skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stal jsem se majitelem této Škody 1000 MB Deluxe,vyrobená 26.10.1968,19 série barva 8220 červeň rubínová.Postupně budu přidávat informace a foto.
Já jsem celkově 5 majitel,jen pro zajímavost,1 majitel (povoláním chemik) jí koupil 4.12.1968 v mototechně v Praze a už 10.12.1968 jí prodal 2 majiteli.Ten jí měl necelé 3 roky a 27.8.1971 jí prodal 3 majiteli,který už si jí užíval trochu déle :-).Až do 16.1.2002,kdy byla vyřazena z registru.Ale naposled vyjela na silnici někdy v polovině roku 2001.Pak jí v od něho v roce 2004 koupil kluk tady kousek od nás,a od té doby jí měl uskladněnou v garáži až do teď.Já jí u něj měl ještě nějakou dobu schovanou,a včera 22.3.2013 jsem jí konečně převezl ke mě domů do garáže.Takže začíná běh na dlouhou trať.:-) Doufám,že se mi jí podaří dát do stavu s kterým budu spokojen.
Scháním aktuálně tyto ND:
-vnitřní zpětné zrcátko,stačí pouze ten plast,
-madla dveří,stačí pouze vrchní díl v bílé barvě,2ks
-gumy pod zadní světla a karoserii-koupeno
-gumičky do HBSV,ty co jsou přímo na pístkách včetně pojistných kroužků
-plovák do nádrže
výhledově:
-zadní sedačku v černé barvě,pouze levé opěradlo,slíbeno?
-kovralové koberce (to bude asi oříšek) podařilo se mi koupit zadní,ale sehnat přední bude horší :-(
-gumy na slzy nárazníků
-zadní mlhovku Pal-už jsem koupil novou
-jednu hliníkovou lištu na př.blatník
-bezp.pásy-už jsem koupil
-čelní sklo-mělo by být na půdě :-)
-postupně ještě něco určitě přibude :-)
Já jsem celkově 5 majitel,jen pro zajímavost,1 majitel (povoláním chemik) jí koupil 4.12.1968 v mototechně v Praze a už 10.12.1968 jí prodal 2 majiteli.Ten jí měl necelé 3 roky a 27.8.1971 jí prodal 3 majiteli,který už si jí užíval trochu déle :-).Až do 16.1.2002,kdy byla vyřazena z registru.Ale naposled vyjela na silnici někdy v polovině roku 2001.Pak jí v od něho v roce 2004 koupil kluk tady kousek od nás,a od té doby jí měl uskladněnou v garáži až do teď.Já jí u něj měl ještě nějakou dobu schovanou,a včera 22.3.2013 jsem jí konečně převezl ke mě domů do garáže.Takže začíná běh na dlouhou trať.:-) Doufám,že se mi jí podaří dát do stavu s kterým budu spokojen.
Scháním aktuálně tyto ND:
-vnitřní zpětné zrcátko,stačí pouze ten plast,
-madla dveří,stačí pouze vrchní díl v bílé barvě,2ks
-gumy pod zadní světla a karoserii-koupeno
-gumičky do HBSV,ty co jsou přímo na pístkách včetně pojistných kroužků
-plovák do nádrže
výhledově:
-zadní sedačku v černé barvě,pouze levé opěradlo,slíbeno?
-kovralové koberce (to bude asi oříšek) podařilo se mi koupit zadní,ale sehnat přední bude horší :-(
-gumy na slzy nárazníků
-zadní mlhovku Pal-už jsem koupil novou
-jednu hliníkovou lištu na př.blatník
-bezp.pásy-už jsem koupil
-čelní sklo-mělo by být na půdě :-)
-postupně ještě něco určitě přibude :-)
Tabi / Škoda 1000 MB DeLuxe - komentáře:
20:59:09
18.04.2013
18.04.2013
Tabi
Prosím někoho,kdo sem ke mně občas nakoukne o radu.Dneska jsem vyndal s tisícovky pásy,a chtěl bych vědět jak přesně mají být provlečený nebo navlečený,jak na koncích,tak u přezky která se zasouvá do té větší části s pojistou.Protože každý pás je jinak navlečený,a chtěl bych to mít správně.A taky mám rozdílné konce přes které jsou pásy přišroubované ke karoserii,u řidiče je vyhnutý pouze ten co je ve sloupku,jak jde pás přes rameno dolu.Zatímco u spolujezdce jsou vyhnuté dva a pouze jeden rovný.Někdo pásy měnil,protože jeden je tmavší a druhej vyšisovanej.Díky za každou radu.
10:43:17
17.04.2013
17.04.2013
Tabi
Pustil jsem se do repase origo startéru,a malinko mě zmátlo označení výkonu 0,8k.Prvně jsem se lekl,že to není originál,ale co jsem se díval,tak dříve byl výkon uváděn asi v koních,což je u tohoto tipu necelých 0,6kW jak se někde uvádí,přesně 0,588kW.Takže to originál bude.Teď už jenom čekám až mi tady u nás v galvanovně napozinkují šrouby a pár drobností,a může se startér složit.
21:33:06
12.04.2013
12.04.2013
Tabi
Za ty peníze co jsem ho koupil,to nemá chybu.A ani neteče,měl jsem ho pár hodin plnej benzínu a zdá se,že to bude dobrý,ale pro klid duše ho ještě vyzkouším trochu natlakovat.Průtokové šrouby a hadice budu dávat nové,ty mi udělá táta v práci.
21:04:20
12.04.2013
12.04.2013
Martin NM
-> Tabi: celkom pekný a hadice k tomu máš ?
15:52:59
12.04.2013
12.04.2013
Tabi
Další věcička do sbírky,úlovek s bazoše za dvě kila,no nekup to.
21:56:52
09.04.2013
09.04.2013
Tabi
Po pravdě jsem přemýšlel jestli ho mám poslat do světa nebo si ho nechat.Asi ho fakt uložím do té poličky. Takovou pěknou octávkou bych nepohrdnul,to je pravda.Hezkou modrou barvu co měl můj děda.Jako mimino jsem v ní prý taky jezdil,asi tak půl roku než si naši koupili novou stodvácu.
21:42:51
09.04.2013
09.04.2013
Pavel P..
-> Tabi: Ulož ho do poličky a až si jednou pořídíš trosku nebo octávku tak se bude hodit
21:40:28
09.04.2013
09.04.2013
Tabi
No každopádně jsem ten na 1203ku dodělal a pustil jsem se do repase toho druhého co je na fotkách,už toho správného.
21:31:30
09.04.2013
09.04.2013
Pavel P..
-> Bukaj: já vim.... všechny od sebe rozeznám...fáčko ji má obrácenou zrcadlově ale tenhle jen o kus a má trochu jiný ty oka pro šrouby.
21:12:49
09.04.2013
09.04.2013
Bukaj
-> Pavel P..:
Také Favorit má otočenou přírubu, ale ten na fotkách je 1203, Fa má starter 0,8 kW a ten má trošku jinej rotor (na první pohled se pozná dle zúžené hřídele pastorku a s tím souvisejícího tlustšího bronzového pouzdra v přírubě)
Také Favorit má otočenou přírubu, ale ten na fotkách je 1203, Fa má starter 0,8 kW a ten má trošku jinej rotor (na první pohled se pozná dle zúžené hřídele pastorku a s tím souvisejícího tlustšího bronzového pouzdra v přírubě)
17:00:38
09.04.2013
09.04.2013
Tabi
Dneska můj kluk našel doma TP od Škody 120 LX.Tu jsem koupil ještě když bylo erko,měla posloužit jako dárce orgánů na přestavbu.Motor včetně pětikvaltu se zadní vlečkou a př.nápravu s hřebenem jsem chtěl dát do erka,bohužel k tomu nikdy nedošlo.Nikdy ale nezapomenu,když jsem si pro ní jel tady kousek do vedlejší vesnice,tak sem nechápal proč nechali zrušit tak pěkný auto,bylo mi řečeno,že už by to stejně nikdo nechtěl,že si koupili nové.Měla najeto poctivých 85tis/km,nakonec jsem jí prodal na díly a tenkrát jsem na ní dost vydělal.
11:37:12
09.04.2013
09.04.2013
Tabi
Díky Pavle,taky mě to napadlo jestli to není na 1203,protože ten kluk co od něj mám tisícovku,tak jí měl.
11:28:36
09.04.2013
09.04.2013
Pavel P..
ten s otočenou přírubou je totiž na Š1203, octavii, spartaka apod... točí se obráceně
11:00:03
09.04.2013
09.04.2013
Koblet
Jo tak přesně tuhle dvojici starterů mám doma. Také jsem koukal že je to celé otočené. Naštěstí jsem repasoval ten správný.
10:37:57
09.04.2013
09.04.2013
Tabi
Když jsem začal startér kompletovat,tak jsem si všiml,že má úplně jinou přírubu kterou se dává do bloku k setrváku.O proti ostatním co mám doma i v autě je tady u toho cívka cca o 90 stupňů pootočená směrem dolů vůčí dírám na přišroubování do bloku.Teď babo raď,s čeho to je startér?Třeba tam půjde dát a cívka bude jenom dole,já to ještě nezkoušel protože starý startér je pořád v autě.
09:13:27
08.04.2013
08.04.2013
Koblet
-> Tabi: Jo ten vypadá jako ten můj.