skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tunningkiller & Škoda Rapid V8 4,2 - komentáře:
Ram neni jeste dodelanej a svary prijdou prejet nerez elektrodou, jinak nevim co rict ke svarum mam celoevropskej svarecskej prukaz, a kdyz byl muj svar pod rentgenem tak nevykazoval zadny snamky trhlin ve svaru:)
Chtělo by to zapracovat na svarech a ten rám není zrovna ideálně řešen.
Jo auto pro zabavu, uvidim jak to pojede, chci skusit sprinty a vrchy
vypadá to dobře...
bude z toho výborné, zábavné auto k ničemu


Myslim bimoto nepotrebuji:) staci jeden 300konovej uprostred:)
zajímavý projekt sem zvědav na výsledek 

-> Tunningkiller: budeš mít bi-moto?:D
ta strecha je tam jen polozena predni naprava jeste neni zatizena motorem:) mnel sem to tam jen polozene abych si udelal obrazek v hlave,, makam ted na podlaze a kastli tam dam pristi tyden,, to predni ulozeni bude samozdrejmne pod urovni skla:) V8 jsou bezproblemove,, tohle je jeste verze bez elektron pedalu takze klasika lanko na skrt klapku a pridavam si kolik chci sam,,Start motoru bude mozna uz tenhle tyden, uz se tesim na ten zvoucek:)
-> Tunningkiller: 4,2V8 správná volba jen tak dál




Tak pro tebe asi neexistuje slovíčko "nejde"
... jinak maxímalní šílenost, držím palce a jsem zvědavý na výsledek



nebude ti uložení předních tlumiču čumet z kapoty ven?
Masakrální!!



drzim palce clovece, som zvedavy na vysledok

motor z A8??? člověče ty seš magor
jinak až to bude provozuschopný tak to musim vidět


VeTeV 10.05.10 20:47:34 napsal:
to torzo bude nekdy jeste kastli?
Jasne ze bude:) uz to mam v oku:)
to torzo bude nekdy jeste kastli?

Jasne ze bude:) uz to mam v oku:)
to torzo bude nekdy jeste kastli? 

Držím palce, vypadá to velice zajímavě, jen to dotáhnout do zdárného konce
-> Tunningkiller: jj preju at se dari... ae na svezeni ve skodovce to neni spatny... asi lidi musej koukat kdyz s tim jedes.... pro me bude vcelku zajimavy presednout zanedlouho z escorta do rapida... bude to malej nezvyk
precijen je to trochu rozdil... ae mezi karburatorem a strikackou shledavam jeden zasadni rozdil a to je neumerna reakce na seslapnuti plynu... kdyz se chces u strikacky svezt poradne tak at je to 6Valec, nebo ten nas 1.8 16V musis slapnout az na podlahu, kdezto u karbecu ti staci kolikrat treba jen pulka... u escorta neni moc rozdil mezi pul plynem a plnym plynem, ae stoji to zato.... tady u nas jezdi jeden namachrovanej typek s bilym Unem 1.0 a mysli si buhvi co nema... a pak se divy kdyz chce do kopce zavodit ze ho escort predjizdi 160... a on asi 100 a rve mu motor a ja jedu na 4000otacek na 5ku...

-> Tunningkiller: no na svezeni ve skodovce je to hezky... ae urcite to bude chtit jeste poladit. na to ze je to 1,6ka + turbo bych te asi v jakym koliv okamziku trumfnul s escortem 1,8 16V (ma to 115koni a je to atmosfera) a podle tech tacho udaju bych tam mel tu 100ku asi driv... a je skoda ze tam je serie prevodovka.. escort jede na trojku 170.... az to poresis tak to bude asi znatelnejsi rozdil... mozna kdybych se svezl, bych mluvil jiank, ale je co vylepsovat...