
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak po několika urgencích místních členů přidávám mou tisícovečku.Jak jste si všimli tak se jedná o bývalou Appleho B5,já jsem ji koupil od kluků z Českého Brodu až na podzim 2010.Byla to jen karoserie na nápravách bez převodovky,motoru a dalších věcí co byly klukům užitečné.Původně jsem myslel že dám motor,převodovku,sedáky a budu jezdit ale jak se říká byl jsem,,bláhový''.Po zběžné prohlídce auta bylo rozhodnuto že dojde k kompletní repasi karoserie-vyvaření a úpravě.Mezitím jsem přemýšlel co se dá za motor a při zhánění a různém laborování se mě podařilo dostat typ na motor z dílen p.Vančíka.byl sice jetý ale byl jako náhradní v jednom závodním týmu tady na Zlínsku.Po jeho pořízení se musela nechat udělat převodovka která by snesla výkon motoru,po spoustě telefonů a rad jsem se obrátil na p.Sixtu a popsal jsem můj požadavek a on podle mých požadavků převodovku sestavil.Pak přišly na řadu brzdy tam jsem vsadil na osvědčené čtyřpístky jak na přední tak zadní nápravě.Tlumiče jsem měl doma z předešlé 1000mb-osvědčené HP-Sporting ji s pružinama.Mezitím byla hotová karoserie a tak jsem se pustil do sestavování.Mám za sebou několik škodovek ale co jsem zažil s motorem a jeho elektroinstalaci a s tím spojených různých čidel a snímačů to nikomu nepřeju a stejně jsem to musel zavést odborníkům.To mě stálo tolik peněz že jsem musel vše přerušit na 7měsíců ale motor začal vrčet tak jak měl.V té nucené pauze jsem naskládal na auto věci co jsem měl doma-sedáky,brzdy,řízení,
rám-oblouk,trupky chlazení a.t.d.Pak se můj otec slitoval a finančně mě pomohl abych poprvé vyjel.Byla to bomba něco neskutečného.Testování probíhalo na letišti blízko Zlína a postupně se vychytaly muchy a začly přípravy na nějaký amaterský podnik co se jezdí v mém okolí.Tímto ale začal můj zlom,opojený jak mě to jezdí tak jsme s mým dobrým známým jezdili v jeho Evo VII a mě se ji povedlo dostat několikrát přes střechu.Škoda byla taková že jsem musel dát do zástavy svou 1000 než seženu peníze na opravu toho vraku.Já jsem dával dohromady tu šílenou částku na opravu Eva a člověk co jsem mu dlužil peníze za opravu eva mezitím lítal záměrně nepíšu že jezdil protože tisícovečku co se týče motoru a převodovky úplně zrušil-motor zadřený a převodovka v tahu-nešlo řadit 2,4,zpátečka.Ted' tam mám upraveného favorita a upravený čtyřkvalt. 5.1.2013 Tak jsme se pustili do chystání na místní,,závody''Ve stopě valašské stopy.Jet jsem nechtěl ale můj otec velký fanda mě přemluvil a tak se budu snažit tisícovečku zprovoznit.Dneska jsme dali lyžiny pod motor a převodovku a seřídili motor.Vytáhl jsem přídavné světla co měl otec ještě na eresu ale moc tam ta rampa nesedí tak se bude muset udělat nová.
RALLY1976 - komentáře:
-> Péďa17: Zdravím, s autem je to tak že postupně zhanějí díly na kompletní go.Mezitím se udržuje v provozu a občas se svezeme na nějaké amatérské soutěži tady v okolí Zlína.

co se děje s autem?
Tak jsme přihlášeni na amaterskou soutěž Ve stopě valašské zimy,tak jsem zvědavý jak to stihneme nachystat aby to trochu jelo a brzdilo.Díly mám ale málo času to naskládat na auto.

znám tuhle cestu...pokus - omyl...taky tím kráčím
-> dakar.cz: Přesně tak jedná se o celohliník.
-> Bery: Já takovou částku do motoru dávat nechci ale když už dáš do věcí co jsou spojené s takovým motorem-Ř.j,kabeláž,čerpa
dla,snímače,celé vstřikování,nastavení programu Ř.j,chladiče oleje a kompletní zástavba motoru do 1000mb plus dalších spoustu potřebných věcí aby se to rozjelo několik desítek tisíc tak se to budu snažit znovu dotáhnout do konce aby to znovu jelo.No a když to pojede tak mám kupce na komplet motor ji převodovkou za velice slušnou částku za kterou si budu moct 1000mb dodělat podle mých představ.Každopádně už vím že motorem z kita cesta dál nepůjde,postavím si něco normálního.No a jestli si myslíš že jsem jak se říká za vodou tak se pleteš,dělám normálmě rukama jak každý druhý člověk tady na Virtu a obracím každou korunu proto mě to trvá tak dlouho.Obětoval jsem motorku a dodávku abych ten motor měl ale až ted' vím že to byla cesta špatným směrem.
-> m8rinek: Kitové feldy neměli jenom litinový motor. Ty první měli normální škodvácký celohliník o obsahu 1500 a pak i 1600,až potom přešly na golfáckou litinovou 1600.
-> RALLY1976: litinovej motor? No nevim
nojo,když potřebuješ takovej motor,tak na to asi máš.
-> Bery: Jedná se motor z kitové feldy 1,6.
-> RALLY1976: to není repas,to je novej motor!?!))
Rozhodně přijeď,cenově a kilometrově to bude velice zajímavý!
Rozhodně přijeď,cenově a kilometrově to bude velice zajímavý!
-> m8rinek: Motor ještě mám ale repase vychází něco přes 65000kč jak ho tam dám tak se přijedu ukázat na tu vaši stranu a zkusit vás trochu potrápit na nějakém vašem podniku.Líbí se mě Humpolec.
-> Bery: vypadá, ale alespoň jezdí a radši se kouknu na fotky v plnym nasazení než na fotky 100x nalepenejch a strženejch samolepek.
E: to že si to majitel posral zrušením Eva je hold smůla, ale každýho boj
E: to že si to majitel posral zrušením Eva je hold smůla, ale každýho boj
-> m8rinek: vypadá čím dál hůř:-)
Pěkně :))).