skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ahoj, chtěl bych vám představit můj stroj, sloužící k odreagování a na kochací jízdy. Jedná se o škodu 1000MB, r.v. 69 v provedení de luxe.
Vlastníkem tohoto vozu jsem se stal v roce 04, kdy stála v autobazaru za cenu 5000kč.
Tak jsem po chvilkovém přemýšlení vyrazil do bazaru. Jelikož bylo asi 20 pod nulou, baterie otočila startérem asi dvakrát, tak jsem pelášil domů pro otcovu baterku z uloženky a po hodině si vychutnával cestu v MB.
K vozu byla poměrně slušná výbava ND, jako sada paken, relé, tesnění pod hlavu, paraboly a klínáky.
Chvilku jsem si jezdil pouze v původním stavu, kdy byla celá natřená štětkou, chycené chromy a semtam nějaký ten šrám, skelet jinak v pořádku.
Protože mi v té době bylo dvacet začal jsem toužit po kotoučových brzdách, motoru Favorit a o širokých nápravách.
Nejvíce mě ale začal trápit vzhled auta, vypadalo zuboženě v tom štětkolaku, tak jsem začal pod vodou brousit celou kastly, docela jsem si dal, ale za den hotovo.
Pak nějaké to kytování a volba odstínu padla na červenou tmavou 8850.
Lakování proběhlo celkem bez větších problémů, auto hnedle prokouklo.
Následovala montáž alu kol kopretin a takto odjezdila asi rok.
Měla následovat další evoluce s již zmíněnými komponenty z mladších modelů škoda, kterou jsem si nakonec rozmyslel a přiklonil se k originálu, s pouze vratnými úpravami jako elektrony, volant a jiné dobové věci.
Dostala nové pakny, kulové čepy, tlumiče, náplně.........
Nijak se nebráním ani 14tkovým pneu, které mám zrenovované takže jsou kdykoli k použití podle nálady.
Škodovkám zdar, věrný fanoušek.
Vlastníkem tohoto vozu jsem se stal v roce 04, kdy stála v autobazaru za cenu 5000kč.
Tak jsem po chvilkovém přemýšlení vyrazil do bazaru. Jelikož bylo asi 20 pod nulou, baterie otočila startérem asi dvakrát, tak jsem pelášil domů pro otcovu baterku z uloženky a po hodině si vychutnával cestu v MB.
K vozu byla poměrně slušná výbava ND, jako sada paken, relé, tesnění pod hlavu, paraboly a klínáky.
Chvilku jsem si jezdil pouze v původním stavu, kdy byla celá natřená štětkou, chycené chromy a semtam nějaký ten šrám, skelet jinak v pořádku.
Protože mi v té době bylo dvacet začal jsem toužit po kotoučových brzdách, motoru Favorit a o širokých nápravách.
Nejvíce mě ale začal trápit vzhled auta, vypadalo zuboženě v tom štětkolaku, tak jsem začal pod vodou brousit celou kastly, docela jsem si dal, ale za den hotovo.
Pak nějaké to kytování a volba odstínu padla na červenou tmavou 8850.
Lakování proběhlo celkem bez větších problémů, auto hnedle prokouklo.
Následovala montáž alu kol kopretin a takto odjezdila asi rok.
Měla následovat další evoluce s již zmíněnými komponenty z mladších modelů škoda, kterou jsem si nakonec rozmyslel a přiklonil se k originálu, s pouze vratnými úpravami jako elektrony, volant a jiné dobové věci.
Dostala nové pakny, kulové čepy, tlumiče, náplně.........
Nijak se nebráním ani 14tkovým pneu, které mám zrenovované takže jsou kdykoli k použití podle nálady.
Škodovkám zdar, věrný fanoušek.
MB 69 - komentáře:
Jak se ti povedlo vylestit do takove podoby chladic? :-)
toe doprdele k posrání nádhernýýýý auto !!!






tesi ma pohlad na takuto krasu,je to pre mna inspiracia,uz keby moja bola v takom to stave

... pěkná :)
Nádherný kousek...

kraasa, vyzera ako ,,anglicak,,:))
velmi pekna a chvalim,ze si nepodlahol tuningu.Len tak dalej.
krásavica, ide do obľúbených
´69-tky nie sú moje kafé, ale táto sa mi normálne páči, hlavne interiér a loukotě

krásný, lišta na předním čele suprvoňavá! do takovyho stavu mam jeste co delat

Ta je vážně moc pěkná.. parádní filtrbox, interiér - i ty vnitřní kličky z Mk I. mu moc sluší..
Klobouk dolu. Je fakt nádherná. Vypadá to na velice silnou konkurenci :o)
Nadhera, je krasna. Chvalim fanfary :) a doplnky, je to tip-top. Este skusit pozhanat vonkajsie Al-prahove listy a bude to brutal krasa.
A ten interier nema chybu, zavidim :)
A ten interier nema chybu, zavidim :)
Nádherná fakt je vidět že máš trpělivost :-) podle toho popisu
Moc hezký kousek,klobouk dolů

dokonalost sama



Nadhera
Krásnej kousek a můj oblíbený sloupek 



ORGAZMUS




