezovy stav po dlouhem stani ve stodole. V soucasne dobe je uz pojizdna s platnou STK a vypada trosicku lip . Vypada to ze to nejspis bude jedno z 50ti predseriovych vozidel vyrobenych v letech 1961-62. Predni blatniky byly udajne puvodne starsiho typu jako na prototypech z roku 61.Posleze se vymenily za soucasnou podobu. Jsou z daleko masivnejsiho materialu nez seriova produkce a dole u prahu nezvykle zakonceny. Rovnez zadni blatniky jsou z silnejsiho plechu nez serie.Otviraci mechanizmus predniho cela je rovnez jiny nez pozdejsi provedeni. Interier ani motor se puvodni nezachoval, jsou nahrazeny z pozdejsich modelu.Zajimava je plechova schranka vetraku topení. Kliky a vnitrni klicky jsou jiny. Taky ruzny profily na dverich maj nepatrne jiny tvar. Prvni majitel vozu pracoval v mladoboleslavske Cesane. Mam jeste spoustu otazniku k tomuto vozu, proto ho davam sem abych se dozvedel nejake info.
Postupne budu pridavat popis a foto.
Zjistil jsem ze MB kombik z muzea v MB ma taky 6ti mistne cislo motoru a taky zacina na 166…zrejme to bude opravdu kousek z 50tikusove overovaci serie.
Na stitku je jine cislo motoru nez v technicaku, cislo karoserie je stejny. Asi se ty motory castomenily.Puvodní motor se bohuzel nedochoval , ted tam je 1100ccm.
xMart /Škoda 990 - komentáře:
Tu je aktuálny stav auta
Aspoň myslím, že je to rovnaký kus: auto.idnes.cz/skoda-990-f
avorit-prototyp-1000mb-de1
-/auto_ojetiny.aspx?c=A150
810_...

Aktuální stav je takovej že sem opravil bílé fleky na laku aby to nebudilo takové pohoršení. Sehnal jsem taky motor z první serie tak ten by tam měl po repasu prijít.
Letos bych chtěl obnovit rok prošlou technickou a udržovat auto pojízdné.. na kompletní renovaci dojde až bude čas a peníze...
Letos bych chtěl obnovit rok prošlou technickou a udržovat auto pojízdné.. na kompletní renovaci dojde až bude čas a peníze...
-> xMart: Přidej nějake fotky aktuálního stavu :) Jinak je něco novýho?
Ako pokračuješ? Sú nejaké novinky?
Chtěl bych jí stejně rád vidět v realitě..

Hodně zajímajá
Hlavně at se zachová v originálu


Mhh spadla mi brada:-) přeji hodne štestííí
-> xMart: A už máš nějaký nápady, jakým směrem se v budoucnu vydáš (resp. našels nějaký cestičky jak dohledat a dovyrobit původní stav prototypu?). Třeba bílej volant a plasty kolem, co taky v MB zkoušeli, by byl celkem bomba..
-->Hagios, Uz jsem to napravil . Renovace jeste nezacala takze zatim udrzuju v pojizdnym stavu a obcas se projedu. Musim napřed dodělat jiny povoz .
Ahoj! máš dvakrát fotku štítku. A ako pokračuješ?
-->Jozka. Prototyp mel jiny ciselny rady. Zjistil jsem ze MB kombik z muzea v MB ma taky 6ti mistne cislo motoru a taky zacina na 16...
bezcenný info- číslo motoru teoreticky patří do 9. série - ale nemá /1.. zajímavý. Asi na ty prototypy měli extra číselnou řadu.
Tak tomu sa vraví rarita. Len škoda tých pôvodných vecí...
-> xMart: Ahoj pane, tak co je novýho?

-> xMart: Mrkal jsem a zatím jen jedna fotka a to ještě v novodobý publikaci..
zaujmavy kusok,nech sa dari s renovaciou,a zo ziskavanim informacii
tak toto je hodně zajimavá záležitost

1961.. fakt bomba.
-> xMart: Čau napiš mi prosím do zpráv jméno původního majitele pracujícího v česaně. Zkusím alespoň trochu zjistit.