skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 r.v.1988 - prodáno 9.2.1988 Mototechna Brno
Barva Šedomodrá tmavá,interiér je béžovka.
Oficiálně jsem 2.majitel.V TP je jeden překupník pak můj známý ZTP(kvůli EKO) a já.
Z autem jsem toho zatím moc nenajezdil,chystám se na postupnou renovaci.
Nyní přijdou vyměnit zadní ložiska,známá bolest Rapidů + přední blatníky.
Srpen 2014 - GO zadní nápravy,opískování+komaxi t,výměna ložisek - už nehučí : )
Říjen 2014 - účast na setkání Škoda Garde - Rapid
Barva Šedomodrá tmavá,interiér je béžovka.
Oficiálně jsem 2.majitel.V TP je jeden překupník pak můj známý ZTP(kvůli EKO) a já.
Z autem jsem toho zatím moc nenajezdil,chystám se na postupnou renovaci.
Nyní přijdou vyměnit zadní ložiska,známá bolest Rapidů + přední blatníky.
Srpen 2014 - GO zadní nápravy,opískování+komaxi t,výměna ložisek - už nehučí : )
Říjen 2014 - účast na setkání Škoda Garde - Rapid
Edis/Rapid 130 - komentáře:
-> Edis: s tím tuněním s Tebou naprosto souhlasím!
Jako originál určitě zůstane .Nechci nikoho naštvat,ale tunit starou Škodovku(jakoukoli) beru jako znehodnocení auta. Pozor nebavím se o sportovní přestavbě.Všem děkuju za chválu : )
-> Edis: vaw, krasavec Rapid
určite nechať ako ORIGINAL 


-> Edis: nic neměnit!!!A motor už vůbec ne, nechat všechno pěkně origo!!!

MOc pěkně vypadjící kousek :-)
je to fakt zachovalé auto farba je najlepšia aj nterier k nej pasuje šup do oblubených

-> Edis: super rapid, super farba

-> Edis: :lepší možná ale je škoda kazit tím originalitu která z toho auta voní , ty dobové potahy,originál tažné atd., moc pěkný kousek,ty přední blatníky jsou na tom tak zle že musí na výměnu?
-> sep 25.04.14 06:48:58: Děkuju.Souhlasím s tím motorem,dokud pojede původní motor,zůstane tam i když vím,že 136 je lepší ....
-> Edis: :krásný rapid,motor 136 bych si nechal pod ponkem a nechal to co tam má být,myslel jsem že tahle móda je u originálních aut už pryč.
-> MATTESS 24.04.14 22:49:03: To už bude nějakých 5-6 let někde na Orlíku.Byl to sraz Felicia coupé klubu. Ve stavu v jakém ho máš jich je opravdu málo. Myslím si,že se situace časem změní a ty vytuněný : ) rapidy se budou předělávat do originálu. Stejné období zažívá teď Š 110 R-měl jsem 2 a do teď lituju prodeje. Co je ale super,že z mojeho ERKA je teď hodně dobrá 130 RS-postavil si jí pan Brabec-šéfredaktor AUTOTUNINGU,ta stavba byla v časopise.Ale to už jsem zase jinde : ))
-> Edis: díky, ale top to není. K tomu ještě pár detailů chybí. Nevíš o jaký sraz šlo? Přeju ať dělá jen radost
Půjde spíš o lehkou renovaci - jak jsem psal,blatníky,ložiska(huč
í zadek)....a pak se uvidí : )Mattess ty máš topku viděl jsem ho kdysi na srazu,krásnej kus !
-> Edis: na fotkách nevypadá, že by potřeboval nějakou renovaci. Pěkná barva

Těším se až bude dle mých představ.Ještě se chystám vyměnit přední masku za dvou dílnou.To až po výměně blatníků.
nejlepší barva
Super kus!!!

-> Edis: hod si ten popis do popisu ,inac tu casom zapadne 

Jsem zvědav, na nějaké fotky

Tohoto Rapida jsem koupil před rokem,jde o Škodu Rapid 130 r.v.88.
Jsem již víc jak 20 let ujetej na Rapidy a vlastně ani nevím proč.Udělal jsem si řidičák(r.1991 : ) a první auto,které jsem chtěl byla Š. 110 R coupé v té době pro mě dostupné auto,ještě celke lehce sehnatelné.Otec mi,ale nabídl k prodeji svoji Š 120 L v té době 6 let starou v super stavu najeto 40tis.km. Bohužel jsem již silně okukoval Rapidy a po 1/2 roce jsem Škodovku vyměnil v bazaru za 1.Rapida 120. Nebyla to dobrá výměna,tak jsem Rapida obratem prodal. No je to na dlouhé povídání,pak přišel Rapid 130,potom 136 pak chvíli nic(rodina a jiné potřeby).Další Rapid 136,potom Rapid 130 v TOP stavu(už jsem ho měl jen jako leštěnku,ne běžné ježdění).A tak šel čas,no a po 20 letech od 1.Rapida jsem si koupil tento kus co vidíte.
Můj cíl je dát auto do TOP stavu a v tomto stavu si ho ponechat,maximálně dát do kupy motor ze 136 ky,který už mám koupený.
Jsem již víc jak 20 let ujetej na Rapidy a vlastně ani nevím proč.Udělal jsem si řidičák(r.1991 : ) a první auto,které jsem chtěl byla Š. 110 R coupé v té době pro mě dostupné auto,ještě celke lehce sehnatelné.Otec mi,ale nabídl k prodeji svoji Š 120 L v té době 6 let starou v super stavu najeto 40tis.km. Bohužel jsem již silně okukoval Rapidy a po 1/2 roce jsem Škodovku vyměnil v bazaru za 1.Rapida 120. Nebyla to dobrá výměna,tak jsem Rapida obratem prodal. No je to na dlouhé povídání,pak přišel Rapid 130,potom 136 pak chvíli nic(rodina a jiné potřeby).Další Rapid 136,potom Rapid 130 v TOP stavu(už jsem ho měl jen jako leštěnku,ne běžné ježdění).A tak šel čas,no a po 20 letech od 1.Rapida jsem si koupil tento kus co vidíte.
Můj cíl je dát auto do TOP stavu a v tomto stavu si ho ponechat,maximálně dát do kupy motor ze 136 ky,který už mám koupený.