
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
je to papírově erko z r. 75 a v roce 95 přestavěné na rapida 130 ( Nová kastle a nové nápravy, motor, převodovka, interier...) Od přestavby najeto 57.000 km. To mi objasnilo, proč je celé auto v tak dobrém stavu a vše tak zachovalé. Zadní náprava nemá ani stopu po áčkách, nic nikde neklepe, přední náprava absolutně bez vůlí, spodek a nápravy absolutně bez koroze...Motor měl být údajně přidřený, ale není. Byl přidřený pouze startér a sotva motorem točil a v kombinaci s ohromě vytahaným rozvoďákem, který libovolně měnil předstih a momenty otevírání ventilů to skutečně vypadalo na první pohled bídně, ale po seštelování předstihu se podařilo motor natočit a vzhledem k faktu, že šel kultivovaně, teda až na drnčení rozvodů, nebylo vidět žádný nenormální dým z výfuku, tak jsem usoudil, že bude stačit výměna rozvodů a kontrola uložení kliky a ojnic a motoru zřejmně nic nebude, po 60 km jízdy se teplota ani nehla ze svého místa, tak snad nebude ani prasklá hlava :)
Kastle : Nová v r. 95
Původně bílá přelakovaná na červenou
Loni nový prahy, lemy přední blatníky
Motor : 742.130 s vyraženym číslem původního erkovýho motoru končící /4, původně v r. 95 novej bez čísla
volný rozvody - 8.-9.2. 2008 proběhne výměna a výměna oleje
skoro nedobíjí, nutná kontrola altíku a regulátoru
Nápravy : Přední : Bez vůlí, 4písty, slušný kotouče i destičky, nehučí ložiska
Zadní : Vlečka žádná áčka ( ani náznak, ještě jsem takhle svislá kola nikde neviděl )
slušný bubny a obložení, nová lanka na ručku, ložiska nehučí, brzda nevibruje
Převodovka : 5q suchej 3,9, klasicky horší synchron na 2 jinak pohoda, nehučí, neteče z ní olej
probíhající práce :
od koupě do 7.3.2008
obroušen a nastříkán do barvy LP blatník
zrenovován a nasazen přední nárazník
vyměněny nefunkční omezovače dveří
zprovozněny zámky dveří ( nešlo zamknout ani odemknout klíčem)
Auto koupil 29.11.2008 NWKT a jeho další osudy je možné sledovat zde
skoda-virt.cz/cz/.../5371 -nwkt-winter-130
Kastle : Nová v r. 95
Původně bílá přelakovaná na červenou
Loni nový prahy, lemy přední blatníky
Motor : 742.130 s vyraženym číslem původního erkovýho motoru končící /4, původně v r. 95 novej bez čísla
volný rozvody - 8.-9.2. 2008 proběhne výměna a výměna oleje
skoro nedobíjí, nutná kontrola altíku a regulátoru
Nápravy : Přední : Bez vůlí, 4písty, slušný kotouče i destičky, nehučí ložiska
Zadní : Vlečka žádná áčka ( ani náznak, ještě jsem takhle svislá kola nikde neviděl )
slušný bubny a obložení, nová lanka na ručku, ložiska nehučí, brzda nevibruje
Převodovka : 5q suchej 3,9, klasicky horší synchron na 2 jinak pohoda, nehučí, neteče z ní olej
probíhající práce :
od koupě do 7.3.2008
obroušen a nastříkán do barvy LP blatník
zrenovován a nasazen přední nárazník
vyměněny nefunkční omezovače dveří
zprovozněny zámky dveří ( nešlo zamknout ani odemknout klíčem)
Auto koupil 29.11.2008 NWKT a jeho další osudy je možné sledovat zde
skoda-virt.cz/cz/.../5371 -nwkt-winter-130
Vojtik / Rapid 130 - komentáře:
-> petr s: Doufam, že odjeli s tim, nerad bych aby přeskočili vedle na zdravou kastli 

-> Nwkt: červotoče jsi nechal doma?
Dnesk skončil svůj život a v klidu odpočívá na šroťáku
sphotos.ak.fbcdn.net/hpho tos-ak-ash1/.../25809_1216 267820546_1644371624_55350 5_148694_n.jpg
sphotos.ak.fbcdn.net/hpho tos-ak-ash1/.../25809_1216 267820546_1644371624_55350 5_148694_n.jpg
-> Nwkt: ahaaaaaaaaa, tak to je jina, to sem netusil
-> Vojťas: Ne o tom mě přesvědčuje ten rok a půl co s nim jezdim
-> Nwkt: na to sis vzpomnel po dvou letech? 

-> Vojtik: To auto je zakletý
ja cu taky takovyho brachu 

-> MerHanz: Dám ho dokupy a bude ho mít brácha místo užofky
koukám, že těch aut máš porát málo
, ale nevypadá zle. Jakápak bude jeho budoucnost?

jsi mel štesti ze sem byl momentalne daleko, jinak by uz byl muj
tak at slouzi

ake su plany?
dobrá kupa


ale jinac dobrej kup za ty prachy luxus..tiše závidim...

jezis dalsi vehement na dvorku u vas co?

Takže brácha má prima bráchu
