
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
ony ty kola nevypadají špatně, ale myslím, že by daleko víc vynikly, kdyby na profilu auta bylo více černých částí - narazíky, kliky, mřížky. Zkus VT, nebo mi pošli fotku zboku s novýma kolama ve větším rozlišení a já ti něco málo začerním 

-> dakar.cz: Dík,alespon někomu se líbí :-)
-> bigfavo: Zatím je potřeba zapalovací modul z felicie BMM a přídavné obvody pro jeho řízení + úprava bezkontaktního rozdělovače.Casem bude možno u mě zakoupit přestavbovou sadu.
-> bigfavo: mě se neptej, to Vrba - já jen točil 

-> Vrba: fakt tomu ty kola sednou
-> Vrba: za mě furt stejný

-> ŠKODA 120 GLS: radost na to pozerat
co vsetko treba na taku upravu ??

úprava ETZ rozdělovače by Vrba:
http://www.youtube.com/wa tch?v=EDJx1xlh1q4&feat ure=player_embedded
http://www.youtube.com/wa tch?v=6GZZ6GdZGiA&feat ure=relmfu
http://www.youtube.com/wa tch?v=EDJx1xlh1q4&feat ure=player_embedded
http://www.youtube.com/wa tch?v=6GZZ6GdZGiA&feat ure=relmfu
Rapida jsem potkal už dvakrát v Přerově ale ještě na starých kolech...jinak moc moc pěkné...
-> Vrba: Pěkný, moc pěkný !!!
-> Vrba: mne osobne sa to páči aj na foto
a na živo to musí byť ešte lepšie .....


Viděl sem naživo a fotka opravdu hodně zkresluje a spíš to naní vypadá jak poklice ale na živo opravdu pěkné, hlavně oproti stříbrným velká změna a nezvyk.


-> radekp: vůůůbec,mega to tomu sluší..
-> castrol:
úplne

pride mi to ako puklice
kola- krok zpět, podle mě, původní byly hezčí
-> minno: alebo strieborne auto, cervene kolesa a cierne nárazniky



nene,narazníky zustanou jake jsou