skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rapid 120 rok výroby v TP 1980.
Rapid 136 / Jarda - komentáře:
-> Husar570 04.05.16 23:24:17: Mám, ale je to vařené po částech a není tam žádné riziko prasknutí.
-> Husar570: Ano
Ale neřešil bych to,má to tak snad každý a funguje to

Ale neřešil bych to,má to tak snad každý a funguje to

-> doly120: taky měl být ten svár přerušovaný? nebo co je špatně?
tak když jsme u toho,podelné jsou taky špatně

-> Pavell 04.05.16 16:51:37: Ale má, stačí aby původní matroč ve sváru podtekl, bude tam ztenčené místo a praskne to. Stejně tak nemá být svát po celé délce.
Já to nechápu, L/A plány umí najít i malé děcko na netu a přitom je tady co druhá karta to blbě navařená výztuha...
Já to nechápu, L/A plány umí najít i malé děcko na netu a přitom je tady co druhá karta to blbě navařená výztuha...
Podle mě to nemá na nic vliv. 

Tady to má DAVES na svých stránkách taky špatně a z obou stran
-> miguelias: aha, ja jen ze jsem je videl zavarene i z druhe strany... tak to asi byly spatne :-D
-> miguelias: aha, nevěděl jsem, že se to v tom Vcku vařit nemá.
co s tím teď? Přinejhorším mám doma ještě jedny ramena.

-> Husar570: Ale né ... Já myslím že jsou zavařená i vykrojení...
Pokud nejsem slepej.
Pokud nejsem slepej.
-> wlad: uznávám, že svary nejsou dokonalé, ale funkci plní. A svařoval jsem poprvé.
-> miguelias: z druhé vrchni strany jsem je ještě neviděl.
-> miguelias: z druhé vrchni strany jsem je ještě neviděl.
-> miguelias: jsou z druhe strany ne?
Pokud nejsem slepej, tak ty výztuhy na šikmých ramenech, jsou navařeny špatně....
-> wlad: na dobových továrních autech to nevypadalo o nic líp, ba naopak a fungovalo to stejně....

Tenhle zvedak mam taky doma, je to tovarni vyroba, ale cena zacina tam kde i dvousloupovej starsi zvedak
Čím jsou ty ramena vařený? Dubovou elektrodou? ;-)
Myslím, že je to originál. Byl v autoservisu.
To je taková ta překlápěčka.
To je vlastní výroby?
To je vlastní výroby?
Moc pěkný zvedák,co je to zač? .-)