skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem si udělal radost a 13.2. 2011 jsem dovezl (doufám, že trošku raritní) MBGčko. Bylo vyrobené 10.8. 1967. Jelikož jich je poměrně málo, tak se budu snažit o oživení tohodle vraku. Aspoň, že zůstaly karburátory, filtr, sání, svody. Už jsem se pustil do rozebírání a zjišťuju, že kastle není tak hrozná jak jsem si původně myslel. Ale je dost překopané a dostat ho do původního stavu bude záhul- jak časový, tak finanční. Dobrá zpráva - z archivu se podařilo zjistit původní barvu, kterou Géčko dostane. Původní barva je 8220 - červeň rubínová. Vždycky jsem chtěl červené EMBO, tak ho snad konečně budu mít.
V prubehu dubna 2015 auto ocisteno od ruznych ochrannych hmot a 23. odvezeno na piskovani.
3.6. konečně odvezeno do karosárny a konečně k odborníkům :-)
19.6. Auto přivezeno z karosárny.
22.11. Po karosářské stránce vyladěno k dokonalosti a připraveno do lakovny
2016
11.4. Auto konečně odvezeno do lakovny.
14.7. Auto je nalakováno.
K 8.11. je auto kompletně spasované, strojím ozdoby, lepím kedry. Chybí elektro a čalounění
11.11. Hotové chromy kromě zrcátka a mlhovky.
Leden 2017 doufám v el. svazek a odvoz do čalouníka a květen první kilometry. Tak snad to klapne :-)
3.1. 2017 - začínáme tvořit nový elektro svazek. Původní byl od bývalého majitele v zuboženém stavu a druhý adekvátní jsem bohužel nesehnal. V půlce února jedeme do čalouníka, tak snad po šesti letech vyjedu :-)
22.2. 2017 - odvezeno do čalounictví
1.5. 2017 - přivezeno z čalouníků
24.5. 2017 - hotová elektrika :-)
16.6 2017 hotovo, udělaná STK. Teď už jen užívat :-)
V prubehu dubna 2015 auto ocisteno od ruznych ochrannych hmot a 23. odvezeno na piskovani.
3.6. konečně odvezeno do karosárny a konečně k odborníkům :-)
19.6. Auto přivezeno z karosárny.
22.11. Po karosářské stránce vyladěno k dokonalosti a připraveno do lakovny
2016
11.4. Auto konečně odvezeno do lakovny.
14.7. Auto je nalakováno.
K 8.11. je auto kompletně spasované, strojím ozdoby, lepím kedry. Chybí elektro a čalounění
11.11. Hotové chromy kromě zrcátka a mlhovky.
Leden 2017 doufám v el. svazek a odvoz do čalouníka a květen první kilometry. Tak snad to klapne :-)
3.1. 2017 - začínáme tvořit nový elektro svazek. Původní byl od bývalého majitele v zuboženém stavu a druhý adekvátní jsem bohužel nesehnal. V půlce února jedeme do čalouníka, tak snad po šesti letech vyjedu :-)
22.2. 2017 - odvezeno do čalounictví
1.5. 2017 - přivezeno z čalouníků
24.5. 2017 - hotová elektrika :-)
16.6 2017 hotovo, udělaná STK. Teď už jen užívat :-)
Petr98/MBG67 - komentáře:
-> Petr98: Fotky dělají dojem, že sice trochu méně lesku, ale rýhy zahlazeny - je tak?
tak pridavam srovnani. Moc to videt nejde, ale skrabance zmizely..... Pred lestenim
tak 2000 smirgl a tempo na hubce na nadobi se osvedcilo. V nejblizsi dobe pridam fotky pred a po....
nic moc, par pripravku na zkousku lesteni plastu
-> Petr98: co dostalo embéčko k vánocům?
Přeji všem a hlavně EMBEČKÁŘŮM krásné vánoční svátky a nový rok plný radosti z těchto stále ubývajících kousků.... Petr 98
zanedlouho, vidim to tak v lednu, zacatek unora, budu potrebovat moc šikovného karosáre. Bydlim u ostravy, ale pro kvalitu prijedu i dal. Nasel by se tady nekdo takovy??? Kdo v tom vidi ne jenom kseft, ale i koniček a radost z dobre odvedene prace. Diky.......
diky, vyzkousim to na tech kratkych a pokud mi to pujde zkusim ty dlouhe..... Diky za rady vsem......
No, s tím Tempem trochu jinak - pokud jsou hlubší škrábance, tak těmi smirky, jak psal Pavel P, nebo Saskyn2, potom případně brusnou pastou a nakonec Tempem.
Nanést Tempo na flanelový (nebo bavlněný) hadr a rovnou leštit, dokud je to vlhké. když už to moc nejde, zase nanést Tempo na čisté místo hadru atd atd. Po leštění co nejdříve umýt a vydrbat ze skulin zbytky Tempa (osvědčil se mi kartáček na zuby). Neumím to moc popsat, ale mohu předvést, pokud se někdy někde potkáme
Nanést Tempo na flanelový (nebo bavlněný) hadr a rovnou leštit, dokud je to vlhké. když už to moc nejde, zase nanést Tempo na čisté místo hadru atd atd. Po leštění co nejdříve umýt a vydrbat ze skulin zbytky Tempa (osvědčil se mi kartáček na zuby). Neumím to moc popsat, ale mohu předvést, pokud se někdy někde potkáme

-> Petr98: Soráč, upsal jsem se, správně se to píše TRIZACT a je to jakoby 3000 smirek.
Promiň, ale nevím co je trizack(3000).
To nějaký úplně jemný šmirgl???

-> Petr98: Tempo není špatné ale výsledek není 100% lepší je velké škrábance vzít 800 smirkem pod vodou, pak 2000 smirek, pak trizack(3000) a nakonec to vzít leštičkou(já používám 3M pasty) Děláme takhle zašlá plastová světla na nových autech a výsledek je 100% nepoznáš že tomu někdy něco bylo. Akorát u těch blinkrů je blbé že to není plocha takže ty záhyby půjdou blbě.
Bukaj 07.12.11 20:52:39 napsal:
No, to čubrním
Já nedávno našel v kontoši díly na kilo, na 130 L mám oboje zadní
dveře z kontoše, veškerou elektroniku v domácnosti taky, ale tohle –
tomu říkám úlovek ;)
Jinak na ty plasty už léta používám Tempo s perfektními výsledky. Jen je
potřeba po leštění ze všech spár a nápisů na plastu pod teplou vodou
zubním kartáčkem (případně i Jarem) dostat zavčasu zbytky tempa, jinak,
když to pořádně zaschne, tak zůstanou hnusný bílý usazeniny.
Ale pokud jsou blinkry poškrábané ze spodní strany a je poškozeno
pokovení, tak to už ničím neopravíš :(
TAkže gratuluji
diky vyzkousim to na tech sedesatdevitkovych blinkrech. Pak to zkusim na tech dlouhych. A tim tempem jako lak na aute??? Tenkou vrstvu nechat zaschnout a vylestit flanelem????
No, to čubrním

Já nedávno našel v kontoši díly na kilo, na 130 L mám oboje zadní
dveře z kontoše, veškerou elektroniku v domácnosti taky, ale tohle –
tomu říkám úlovek ;)
Jinak na ty plasty už léta používám Tempo s perfektními výsledky. Jen je
potřeba po leštění ze všech spár a nápisů na plastu pod teplou vodou
zubním kartáčkem (případně i Jarem) dostat zavčasu zbytky tempa, jinak,
když to pořádně zaschne, tak zůstanou hnusný bílý usazeniny.
Ale pokud jsou blinkry poškrábané ze spodní strany a je poškozeno
pokovení, tak to už ničím neopravíš :(
TAkže gratuluji

diky vyzkousim to na tech sedesatdevitkovych blinkrech. Pak to zkusim na tech dlouhych. A tim tempem jako lak na aute??? Tenkou vrstvu nechat zaschnout a vylestit flanelem????
No, to čubrním
Já nedávno našel v kontoši díly na kilo, na 130 L mám oboje zadní dveře z kontoše, veškerou elektroniku v domácnosti taky, ale tohle - tomu říkám úlovek ;)
Jinak na ty plasty už léta používám Tempo s perfektními výsledky. Jen je potřeba po leštění ze všech spár a nápisů na plastu pod teplou vodou zubním kartáčkem (případně i Jarem) dostat zavčasu zbytky tempa, jinak, když to pořádně zaschne, tak zůstanou hnusný bílý usazeniny.
Ale pokud jsou blinkry poškrábané ze spodní strany a je poškozeno pokovení, tak to už ničím neopravíš :(
TAkže gratuluji

Já nedávno našel v kontoši díly na kilo, na 130 L mám oboje zadní dveře z kontoše, veškerou elektroniku v domácnosti taky, ale tohle - tomu říkám úlovek ;)
Jinak na ty plasty už léta používám Tempo s perfektními výsledky. Jen je potřeba po leštění ze všech spár a nápisů na plastu pod teplou vodou zubním kartáčkem (případně i Jarem) dostat zavčasu zbytky tempa, jinak, když to pořádně zaschne, tak zůstanou hnusný bílý usazeniny.
Ale pokud jsou blinkry poškrábané ze spodní strany a je poškozeno pokovení, tak to už ničím neopravíš :(
TAkže gratuluji

dik chlapi, urcite to vyzkousim. Mam dalsi par pripraveny na auto, tak na techto muzu zkouset...... Skoda, ze ty dalsi cryri kousky byly rozbite....... A to tema zkusim pohledat. Diky
Plast jde leštit tempem.. hlubší škrábance silichrom nebo ještě 1000ka šmirgl pod vodou, pak silichrom do matnýho povrchu a tempem do lesku.
-> Petr98: To je nález na úrovni věstonický Venuše
. Na to leštění plastů je tu někde téma, přípravky prý fungující za 700 - 800 piksla.. Bohužel si mi ho nepovedlo najít ani pro sebe, taky bych potřeboval.. 


-> Petr98: to si vůbec netroufám radit 

no, uz jsem to nekde slysel- lesteni plastu. Poradite jak a cim???