skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Představuji svýho žrouta času a peněz:-)
Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(
Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.
Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.
Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.
Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.
Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16
Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16
Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.
Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla ha)
Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení
z palubky.
Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.
Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)
Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.
Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.
Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)
Časem opět něco připíši:-)
!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!
edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky
Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(
Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.
Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.
Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.
Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.
Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16
Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16
Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.
Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla ha)
Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení
z palubky.
Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.
Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)
Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.
Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.
Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)
Časem opět něco připíši:-)
!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!
edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky
Zdenek/SkodaSaab - komentáře:
-> Zdenek z Lovo: -> TUNER: Jojo, ženská to je hadí plémě. A dítě je úžasnej prostředek k vydírání.
-> Eidy: No myslim že jak píše Luboš tak oheň na streše by byl
.Máme teď 5 měsíční přírustek(juniora) tak víc tlakuje.Teď může do mě hučet jak chce a stejnak to semnou nehne.Dokuď se nerozhodnu sám tak v tom budu pokračovat.A hlavně nejsem takový blbec abych se s autem mordoval 4 roky a hned ho prodal za pár korun.Nejdřív si ho užiju
.


-> Eidy: ....nebo oheň nastřeše....

-> Zdenek z Lovo: tak jí řekni, že do ní cpeš taky spoustu peněz a času a je to taky k ničemu. A proto, že nevíš co pošleš do světa. Jestli jí a nebo auto. A bude vymalováno.

-> David V6:
Hezky jsi nazval(mrtvý homolka)
Samozřejmě že neudělám vše co řekne ale není příjemný neustále poslouchat že cpu do toho hromadu peněz a je to k ničemu
Ale většina ženských nepochopí proč do toho člověk cpe tolik peněz a času,oni pak nevidí ten výsledek
Jinak nic neprodávám takže v pohodě.Myslel jsem to do budoucna





-> Zdenek z Lovo: jestli si toho rapida nevybojuješ tak seš mrtvej homolka
-> TUNER: Ještě nevím,ale musim se teď věnovat rodině a upřimně řečeno přítelkyně není dvakrát nadšená z rapida.Teď nevím co bude za rok ale i to je jedna možnost že to prodám.Ale teď nad tím neuvažuji

-> Zdenek z Lovo: Tě brzo napadaj divný myšlenky....Mě teda nic podobnýho zatim nenapadlo....

-> TUNER: Díky bohu letos vyjíždím
Myslel jsem to vyměnovat 1 krát za sezonu převodovku a tím co bude příští rok jsem myslel že už rapidka bude mit třeba i jiný majitel
Říkám jen hypotetycky


-> Zdenek z Lovo: Příští?? Ty letos nevyjedeš?? )))))
TUNER 30.01.08 11:22:06 napsal:
-> Zdenek z Lovo: To si to budeš muset nacvičit....budeš to vyndavat každou chvilku....
Nestraš
No,když by to bylo 1 za sezonu tak bych to zkousnul ale bůhví co bude příští rok
-> Zdenek z Lovo: To si to budeš muset nacvičit....budeš to vyndavat každou chvilku....



Eidy 30.01.08 11:28:34 napsal:
No jo, do rapida se leze blbě v sérii natož se zavařeným zadnim čelem a takovymhle velkym motorem. Tak běž do toho a pak řekni jaký to bylo
No to ti řeknu klidně teď,na hov-o to bude se s tím mordovat
No jo, do rapida se leze blbě v sérii natož se zavařeným zadnim čelem a takovymhle velkym motorem. Tak běž do toho a pak řekni jaký to bylo


-> Tuner#2: Dříve tam byli originál pokličky ale nelíbilo se mi to jelikož plocha loukotí byla rovná jak prkno.Jinak z různých pohledu to vypadá pěkně jak se od toho hrotu odráží světlo.Ale záleží na vkusu

-> Zdenek z Lovo: Teď čučím na kolečka - paráda, ale ten hrot bych sundal a dal pokličku v barvě parsků kola.
No jo, do rapida se leze blbě v sérii natož se zavařeným zadnim čelem a takovymhle velkym motorem. Tak běž do toho a pak řekni jaký to bylo 

-> Zdenek z Lovo: To si to budeš muset nacvičit....budeš to vyndavat každou chvilku....

-> Br-Misko: Dostat ho tam byl porod jelikož jsem si vymyslel zavařit zadní čelo.Tak tím pádem jsme ho tam dávali pod autem pomocí paleťáku a hromadou nervů
Teď se chystám vyndavat převodovku jelikož mi někde u setrváku uchcává olej zřejmě gufero kolem klikovky.A vůůůůbec se mi do toho nechce
Přemlouvám se už 1/4 roku
Ale musim.



-> TUNER:
musím držet krok z dobou.Reveland už je minulost,vlastně všechno co jsem tam měl.Ještě pořídím jeden Magnát Destructor a nějaký monoblock do kufru a jsem spokojený i moje pěněženka


-> Zdenek z Lovo: Aaaa,panáček pořídil SL-A1500...noo,to už vypadá líp než nějakej raveland...

-> Br-Misko: Tipnul bych to na nějakej hever nebo pojízdnej zvedák, páč tady někde psal, že je motor dost těžkej...