skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zdravim tak embečko jsem koupil minuli rok a pomalu se na něm pracuje cílem je dostat ji na silnici a aby se aspon trochu podobala originalu, dovezl jsem jí s Tábora je to 10.serie rok 1966 deluxe po pánovi který se o ni vcelku i staral ale elektrikář to nebyl :-D
PRODÁNO
PRODÁNO
Litrovečka - komentáře:
-> Bukaj 08.12.14 17:08:00: ok diky a ještě 1 vlezlej dotaz kolik tam cca padne po netu nemužu nic dohledat stačí cca díky
-> David 1000:
Brzdovku raději nepožívat
Ale do MB klasiku 205ku (Dot 3)...
Brzdovku raději nepožívat

Ale do MB klasiku 205ku (Dot 3)...
tak eletrika v pořadku a spinačku sem koupil za 410kč s avie
zítra snad olej do převodovky a do motoru a snad se zítra dostanu po 3 letech na na 1. start motoru sem to ale nadr.....
jen borci co poživate za brzdovku???









-> David 1000: Moc širokej pojem - "z Octavie".. co vím, tak pro umístění klasicky vlevo na palubce jsou dvě varianty a ty jsou rozměrama jiný, do MB se nehodící (ale nikdy jsem podrobně nezkoumal, třeba někdo uvede na pravou míru) a mám dojem, že kombíky po roce 1970 by mohly mít i s MB kompatibilní.. První provedení pak je jiný i fčně, má jen dvě polohy.
otec včera našel doma spinačku s octavie da se použít neviděl sem ji jak vypada a popřípadě da se k ni udělat klič ma pry jen jeden
-> David 1000: Už podražili, ale možná někde by se za někdejších 350 ještě dalo sehnat.
Vysunutí spínačky právě brání "prstíček", trčící do okýnka v obalu spínačky z kostky zamykání volantu.. Někdy jde vyviklat i zvenka, ale když se nedaří, je nutný odšroubovat celou konzoli, natočit jí na hřídeli volantu, čímž se získá přístup ke dvěma (většinou zeleně zalakovaným) zápustným šroubům, který v konzoli drží kostičku se zamykacím mechanismem. Když je povolený oboje, tak už se spínačka dá vymanévrovat.
Zkus nejdřív vykývat tahem dolů a doleva (jak nejvíc konzole pod volantem dovolí), když nepůjde, bude nutný postup viz výše.
Vysunutí spínačky právě brání "prstíček", trčící do okýnka v obalu spínačky z kostky zamykání volantu.. Někdy jde vyviklat i zvenka, ale když se nedaří, je nutný odšroubovat celou konzoli, natočit jí na hřídeli volantu, čímž se získá přístup ke dvěma (většinou zeleně zalakovaným) zápustným šroubům, který v konzoli drží kostičku se zamykacím mechanismem. Když je povolený oboje, tak už se spínačka dá vymanévrovat.
Zkus nejdřív vykývat tahem dolů a doleva (jak nejvíc konzole pod volantem dovolí), když nepůjde, bude nutný postup viz výše.
-> Jozka: jo ted sem koukal že se da za 500 koupit to není tak hrozny ale ješte dotaz když povolim tu matku na nejde ven jak ta spínačka drži v tom bazmeku
-> David 1000: Spínačku bych teda koupil raději novou - sice se při použití provedení pro Avii nedá zamknout volant, ale než se trápit s nějakou ojetou..
www.google.com/search?q=s p%C3%AD...

www.google.com/search?q=s p%C3%AD...
mam to jupi a juchuchu měl to za 3h hotovy ale došli sme na to že mě ještě blbne spínačka nevalí se vam doma někomu spínačka navíc mam doma jen na 100 a ta je jinačí
zítra jdeme na to tak sem zvědav



-> David 1000: A jeje,tak tady to asi nebude opravdu jednoduché.Tady by asi patřilo udělat to co psal Jozka,začít od nuly.
No ale šikovnej autoelektrikář si s tím musí poradit.
Hlavně ať to dáte pořádně dohromady aby na tebe nikde nevyskočil ohnivej mužík.





panove tak to vzdávám ten člověk nebyl člověk ale p... musim uhnat nějaky elektrikáře vrtame se v tom dva a stejne hovno ma vzitou štavu odevšud možně na napajeni všeho možnyho a nemoznyho odpojiš 1 drat a ono nejde nic a ten drat přitom není nikde zapojenej
nechapu kde je error v pojistkách sme našli 8-9 dratu navic










-> David 1000: Přesně tak,všechno jde,když se chce.

tak kdyz uz to mam nacaty tak to dobouchnu padne par lichotek na pana o pivo vic a ono to pude
musi to jit

-> Jozka: 

-> Tabi:
Nehledě na to, že se snadno můžeš dostat do situace "furt to řežu a pořád je to krátký." Ale zas je-li oplet svazku ve slušným stavu, za pokus to stojí..

-> Jozka: Souhlasím s tebou,protože po někom předělávat něco podobného je o nervy.A většinou to trvá déle,než kdyby to člověk udělal rovnou celé nové.

-> David 1000: Tak přeju pevný nervy (já bych to asi vytrhal a začal úplně od nuly
).


-> Jozka: asi to mel na vypinac ale ty jsou fuc tak ted to musim dat jak to patri 2poloha 2pojistka
-> David 1000: Natvrdo je divný, ale bude to mít určo souvislost s těma tajnejma vypínačema - jinak by dřív nebo pozdějc cívka "shořela" (až by zůstaly po odstavení auta sepnutý kladívka v rozdělovači).