
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ahoi, po 5-ti měsíčním shánění jsem konečně sehnal alespoň něco co se blížilo mým představám. :-)
Je to 1000MB De Luxe ročník 1966 z 11. série. Byla zakoupená po prvním majiteli, vše je původní kromě prahů a nástřiku blatníků a pár detailů, byla porád garážovaná tak má i hezký lak. Jen malý detail nebrzdí a nestartuje ale to se pořeší. Max plánuju výměnu předních blatníků, dveří a pořádně přeleštit.
28.11.2009 Tak aby se to trochu hnulo, po přeleštování a hledání nedostatků bylo auto odtahnuto do servisu, protože sám si to neopravím. :-)
V servise by se měl vyčistit a zprovoznit karburátor a nejspíš se bude muset podívat serviceman i na brzdy, protože když člověk šlápne na brzdový pedál a na boty mu začně kapkat brzdová kapalina nebudí to v něm dobrý dojem...
7.12.2009 Mám novou zprávu, už startujeme, problém byl v nefunkční palivové pumpě, špatné jedné svíčce a v špatně zapojené spínačce. Bohužel se zjistilo že palivové vedení pod autem je jak cedník...:-(
23.5.2010 Částečně přetěsněn motor, nové svíčky, olej s filtrem, víčko rozdělovače, guma mezi karbec a nasávač vzduchu, nové brzdové válečky a pakny, předěsněný brzdový válec ale stejně mrcha nefunguje, tak scháním jiný. A věc co mě nejvíc štve je, že pokaždé když zaprší, tak nejde nastartovat. Jakmile je hezky tak na první otočení ale když den před tím prší, tak nechytne. A cívka je horká. :-(
31.5.2010 Sehnal jsem jinou konzoli pedálů, spojka je už odvzdušněná a na brzdy se musím teprve mrknout ale mám takové tušení, že už budeme brzdit. :-)
13.6.2010 Brzdy odvzdušněny. A konečně můžu říct, že brzdy jsou v pořádku. To vše 4 nové pakny(100Kč), 4 nové válečky 22mm(680Kč), jiný tandem válec(300Kč), 2,5 litru brzdovky(290Kč), jiný materiál(100Kč) a x hodin mé práce. Zprovoznění brzd tedy cca 1500Kč a to vyšlo celkem solidně.
28.11. 2010 Kvůli škole jsem na ní nestihl pomalu nic udělat. Jak mě to štve.
28.1.2011 Momentálně na prodej.
27.5.2011 Nataženo nové palivove vedení z mědi, hadice Good Year Made in U.S.A. :-D A vyměněný zatuhlý pedál plynu. Startovací pokusy marné. Cívka horká.
9.9.2011 Prodána na náhradní díly. Budiš ji země lehká. (Auto bylo pravdu ve velmi špatném stavu ikdyž to na první pohled nebylo znatelné. I pán co ji kupoval se divil, že fotky byly dost milosrdné.
Je to 1000MB De Luxe ročník 1966 z 11. série. Byla zakoupená po prvním majiteli, vše je původní kromě prahů a nástřiku blatníků a pár detailů, byla porád garážovaná tak má i hezký lak. Jen malý detail nebrzdí a nestartuje ale to se pořeší. Max plánuju výměnu předních blatníků, dveří a pořádně přeleštit.
28.11.2009 Tak aby se to trochu hnulo, po přeleštování a hledání nedostatků bylo auto odtahnuto do servisu, protože sám si to neopravím. :-)
V servise by se měl vyčistit a zprovoznit karburátor a nejspíš se bude muset podívat serviceman i na brzdy, protože když člověk šlápne na brzdový pedál a na boty mu začně kapkat brzdová kapalina nebudí to v něm dobrý dojem...
7.12.2009 Mám novou zprávu, už startujeme, problém byl v nefunkční palivové pumpě, špatné jedné svíčce a v špatně zapojené spínačce. Bohužel se zjistilo že palivové vedení pod autem je jak cedník...:-(
23.5.2010 Částečně přetěsněn motor, nové svíčky, olej s filtrem, víčko rozdělovače, guma mezi karbec a nasávač vzduchu, nové brzdové válečky a pakny, předěsněný brzdový válec ale stejně mrcha nefunguje, tak scháním jiný. A věc co mě nejvíc štve je, že pokaždé když zaprší, tak nejde nastartovat. Jakmile je hezky tak na první otočení ale když den před tím prší, tak nechytne. A cívka je horká. :-(
31.5.2010 Sehnal jsem jinou konzoli pedálů, spojka je už odvzdušněná a na brzdy se musím teprve mrknout ale mám takové tušení, že už budeme brzdit. :-)
13.6.2010 Brzdy odvzdušněny. A konečně můžu říct, že brzdy jsou v pořádku. To vše 4 nové pakny(100Kč), 4 nové válečky 22mm(680Kč), jiný tandem válec(300Kč), 2,5 litru brzdovky(290Kč), jiný materiál(100Kč) a x hodin mé práce. Zprovoznění brzd tedy cca 1500Kč a to vyšlo celkem solidně.
28.11. 2010 Kvůli škole jsem na ní nestihl pomalu nic udělat. Jak mě to štve.
28.1.2011 Momentálně na prodej.
27.5.2011 Nataženo nové palivove vedení z mědi, hadice Good Year Made in U.S.A. :-D A vyměněný zatuhlý pedál plynu. Startovací pokusy marné. Cívka horká.
9.9.2011 Prodána na náhradní díly. Budiš ji země lehká. (Auto bylo pravdu ve velmi špatném stavu ikdyž to na první pohled nebylo znatelné. I pán co ji kupoval se divil, že fotky byly dost milosrdné.
Teufelswerk - komentáře:
-> PAV-PO: O stavu hodně napoví karta auta, zázemí mám celkem slušné, vyučený automechanik dvacet let praxe. Horší je to s časem a s nedočkavostí. Ceny dílů, to mi ani nepovídej, už v nich mám něco kolem padesáti tisíc a to jsem na auto ještě nesáhl...

-> auta.petr: Ahoj, zalezi na tom jake mas zazemi, co umis a v jakem stavu je tvoje aktualni auto. Pokud je to sunka na odpis, mel bys moznost se v tom vrtat jen venku pred barakem a chtel co nejdrive jezdit, tak zvol radeji tu druhou cestou. I dneska jsou videt tisicovky v celkem slusnem stavu a dilu se pokud mozno nezbavuj pokud chces autu nejakou dobu byt verny. Ty budou stale vzacnejsi. Jiz ted to stoji majlant.
-> PAV-PO: Tak pod to se taky klidně podepíšu. Mám už na moje embéčko skoro všechno potřebné a většinou nové, ale mám poslední dobou velké dilema, jestli to nemám rozprodat a koupit něco "hotového", protože jednak časově na tom nejsem moc dobře a nerad na něco dlouho čekám, rád bych jezdil a kochal se.
-> Durnbach: Mas recht ze jsi si to rozmyslel. Plne sdilim tve nazory. Ja mam Belouse prave pro radost z jizdy s nim a take bych nechtel travit desitky a stovky hodin jeho rekonstrukci. Uz takhle zabere dost casu i penez presto ze je v celkem slusnem stavu. Clovek musi zvazit o co mu jde. A hlavne neodsuzovat druheho kdyz ma jiny nazor.
-> Sp4rc0:
Tak to vypadá když člověk nepozná obyčejný sedmičkový BMW od pancéřovaného a začne mi v profilu auta plodit nesmysly.
Až ti dojde poštou koště, tak to znamená, že si máš zamést před vlastním prahem.
Ty nemáš vůbec tušení jak auto vypadalo a co jsem já za člověka, tak se dej do klidu a začni zametat. Navíc za peníze co by stála GO, můžu sehnat mnohem cennější auto než by byla 1000MB kterých bylo vyrobeno několik set kusů. Na autě jsem ani nic netratil. Takže žádná křeč. U mě si nerýpneš. 
Tak to vypadá když člověk nepozná obyčejný sedmičkový BMW od pancéřovaného a začne mi v profilu auta plodit nesmysly.
Až ti dojde poštou koště, tak to znamená, že si máš zamést před vlastním prahem.


-> Sp4rc0:



-> Jindas: Obě levý a ještě dozadu



-> Sp4rc0: A nebo obě ruce levý...



Nojoo vzdát to umí každej
myslíš si jako že seženeš tícu v topovim stavu?
tojo ty sou nejlepší
koupit a jezdit..práce žádná protože ruce dozadu



Byla nakonec zkorodovaná kvalitně. Spoj mezi předníma podběhama a podlahou kufru neexistoval.
jeeje, skoda ji, takova krasna, nerikj ze na tom byla kastle nejak zle.. po 45ti letech :) oi 8mi mesicich nakonec teda prodal,no.. snad se mi jdnou taky takoovu podari sehnat (rocniky 64-66)...
Dnes prodána jako dárce dokladů a orgánů.
pekna 

je nádherná :-)
Podle mého názoru ideální rok výroby a velmi pěkný stav. Popsané závady jsou po těch letech poměrně běžné. Drž ji holku dál v dobrém původním stavu.
Skoro přesně takovouhle ´66 jsem cca před 10ti lety likvidoval, už jí nebylo pomoci - tvoje naopak vypadá slibně.. Mnoho radosti a trpělivosti přeju.
j_j 29.09.09 18:32:07 napsal:
nechci se vůbec chlubit,ale dal jsem Durnbachovi odkaz s inzerátem na
tohle embéčko :) tak at ti dobře jezdí.. PS: já mám svýho standarda rád

No ty aby ses nepochlubil.
nechci se vůbec chlubit,ale dal jsem Durnbachovi odkaz s inzerátem na
tohle embéčko :) tak at ti dobře jezdí.. PS: já mám svýho standarda rád

No ty aby ses nepochlubil.

nechci se vůbec chlubit,ale dal jsem Durnbachovi odkaz s inzerátem na tohle embéčko :) tak at ti dobře jezdí.. PS: já mám svýho standarda rád 
