
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stal jsem se majitelem této Škody 1000 MB Deluxe,vyrobená 26.10.1968,19 série barva 8220 červeň rubínová.Postupně budu přidávat informace a foto.
Já jsem celkově 5 majitel,jen pro zajímavost,1 majitel (povoláním chemik) jí koupil 4.12.1968 v mototechně v Praze a už 10.12.1968 jí prodal 2 majiteli.Ten jí měl necelé 3 roky a 27.8.1971 jí prodal 3 majiteli,který už si jí užíval trochu déle :-).Až do 16.1.2002,kdy byla vyřazena z registru.Ale naposled vyjela na silnici někdy v polovině roku 2001.Pak jí v od něho v roce 2004 koupil kluk tady kousek od nás,a od té doby jí měl uskladněnou v garáži až do teď.Já jí u něj měl ještě nějakou dobu schovanou,a včera 22.3.2013 jsem jí konečně převezl ke mě domů do garáže.Takže začíná běh na dlouhou trať.:-) Doufám,že se mi jí podaří dát do stavu s kterým budu spokojen.
Scháním aktuálně tyto ND:
-vnitřní zpětné zrcátko,stačí pouze ten plast,
-madla dveří,stačí pouze vrchní díl v bílé barvě,2ks
-gumy pod zadní světla a karoserii-koupeno
-gumičky do HBSV,ty co jsou přímo na pístkách včetně pojistných kroužků
-plovák do nádrže
výhledově:
-zadní sedačku v černé barvě,pouze levé opěradlo,slíbeno?
-kovralové koberce (to bude asi oříšek) podařilo se mi koupit zadní,ale sehnat přední bude horší :-(
-gumy na slzy nárazníků
-zadní mlhovku Pal-už jsem koupil novou
-jednu hliníkovou lištu na př.blatník
-bezp.pásy-už jsem koupil
-čelní sklo-mělo by být na půdě :-)
-postupně ještě něco určitě přibude :-)
Já jsem celkově 5 majitel,jen pro zajímavost,1 majitel (povoláním chemik) jí koupil 4.12.1968 v mototechně v Praze a už 10.12.1968 jí prodal 2 majiteli.Ten jí měl necelé 3 roky a 27.8.1971 jí prodal 3 majiteli,který už si jí užíval trochu déle :-).Až do 16.1.2002,kdy byla vyřazena z registru.Ale naposled vyjela na silnici někdy v polovině roku 2001.Pak jí v od něho v roce 2004 koupil kluk tady kousek od nás,a od té doby jí měl uskladněnou v garáži až do teď.Já jí u něj měl ještě nějakou dobu schovanou,a včera 22.3.2013 jsem jí konečně převezl ke mě domů do garáže.Takže začíná běh na dlouhou trať.:-) Doufám,že se mi jí podaří dát do stavu s kterým budu spokojen.
Scháním aktuálně tyto ND:
-vnitřní zpětné zrcátko,stačí pouze ten plast,
-madla dveří,stačí pouze vrchní díl v bílé barvě,2ks
-gumy pod zadní světla a karoserii-koupeno
-gumičky do HBSV,ty co jsou přímo na pístkách včetně pojistných kroužků
-plovák do nádrže
výhledově:
-zadní sedačku v černé barvě,pouze levé opěradlo,slíbeno?
-kovralové koberce (to bude asi oříšek) podařilo se mi koupit zadní,ale sehnat přední bude horší :-(
-gumy na slzy nárazníků
-zadní mlhovku Pal-už jsem koupil novou
-jednu hliníkovou lištu na př.blatník
-bezp.pásy-už jsem koupil
-čelní sklo-mělo by být na půdě :-)
-postupně ještě něco určitě přibude :-)
Tabi / Škoda 1000 MB DeLuxe - komentáře:
-> Tabi: Dnes jsem se přihlásil na sraz socialistických vozidel co bude poslední květnový víkend ve Hnačově u Klatov. A poslední víkend v červnu jedu na Sraz všech značek do Kaplice, což je můj domovský spolek. V červenci možná vyrazím na Křenovickou jízdu, ale to uvidím jak se v pátek v noci vrátím s rodinkou z Chorvatska.

Jo,máte pravdu.Je nádherná a jinou bych na autě už nechtěl.
-> TT_daniel: Máš pěknou sbírku modelů.
-> Koblet: Nechystáš se na nějaký další sraz škodovek nebo veteránů?Dneska jsem mluvil s ub40 a padl návrh,že by jsme se mohli jet někam pokochat.
Kdyby si se v dohledné době někam chystal,tak dej prosímtě vědět,třeba by jsem ti mohli dělat doprovod.

-> TT_daniel: Máš pěknou sbírku modelů.

-> Koblet: Nechystáš se na nějaký další sraz škodovek nebo veteránů?Dneska jsem mluvil s ub40 a padl návrh,že by jsme se mohli jet někam pokochat.


-> Tabi: gratulujem..je ta hmlovka krasna
-> Tabi: to je hotový šperk, to by jsi měl nosit ještě chvíli na krku než to dáš na auto

-> Tabi: Taky jedno takové mám 

-> Koblet: Vole,dělej si prdel s někoho jinýho



-> Tabi: Takže teď si budeš místo dělání na autě hrát jo? Hlavně to pexeso lešti s citem, je to jen papír.

Podívejte co jsem dostal k narozeninám,dvě moooc pěkná pexesa.

Našel jsem doma jeden třípolohovej vypínač,mám pocit,že se používal i do náklaďáků a traktorů na blinkry.Ten by šel použít na přídavný dálky a mlhy.Musím ještě pohledat,možná se doma ještě něco najde.
-> Koblet: To je pěkná cena.
Až budu někde lítat po obchodech,tak se musím po něčem podívat.

-> Tabi: -> Jozka: Je to jen základní sada kde je unašeč kotoučů s uchycením do vrtačky nebo flexy, pak tuším 2 jemné a 2 hrubší kotouče z rouna, 2x filcák a jedna pasta. Prodával to chlapík v Tchořovicích za 350,- tak jsem neodolal. Předváděl to tam na krytech motoru od motorky a výsledek byl celkem slušný. Na zrcadlové lesky to asi nebude, ale na kliky a blbosti v motorovém prostoru je to dostačující.
-> Tabi: Sem tam se na trhy ty origo vyskytnou, i když ne nijak masově.. asi stejnej je i ve starších škodovkách a V3S (ale bez záruky, to by musel nějakej znalec tohohle), jen s cca 100 mm tyčkou.
Osobně s nima budu mít honičku, v rozestavěným MB mám takový "nad levý koleno" tři a po 5ti letech odstávky už jen velmi matnou představu o jejich funkci..
-> Koblet: Bych taky potřeboval něco šikovnýho na pošlechtění klik.. mimo auto se mi zdály vyhovující, na autě vidím, že by ještě snesly nějakou péči..
Osobně s nima budu mít honičku, v rozestavěným MB mám takový "nad levý koleno" tři a po 5ti letech odstávky už jen velmi matnou představu o jejich funkci..

-> Koblet: Bych taky potřeboval něco šikovnýho na pošlechtění klik.. mimo auto se mi zdály vyhovující, na autě vidím, že by ještě snesly nějakou péči..
-> Jozka: No, já ty vypínače včetně kontrolek stejně chci vyměnit,protože je každý vypínač jiný,každá kontrolka jiná,hrůza se na to dívat,musím to trochu sjednotit.
A ten dvoupolohovej bych tam určitě využil,světel mám doma nechystaných dost.:-)
-> Koblet: Co si pořídil za sadu?Musím taky něco koupit,téměř všechen materiál už jsem spotřeboval.
Kdyžtak nahoď nějakou fotku,nebo kde se to dá sehnat,díky.

-> Koblet: Co si pořídil za sadu?Musím taky něco koupit,téměř všechen materiál už jsem spotřeboval.


-> Koblet: Chápu, mě kontrolky potmě taky výrazně pomáhají při hledání řadící páky.. Ale jak jsme o tom na STK diskutovali trochu, tak vyplynulo, že by asi měla býti viděna i za jasného dne - kvůli možnosti opomenutí zhasnutí mlhovky.. ale byla to taková akademická debata, která naštěstí končila shodou v tom, že ani promítání na čelní sklo nepomůže, když je řidič kokot..

-> Jozka: Ta moje kontrolka svítí jako divá, takže je to spíš osvětlení prostoru pro nohy řidiče.
-> Tabi: O víkendu jsem pořídil sadu na leštění kovů. Je to sice taková univerzálka pro začátečníky, ale když jsem viděl co s ní pán vyváděl tak jsem neodolal. Teď ještě najít něco po ruce k vyleštění. Rozebranou převodku řízení se mi leštit nechce.
-> Tabi: O víkendu jsem pořídil sadu na leštění kovů. Je to sice taková univerzálka pro začátečníky, ale když jsem viděl co s ní pán vyváděl tak jsem neodolal. Teď ještě najít něco po ruce k vyleštění. Rozebranou převodku řízení se mi leštit nechce.

-> Koblet: Na některý STK by mohli mít námitky.. mám kontrolky na odnímatelným panelu ze 105/120 (tak, aby po něm zbyly v případě potřeby jen tři otvory po šroubech), čili na středový konzoli v úrovni hlavice řadící páky a vždycky nad tím teda nakonec mávli rukou - ale dumali usilovně, jestli je to dost "v zorném poli".. což samozřejmě není.
-> Tabi: Já dal vypínač s integrovanou kontrolkou zespodu na kryt volantu. Není ho moc vidět a nekazí dojem. Ten Tvůj vypínač dole vypadá jak turbo na taxametr.

-> Tabi:
Na to byl ve výbavě očkoplochej přepínač 14/17..
Origo je tam dvoupolohovej páčkovej přepínač 1-0-2, příprava na mlhovky mám dojem, dá se použít výhodně na mlhy a přídavný dálky třeba.



-> Jozka: Já nic,já muzikant,to už tak bylo.
A co tam má být za vypínač?Aby se sklopilo opěradlo př. sedačky u spolujezdce?

