skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto jsem koupil v září 2004. Od listopadu je v garáži a nejezdí. Provádí se menší opravy a vylepšení:
MOTOR:
- blok a hlava felda MPi (má najeto cca 10 000 km)
- hlava snížená, vyleštěný kanálky, upravený spalovací prostory
- převařený sání na karbec ze 130, zvětšený a vyleštěný kanálky
- vačice 260/260
- lehce odlehčený setrvačník
- nový šálky, gufera a další možný těsnění, kroužky jsem nechal vzhledm ke stavu motoru původní
- troška komaxitu na víku ventilů; ale to mně asi moc koní nepřidá :-)
- spojka QH
- příčnej výfuk se svody 4 do 1
- alternátor 70A
10.5.2005 - první "zavrčení" motoru .... měl jsem radost jak malý dítě :-)
PODVOZEK:
- předek i zadek pružiny a tlumiče KONI (tlumiče už jsou špatný, půjdou časem nový)
- vyztužený přední ramena
- chlazený kotouče vpředu
- stabilizátor 20 mm (až mně ho Saky pošle :-) )
- vyztužený zadní ramena
- disky 5,5 R13 s pneu 185/60 R13 FULDA Carat Assuro (na 1. fotce je ještě 185/70)
- ostrý hřebenový řízení - cca 2,8 otáčky (originál Praga Dačice)
INTERIÉR:
- bilé podlepy budíků
- "digitálně analogový" tachometr made by kaipan (know how by Sigma Sport)
- rádio Sony na CD (nevím typ, ale je docela pěkný)
- baterka v kufru - 55 A se nevajde do kastlíku
EXTERIÉR:
- výdech od chladiče v přední kapotě
- zavařený mřížky topení (ještě musím vymyslet, jak to větrat :-) )
- výdech na kapotě od chladíče
JEŠTĚ SE NESTIHLO:
- upravit vnitřek podle mých představ
- kotouče dozadu
- nějaká tu music
- troška té "okrášlující" plechařiny
- novej lak
MOTOR:
- blok a hlava felda MPi (má najeto cca 10 000 km)
- hlava snížená, vyleštěný kanálky, upravený spalovací prostory
- převařený sání na karbec ze 130, zvětšený a vyleštěný kanálky
- vačice 260/260
- lehce odlehčený setrvačník
- nový šálky, gufera a další možný těsnění, kroužky jsem nechal vzhledm ke stavu motoru původní
- troška komaxitu na víku ventilů; ale to mně asi moc koní nepřidá :-)
- spojka QH
- příčnej výfuk se svody 4 do 1
- alternátor 70A
10.5.2005 - první "zavrčení" motoru .... měl jsem radost jak malý dítě :-)
PODVOZEK:
- předek i zadek pružiny a tlumiče KONI (tlumiče už jsou špatný, půjdou časem nový)
- vyztužený přední ramena
- chlazený kotouče vpředu
- stabilizátor 20 mm (až mně ho Saky pošle :-) )
- vyztužený zadní ramena
- disky 5,5 R13 s pneu 185/60 R13 FULDA Carat Assuro (na 1. fotce je ještě 185/70)
- ostrý hřebenový řízení - cca 2,8 otáčky (originál Praga Dačice)
INTERIÉR:
- bilé podlepy budíků
- "digitálně analogový" tachometr made by kaipan (know how by Sigma Sport)
- rádio Sony na CD (nevím typ, ale je docela pěkný)
- baterka v kufru - 55 A se nevajde do kastlíku
EXTERIÉR:
- výdech od chladiče v přední kapotě
- zavařený mřížky topení (ještě musím vymyslet, jak to větrat :-) )
- výdech na kapotě od chladíče
JEŠTĚ SE NESTIHLO:
- upravit vnitřek podle mých představ
- kotouče dozadu
- nějaká tu music
- troška té "okrášlující" plechařiny
- novej lak
kaipan / Rapid - komentáře:
Na vzpomínku..
16.06.05 21:24:10 R.I.P 

nj, už je to 5 rokov :/
no to to pěkně letí teda....
-> Tuner#2: jo jo, čas letí jako voda, ale nelze zapomenout to, jak se lidi, co jeli na sraz domlouvali na tom, že pojedou klidnou jízdu za kaipana apod :-(
-> pyroman 27.07.10 23:21:18: 5 let a přitom je to jako včera, ten čas letí... Stále na to taky myslím.

dnes mi hlavou opět probliklo to, co se stalo před pěti lety 

-> Tuner#2: jj nemělo, ale bohužel se tomu tak děje 

-> pyroman: JJ mám doma fotku Jiříkovo kočáru taky s černým pruhem na kapotě... Tohle by se nemělo stávat...
U-Geen 16.06.05 21:24:10 napsal:
no.. hodne smutna zprava :-(
auto uz neni, a stejne tak i majitel. moc se mi tomu nechce verit ale uz mi to
psali dva lidi…
www.iprima.cz/tvarchifr ame/video?video=354...
Už to jsou 4 roky, kdy zemřel jeden výbornej člověk z našich řad. Přijde mi to jako včera, kdy sem se s kaipanem domlouval na jednom obchodě a ani né měsíc na to, jsme se tu domlouvali, že si nalepíme černou pásku na roh kapoty
stále vzpomínám
no.. hodne smutna zprava :-(
auto uz neni, a stejne tak i majitel. moc se mi tomu nechce verit ale uz mi to
psali dva lidi…
www.iprima.cz/tvarchifr ame/video?video=354...
Už to jsou 4 roky, kdy zemřel jeden výbornej člověk z našich řad. Přijde mi to jako včera, kdy sem se s kaipanem domlouval na jednom obchodě a ani né měsíc na to, jsme se tu domlouvali, že si nalepíme černou pásku na roh kapoty
stále vzpomínám




-> Tuner#2: jj je to hrozný jak ten čas letí...škoda že ho nelze vzít zpět
-> pyroman: Uff už tři roky a je to pořád jako by se to stalo včera... R.I.P.

16.06.05 21:24:10 R.I.P
-> capuccino: Možná by bylo dobrý vždycky pročíst pár posledních příspěvků než něco napíšeš......
-> capuccino: Auto ani majitel už bohužel nejsou mezi námi....
Čauuu opravdu krásnej, hlavně ty kolesa fandím!!
Tuxik 19.09.07 16:08:47 napsal: leti to hrozne... davejte na sebe vsichni pozor, nerad bych abych o nekom z nas cetl ze nekde skoncil..
souhlasím....lidičky jezděte opatrně... plechy vzal ďas, ale život máte jen jeden
souhlasím....lidičky jezděte opatrně... plechy vzal ďas, ale život máte jen jeden
leti to hrozne... davejte na sebe vsichni pozor, nerad bych abych o nekom z nas cetl ze nekde skoncil..

U-Geen 16.06.05 21:24:10 napsal: no.. hodne smutna zprava :-(
auto uz neni, a stejne tak i majitel. moc se mi tomu nechce verit ale uz mi to psali dva lidi...
www.iprima.cz/tvarchifram e/video?video=354 9
je to dva a čtvrt roku a tři dny k tomu...čas letí nevídaným způsobem....R.I.P
auto uz neni, a stejne tak i majitel. moc se mi tomu nechce verit ale uz mi to psali dva lidi...
www.iprima.cz/tvarchifram e/video?video=354 9
je to dva a čtvrt roku a tři dny k tomu...čas letí nevídaným způsobem....R.I.P