skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kdy jsem jí vlastně koupil... jo už vim, na konci léta 2005. Od jednoho starýho pána, domlouval jsem to už od zimy, byla vždy v garáži. Jsem druhý hrdý majitel. Bylo to moje už třetí embeso a po něm jsem měl ještě dvě. Auto vypadalo že nemá ani pupínek ale jedna zima 2008/2009 v provozu, mu dost prospěla a v místech kde se prahy setkávají s blatníky vyšla pravda na jevo :-) Ale nutno říct že je i přes tyto drobnosti litrofón ve skvělé kondici, má najeto- teď to nevim přesně z hlavy, no asi pár stovek přes deset tísíc KM. V dubnu 2009 jsem ho začal rozebírat, no a od tý doby když je čas ( to málokdy ) a nálada tak nastartuju ruce a bystrou mysl a něco zpitvořim :-) Poslušně hlásim že budu nadále průběžně informovat...... Přesně jak píše Jozka, koroze mě nezastaví, už dávno jsem jí vyhlásil neomezenou válku :-) ale je to jako s rakovinou, je dobré jí vyříznout než se nekontrolovaně rozroste, totiž čim míň práce, tim líp že. Nicméně tento můj stroječek je důkazem toho že i ty nejhezčí auta ať vypadaj sebelíp maj stejně různá slabá místa i když tato nejsou na první a někdy ani na několik dalších pohledů vidět. Bedlivě si všimněte fotky s budíkem, ten údaj najetých km, věřte nebo ne, je pravdivý...... A na konci srpna když už bylo celý vozidlo naštětkovaný kromě přední kapoty mě právě ta kapota pěkně vyšplouchla. Já naivně se domnívajíc že je ve výborný kondici ( ta kapota ) a bude ji stačit jenom nová barvička, jsem se sebral že obrousim ty drobný pupínky nad lištou, pevně jsem věřil tomu že jsou způsobeny tím že je to v přední části vozu a prostě tam ten lak dřív odejde náporem všeho co musí sežrat. Jak hluboce jsem se mýlil, špička kapoty děravá jako sliby našich politiků a všechno zevnitř, no schánět jinou už bylo docela pozdě, navíc jak by asi vypadala když tahle byla z fakt pěknýho a málo jetýho auta, no a vo úplně nový si nejsem jistej jestli by vůbec byla k sehnání a když tak za kolik asi že jó, tak jsem jí trochu opravil.....
litrofón - komentáře:
Čau-chtěl sem se zeptat jak si vyrobil novej přední díl kapoty...-auto už mám celé po laku-bohužel není tak povedený jako u tebe ale stále mi chyběla přední kapota-teďka sem ji konečně dovezl...-ale cca 4cm nad lištou už je děravá a nechci to kytovat... Díky Standa
-> tatraplan: Nojo to znam, mel jsem prvni 3dny MB v Praze a nekdo mi naparkoval do dveri. Dalsi, dva mesice stare viko motoru(po padu snehu) a nekdo si na nej sednul.
PAV-PO 23.10.11 21:09:32 napsal:
→ tatraplan: Relativizuj, pomuzes si k novemu…To možná ale stejně tam dám starší, mám rád tu patinu, ten autentickej vzhled
→ tatraplan: Relativizuj, pomuzes si k novemu…To možná ale stejně tam dám starší, mám rád tu patinu, ten autentickej vzhled
-> tatraplan: Relativizuj, pomuzes si k novemu...
Jednou někam jedu, jednou někde zaparkuju a hned mi jeden dement při couvání rozbil l. p. blikač, naštěstí jsem stál pár metrů za autem tak jsem ho chytil a domluvili jsme nápravu hned na místě
Včera mi nějaký zmrdi vyjebaný ukradli SPZku, to je to auto tejden mimo garáž, už mě to sere. Jedno auto mi ukradli,jedno se pokusili ukrást ( zlámali spínačku ), jedno mi dvakrát vykradli ( zlámali zámek ) a teď todle, kde sou fízlové? ve šluknovskym výběžku!!!
Jo jo už se to blíží, sezóna už kope do dveří, brzo vyletí šíp ze stodoly...
-> tatraplan: Tak to je ono.. a tu silovou elektrickou část to má fakticky bytelnou, s tím se dnešní trafa třtina-ve-větru-se-klátíc
í nedají srovnávat. My to začátkem 90. let vyfasovali na montáže...
takže moc praktických zkušeností nemám, leda tak se stávkujícími podavači drátu. Ale když se s tím moc nehejbe, tak to asi bude vyhovující.

-> Jozka: No myslim že se vyráběla v Hořicích, a k těm rozměrům a hmotnosti musim říct že i jenom jí tlačit je docela peklo ale vařim sní od 0,5mm až 10mm ale dala by klidně i korbu tanku

-> kubo980: No jo, před pár lety jsem měl v plánu kompletní stavbu auta od podlahy po střechu, se zástavbou motoru z nějaký tatry, ale na takovou akci nemám prostory, čas, peníze a poslední dobou snad ani náladu, ledaže by chtěl nějakej pracháč něco co nikdo na světě nemá a byl by ochotnej za to slušně zaplatit

-> tatraplan: Měl jsem na mysli tu MB kapotu - to se v autogenních dobách pájelo natvrdo přeplátováním kvůli zvlnění a i s tím céóčkem se na to musí od lesa, neb je to třtina ve větru se klátící.. Ta 315 z ČKD (?), jestli si tu mašinu nepletu s jinou, tak to je bytelnej stroj, ale mě by se to nikam nevešlo
.
Teda ty kapsy, to je úplný baroko, paráda. A určitě lepší, než půl plastovýho kýble nebo v létě topit na plný pecky, což taky velice dobře znám..

Teda ty kapsy, to je úplný baroko, paráda. A určitě lepší, než půl plastovýho kýble nebo v létě topit na plný pecky, což taky velice dobře znám..
-> kubo980: No měl jsem litra co v zimě super topil a jel i 140 ale v létě muselo být puštěný topení což nebylo nic moc a ty kapsy to slušně vyřešily. Ale na autě nevypadaly moc hezky a tak jsem je tam stejně nenechal...
-> tatraplan: kks ty si aky blazon :D tie kapsy.. na čo tebe je vobec kasna? čo si si to všetko nevyrobil sam a podla seba :D