skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
-MOTOR
Fabia 1.4 naj.5000km
vačka-278/270 přijde 300
hlava z felicie mpi-zvětšený kanály
karburátory weber 40DCOE Difuzor 42 Tryska 140 Vzdušník 180 akcelerační tryska 40
sací potrubí vlastní výroba
elektrický čerpadlo benzínu s přepadem zpátky do nádrže přes vodbublinkovač z favorita
palec rozdělovače felicia
rozdělovač 120 pružinky vodstředivky z bezkontaktu a podtlak taky bezkontakt...testovalo se všechno možný a tohle je nejlepší...fungláč 105 jede nahovno
startér felicia
alternátor fabia sem ztratil :-D tak tam je nákej z toyoty
svody 4do1 od p.Hriciny www.hr-svody.eu
termopáska na svodech
výfuk-nerezová trubka .-)
chladič oleje
palivo:carrera 100
tvrdý silentbloky motoru
-PODVOZEK
plynové tlumiče KYB
vepředu pružiny z lokomotivy :-D,volná délka 180mm...tloušťka drátu 14,9mm
uřízlý dorazy vo 2,5cm
předělaný misky dorazů
vystužený podélný,úhlový a přední spodní ramena
vzpěra mezi tlumičema
zadní pružiny kyvka,domky vlečka
vše v barvách-alkyton
stabilizátor 21mm www.speedpro.cz
kola ATS CLASSIC 5,5Jx13, gumy dunlop sp 2000-175/50-roztrhan ý nasračku ,podložky 2cm vpředu, 3cm vzadu
vejška auta v nejnižšim bodě(uchycení stabilizátoru)je 6cm-předek cca o 20cm sníženej oproti serii :-D
-EXTERIÉR-KAROSERIE
zamračená kapota
barva ferarri červená 300 rosso corsa(mobihel)
(pisu to sem abych to nezapomel:-)
maska vlastní výroby s tahokovem
bílé kryty blinkrů a a zadní dvojbarevný světla
zrcátka beskydsport
průduchy v kapotách podlepený černym tahokovem
stínítko na přednim skle takový pěkný stříbrnočerný :-)
podběhy lakovaný do černobílý šachovnice
ve dveřích trojuhelníčky z plastu
zadní boční vokna plast
baterka v kufru-exide excell 55A
-INTERIÉR
červená hlavice řadící páky
sportovní volant 32cm
tuning type-R šlapky
čalounění po celym autě vlastní výroba ze zátěžovýho koberce
interspar tuning koberečky :-D
Lamino skořepinové sedačky JOM
4bodové pásy JOM
zadní sedačky fuč
nákej ten odhlučnovací materiál taky fuč
ochranej polorám vlastní výroby
budík teploty oleje
-VPLÁNU:
doladit pár věcí na podvozku
celkově vodlehčit vo pár drobností kapoty lamino-uvidíme
přes zimu umejt nápravy a udělat svisláky který už sou vprdeli a celej spodek trošku zkrášlit..už je to zase celý vod bahna-nevim jak to všichni děláte že se vám to furt blejská jak zrovna nastříkaný :-D
-POSTUP PRACÍ
2.8.-9.8.2008 broušení plniče
3.8.-5.8.2008 vyvaření
4.8.2008 zamračení kapoty
11.8.2008 odvezení auta do lakovny
12.8.2008 vyrobení masky
13.8.2008 přivezení z lakovny
15.8.2008 nasazení chladiče
16.8.2008 nandání blinkrů,světel,masky,natř ení prostoru kolem motoru, a pokus nandat zadní sklo :-D
17.8.2008 zasklení
18.8.2008 nandání motoru a nárazníků
19.8.2008 poskládání interiéru
20.8.2008 natření kufru
21.8.2008 zapojení světel
23.8.2008 natírání podběhů,zapojení elektriky kolem motoru,nandání startéru a indučky
25.8.2008 zprovoznění,seřízení motoru
26.8.2008 nandal sem stěrače :-D a předělal vejfuk
28.8.2008 nalepil sem červený polepy do budíků
19.9.2008 nandal sem podložky pod kola ..dozadu 4cm na každou stranu ,dopředu 3cm na každou stranu
21.9.2008 stříknul sem palubku do barvy
25.11.2008 upravený airbox nastavený nerezovou trubkou a na konci sportovní filtr pod průduchama v kapotě
28.11.2008 nandal sem startér z felicie
15.12.2008 schoval sem rápo do garáže
25.12.2008 nandanej sportovní volant 32cm
20.1.2009 spálili sme spojku takže se na autě začíná zase dělat
21.1.2009 natřeli se přední tlumiče,stabilizátor,kryc í plech trubek a kus podlahy
22.1.2009 navařil sem výstuhu na levý přední spodní rameno :-) a bětuška natřela podlahu
23.1.2009 navařil sem výstuhu na pravý přední spodní rameno :-) a solidně sem si nablikal :-(
24.1.2009 dobarvičkovaná náprava a auto schozený zpátky na kola
25.1.2009 navařil sem rozpěru mezi tlumiče
26.1.2009 zvednul sem zadek auta a začal rozebírat
27.1.2009 urval sem pár šroubů voddělal hadice a lanovody
28.1.2009 celej den sem mlátil do čepu úhlovýho ramene a stejně nešel ven a bětuška natřela bubny,podložky a pružiny
29.1.2009 nasranej sem vindal nápravu i s mostem z auta a nakonec sem ten zasranej čep vyrazil 2kilovim kladivem ale ted nejde vyrazit čep zase na tom druhym rameni :-)
30.1.2009 vobrousil sem levý podélný a levý příčný rameno navařil sem výstuhy a natřel alkytonem
31.1.2009 vobrousil sem pravý podélný a pravý příčný rameno navařil sem výstuhy a natřel alkytonem
1.2.2009 sešrouboval sem polonápravy ksobě a nasadil příčku převodovky
2.2.2009 nandal sem levou půlku nápravy (ještě musim koupit voba čepy na úhlový ramena)
19.2.2009 zasilikonoval sem trojúhelníčky ve sklech protože tam foukalo
20.2.2009 nainstaloval sem krásný svítící vypínače na subáč a větrák
20.3.2009 nandání motoru z fábky
20-28.3.2009 elektrika MPI
29.3.2009 konečně dodělanej hallův snímač tam kde má bejt
31.3.2009 udělal sem vejfuk s lambda sondou a zapojil diagnostickou zásuvku---pořád to nejede :-(
1.4.-13.5.2009 tak sem tady zpátky s popisem bohužel jak auto pořád nejelo tak sem ani neměl chut sem něco psát a dokumentovat to---mpi se odkládá na neurčito zatim sem se rozhod to přestavět na karburátor abych nepřišel vo všechny srazy
20.5.2009 vyměněna kapota za seriovou a sundal sem podložky
21.5.2009 rapid prošel technickou a zase se to na něj všechno nazkládalo z5 :-)
28.5.2009 vystříkali se dutiny vyjetákem antirezinem a pak nákou spešl sračkou z práce :-)
22.6.2009 přetryskovanej karbec 210/120 160/145
20.7.2009 nasazený nový svody vod hriciny a new vejfuk
4-5.8.2009 stříkání a broušení novejch kol
17.8.2009 vyrobení podložek
18.8.2009 nasazený nový kola
19.8.2009 sníženej už tak dost sníženej předek takže ted to je asi vo 3 závity,uřezaný dorazy a bětuška natřela zadní podběhy do šachovnice a já natřel přední zatim jenom na bílo a vyměnil sem brzdový destičky který už byli vprdeli
20.8.2009 opravenej vejfuk doladěnej spodek most pomlácenej kladivem kvuli stabilizátoru,auto umytý :-) a vyměnil sem olej a filtr ted to je zase krása jenom vitáhnout měrku .-)
23.8.2009 nandanej 21mm stabilizátor ze speedpra
24.8.2009 udělanej novej trubko vejfuk..už na tlumič seru
31.8.2009 vyrobili jsme servisní kufřík poslední záchrany a je vněm skoro všechno i lžíce s vidličkou :-D
19.10.2009 udělal sem plastový vokýnka ve dveřích vyhodil vodhlučnění kolem motoru a natřel to tam a začal sem za zadníma sedačkama taky vodstranovat vodhlučnění-odtučnovací kůra začína-pak napíšu kolik kilo sem celkově ušetřil až bude vše hotový
20.-31.10.2009 odlehčování,natírání kolem motoru
3.11.2009 nakoupeny skořepiny a pásy
4.11.2009 koupeny trubky na rám
5.-29.11.2009 výroba rámu
30.11.2009 nasazení sedaček a pásů
1.12.2009 nasazenej chladič voleje
9.1.2010 navařená nová, pevnější rozpěra mezi tlumiče a kastlik na baterku do kufru
20.2.2010 koupili sme koberec a začalounili kolem rámu
28.2.2010 spasovaný čelo s nárazníkem po kolizí se srnkou :-)
10.3.2010 pošteloval sem motor
28.3.2010 bětuška vystříhala tabulky na startovní čísla
29.3.2010 udělal sem nový dorazy
1.4.2010 nalepili sme tabulky
6.4.2010 snížil a zaklonil sem sedačky
1.5.-31.5.2010 příprava na nový kola-podběhy,pružiny,dora zy,kola-oprava
1.6.2010 budík teploty oleje
celej červen vyvařování a broušení plastizolu
3.7.2010 zkulturnění kufru
-VIDEA
kdysi dávno
-ALBUM NA RAJČETI
zidlik.rajce.idnes.cz/rap idek
Fabia 1.4 naj.5000km
vačka-278/270 přijde 300
hlava z felicie mpi-zvětšený kanály
karburátory weber 40DCOE Difuzor 42 Tryska 140 Vzdušník 180 akcelerační tryska 40
sací potrubí vlastní výroba
elektrický čerpadlo benzínu s přepadem zpátky do nádrže přes vodbublinkovač z favorita
palec rozdělovače felicia
rozdělovač 120 pružinky vodstředivky z bezkontaktu a podtlak taky bezkontakt...testovalo se všechno možný a tohle je nejlepší...fungláč 105 jede nahovno
startér felicia
alternátor fabia sem ztratil :-D tak tam je nákej z toyoty
svody 4do1 od p.Hriciny www.hr-svody.eu
termopáska na svodech
výfuk-nerezová trubka .-)
chladič oleje
palivo:carrera 100
tvrdý silentbloky motoru
-PODVOZEK
plynové tlumiče KYB
vepředu pružiny z lokomotivy :-D,volná délka 180mm...tloušťka drátu 14,9mm
uřízlý dorazy vo 2,5cm
předělaný misky dorazů
vystužený podélný,úhlový a přední spodní ramena
vzpěra mezi tlumičema
zadní pružiny kyvka,domky vlečka
vše v barvách-alkyton
stabilizátor 21mm www.speedpro.cz
kola ATS CLASSIC 5,5Jx13, gumy dunlop sp 2000-175/50-roztrhan ý nasračku ,podložky 2cm vpředu, 3cm vzadu
vejška auta v nejnižšim bodě(uchycení stabilizátoru)je 6cm-předek cca o 20cm sníženej oproti serii :-D
-EXTERIÉR-KAROSERIE
zamračená kapota
barva ferarri červená 300 rosso corsa(mobihel)
(pisu to sem abych to nezapomel:-)
maska vlastní výroby s tahokovem
bílé kryty blinkrů a a zadní dvojbarevný světla
zrcátka beskydsport
průduchy v kapotách podlepený černym tahokovem
stínítko na přednim skle takový pěkný stříbrnočerný :-)
podběhy lakovaný do černobílý šachovnice
ve dveřích trojuhelníčky z plastu
zadní boční vokna plast
baterka v kufru-exide excell 55A
-INTERIÉR
červená hlavice řadící páky
sportovní volant 32cm
tuning type-R šlapky
čalounění po celym autě vlastní výroba ze zátěžovýho koberce
interspar tuning koberečky :-D
Lamino skořepinové sedačky JOM
4bodové pásy JOM
zadní sedačky fuč
nákej ten odhlučnovací materiál taky fuč
ochranej polorám vlastní výroby
budík teploty oleje
-VPLÁNU:
doladit pár věcí na podvozku
celkově vodlehčit vo pár drobností kapoty lamino-uvidíme
přes zimu umejt nápravy a udělat svisláky který už sou vprdeli a celej spodek trošku zkrášlit..už je to zase celý vod bahna-nevim jak to všichni děláte že se vám to furt blejská jak zrovna nastříkaný :-D
-POSTUP PRACÍ
2.8.-9.8.2008 broušení plniče
3.8.-5.8.2008 vyvaření
4.8.2008 zamračení kapoty
11.8.2008 odvezení auta do lakovny
12.8.2008 vyrobení masky
13.8.2008 přivezení z lakovny
15.8.2008 nasazení chladiče
16.8.2008 nandání blinkrů,světel,masky,natř ení prostoru kolem motoru, a pokus nandat zadní sklo :-D
17.8.2008 zasklení
18.8.2008 nandání motoru a nárazníků
19.8.2008 poskládání interiéru
20.8.2008 natření kufru
21.8.2008 zapojení světel
23.8.2008 natírání podběhů,zapojení elektriky kolem motoru,nandání startéru a indučky
25.8.2008 zprovoznění,seřízení motoru
26.8.2008 nandal sem stěrače :-D a předělal vejfuk
28.8.2008 nalepil sem červený polepy do budíků
19.9.2008 nandal sem podložky pod kola ..dozadu 4cm na každou stranu ,dopředu 3cm na každou stranu
21.9.2008 stříknul sem palubku do barvy
25.11.2008 upravený airbox nastavený nerezovou trubkou a na konci sportovní filtr pod průduchama v kapotě
28.11.2008 nandal sem startér z felicie
15.12.2008 schoval sem rápo do garáže
25.12.2008 nandanej sportovní volant 32cm
20.1.2009 spálili sme spojku takže se na autě začíná zase dělat
21.1.2009 natřeli se přední tlumiče,stabilizátor,kryc í plech trubek a kus podlahy
22.1.2009 navařil sem výstuhu na levý přední spodní rameno :-) a bětuška natřela podlahu
23.1.2009 navařil sem výstuhu na pravý přední spodní rameno :-) a solidně sem si nablikal :-(
24.1.2009 dobarvičkovaná náprava a auto schozený zpátky na kola
25.1.2009 navařil sem rozpěru mezi tlumiče
26.1.2009 zvednul sem zadek auta a začal rozebírat
27.1.2009 urval sem pár šroubů voddělal hadice a lanovody
28.1.2009 celej den sem mlátil do čepu úhlovýho ramene a stejně nešel ven a bětuška natřela bubny,podložky a pružiny
29.1.2009 nasranej sem vindal nápravu i s mostem z auta a nakonec sem ten zasranej čep vyrazil 2kilovim kladivem ale ted nejde vyrazit čep zase na tom druhym rameni :-)
30.1.2009 vobrousil sem levý podélný a levý příčný rameno navařil sem výstuhy a natřel alkytonem
31.1.2009 vobrousil sem pravý podélný a pravý příčný rameno navařil sem výstuhy a natřel alkytonem
1.2.2009 sešrouboval sem polonápravy ksobě a nasadil příčku převodovky
2.2.2009 nandal sem levou půlku nápravy (ještě musim koupit voba čepy na úhlový ramena)
19.2.2009 zasilikonoval sem trojúhelníčky ve sklech protože tam foukalo
20.2.2009 nainstaloval sem krásný svítící vypínače na subáč a větrák
20.3.2009 nandání motoru z fábky
20-28.3.2009 elektrika MPI
29.3.2009 konečně dodělanej hallův snímač tam kde má bejt
31.3.2009 udělal sem vejfuk s lambda sondou a zapojil diagnostickou zásuvku---pořád to nejede :-(
1.4.-13.5.2009 tak sem tady zpátky s popisem bohužel jak auto pořád nejelo tak sem ani neměl chut sem něco psát a dokumentovat to---mpi se odkládá na neurčito zatim sem se rozhod to přestavět na karburátor abych nepřišel vo všechny srazy
20.5.2009 vyměněna kapota za seriovou a sundal sem podložky
21.5.2009 rapid prošel technickou a zase se to na něj všechno nazkládalo z5 :-)
28.5.2009 vystříkali se dutiny vyjetákem antirezinem a pak nákou spešl sračkou z práce :-)
22.6.2009 přetryskovanej karbec 210/120 160/145
20.7.2009 nasazený nový svody vod hriciny a new vejfuk
4-5.8.2009 stříkání a broušení novejch kol
17.8.2009 vyrobení podložek
18.8.2009 nasazený nový kola
19.8.2009 sníženej už tak dost sníženej předek takže ted to je asi vo 3 závity,uřezaný dorazy a bětuška natřela zadní podběhy do šachovnice a já natřel přední zatim jenom na bílo a vyměnil sem brzdový destičky který už byli vprdeli
20.8.2009 opravenej vejfuk doladěnej spodek most pomlácenej kladivem kvuli stabilizátoru,auto umytý :-) a vyměnil sem olej a filtr ted to je zase krása jenom vitáhnout měrku .-)
23.8.2009 nandanej 21mm stabilizátor ze speedpra
24.8.2009 udělanej novej trubko vejfuk..už na tlumič seru
31.8.2009 vyrobili jsme servisní kufřík poslední záchrany a je vněm skoro všechno i lžíce s vidličkou :-D
19.10.2009 udělal sem plastový vokýnka ve dveřích vyhodil vodhlučnění kolem motoru a natřel to tam a začal sem za zadníma sedačkama taky vodstranovat vodhlučnění-odtučnovací kůra začína-pak napíšu kolik kilo sem celkově ušetřil až bude vše hotový
20.-31.10.2009 odlehčování,natírání kolem motoru
3.11.2009 nakoupeny skořepiny a pásy
4.11.2009 koupeny trubky na rám
5.-29.11.2009 výroba rámu
30.11.2009 nasazení sedaček a pásů
1.12.2009 nasazenej chladič voleje
9.1.2010 navařená nová, pevnější rozpěra mezi tlumiče a kastlik na baterku do kufru
20.2.2010 koupili sme koberec a začalounili kolem rámu
28.2.2010 spasovaný čelo s nárazníkem po kolizí se srnkou :-)
10.3.2010 pošteloval sem motor
28.3.2010 bětuška vystříhala tabulky na startovní čísla
29.3.2010 udělal sem nový dorazy
1.4.2010 nalepili sme tabulky
6.4.2010 snížil a zaklonil sem sedačky
1.5.-31.5.2010 příprava na nový kola-podběhy,pružiny,dora zy,kola-oprava
1.6.2010 budík teploty oleje
celej červen vyvařování a broušení plastizolu
3.7.2010 zkulturnění kufru
-VIDEA
kdysi dávno
-ALBUM NA RAJČETI
zidlik.rajce.idnes.cz/rap idek
zidlik rapid - komentáře:
21:12:19
20.03.2010
20.03.2010
zidlik
-> Kapřík: mám kontaktní a všechno už sem vyměnil
19:21:02
20.03.2010
20.03.2010
Kapřík
-> zidlik: no tak těch možností už moc není. Zkus jinou ETZ a jinou cívku. Jinak s ETZ jsem měl taky vloni zvlášní problémy, takže tu bych zkusil změnit. Pokud teda máš bezkontakt... Jestli máš kontaktní zapalování, zkus vyměnit kondík, víčko rozdělovače, palec jestli není v háji.. čert ví... tyhle závady nemám rád
19:17:23
20.03.2010
20.03.2010
zidlik
-> Kapřík: nn karbcem si sem stopro jistej že to bejt nemůže protože ten sem kuli tomu celej rozebral a nakonec sem zjistil že je furt krásnej jak když sem ho tam novej před rokem dával
19:15:02
20.03.2010
20.03.2010
Kapřík
-> zidlik: nemáš vytočenej šroubek pod kterým je volnoběžná tryska? Je to na pravé straně karbu. Jednou se mi za jízdy vytočil, sálo to tama vzduch. Auto v otáčkách jelo, ale jak klesly otáčky pod cca 1000, hned to chcíplo...
11:24:48
20.03.2010
20.03.2010
zidlik
-> Marcius: nojo ale mě to jede uplně normálně akorát že když pustim plyn tak to někdy chcípá a někdy to zase běží krásně-> Pepčas: sem vyměnil ty seřizovací šroubky na karbci i s gumičkama celej sem ho rozebral abych zjistil že tam je všechno krásně čistý a dělá to furt
08:52:43
20.03.2010
20.03.2010
Pepčas
TAk jask to vypadá už ti to zase lítá??
07:45:08
20.03.2010
20.03.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> zidlik: mě tohle dělal indukční cívka (vyrvanej kontakt) ... jel sem, auto poškubávalo za jízdy, otáčkoměr lítal mezi 400 a 1200ot. za jízdy když se motor držel v otáčkách tak to šlo, ale škubalo to... při jízdě z kopce když sem vyřadil zdechl a když sem hodil třeba 4ku abych ho nahodil tak to s autem škubalo (nechtěl chytnout a střílel, na plyn nereagoval). zkoušel sem všechno možný a pak sem zkusil vyměnit cívku a od té doby žádnej problém
16:52:46
19.03.2010
19.03.2010
zidlik
rapid dělá pěknej bordel teďka..jedu začne chcípat tak du dozadu hnu se směsí zase krásně šlape popojedu a začne zase chcípat bez plynu..takhle několikrát tak se dneska kuchnul karbec a tam je všechno všude krásně čistý a nic ucpanýho..prostě nevim i rozdělovč sem tahal ven abych se ujistil že sem zase neustřihnul nejtek nebo jestli nemá vůli
17:12:13
18.03.2010
18.03.2010
zidlik
-> Schejby: fabie jí má na správnym místě
12:23:45
18.03.2010
18.03.2010
Schejby
-> zidlik: taakový co se nevyznají se chytají měrky oleje
08:57:48
18.03.2010
18.03.2010
zidlik
-> Schejby: já nevim já co snima mám zkušenosti tak státní sou naprosto vpohodě ale všichni ty měštáci stejnak věděj hovno...když jim ukážu muj motor tak mě to je jedno protože jak von pozná že to tam nepatří
08:07:39
18.03.2010
18.03.2010
Schejby
No tak nevim jak u vás v mechově,ale u nás narazíš buď na starýho policajta kterej to měl v mládí tak ví.Nebo narazíš na mladýho který mají základy ze školení a tak.Takže když se začnou šťourat tak je lepší říct ano je to předělaný,ale třeba mám jiný nápravy a brzdy-dělal jsem to kvůli své bezpečnosti apod.Ale někteří jsou dobrý protože tě zastavěj kouknou na motor řekne aha fáčko a zeptá se co máš za brzdy řekneš v mém případě na stovku jsem dal 4písty se závodníma deskama a kotoučema.A pošletě dále tvým směrem a si v pohodě
07:43:53
18.03.2010
18.03.2010
zidlik
a jako když hodinu vocházej auto a celou dobu jenom řiká já vás sundám nemyslete si já vás můžu sundat ale neudělám to já mám vysílačky zavolám může přijet červená může přijet modrá (oktávka)já vás sundám nemyslete si já byl taky u státních já mám taky výsluhy..prostě debilové a celou dobu mluví jak teplouš
07:42:27
18.03.2010
18.03.2010
zidlik
-> Schejby: a na tyhle věci na autě sme se taky ptali...nejsou spůsobilí aby ti kontrolovali stav auta ale většinou je lepší se snima nehádat jinak tě můžou poslat na technickou ale to můžou zase jenom státní...na měštáky se můžeš vysrat
07:40:02
18.03.2010
18.03.2010
zidlik
-> Schejby: no nevim já mám poslední skušenosti snima jako s totálníma debilama...v úterý sem byl na školení řidičů a ted vim jak na ně když mě zastavěj...nám povyprávěli novinky..např. měštáci nemaj vůbec právo tě zastavit pokud nespácháš nákej přestupek(když jedeš rychle a nezměřej tě tak tě stavět nemůžou...když nemaj značky měření rychlosti na přenosnym stojánku tak je taky můžeš poslat doprdele....když měřej státní tak stačí když spomalíš pod 60 protože do 60 nepokutujou...když nadejcháš do 0,24 tak je taky můžeš poslat někam..protože voba ty dejcháky co maj homologovaný maj vodchylku 0,04 a podle lékařů může bejt v těle bez požití alkoholu až 0,2 promile...měštáky můžeš poslat doprdele když chtěj vidět zelenou kartu atak dále
06:32:10
18.03.2010
18.03.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> krtik: jasny no, páčka bude neopoužitelná a pod sedačkou bude tlačítko na otevření kapoty servem
-> Schejby: jako na jednu stranu máš pravdu, ale taky každej takovej není... spíš bych řekl že je lepší nemluvit a všecko odkejvat... zase se mu na zastavení přiznat že máš pod kapotou motor s turbem není zrovna rozumnej počin... to byc htam mohl auto rovnou nechat... jako pokud by chtěl vidět motor, tak bych mu to asi ukázal, ale nic bych k tomu neříkal (protože většina z nich nepozná oč jde (koukne na ventil dekl, tam nápis škoda, tak je to ok...)) pokud to bude člověk, kterýho to zajímá, tak mu řeknu víc
-> Schejby: jako na jednu stranu máš pravdu, ale taky každej takovej není... spíš bych řekl že je lepší nemluvit a všecko odkejvat... zase se mu na zastavení přiznat že máš pod kapotou motor s turbem není zrovna rozumnej počin... to byc htam mohl auto rovnou nechat... jako pokud by chtěl vidět motor, tak bych mu to asi ukázal, ale nic bych k tomu neříkal (protože většina z nich nepozná oč jde (koukne na ventil dekl, tam nápis škoda, tak je to ok...)) pokud to bude člověk, kterýho to zajímá, tak mu řeknu víc
21:25:32
17.03.2010
17.03.2010
Schejby
Jinak většina čertů o autě ví víc nežli si myslíme.A vím že je lepší prostě říct ano je tam tohle a tohle a doufat že ti řeknou to je hezkej motor apod. A když rozhoduje o tom jestli ti dá 2000 nebo 10Tis je lepší s ním nejednat jako s debilem.Známej čert taky říká hele když ze mě dělá debila tak ho osolím.A takový známí a trapný výmluvi nesnáší a taky to samé.Prostě se nevyplatí dělat z něj debila
21:21:17
17.03.2010
17.03.2010
Schejby
-> zidlik: To je pěkná blbost hele na to dorazíš že jim neotevřeš haubnu.Oni nejsou zas tak blbý a vědí že se to dá otevřít zespodu.A navíc když neukážěš motor tak tě zničej na něčem jiným.Věř mi znám to tohle jsou starý a ohraný fígli který nezabíral už vím že lepší je přiznat barvu aspoň dostaneš menší pokutu.
21:20:23
17.03.2010
17.03.2010
zidlik
-> krtik: no jasný votvírání jinde ale původní zanechat a pak jenom říct dyt to šlo krám zasranej ted nejde už ani votvírat kapota a voni uviděj jak se vzteká a řeknou radši jeďte
21:17:48
17.03.2010
17.03.2010
zidlik
-> krtik: a ted mě řekni jak mě to na silnici změřej že mám víc...už vidim jak v každý fabii maj měřák