
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
MOTOR
původní 136
kompresní poměr 10,5:1
upravené spalovací prostory - leštěné
sací kanálky průměr 27 – leštěné
výfukové kanálky 35x24 – leštěné
leštěné ventily
slícované sací a výfukové potrubí
vačka 260° - přebrušovaná ze š130
karburátor z T613
výfuk 130 L/A - Zazaa
LPG BRC + mixér Lovato
PODVOZEK
snížený předek o 1,5 závitu
převařené plecháče
přitvrzené tlumiče
EXTERIÉR:
odchromování
přední maska
delší stěrače
dvouvláknovky vzadu
vnější kliky dveří z Fav '94
INTERIÉR:
přední skla v elektrice, zadní ne:-)
budíky
původní 136
kompresní poměr 10,5:1
upravené spalovací prostory - leštěné
sací kanálky průměr 27 – leštěné
výfukové kanálky 35x24 – leštěné
leštěné ventily
slícované sací a výfukové potrubí
vačka 260° - přebrušovaná ze š130
karburátor z T613
výfuk 130 L/A - Zazaa
LPG BRC + mixér Lovato
PODVOZEK
snížený předek o 1,5 závitu
převařené plecháče
přitvrzené tlumiče
EXTERIÉR:
odchromování
přední maska
delší stěrače
dvouvláknovky vzadu
vnější kliky dveří z Fav '94
INTERIÉR:
přední skla v elektrice, zadní ne:-)
budíky
Komár - komentáře:
tak tak je hezkej

piekne ... ;) "10"
Tak už jezdí. A víte čím to bylo? Prožranou mrazovou zátkou v hlavě.
Momentálně nefrčí. Asi bude prasklé těsnění pod hlavou, což je moc pěkná závada hlavně na delších cestách:-(
Jinak se mi ta tva kara pači,je to takove decentní ale je.maš full od mě.

pěkný autičko a ta barva..dávám 10!
-> Komár: Taky sem zazimoval den před solničkama,už to bylo na spadnutí.
A nebo je v háji ta elektromagnetická kotva. Někdy stačí tu kotvu vyndat a vyčistit kontakty. Pokud bys jí potřeboval tak bych nějakou doma našel.
to co popisujes muze byt taky slabou baterkou, ktera nema silu na roztoceni starteru, poznas to jestli ti zhasnou kontrolky pri startovani
Tak autíčko už je schovaný ve stodole k zimnímu spánku. Schoval jsem ho v pátek večer a asi tři hoďky potom začalo sněžit. takže supr načasování. Ale blbý je to, že asi vodešel startér. Když votočím klíčkem, tak to jen cvakne a nic. Nevíte někdo něco bližšího? Jinak na zimu je naplánovaná úprava interiéru, ale kdy to všechno udělám, to teda fakt netuším, je na tom práce jak na kostele a já zdrovna nemám čas ani náladu.
Peknej vozik,peknej vejfuk,zadný spojlery-hodně bodů
tak to je super.
...a točí šest a půl

Jó, LPG šlape. Startuje to taky dobře. Akorát sem musel měnit takovej ten vstupní ventil na zadním čele, páč už asi dodělal a šla z něj občas mlha:-)))

čau šéfe,tak jak si pochodil s tim LPG?? ,je to už gůt??

Máš to bez plastů- 10 bodů
prosim ta,mohol by si mi poslat polepy budikov,ak ich mas vo forme vhodnej na tlac?ak ma niekto odhali,fakt to pisem kazdemu,kto ma okruhle polepy v tychto stvorcovych budikoch.velmi rad by som aj ja mal ale som lenivy a ani si moc netrufam vyrobit vlastne

Kolik máš na tudle kompres zákl.předstih na benzin,schrouplo by to i vhorku natural 95? Nebo drtíš jen plyn?
-> Rapid: Ti diky, to je mi taky jasny, ale radci bych se zeptal, kde a jak moc to uriznout, jak to na konci zatocit do sebe, jak tam drzi zamek a tak...
inak dik za radu...

uriznes, zavaris, obrousis, prekytujes a das do laku ....