skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
model rapid 136
Rok výroby 1989
najeto zhruba 140 000 km
Tohle autíčko jsem koupil 4.4.2007 Sice v té době už jsem jednoho rapida měl ale bylo na něm dost práce(lemy prahy kitování lak atd.) a moje schopnosti a hlavně prostředky jsou dost omezené.Takže když jsem viděl inzerát na rapida v celkem zachovalém stavu za slušný peníze,moc dlouho jsem neváhal.
Motor: 742.136
Upravená hlava felicia MPI 50 kW - ventily serie
- upravené kanály
- KP 10,8:1
Vačka 280 Krejbych
Odlehčený setrvačník na 5 kg
Odlehčená řemenice
Odlehčené nákovky na ojnicích, vyleštní ojnic
Vyvážení klikovky, řemenice, setrvačníku a ojnic
Upravený origo rozdělovač
Výměník voda-olej (pravdpodobně ho vyměním za chladič oleje, výmník moc zatěžuje chladící okruh)
Příčný výfuk (svody zatím serie)
Karburátory Keihin z Hondy CBR
Výkon: 101 koní (74,3kW) a 130,2 Nm
za pomoc s motorem děkuji Venovi136
video z brzdy od tunera#2:
Nápravy: Trvrdší a nižší pružiny
Tvrdší tlumiče
Silnější stabilizační tyč
Upravené dorazy
kola: Apollo v černém komaxitu s leštěným límcem a čely paprsků pneu yokohama A539 185/60 R13
Audio: Radio alpine
Repro: vpředu komponentní 2-pásma Helix Blue 62
více basů zajišťuje subwoofer Magnat Xpress 10 napájený zesilovačem MacAudio mpx 4000
Dálší úpravy: Centrální zamykání s alarmem, otřesovým čidlem a blokací motoru
Odemykání kufru dálkovým ovladačem, nebo tlačítkem uvnitř vozu
Elektrické stahování oken
Rok výroby 1989
najeto zhruba 140 000 km
Tohle autíčko jsem koupil 4.4.2007 Sice v té době už jsem jednoho rapida měl ale bylo na něm dost práce(lemy prahy kitování lak atd.) a moje schopnosti a hlavně prostředky jsou dost omezené.Takže když jsem viděl inzerát na rapida v celkem zachovalém stavu za slušný peníze,moc dlouho jsem neváhal.
Motor: 742.136
Upravená hlava felicia MPI 50 kW - ventily serie
- upravené kanály
- KP 10,8:1
Vačka 280 Krejbych
Odlehčený setrvačník na 5 kg
Odlehčená řemenice
Odlehčené nákovky na ojnicích, vyleštní ojnic
Vyvážení klikovky, řemenice, setrvačníku a ojnic
Upravený origo rozdělovač
Výměník voda-olej (pravdpodobně ho vyměním za chladič oleje, výmník moc zatěžuje chladící okruh)
Příčný výfuk (svody zatím serie)
Karburátory Keihin z Hondy CBR
Výkon: 101 koní (74,3kW) a 130,2 Nm
za pomoc s motorem děkuji Venovi136
video z brzdy od tunera#2:
Nápravy: Trvrdší a nižší pružiny
Tvrdší tlumiče
Silnější stabilizační tyč
Upravené dorazy
kola: Apollo v černém komaxitu s leštěným límcem a čely paprsků pneu yokohama A539 185/60 R13
Audio: Radio alpine
Repro: vpředu komponentní 2-pásma Helix Blue 62
více basů zajišťuje subwoofer Magnat Xpress 10 napájený zesilovačem MacAudio mpx 4000
Dálší úpravy: Centrální zamykání s alarmem, otřesovým čidlem a blokací motoru
Odemykání kufru dálkovým ovladačem, nebo tlačítkem uvnitř vozu
Elektrické stahování oken
Motomaniak / Rapid136 - komentáře:
-> Eidy: nápad ala apollo je zvrhlej, ale mohlo by to vypadat fakt zajímavě
-> Motomaniak: Mě by se třeba líbila černá. Na přední masku.
Teď vážně, jak moc to má zakulacený paprsky?, myslím čelní hrany. Protože by bylo třeba zajímavý, udělat to v Apollo stylu, Že černý a stočit límeček a paprsky. Jinak buď stříbrný nebo něco na ten způsob, co tam je teď.

Teď vážně, jak moc to má zakulacený paprsky?, myslím čelní hrany. Protože by bylo třeba zajímavý, udělat to v Apollo stylu, Že černý a stočit límeček a paprsky. Jinak buď stříbrný nebo něco na ten způsob, co tam je teď.
Jinak kdokoliv můžete napsat nějaký návrh, jaká barva by vám k tomu sedla, třeba se nechám inspirovat, jelikož ještě nejsem zcela rozhodnutý.
-> MATTESS: Přesně, tak bych to viděl 

Na druhou stranu na účel, k jakému budou sloužit a za tu cenu
bych nějaký vzhled až tak neřešil

OZ nejsou špatný. Počkám si na celkové fotky trochu z odstupu, ale není to vůbec marný.

-> castrol:
-> T: S lakem se počítá, nejdřív musím dořešit podložky dozadu, až potom můžu sundat gumy a dát je trochu dokupy. Je potřeba pořešit orvané hrany od obrubníku 2 kusy lehce srovnat a pak barvu, ale ještě nejsem úplně rozhodnutý jakou. Základní práškové barvy mohu mít zadarmo, tak zatím přemýšlím nad bílou, i když to má skoro každý :-)

-> T: S lakem se počítá, nejdřív musím dořešit podložky dozadu, až potom můžu sundat gumy a dát je trochu dokupy. Je potřeba pořešit orvané hrany od obrubníku 2 kusy lehce srovnat a pak barvu, ale ještě nejsem úplně rozhodnutý jakou. Základní práškové barvy mohu mít zadarmo, tak zatím přemýšlím nad bílou, i když to má skoro každý :-)
-> Motomaniak: na zimu budu dobre :)
-> Motomaniak: a nějaký lak alespoň nebo něco ?
-> T: jak už tu padlo, jsou to OZ F1 racing 15x7.
-> Jirik_Tuňák1983: Také nejsou zcela dle mého vkusu, něco z širokým límcem by mi k autu sedělo víc, ale vzhledem k ceně 1500 za sadu to neřeším. Jelikož musím omladit spotřebáka, tak není moc přebytečných peněz, takže raději tohle, než čekat na příští sezonu.
Každopádně na to přijdou nějaký semi-slicky a budou to kola jen na závody ve slalomu a do mostu, jinak na běžnou jízdu budu dále používat apolla.
-> Jirik_Tuňák1983: Také nejsou zcela dle mého vkusu, něco z širokým límcem by mi k autu sedělo víc, ale vzhledem k ceně 1500 za sadu to neřeším. Jelikož musím omladit spotřebáka, tak není moc přebytečných peněz, takže raději tohle, než čekat na příští sezonu.
Každopádně na to přijdou nějaký semi-slicky a budou to kola jen na závody ve slalomu a do mostu, jinak na běžnou jízdu budu dále používat apolla.
Na můj vkus mají nová kola poněkud moc vypouklý střed a zapadlý límeček. 

-> T: OZ F1
-> Motomaniak: copak je to za kola ? a rozměr 15" ?
-> Pavell: jo, je to nějaký polák.
-> Motomaniak: ja si ten hever taky snad nalakuju
Co je to za výrobce? je to polský?

-> Motomaniak:



-> Nwkt: to jsem jel na zkušební jízdu, Most se blíží, tak to musím nachystat.