deathcat 10.09.09 08:54:17 napsal: Schejby 10.09.09 08:44:37 napsal:
je vidět že ji opravdu neznáš jak je dělaná jak je vyztužená co má
za nápravy brzdy apod jen ten podvozek je dražší než tvoje auto.
Však mě pouč co to má za brzdy, nápravy a tlumiče?
To, že podvozek je dražší než moje auto docela věřím, protože jakou cenu dneska může mít taková škodovka jako má. 5000Kč? A to jsem ještě asi přehnal.
Jinak podvozek eibach,brzdy na všech kolech kotoučové chlazené.Zadní náprava žádný zmetek splácaný dohromady ale udělané uchycení na zadní nápravu tatra apod
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
-MOTOR
Fabia 1.4 naj.5000km
vačka-278/270 přijde 300
hlava z felicie mpi-zvětšený kanály
karburátory weber 40DCOE Difuzor 42 Tryska 140 Vzdušník 180 akcelerační tryska 40
sací potrubí vlastní výroba
elektrický čerpadlo benzínu s přepadem zpátky do nádrže přes vodbublinkovač z favorita
palec rozdělovače felicia
rozdělovač 120 pružinky vodstředivky z bezkontaktu a podtlak taky bezkontakt...testovalo se všechno možný a tohle je nejlepší...fungláč 105 jede nahovno
startér felicia
alternátor fabia sem ztratil :-D tak tam je nákej z toyoty
svody 4do1 od p.Hriciny www.hr-svody.eu
termopáska na svodech
výfuk-nerezová trubka .-)
chladič oleje
palivo:carrera 100
tvrdý silentbloky motoru
-PODVOZEK
plynové tlumiče KYB
vepředu pružiny z lokomotivy :-D,volná délka 180mm...tloušťka drátu 14,9mm
uřízlý dorazy vo 2,5cm
předělaný misky dorazů
vystužený podélný,úhlový a přední spodní ramena
vzpěra mezi tlumičema
zadní pružiny kyvka,domky vlečka
vše v barvách-alkyton
stabilizátor 21mm www.speedpro.cz
kola ATS CLASSIC 5,5Jx13, gumy dunlop sp 2000-175/50-roztrhan ý nasračku ,podložky 2cm vpředu, 3cm vzadu
vejška auta v nejnižšim bodě(uchycení stabilizátoru)je 6cm-předek cca o 20cm sníženej oproti serii :-D
-EXTERIÉR-KAROSERIE
zamračená kapota
barva ferarri červená 300 rosso corsa(mobihel)
(pisu to sem abych to nezapomel:-)
maska vlastní výroby s tahokovem
bílé kryty blinkrů a a zadní dvojbarevný světla
zrcátka beskydsport
průduchy v kapotách podlepený černym tahokovem
stínítko na přednim skle takový pěkný stříbrnočerný :-)
podběhy lakovaný do černobílý šachovnice
ve dveřích trojuhelníčky z plastu
zadní boční vokna plast
baterka v kufru-exide excell 55A
-INTERIÉR
červená hlavice řadící páky
sportovní volant 32cm
tuning type-R šlapky
čalounění po celym autě vlastní výroba ze zátěžovýho koberce
interspar tuning koberečky :-D
Lamino skořepinové sedačky JOM
4bodové pásy JOM
zadní sedačky fuč
nákej ten odhlučnovací materiál taky fuč
ochranej polorám vlastní výroby
budík teploty oleje
-VPLÁNU:
doladit pár věcí na podvozku
celkově vodlehčit vo pár drobností kapoty lamino-uvidíme
přes zimu umejt nápravy a udělat svisláky který už sou vprdeli a celej spodek trošku zkrášlit..už je to zase celý vod bahna-nevim jak to všichni děláte že se vám to furt blejská jak zrovna nastříkaný :-D
-POSTUP PRACÍ
2.8.-9.8.2008 broušení plniče
3.8.-5.8.2008 vyvaření
4.8.2008 zamračení kapoty
11.8.2008 odvezení auta do lakovny
12.8.2008 vyrobení masky
13.8.2008 přivezení z lakovny
15.8.2008 nasazení chladiče
16.8.2008 nandání blinkrů,světel,masky,natř ení prostoru kolem motoru, a pokus nandat zadní sklo :-D
17.8.2008 zasklení
18.8.2008 nandání motoru a nárazníků
19.8.2008 poskládání interiéru
20.8.2008 natření kufru
21.8.2008 zapojení světel
23.8.2008 natírání podběhů,zapojení elektriky kolem motoru,nandání startéru a indučky
25.8.2008 zprovoznění,seřízení motoru
26.8.2008 nandal sem stěrače :-D a předělal vejfuk
28.8.2008 nalepil sem červený polepy do budíků
19.9.2008 nandal sem podložky pod kola ..dozadu 4cm na každou stranu ,dopředu 3cm na každou stranu
21.9.2008 stříknul sem palubku do barvy
25.11.2008 upravený airbox nastavený nerezovou trubkou a na konci sportovní filtr pod průduchama v kapotě
28.11.2008 nandal sem startér z felicie
15.12.2008 schoval sem rápo do garáže
25.12.2008 nandanej sportovní volant 32cm
20.1.2009 spálili sme spojku takže se na autě začíná zase dělat
21.1.2009 natřeli se přední tlumiče,stabilizátor,kryc í plech trubek a kus podlahy
22.1.2009 navařil sem výstuhu na levý přední spodní rameno :-) a bětuška natřela podlahu
23.1.2009 navařil sem výstuhu na pravý přední spodní rameno :-) a solidně sem si nablikal :-(
24.1.2009 dobarvičkovaná náprava a auto schozený zpátky na kola
25.1.2009 navařil sem rozpěru mezi tlumiče
26.1.2009 zvednul sem zadek auta a začal rozebírat
27.1.2009 urval sem pár šroubů voddělal hadice a lanovody
28.1.2009 celej den sem mlátil do čepu úhlovýho ramene a stejně nešel ven a bětuška natřela bubny,podložky a pružiny
29.1.2009 nasranej sem vindal nápravu i s mostem z auta a nakonec sem ten zasranej čep vyrazil 2kilovim kladivem ale ted nejde vyrazit čep zase na tom druhym rameni :-)
30.1.2009 vobrousil sem levý podélný a levý příčný rameno navařil sem výstuhy a natřel alkytonem
31.1.2009 vobrousil sem pravý podélný a pravý příčný rameno navařil sem výstuhy a natřel alkytonem
1.2.2009 sešrouboval sem polonápravy ksobě a nasadil příčku převodovky
2.2.2009 nandal sem levou půlku nápravy (ještě musim koupit voba čepy na úhlový ramena)
19.2.2009 zasilikonoval sem trojúhelníčky ve sklech protože tam foukalo
20.2.2009 nainstaloval sem krásný svítící vypínače na subáč a větrák
20.3.2009 nandání motoru z fábky
20-28.3.2009 elektrika MPI
29.3.2009 konečně dodělanej hallův snímač tam kde má bejt
31.3.2009 udělal sem vejfuk s lambda sondou a zapojil diagnostickou zásuvku---pořád to nejede :-(
1.4.-13.5.2009 tak sem tady zpátky s popisem bohužel jak auto pořád nejelo tak sem ani neměl chut sem něco psát a dokumentovat to---mpi se odkládá na neurčito zatim sem se rozhod to přestavět na karburátor abych nepřišel vo všechny srazy
20.5.2009 vyměněna kapota za seriovou a sundal sem podložky
21.5.2009 rapid prošel technickou a zase se to na něj všechno nazkládalo z5 :-)
28.5.2009 vystříkali se dutiny vyjetákem antirezinem a pak nákou spešl sračkou z práce :-)
22.6.2009 přetryskovanej karbec 210/120 160/145
20.7.2009 nasazený nový svody vod hriciny a new vejfuk
4-5.8.2009 stříkání a broušení novejch kol
17.8.2009 vyrobení podložek
18.8.2009 nasazený nový kola
19.8.2009 sníženej už tak dost sníženej předek takže ted to je asi vo 3 závity,uřezaný dorazy a bětuška natřela zadní podběhy do šachovnice a já natřel přední zatim jenom na bílo a vyměnil sem brzdový destičky který už byli vprdeli
20.8.2009 opravenej vejfuk doladěnej spodek most pomlácenej kladivem kvuli stabilizátoru,auto umytý :-) a vyměnil sem olej a filtr ted to je zase krása jenom vitáhnout měrku .-)
23.8.2009 nandanej 21mm stabilizátor ze speedpra
24.8.2009 udělanej novej trubko vejfuk..už na tlumič seru
31.8.2009 vyrobili jsme servisní kufřík poslední záchrany a je vněm skoro všechno i lžíce s vidličkou :-D
19.10.2009 udělal sem plastový vokýnka ve dveřích vyhodil vodhlučnění kolem motoru a natřel to tam a začal sem za zadníma sedačkama taky vodstranovat vodhlučnění-odtučnovací kůra začína-pak napíšu kolik kilo sem celkově ušetřil až bude vše hotový
20.-31.10.2009 odlehčování,natírání kolem motoru
3.11.2009 nakoupeny skořepiny a pásy
4.11.2009 koupeny trubky na rám
5.-29.11.2009 výroba rámu
30.11.2009 nasazení sedaček a pásů
1.12.2009 nasazenej chladič voleje
9.1.2010 navařená nová, pevnější rozpěra mezi tlumiče a kastlik na baterku do kufru
20.2.2010 koupili sme koberec a začalounili kolem rámu
28.2.2010 spasovaný čelo s nárazníkem po kolizí se srnkou :-)
10.3.2010 pošteloval sem motor
28.3.2010 bětuška vystříhala tabulky na startovní čísla
29.3.2010 udělal sem nový dorazy
1.4.2010 nalepili sme tabulky
6.4.2010 snížil a zaklonil sem sedačky
1.5.-31.5.2010 příprava na nový kola-podběhy,pružiny,dora zy,kola-oprava
1.6.2010 budík teploty oleje
celej červen vyvařování a broušení plastizolu
3.7.2010 zkulturnění kufru
-VIDEA
kdysi dávno
-ALBUM NA RAJČETI
zidlik.rajce.idnes.cz/rap idek
Fabia 1.4 naj.5000km
vačka-278/270 přijde 300
hlava z felicie mpi-zvětšený kanály
karburátory weber 40DCOE Difuzor 42 Tryska 140 Vzdušník 180 akcelerační tryska 40
sací potrubí vlastní výroba
elektrický čerpadlo benzínu s přepadem zpátky do nádrže přes vodbublinkovač z favorita
palec rozdělovače felicia
rozdělovač 120 pružinky vodstředivky z bezkontaktu a podtlak taky bezkontakt...testovalo se všechno možný a tohle je nejlepší...fungláč 105 jede nahovno
startér felicia
alternátor fabia sem ztratil :-D tak tam je nákej z toyoty
svody 4do1 od p.Hriciny www.hr-svody.eu
termopáska na svodech
výfuk-nerezová trubka .-)
chladič oleje
palivo:carrera 100
tvrdý silentbloky motoru
-PODVOZEK
plynové tlumiče KYB
vepředu pružiny z lokomotivy :-D,volná délka 180mm...tloušťka drátu 14,9mm
uřízlý dorazy vo 2,5cm
předělaný misky dorazů
vystužený podélný,úhlový a přední spodní ramena
vzpěra mezi tlumičema
zadní pružiny kyvka,domky vlečka
vše v barvách-alkyton
stabilizátor 21mm www.speedpro.cz
kola ATS CLASSIC 5,5Jx13, gumy dunlop sp 2000-175/50-roztrhan ý nasračku ,podložky 2cm vpředu, 3cm vzadu
vejška auta v nejnižšim bodě(uchycení stabilizátoru)je 6cm-předek cca o 20cm sníženej oproti serii :-D
-EXTERIÉR-KAROSERIE
zamračená kapota
barva ferarri červená 300 rosso corsa(mobihel)
(pisu to sem abych to nezapomel:-)
maska vlastní výroby s tahokovem
bílé kryty blinkrů a a zadní dvojbarevný světla
zrcátka beskydsport
průduchy v kapotách podlepený černym tahokovem
stínítko na přednim skle takový pěkný stříbrnočerný :-)
podběhy lakovaný do černobílý šachovnice
ve dveřích trojuhelníčky z plastu
zadní boční vokna plast
baterka v kufru-exide excell 55A
-INTERIÉR
červená hlavice řadící páky
sportovní volant 32cm
tuning type-R šlapky
čalounění po celym autě vlastní výroba ze zátěžovýho koberce
interspar tuning koberečky :-D
Lamino skořepinové sedačky JOM
4bodové pásy JOM
zadní sedačky fuč
nákej ten odhlučnovací materiál taky fuč
ochranej polorám vlastní výroby
budík teploty oleje
-VPLÁNU:
doladit pár věcí na podvozku
celkově vodlehčit vo pár drobností kapoty lamino-uvidíme
přes zimu umejt nápravy a udělat svisláky který už sou vprdeli a celej spodek trošku zkrášlit..už je to zase celý vod bahna-nevim jak to všichni děláte že se vám to furt blejská jak zrovna nastříkaný :-D
-POSTUP PRACÍ
2.8.-9.8.2008 broušení plniče
3.8.-5.8.2008 vyvaření
4.8.2008 zamračení kapoty
11.8.2008 odvezení auta do lakovny
12.8.2008 vyrobení masky
13.8.2008 přivezení z lakovny
15.8.2008 nasazení chladiče
16.8.2008 nandání blinkrů,světel,masky,natř ení prostoru kolem motoru, a pokus nandat zadní sklo :-D
17.8.2008 zasklení
18.8.2008 nandání motoru a nárazníků
19.8.2008 poskládání interiéru
20.8.2008 natření kufru
21.8.2008 zapojení světel
23.8.2008 natírání podběhů,zapojení elektriky kolem motoru,nandání startéru a indučky
25.8.2008 zprovoznění,seřízení motoru
26.8.2008 nandal sem stěrače :-D a předělal vejfuk
28.8.2008 nalepil sem červený polepy do budíků
19.9.2008 nandal sem podložky pod kola ..dozadu 4cm na každou stranu ,dopředu 3cm na každou stranu
21.9.2008 stříknul sem palubku do barvy
25.11.2008 upravený airbox nastavený nerezovou trubkou a na konci sportovní filtr pod průduchama v kapotě
28.11.2008 nandal sem startér z felicie
15.12.2008 schoval sem rápo do garáže
25.12.2008 nandanej sportovní volant 32cm
20.1.2009 spálili sme spojku takže se na autě začíná zase dělat
21.1.2009 natřeli se přední tlumiče,stabilizátor,kryc í plech trubek a kus podlahy
22.1.2009 navařil sem výstuhu na levý přední spodní rameno :-) a bětuška natřela podlahu
23.1.2009 navařil sem výstuhu na pravý přední spodní rameno :-) a solidně sem si nablikal :-(
24.1.2009 dobarvičkovaná náprava a auto schozený zpátky na kola
25.1.2009 navařil sem rozpěru mezi tlumiče
26.1.2009 zvednul sem zadek auta a začal rozebírat
27.1.2009 urval sem pár šroubů voddělal hadice a lanovody
28.1.2009 celej den sem mlátil do čepu úhlovýho ramene a stejně nešel ven a bětuška natřela bubny,podložky a pružiny
29.1.2009 nasranej sem vindal nápravu i s mostem z auta a nakonec sem ten zasranej čep vyrazil 2kilovim kladivem ale ted nejde vyrazit čep zase na tom druhym rameni :-)
30.1.2009 vobrousil sem levý podélný a levý příčný rameno navařil sem výstuhy a natřel alkytonem
31.1.2009 vobrousil sem pravý podélný a pravý příčný rameno navařil sem výstuhy a natřel alkytonem
1.2.2009 sešrouboval sem polonápravy ksobě a nasadil příčku převodovky
2.2.2009 nandal sem levou půlku nápravy (ještě musim koupit voba čepy na úhlový ramena)
19.2.2009 zasilikonoval sem trojúhelníčky ve sklech protože tam foukalo
20.2.2009 nainstaloval sem krásný svítící vypínače na subáč a větrák
20.3.2009 nandání motoru z fábky
20-28.3.2009 elektrika MPI
29.3.2009 konečně dodělanej hallův snímač tam kde má bejt
31.3.2009 udělal sem vejfuk s lambda sondou a zapojil diagnostickou zásuvku---pořád to nejede :-(
1.4.-13.5.2009 tak sem tady zpátky s popisem bohužel jak auto pořád nejelo tak sem ani neměl chut sem něco psát a dokumentovat to---mpi se odkládá na neurčito zatim sem se rozhod to přestavět na karburátor abych nepřišel vo všechny srazy
20.5.2009 vyměněna kapota za seriovou a sundal sem podložky
21.5.2009 rapid prošel technickou a zase se to na něj všechno nazkládalo z5 :-)
28.5.2009 vystříkali se dutiny vyjetákem antirezinem a pak nákou spešl sračkou z práce :-)
22.6.2009 přetryskovanej karbec 210/120 160/145
20.7.2009 nasazený nový svody vod hriciny a new vejfuk
4-5.8.2009 stříkání a broušení novejch kol
17.8.2009 vyrobení podložek
18.8.2009 nasazený nový kola
19.8.2009 sníženej už tak dost sníženej předek takže ted to je asi vo 3 závity,uřezaný dorazy a bětuška natřela zadní podběhy do šachovnice a já natřel přední zatim jenom na bílo a vyměnil sem brzdový destičky který už byli vprdeli
20.8.2009 opravenej vejfuk doladěnej spodek most pomlácenej kladivem kvuli stabilizátoru,auto umytý :-) a vyměnil sem olej a filtr ted to je zase krása jenom vitáhnout měrku .-)
23.8.2009 nandanej 21mm stabilizátor ze speedpra
24.8.2009 udělanej novej trubko vejfuk..už na tlumič seru
31.8.2009 vyrobili jsme servisní kufřík poslední záchrany a je vněm skoro všechno i lžíce s vidličkou :-D
19.10.2009 udělal sem plastový vokýnka ve dveřích vyhodil vodhlučnění kolem motoru a natřel to tam a začal sem za zadníma sedačkama taky vodstranovat vodhlučnění-odtučnovací kůra začína-pak napíšu kolik kilo sem celkově ušetřil až bude vše hotový
20.-31.10.2009 odlehčování,natírání kolem motoru
3.11.2009 nakoupeny skořepiny a pásy
4.11.2009 koupeny trubky na rám
5.-29.11.2009 výroba rámu
30.11.2009 nasazení sedaček a pásů
1.12.2009 nasazenej chladič voleje
9.1.2010 navařená nová, pevnější rozpěra mezi tlumiče a kastlik na baterku do kufru
20.2.2010 koupili sme koberec a začalounili kolem rámu
28.2.2010 spasovaný čelo s nárazníkem po kolizí se srnkou :-)
10.3.2010 pošteloval sem motor
28.3.2010 bětuška vystříhala tabulky na startovní čísla
29.3.2010 udělal sem nový dorazy
1.4.2010 nalepili sme tabulky
6.4.2010 snížil a zaklonil sem sedačky
1.5.-31.5.2010 příprava na nový kola-podběhy,pružiny,dora zy,kola-oprava
1.6.2010 budík teploty oleje
celej červen vyvařování a broušení plastizolu
3.7.2010 zkulturnění kufru
-VIDEA
kdysi dávno
-ALBUM NA RAJČETI
zidlik.rajce.idnes.cz/rap idek
zidlik rapid - komentáře:
10:15:30
10.09.2009
10.09.2009
Schejby
10:13:54
10.09.2009
10.09.2009
MATTESS
tady si zase někdo plete silnici se závodní dráhou
10:12:18
10.09.2009
10.09.2009
Schejby
A myslím že když chci umím na to šlápnout
Chrudim-Praha 55min po staré silnici ne dálnici
Audi A4 Avant
Hradec-Pardubice 7min 27sec. to tam ještě nestavěli Yamaha YZF R1
Chrudim-Praha 55min po staré silnici ne dálnici
Audi A4 Avant
Hradec-Pardubice 7min 27sec. to tam ještě nestavěli Yamaha YZF R1
10:01:01
10.09.2009
10.09.2009
Schejby
No tak toho se neboj já mám za sebou více nežli dost km a neposílám auta do příkopů jako někdo že?Ročně najezdím kolem 45tis.km takže se fakt nebojím že bych neuměl řídit.A na rally co jsem jezdil před 3 rokama jsem si nevedl taky špatně.Takže myslím že nějaký ten um tam bude víš.
08:59:45
10.09.2009
10.09.2009
deathcat
Schejby 10.09.09 08:44:37 napsal:
Nedojely tomu věř ta stovka upaluje jak sviňa v kategorii nad 3litry
naposledy 8 a to první bylo našlapaný EVO
No to, že byla 8. na nějakých sprintech nevypovídá o jejich jízdních vlastnostech. Vlastně ani o rychlosti, když napíšeš, že byla osmá a nenapíšeš jaký čas měla Další věc je tvůj řidičský um, aby jsme po tvém prvním ujíždění našim strážcům zákona o tobě nečetli v černé kronice a když už tak aby si tam byl alespoň jen ty a ne nějaký smolař co by se vyskytoval na ve špatnou dobu na špatném místě
Nedojely tomu věř ta stovka upaluje jak sviňa v kategorii nad 3litry
naposledy 8 a to první bylo našlapaný EVO
No to, že byla 8. na nějakých sprintech nevypovídá o jejich jízdních vlastnostech. Vlastně ani o rychlosti, když napíšeš, že byla osmá a nenapíšeš jaký čas měla Další věc je tvůj řidičský um, aby jsme po tvém prvním ujíždění našim strážcům zákona o tobě nečetli v černé kronice a když už tak aby si tam byl alespoň jen ty a ne nějaký smolař co by se vyskytoval na ve špatnou dobu na špatném místě
08:54:17
10.09.2009
10.09.2009
deathcat
Schejby 10.09.09 08:44:37 napsal:
je vidět že ji opravdu neznáš jak je dělaná jak je vyztužená co má
za nápravy brzdy apod jen ten podvozek je dražší než tvoje auto.
Však mě pouč co to má za brzdy, nápravy a tlumiče?
To, že podvozek je dražší než moje auto docela věřím, protože jakou cenu dneska může mít taková škodovka jako má. 5000Kč? A to jsem ještě asi přehnal.
je vidět že ji opravdu neznáš jak je dělaná jak je vyztužená co má
za nápravy brzdy apod jen ten podvozek je dražší než tvoje auto.
Však mě pouč co to má za brzdy, nápravy a tlumiče?
To, že podvozek je dražší než moje auto docela věřím, protože jakou cenu dneska může mít taková škodovka jako má. 5000Kč? A to jsem ještě asi přehnal.
08:44:37
10.09.2009
10.09.2009
Schejby
je vidět že ji opravdu neznáš jak je dělaná jak je vyztužená co má za nápravy brzdy apod jen ten podvozek je dražší než tvoje auto.
Nedojely tomu věř ta stovka upaluje jak sviňa v kategorii nad 3litry naposledy 8 a to první bylo našlapaný EVO
Nedojely tomu věř ta stovka upaluje jak sviňa v kategorii nad 3litry naposledy 8 a to první bylo našlapaný EVO
08:38:53
10.09.2009
10.09.2009
deathcat
-> Schejby: A co, že je dělaná v Boleslavi? Nevěřím, že by přejela podruhé práh automobilky Je to ta oranžová co má tuším jen dvoje dveře? Nevím jak myslíš to "že by mě vůbec chytly"? Ne snad tak, že by tě nedojeli?
08:27:19
10.09.2009
10.09.2009
Schejby
deathcat 10.09.09 08:11:39 napsal: → Schejby: Já být tebou tak si za ty peníze koupím auto co jede lépe a je legální. Než nějakou narychlo pošitou stovku
Jak narychlo pošitou?To myslíš tu s tím Tatrováckým motorem jestli ano tak je vidět že nevíš o čem je řeč protože ta stovka je dělaná v boleslavy je řádně vyztužená nic tam není spackaný vše drží a vydrží.Stejně auto budu tahat pouze na podvalu takže nějaká legálnost mi je k ničemu ještě u takovejhle aut a navíc se fakt nebojim si s tím vyjet po silnici když už mě zastavěj policajti tak už je jedno jestli je mám nebo ne.Navíc pochybuju že by mě vůbec chytly
Jak narychlo pošitou?To myslíš tu s tím Tatrováckým motorem jestli ano tak je vidět že nevíš o čem je řeč protože ta stovka je dělaná v boleslavy je řádně vyztužená nic tam není spackaný vše drží a vydrží.Stejně auto budu tahat pouze na podvalu takže nějaká legálnost mi je k ničemu ještě u takovejhle aut a navíc se fakt nebojim si s tím vyjet po silnici když už mě zastavěj policajti tak už je jedno jestli je mám nebo ne.Navíc pochybuju že by mě vůbec chytly
08:11:39
10.09.2009
10.09.2009
deathcat
-> Schejby: Já být tebou tak si za ty peníze koupím auto co jede lépe a je legální. Než nějakou narychlo pošitou stovku
08:00:30
10.09.2009
10.09.2009
Schejby
no to nejde tam právě musí být hotový vše
Na drag cup bych jí poradil vedle ve vesnici se chlapy zabívají Tatrama 613tkama a ty by mi ji poladily na pěkný koníky ona ta 613 umí mazat pěkně když se tím někdo zabívá celý život kór v lehký 100
Na drag cup bych jí poradil vedle ve vesnici se chlapy zabívají Tatrama 613tkama a ty by mi ji poladily na pěkný koníky ona ta 613 umí mazat pěkně když se tím někdo zabívá celý život kór v lehký 100
07:27:53
10.09.2009
10.09.2009
zidlik
-> Schejby: tak na tuing cupu de stejně jenom vo vzhled mě tak příde
20:29:17
09.09.2009
09.09.2009
havlik
-> Schejby 09.09.09 19:23:18: no na drag cup bys jí musel sakra poladit
19:23:18
09.09.2009
09.09.2009
Schejby
tak už mám zamluvenou tu stovku s motorem z Tatry tak buď se do konce příštího týdne ozve nebo si koupim tu s tatrou tu mi nechá za 45 a to je stokrát lepší než ta jardova jenže to není na tc dělaný s tou bych válčil leda na drag cupu ale sranda taky :D
19:21:19
09.09.2009
09.09.2009
zidlik
dneska sem přišel vo čepičky na ventilkách náká svině mě je ukradla u školního servisu ale já je dostanu zpátky..voni se někde najdou a ten co je ukrad taky a ten to bude mít pak špatný
19:18:56
09.09.2009
09.09.2009
zidlik
-> Schejby: hovno ten inzerát to je moc
19:16:15
09.09.2009
09.09.2009
zidlik
-> Schejby: dyt jo lidi toho nakecaj..ja bych to tak spatne nevidel von ti ji nakonec prodá
18:47:39
09.09.2009
09.09.2009
Schejby
18:47:00
09.09.2009
09.09.2009
Schejby
on se mu ten chlap ozval že nemá prachy ale felcka prej platí :D Jinak má prý další zájemce co čekaj až prodaj svoje auto :D taková klasika zájemců a pak já s nabídkou 50tis. já jsem jediný vážný zájemce
14:15:18
08.09.2009
08.09.2009
zidlik
-> havlik: za tu červenou stovku co mám fotku u auta- je tam oranžovo černá a vedle stojí červená s černejma kapotama tak za tu