skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
-MOTOR
Fabia 1.4 naj.5000km
vačka-278/270 přijde 300
hlava z felicie mpi-zvětšený kanály
karburátory weber 40DCOE Difuzor 42 Tryska 140 Vzdušník 180 akcelerační tryska 40
sací potrubí vlastní výroba
elektrický čerpadlo benzínu s přepadem zpátky do nádrže přes vodbublinkovač z favorita
palec rozdělovače felicia
rozdělovač 120 pružinky vodstředivky z bezkontaktu a podtlak taky bezkontakt...testovalo se všechno možný a tohle je nejlepší...fungláč 105 jede nahovno
startér felicia
alternátor fabia sem ztratil :-D tak tam je nákej z toyoty
svody 4do1 od p.Hriciny www.hr-svody.eu
termopáska na svodech
výfuk-nerezová trubka .-)
chladič oleje
palivo:carrera 100
tvrdý silentbloky motoru
-PODVOZEK
plynové tlumiče KYB
vepředu pružiny z lokomotivy :-D,volná délka 180mm...tloušťka drátu 14,9mm
uřízlý dorazy vo 2,5cm
předělaný misky dorazů
vystužený podélný,úhlový a přední spodní ramena
vzpěra mezi tlumičema
zadní pružiny kyvka,domky vlečka
vše v barvách-alkyton
stabilizátor 21mm www.speedpro.cz
kola ATS CLASSIC 5,5Jx13, gumy dunlop sp 2000-175/50-roztrhan ý nasračku ,podložky 2cm vpředu, 3cm vzadu
vejška auta v nejnižšim bodě(uchycení stabilizátoru)je 6cm-předek cca o 20cm sníženej oproti serii :-D
-EXTERIÉR-KAROSERIE
zamračená kapota
barva ferarri červená 300 rosso corsa(mobihel)
(pisu to sem abych to nezapomel:-)
maska vlastní výroby s tahokovem
bílé kryty blinkrů a a zadní dvojbarevný světla
zrcátka beskydsport
průduchy v kapotách podlepený černym tahokovem
stínítko na přednim skle takový pěkný stříbrnočerný :-)
podběhy lakovaný do černobílý šachovnice
ve dveřích trojuhelníčky z plastu
zadní boční vokna plast
baterka v kufru-exide excell 55A
-INTERIÉR
červená hlavice řadící páky
sportovní volant 32cm
tuning type-R šlapky
čalounění po celym autě vlastní výroba ze zátěžovýho koberce
interspar tuning koberečky :-D
Lamino skořepinové sedačky JOM
4bodové pásy JOM
zadní sedačky fuč
nákej ten odhlučnovací materiál taky fuč
ochranej polorám vlastní výroby
budík teploty oleje
-VPLÁNU:
doladit pár věcí na podvozku
celkově vodlehčit vo pár drobností kapoty lamino-uvidíme
přes zimu umejt nápravy a udělat svisláky který už sou vprdeli a celej spodek trošku zkrášlit..už je to zase celý vod bahna-nevim jak to všichni děláte že se vám to furt blejská jak zrovna nastříkaný :-D
-POSTUP PRACÍ
2.8.-9.8.2008 broušení plniče
3.8.-5.8.2008 vyvaření
4.8.2008 zamračení kapoty
11.8.2008 odvezení auta do lakovny
12.8.2008 vyrobení masky
13.8.2008 přivezení z lakovny
15.8.2008 nasazení chladiče
16.8.2008 nandání blinkrů,světel,masky,natř ení prostoru kolem motoru, a pokus nandat zadní sklo :-D
17.8.2008 zasklení
18.8.2008 nandání motoru a nárazníků
19.8.2008 poskládání interiéru
20.8.2008 natření kufru
21.8.2008 zapojení světel
23.8.2008 natírání podběhů,zapojení elektriky kolem motoru,nandání startéru a indučky
25.8.2008 zprovoznění,seřízení motoru
26.8.2008 nandal sem stěrače :-D a předělal vejfuk
28.8.2008 nalepil sem červený polepy do budíků
19.9.2008 nandal sem podložky pod kola ..dozadu 4cm na každou stranu ,dopředu 3cm na každou stranu
21.9.2008 stříknul sem palubku do barvy
25.11.2008 upravený airbox nastavený nerezovou trubkou a na konci sportovní filtr pod průduchama v kapotě
28.11.2008 nandal sem startér z felicie
15.12.2008 schoval sem rápo do garáže
25.12.2008 nandanej sportovní volant 32cm
20.1.2009 spálili sme spojku takže se na autě začíná zase dělat
21.1.2009 natřeli se přední tlumiče,stabilizátor,kryc í plech trubek a kus podlahy
22.1.2009 navařil sem výstuhu na levý přední spodní rameno :-) a bětuška natřela podlahu
23.1.2009 navařil sem výstuhu na pravý přední spodní rameno :-) a solidně sem si nablikal :-(
24.1.2009 dobarvičkovaná náprava a auto schozený zpátky na kola
25.1.2009 navařil sem rozpěru mezi tlumiče
26.1.2009 zvednul sem zadek auta a začal rozebírat
27.1.2009 urval sem pár šroubů voddělal hadice a lanovody
28.1.2009 celej den sem mlátil do čepu úhlovýho ramene a stejně nešel ven a bětuška natřela bubny,podložky a pružiny
29.1.2009 nasranej sem vindal nápravu i s mostem z auta a nakonec sem ten zasranej čep vyrazil 2kilovim kladivem ale ted nejde vyrazit čep zase na tom druhym rameni :-)
30.1.2009 vobrousil sem levý podélný a levý příčný rameno navařil sem výstuhy a natřel alkytonem
31.1.2009 vobrousil sem pravý podélný a pravý příčný rameno navařil sem výstuhy a natřel alkytonem
1.2.2009 sešrouboval sem polonápravy ksobě a nasadil příčku převodovky
2.2.2009 nandal sem levou půlku nápravy (ještě musim koupit voba čepy na úhlový ramena)
19.2.2009 zasilikonoval sem trojúhelníčky ve sklech protože tam foukalo
20.2.2009 nainstaloval sem krásný svítící vypínače na subáč a větrák
20.3.2009 nandání motoru z fábky
20-28.3.2009 elektrika MPI
29.3.2009 konečně dodělanej hallův snímač tam kde má bejt
31.3.2009 udělal sem vejfuk s lambda sondou a zapojil diagnostickou zásuvku---pořád to nejede :-(
1.4.-13.5.2009 tak sem tady zpátky s popisem bohužel jak auto pořád nejelo tak sem ani neměl chut sem něco psát a dokumentovat to---mpi se odkládá na neurčito zatim sem se rozhod to přestavět na karburátor abych nepřišel vo všechny srazy
20.5.2009 vyměněna kapota za seriovou a sundal sem podložky
21.5.2009 rapid prošel technickou a zase se to na něj všechno nazkládalo z5 :-)
28.5.2009 vystříkali se dutiny vyjetákem antirezinem a pak nákou spešl sračkou z práce :-)
22.6.2009 přetryskovanej karbec 210/120 160/145
20.7.2009 nasazený nový svody vod hriciny a new vejfuk
4-5.8.2009 stříkání a broušení novejch kol
17.8.2009 vyrobení podložek
18.8.2009 nasazený nový kola
19.8.2009 sníženej už tak dost sníženej předek takže ted to je asi vo 3 závity,uřezaný dorazy a bětuška natřela zadní podběhy do šachovnice a já natřel přední zatim jenom na bílo a vyměnil sem brzdový destičky který už byli vprdeli
20.8.2009 opravenej vejfuk doladěnej spodek most pomlácenej kladivem kvuli stabilizátoru,auto umytý :-) a vyměnil sem olej a filtr ted to je zase krása jenom vitáhnout měrku .-)
23.8.2009 nandanej 21mm stabilizátor ze speedpra
24.8.2009 udělanej novej trubko vejfuk..už na tlumič seru
31.8.2009 vyrobili jsme servisní kufřík poslední záchrany a je vněm skoro všechno i lžíce s vidličkou :-D
19.10.2009 udělal sem plastový vokýnka ve dveřích vyhodil vodhlučnění kolem motoru a natřel to tam a začal sem za zadníma sedačkama taky vodstranovat vodhlučnění-odtučnovací kůra začína-pak napíšu kolik kilo sem celkově ušetřil až bude vše hotový
20.-31.10.2009 odlehčování,natírání kolem motoru
3.11.2009 nakoupeny skořepiny a pásy
4.11.2009 koupeny trubky na rám
5.-29.11.2009 výroba rámu
30.11.2009 nasazení sedaček a pásů
1.12.2009 nasazenej chladič voleje
9.1.2010 navařená nová, pevnější rozpěra mezi tlumiče a kastlik na baterku do kufru
20.2.2010 koupili sme koberec a začalounili kolem rámu
28.2.2010 spasovaný čelo s nárazníkem po kolizí se srnkou :-)
10.3.2010 pošteloval sem motor
28.3.2010 bětuška vystříhala tabulky na startovní čísla
29.3.2010 udělal sem nový dorazy
1.4.2010 nalepili sme tabulky
6.4.2010 snížil a zaklonil sem sedačky
1.5.-31.5.2010 příprava na nový kola-podběhy,pružiny,dora zy,kola-oprava
1.6.2010 budík teploty oleje
celej červen vyvařování a broušení plastizolu
3.7.2010 zkulturnění kufru
-VIDEA
kdysi dávno
-ALBUM NA RAJČETI
zidlik.rajce.idnes.cz/rap idek
Fabia 1.4 naj.5000km
vačka-278/270 přijde 300
hlava z felicie mpi-zvětšený kanály
karburátory weber 40DCOE Difuzor 42 Tryska 140 Vzdušník 180 akcelerační tryska 40
sací potrubí vlastní výroba
elektrický čerpadlo benzínu s přepadem zpátky do nádrže přes vodbublinkovač z favorita
palec rozdělovače felicia
rozdělovač 120 pružinky vodstředivky z bezkontaktu a podtlak taky bezkontakt...testovalo se všechno možný a tohle je nejlepší...fungláč 105 jede nahovno
startér felicia
alternátor fabia sem ztratil :-D tak tam je nákej z toyoty
svody 4do1 od p.Hriciny www.hr-svody.eu
termopáska na svodech
výfuk-nerezová trubka .-)
chladič oleje
palivo:carrera 100
tvrdý silentbloky motoru
-PODVOZEK
plynové tlumiče KYB
vepředu pružiny z lokomotivy :-D,volná délka 180mm...tloušťka drátu 14,9mm
uřízlý dorazy vo 2,5cm
předělaný misky dorazů
vystužený podélný,úhlový a přední spodní ramena
vzpěra mezi tlumičema
zadní pružiny kyvka,domky vlečka
vše v barvách-alkyton
stabilizátor 21mm www.speedpro.cz
kola ATS CLASSIC 5,5Jx13, gumy dunlop sp 2000-175/50-roztrhan ý nasračku ,podložky 2cm vpředu, 3cm vzadu
vejška auta v nejnižšim bodě(uchycení stabilizátoru)je 6cm-předek cca o 20cm sníženej oproti serii :-D
-EXTERIÉR-KAROSERIE
zamračená kapota
barva ferarri červená 300 rosso corsa(mobihel)
(pisu to sem abych to nezapomel:-)
maska vlastní výroby s tahokovem
bílé kryty blinkrů a a zadní dvojbarevný světla
zrcátka beskydsport
průduchy v kapotách podlepený černym tahokovem
stínítko na přednim skle takový pěkný stříbrnočerný :-)
podběhy lakovaný do černobílý šachovnice
ve dveřích trojuhelníčky z plastu
zadní boční vokna plast
baterka v kufru-exide excell 55A
-INTERIÉR
červená hlavice řadící páky
sportovní volant 32cm
tuning type-R šlapky
čalounění po celym autě vlastní výroba ze zátěžovýho koberce
interspar tuning koberečky :-D
Lamino skořepinové sedačky JOM
4bodové pásy JOM
zadní sedačky fuč
nákej ten odhlučnovací materiál taky fuč
ochranej polorám vlastní výroby
budík teploty oleje
-VPLÁNU:
doladit pár věcí na podvozku
celkově vodlehčit vo pár drobností kapoty lamino-uvidíme
přes zimu umejt nápravy a udělat svisláky který už sou vprdeli a celej spodek trošku zkrášlit..už je to zase celý vod bahna-nevim jak to všichni děláte že se vám to furt blejská jak zrovna nastříkaný :-D
-POSTUP PRACÍ
2.8.-9.8.2008 broušení plniče
3.8.-5.8.2008 vyvaření
4.8.2008 zamračení kapoty
11.8.2008 odvezení auta do lakovny
12.8.2008 vyrobení masky
13.8.2008 přivezení z lakovny
15.8.2008 nasazení chladiče
16.8.2008 nandání blinkrů,světel,masky,natř ení prostoru kolem motoru, a pokus nandat zadní sklo :-D
17.8.2008 zasklení
18.8.2008 nandání motoru a nárazníků
19.8.2008 poskládání interiéru
20.8.2008 natření kufru
21.8.2008 zapojení světel
23.8.2008 natírání podběhů,zapojení elektriky kolem motoru,nandání startéru a indučky
25.8.2008 zprovoznění,seřízení motoru
26.8.2008 nandal sem stěrače :-D a předělal vejfuk
28.8.2008 nalepil sem červený polepy do budíků
19.9.2008 nandal sem podložky pod kola ..dozadu 4cm na každou stranu ,dopředu 3cm na každou stranu
21.9.2008 stříknul sem palubku do barvy
25.11.2008 upravený airbox nastavený nerezovou trubkou a na konci sportovní filtr pod průduchama v kapotě
28.11.2008 nandal sem startér z felicie
15.12.2008 schoval sem rápo do garáže
25.12.2008 nandanej sportovní volant 32cm
20.1.2009 spálili sme spojku takže se na autě začíná zase dělat
21.1.2009 natřeli se přední tlumiče,stabilizátor,kryc í plech trubek a kus podlahy
22.1.2009 navařil sem výstuhu na levý přední spodní rameno :-) a bětuška natřela podlahu
23.1.2009 navařil sem výstuhu na pravý přední spodní rameno :-) a solidně sem si nablikal :-(
24.1.2009 dobarvičkovaná náprava a auto schozený zpátky na kola
25.1.2009 navařil sem rozpěru mezi tlumiče
26.1.2009 zvednul sem zadek auta a začal rozebírat
27.1.2009 urval sem pár šroubů voddělal hadice a lanovody
28.1.2009 celej den sem mlátil do čepu úhlovýho ramene a stejně nešel ven a bětuška natřela bubny,podložky a pružiny
29.1.2009 nasranej sem vindal nápravu i s mostem z auta a nakonec sem ten zasranej čep vyrazil 2kilovim kladivem ale ted nejde vyrazit čep zase na tom druhym rameni :-)
30.1.2009 vobrousil sem levý podélný a levý příčný rameno navařil sem výstuhy a natřel alkytonem
31.1.2009 vobrousil sem pravý podélný a pravý příčný rameno navařil sem výstuhy a natřel alkytonem
1.2.2009 sešrouboval sem polonápravy ksobě a nasadil příčku převodovky
2.2.2009 nandal sem levou půlku nápravy (ještě musim koupit voba čepy na úhlový ramena)
19.2.2009 zasilikonoval sem trojúhelníčky ve sklech protože tam foukalo
20.2.2009 nainstaloval sem krásný svítící vypínače na subáč a větrák
20.3.2009 nandání motoru z fábky
20-28.3.2009 elektrika MPI
29.3.2009 konečně dodělanej hallův snímač tam kde má bejt
31.3.2009 udělal sem vejfuk s lambda sondou a zapojil diagnostickou zásuvku---pořád to nejede :-(
1.4.-13.5.2009 tak sem tady zpátky s popisem bohužel jak auto pořád nejelo tak sem ani neměl chut sem něco psát a dokumentovat to---mpi se odkládá na neurčito zatim sem se rozhod to přestavět na karburátor abych nepřišel vo všechny srazy
20.5.2009 vyměněna kapota za seriovou a sundal sem podložky
21.5.2009 rapid prošel technickou a zase se to na něj všechno nazkládalo z5 :-)
28.5.2009 vystříkali se dutiny vyjetákem antirezinem a pak nákou spešl sračkou z práce :-)
22.6.2009 přetryskovanej karbec 210/120 160/145
20.7.2009 nasazený nový svody vod hriciny a new vejfuk
4-5.8.2009 stříkání a broušení novejch kol
17.8.2009 vyrobení podložek
18.8.2009 nasazený nový kola
19.8.2009 sníženej už tak dost sníženej předek takže ted to je asi vo 3 závity,uřezaný dorazy a bětuška natřela zadní podběhy do šachovnice a já natřel přední zatim jenom na bílo a vyměnil sem brzdový destičky který už byli vprdeli
20.8.2009 opravenej vejfuk doladěnej spodek most pomlácenej kladivem kvuli stabilizátoru,auto umytý :-) a vyměnil sem olej a filtr ted to je zase krása jenom vitáhnout měrku .-)
23.8.2009 nandanej 21mm stabilizátor ze speedpra
24.8.2009 udělanej novej trubko vejfuk..už na tlumič seru
31.8.2009 vyrobili jsme servisní kufřík poslední záchrany a je vněm skoro všechno i lžíce s vidličkou :-D
19.10.2009 udělal sem plastový vokýnka ve dveřích vyhodil vodhlučnění kolem motoru a natřel to tam a začal sem za zadníma sedačkama taky vodstranovat vodhlučnění-odtučnovací kůra začína-pak napíšu kolik kilo sem celkově ušetřil až bude vše hotový
20.-31.10.2009 odlehčování,natírání kolem motoru
3.11.2009 nakoupeny skořepiny a pásy
4.11.2009 koupeny trubky na rám
5.-29.11.2009 výroba rámu
30.11.2009 nasazení sedaček a pásů
1.12.2009 nasazenej chladič voleje
9.1.2010 navařená nová, pevnější rozpěra mezi tlumiče a kastlik na baterku do kufru
20.2.2010 koupili sme koberec a začalounili kolem rámu
28.2.2010 spasovaný čelo s nárazníkem po kolizí se srnkou :-)
10.3.2010 pošteloval sem motor
28.3.2010 bětuška vystříhala tabulky na startovní čísla
29.3.2010 udělal sem nový dorazy
1.4.2010 nalepili sme tabulky
6.4.2010 snížil a zaklonil sem sedačky
1.5.-31.5.2010 příprava na nový kola-podběhy,pružiny,dora zy,kola-oprava
1.6.2010 budík teploty oleje
celej červen vyvařování a broušení plastizolu
3.7.2010 zkulturnění kufru
-VIDEA
kdysi dávno
-ALBUM NA RAJČETI
zidlik.rajce.idnes.cz/rap idek
zidlik rapid - komentáře:
07:30:45
20.01.2010
20.01.2010
zidlik
-> tunerlada: nemám tam nic ale začínám vo tom uvažovat tuhle sem přijel domu ze školy a garáž votevřená a nikdo vod nás vní nebyl takže tam asi vlez někdo cizí..naštěstí se nic neztratilo..
20:34:05
19.01.2010
19.01.2010
tunerlada
-> Marcius: pravdu máš je to špatný ale tak aspon vypinac napr civky pomuze aspon tomu aby ti stim neodjeli teda pokud nemaj odtahovku
07:25:32
18.01.2010
18.01.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> tunerlada: ale i tak alarm nepomůže proti tomu, aby ti třeba někdo nevybil čelní sklo nebo neposkákal kapotu... Já sem dřív myslel, že rapida nechám taky před barákem a budu ho mít furt po ruce... ale načež každé večír kolem choděj vožralci, otážej z5tný zrcátka na všech autech, kácej popelnice a značky, tak jsem usoudil, že asi radši ne.... nechával jsem si ho tam jen přes den, když jsem přijel ze školy, ale na noc do garáže... nejhorší je, že na příští léto už mi taťka asi garáž nepůjčí, takže to budu muset vymyslet nějak jinak ono jde o to, že i když jsem to nechal stát půl hoďky před barákem, tak lidi to vokukovali a je to takový nepříjemný, když nevíš co maj za lubem.... hovada ale každopoádně zabezpečovačku to chce... nejlepší by bylo něco co předem pozná záměry zlodějě a pořádně mu nakope tu zlodějskou prdel Nejhorší je, že když ti to auto někdo šlohne, tak to roztříská a od nikoho nedostaneš ani korunu a ještě pomalu budeš mít vinu ty, že sis to špatně zabezpečill... takovýhle pocity mám z našeho StÁtU
09:59:24
17.01.2010
17.01.2010
tunerlada
-> zidlik: no jo ono hotl do skodovky se clovek dostane rychle a nikdo se toho nebojí ptz je to starý auto mas tam neakej alarm nebo tajden vypinac?
19:54:02
13.01.2010
13.01.2010
zidlik
-> tunerlada: tak bych jel s rapidem pomalu no ikdyž to moc nejde minulou zimu taky jezdil pořád do jeseníku a zpátky a pohoda akorát to bylo na zimákách ale ale prostě ted už se to bojim někde nechat stát před barákem
17:41:10
13.01.2010
13.01.2010
tunerlada
-> zidlik: no na to se vyser v tomto počasí na letňákách do jeseníků,nic nevyjedeš a etě to někde uklouzne a rozbiješ to to spíš sehnat jiny auto a převařit čísla nebo se smířit se tříkvaltem
21:34:40
12.01.2010
12.01.2010
zidlik
-> tunerlada: tak to je taky blbý po městě mě to nevadí ale do jeseníku až pojedu tak si budu musečt vzít jiný auto...možná rapida ale ten je vpředu tak nízko že už tam kolo na normálnim profilu nedostanu takže jedině na letních a to bude dost vo hubu
20:57:25
12.01.2010
12.01.2010
tunerlada
-> zidlik: joo buď rád že máš 3 kvalty mě když se na 120ci podělala převodovka tak šla jen zpátečka
06:43:51
12.01.2010
12.01.2010
zidlik
-> Pepčas: já vůbec nevim jak to tedka vtom počasí mám dělat když nejsou prostory...asi budu jezdit na tři kvalty a nebo seženu jinou škodovku a navařim tam číslo kastle ztýhle a jezdim nechceš mě poskytnout na chvíly garáž na výměnu převodovky?
20:10:44
11.01.2010
11.01.2010
Pepčas
vítej do klubu lidí kteří přicházejí o kvalty tak převodovka ven, těšíš se ???
17:16:03
11.01.2010
11.01.2010
zidlik
-> tunerlada: není čas- zejtra... ted sem přišel vo 4ku na stodváce takže mám tříkvalt což je docela nahovno
21:39:17
10.01.2010
10.01.2010
tunerlada
-> zidlik: foto kastlíku foto foto foto
18:56:19
06.01.2010
06.01.2010
zidlik
-> tunerlada: když mě to nedalo no furt sem tam něco chtěl víc a nakonec sem zistil že sem do toho nasral tolik peněz že už bych stim denodenně jezdit neměl
21:01:59
05.01.2010
05.01.2010
tunerlada
-> zidlik: noo vidiš to řikám
08:04:31
04.01.2010
04.01.2010
zidlik
-> tunerlada: rapid měl bejt taky na běžný ježdění
21:27:38
03.01.2010
03.01.2010
tunerlada
-> zidlik: pockej zacnes delat decentni auto a nakonec ztoho bude tunerova žlutka
19:44:14
03.01.2010
03.01.2010
zidlik
-> tunerlada: tak králik se k tvýmu autu hodí vid...uvidim co ztoho bude ted není moc času musim dodělat alarm v astře udělat maturitní práci a pak se pustim do náký stodvácy kterou si pak dám na papíry ty rozmlácený....žlutý emko náký pěkný si na normální ježdění udělám-už to mám vymyšlený-žlutý emko samo že se vyvaří a novej lak žlutý bubínky,třmeny at to prosvítá přes kola-asi apolla,černý skla bíly kryty blinkrů maska jako mám na rapidoj a příčnák na normální ježdění taková decentka na plyn
08:32:05
29.12.2009
29.12.2009
tunerlada
-> zidlik: já tma mám oranžový a zas sem koupil ty bílý ptz taky mi ktý růžový moc neseděj ty oranžový šak to zkus a uvidiš třeba z papíru vystřihnout navlhčit aby to drželo a uvidiš já zas budu asi dávat na střechu králíka
08:52:04
28.12.2009
28.12.2009
zidlik
-> tunerlada: no tuner2 je má na žlutce právě že níž než sou nárazníky..ale vypadá to dobře...ale kolikrát tady někdo něco dělá na autě a já si řikám že to bude hnus a nakonec si to auto bez toho ani nedokážu představit...když tuner dával na žlutku voranžový kryty blinkrů tak sem si řikal že ty kryty sou nehoráznej hnus a ted když se na to kouknu tak je to asi stokrát hezčí než ty bílý,ale třeba zase u sebe na rapidoj se mě ty kryty nelíběj ty oranžový -> Schejby: možná jo vona ta folie stojí pár korun tak bych to skusil
22:32:10
27.12.2009
27.12.2009
Schejby
Si ho tam nalep a uvidíš jaký to bude,vůbec je neposlouchej,když se to nebude líbit tak strhnout to můžeš vždycky