skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Žádné fotky nebyly uploadovány
RAPID CAR
Toto je projekt, v němž bych chtěl ukázat, jak se dá svépomocí, relativně levně a vkusně postavit automobil na běžné používání ale s troškou sportovnějších vlastností.
Edit 1:To to neberte v zadne pripade jako navod na pouziti/stavbu. Spis jako odstrasujici priklad!!!
Edit 2:Tak uz ani to relativne levne neplati,co jsem tak pocital,v dilech tak 50.000 -+.Samozrejme ze prace se nepocita...
Edit 3:Bohuzel, na aute se uz par mesicu nic nedelalo a pristich nekolik mesicu ani delat nebude, tak jsem se rozhodnul, ze RAPIDCARa zatim ulozim ke spanku a pak nekdy (za rok, za dva) se uvidi co a jak....
Toto je projekt, v němž bych chtěl ukázat, jak se dá svépomocí, relativně levně a vkusně postavit automobil na běžné používání ale s troškou sportovnějších vlastností.
Edit 1:To to neberte v zadne pripade jako navod na pouziti/stavbu. Spis jako odstrasujici priklad!!!
Edit 2:Tak uz ani to relativne levne neplati,co jsem tak pocital,v dilech tak 50.000 -+.Samozrejme ze prace se nepocita...
Edit 3:Bohuzel, na aute se uz par mesicu nic nedelalo a pristich nekolik mesicu ani delat nebude, tak jsem se rozhodnul, ze RAPIDCARa zatim ulozim ke spanku a pak nekdy (za rok, za dva) se uvidi co a jak....
ULTIM / RAPID CAR - komentáře:
Ale muze nastat situace ze auto pojede bokem. Smyk,drift... v tom pripade by se sila prenasela kolmo na osu nosniku a tam se uz bojim ze by to mohlo neco udelat. Jakoze by se mohl ten nosnik zkroutit,pruzit a same takove veci... Takze moje otazka zni: co,kde a jak vyztuzit aby k tomu nedoslo?
takze sila se prenasi na ten plech a nijak ho zvlast nenamaha protoze pusobi rekneme rovnobezne s osou toho nosniku. Ano?
Takze panove jelikoz budu ted pracovat na casti ulozeni buchty podelneho ramene,napadlo me jak ho jeste vyztuzit. Nejdrtiv si dame ale takovy maly mechanicky rozbor... Rekneme ze na pricce je to ulozeno otocne a tudis pri akceleraci a brzdni dochazi k pouze suvnym silam resp. tlaku a tahu...
-> Fén: -> aceboss: -> tunerlada: Tak jsem zase neco varil na aute a ta svarecka snad vari uplne sama. Pekne to slo do ruky... dokonce se s ni da i bodovat. Jakoze ne normalne bodovat,ale tak ze ji nastavim na max,dam tomu max posuv a chvilku bodnu. Ono to udela krater jak padesatnik a protavi se to pres dva plechy. Takze nemusim navrtavat diry.

-> aceboss: Moc práce a málo času. :o)
-> tunerlada: Pokud tam budu, tak jenom na sobotu.
-> tunerlada: Pokud tam budu, tak jenom na sobotu.
-> aceboss: akoby néé
-> Ultim: -> Fén: héj soudam ze vas v Brně uvidim oba 


-> Ultim: -> Fén: Tak co pánové jak se daří koukám,že pořád makáte co
.


-> Ultim: Felda jezdí pořád, teda pokud se na ní zrovna něco nedělá. :o) Bohužel musím dělat GO za provozu, protože si nemůžu dovolit mít nepojizdé auto déle než 14 dní.
-> Fén: Takze snad,mozna to konecne pojede do podzimniho srazu v brne?
-> Ultim: Jj, Pick-Up. Hliník svařovat umím, ale aktuálně nemám čím. TIG jsem si ještě nepořídil.
-> Fén: Pick-up? Ty varis hlinik? Ja vim ze neni felda z hliniku,to je otazka bokem ...

-> Ultim: Vyvařovala se Felda.
-> Fén: Cos vyvaroval? To 4x4T ?
-> tunerlada: Už tři tejdny. :o) Ale jenom první etapu.
-> Ultim: jéé ty se mas me CO zal deda
-> Fén: héj tak co uz mas vyvaříno ?


-> Ultim: Z prozatimního domova to mám o krapet dál. :o)
-> Fén: Detailisto
Ty to mas jeste min,tak co by kamenem dohodil ze?

-> Ultim: Pokud myslíme to stejné, tak je to jenom 4 km. :o)
Tak kluci,uz jsem si poridil vlastni CO2, je to AutoCOMP 195 od fy. Elektro montaze. Vim ze to asi nebudete znat,ale maji vyrobnu asi 5km od garaze,takze veskere opravy a servis je v pohode. Jinak je to masinka na 3x400V,eurohadici,15kg civka,4T/2T i s flaskou... Takze jeste dokopim kuklu a muze se zacit varit 
