VRBA / RAPID 1400 VRBA / RAPID 1400

komentáře | popis | fotky | Vrba | 30.05.22 07:16 | 305x v oblíbených
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm

skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva

skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru

www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani


Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové

skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol


Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm

Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120

Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW



Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Rapid 1400 zrychlení + jízda

Rapid 1400 zrychlení

Rapid 1400 jízda


Novější videa:
Sprint Želiv:
Želiv 2011 vítězný sprint do 1400ccm.wmv


Zapalování:
Bezkontaktní laditelné zapalování

Laditelné zapalování - software


Se vstřikováním:
28. března 2021


EFI testing


1400Sport Injection


1400Sport Injection dyno run


Rapid 1400 , čas 13.67 , první místo







VRBA / RAPID 1400 - komentáře:

11:18:02
03.11.2007
Vrba
-> DuriQ: Ahoj,no me se zase vic libilo Tvoje auto,-jak je to pekně nízko,škoda že s tema kolama co tam mam nikdy tak nizko nebudu.A jak jsi dojel,drzela ucpavka?
20:28:51
02.11.2007
DuriQ
Vrba: ahoj mno v brne sa mi tvoje auti moc pacilo dokoncia viac nez moje hehe 4 strasne sa mi pacia tie podbehy + tie lemy fakt pekna praca.... je to cisty styl a moc pekny 4
18:44:48
29.10.2007
Ico_Rapid
krasavec videl som na vlastne oči v Brne4
22:54:24
07.10.2007
jarin
-> Vrba: Díky4
10:51:47
06.10.2007
Vrba
-> jarin: Vačka je tupá,motor je naladěn na maximální krouták,ne výkon.Pokud ji pouzijes,muzes pouzit jak hydroštely,tak klasická zdvihátka,já bych volil hydroštely.Naboje i držáky jsou zakázkové od Sakyho.
23:20:55
05.10.2007
jarin
-> havlik: hmm 230...takže šunt, to že má kradší osazení na rozvodoví kolečko to vím ale ten náhon jsem tam stejnak nabastlil 1 a jak to myslíš že je dělana na hydrošteli? to je přeci jedno tam mužeš dát i obyč zdvihátka přeci nebo ne?
10:02:14
05.10.2007
havlik
-> jarin: držáky a náboje má od sakyho a fabiová vačka má něco kolem 230 ale nemá náhon na rozdělovač a je dělaná na hydroštely
21:20:30
04.10.2007
jarin
-> Vrba: Fešák rapídek!!! Měl bych s prosíkem 2 otázky jestli my to prozradíš? jaký, zčeho, nebo jsis dělal držáky těch brzdiču na zadek? a jestli nevíš co má fabka za origo vačku?
17:13:11
10.09.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Tak se tam snad potkáme4
16:06:19
10.09.2007
Vrba
-> Tuner#2: Vypadá to tak....
12:56:16
10.09.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin: Kam razíte? Doksy?
22:39:27
09.09.2007
Čokin
-> Vrba: Tak teda v pátek rázíme, pořádně to vylešti natankuju plnou a vyzkoušíme jak rychle jde se schade udělat Brno-Praha3 3 3
19:01:21
31.08.2007
balu
no nevim
09:39:20
31.08.2007
Vrba
balu: no,tak urcitě bych ju tam dal,te vule bych se vubec nebal,jak rikam,taky to tak mam a není problem.
20:59:29
30.08.2007
balu
no na feldy se davaly nejdřiv 40 a pak 40a pul co jsem zjistil no c o jsem sehnal tuhle vačku tak to je origo soutežni okruhova
17:32:35
30.08.2007
Vrba
Tak jsem byl schvalně změřit tu vačku z fabie- 40,5 ,40 ,30.Když jsem v tom fabkovym bloku tenkrat zkousel origo vačku,tak ta tam byla uplně na těsno,bez vůle¨.Když jsem tam dal vačku z felicie,tak ta tam byla krasně volná,s vůlí,ale nebyla to vůle 0,5mm,rekl bych odhadem,tak 0,25-0,35mm,neměřil jsem to tenkrat.Prostě ty vačky nebyly na tom prvním ložisku shodné a ta z felicie měla větší vůli.
17:15:47
30.08.2007
Vrba
-> balu: Taky jsem tam měl jakousi vůli,možna skoro tech 0,5mm,ale byla to vačka r.99 z felicie,takze jsem to neřešil,zezačatku to nejak nechtelo drzet tlak,až tak od 1000 otaček,ale tak po 1000km až se to zajelo,tak to drží tlak uplně v pohodě,takže netěsnost byla asi nekde jinde,nicméně ta vule na te vačce je,ale problem to nedělá
16:55:38
30.08.2007
Saky
ma to 40,5 40 a 39 aspon myslim.. proste nejsou jine vacky.. pak samozrejme teda jeste s tim mensim ulozenim..
Extreme Tyres