skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
-MOTOR
Fabia 1.4 naj.5000km
vačka-278/270 přijde 300
hlava z felicie mpi-zvětšený kanály
karburátory weber 40DCOE Difuzor 42 Tryska 140 Vzdušník 180 akcelerační tryska 40
sací potrubí vlastní výroba
elektrický čerpadlo benzínu s přepadem zpátky do nádrže přes vodbublinkovač z favorita
palec rozdělovače felicia
rozdělovač 120 pružinky vodstředivky z bezkontaktu a podtlak taky bezkontakt...testovalo se všechno možný a tohle je nejlepší...fungláč 105 jede nahovno
startér felicia
alternátor fabia sem ztratil :-D tak tam je nákej z toyoty
svody 4do1 od p.Hriciny www.hr-svody.eu
termopáska na svodech
výfuk-nerezová trubka .-)
chladič oleje
palivo:carrera 100
tvrdý silentbloky motoru
-PODVOZEK
plynové tlumiče KYB
vepředu pružiny z lokomotivy :-D,volná délka 180mm...tloušťka drátu 14,9mm
uřízlý dorazy vo 2,5cm
předělaný misky dorazů
vystužený podélný,úhlový a přední spodní ramena
vzpěra mezi tlumičema
zadní pružiny kyvka,domky vlečka
vše v barvách-alkyton
stabilizátor 21mm www.speedpro.cz
kola ATS CLASSIC 5,5Jx13, gumy dunlop sp 2000-175/50-roztrhan ý nasračku ,podložky 2cm vpředu, 3cm vzadu
vejška auta v nejnižšim bodě(uchycení stabilizátoru)je 6cm-předek cca o 20cm sníženej oproti serii :-D
-EXTERIÉR-KAROSERIE
zamračená kapota
barva ferarri červená 300 rosso corsa(mobihel)
(pisu to sem abych to nezapomel:-)
maska vlastní výroby s tahokovem
bílé kryty blinkrů a a zadní dvojbarevný světla
zrcátka beskydsport
průduchy v kapotách podlepený černym tahokovem
stínítko na přednim skle takový pěkný stříbrnočerný :-)
podběhy lakovaný do černobílý šachovnice
ve dveřích trojuhelníčky z plastu
zadní boční vokna plast
baterka v kufru-exide excell 55A
-INTERIÉR
červená hlavice řadící páky
sportovní volant 32cm
tuning type-R šlapky
čalounění po celym autě vlastní výroba ze zátěžovýho koberce
interspar tuning koberečky :-D
Lamino skořepinové sedačky JOM
4bodové pásy JOM
zadní sedačky fuč
nákej ten odhlučnovací materiál taky fuč
ochranej polorám vlastní výroby
budík teploty oleje
-VPLÁNU:
doladit pár věcí na podvozku
celkově vodlehčit vo pár drobností kapoty lamino-uvidíme
přes zimu umejt nápravy a udělat svisláky který už sou vprdeli a celej spodek trošku zkrášlit..už je to zase celý vod bahna-nevim jak to všichni děláte že se vám to furt blejská jak zrovna nastříkaný :-D
-POSTUP PRACÍ
2.8.-9.8.2008 broušení plniče
3.8.-5.8.2008 vyvaření
4.8.2008 zamračení kapoty
11.8.2008 odvezení auta do lakovny
12.8.2008 vyrobení masky
13.8.2008 přivezení z lakovny
15.8.2008 nasazení chladiče
16.8.2008 nandání blinkrů,světel,masky,natř ení prostoru kolem motoru, a pokus nandat zadní sklo :-D
17.8.2008 zasklení
18.8.2008 nandání motoru a nárazníků
19.8.2008 poskládání interiéru
20.8.2008 natření kufru
21.8.2008 zapojení světel
23.8.2008 natírání podběhů,zapojení elektriky kolem motoru,nandání startéru a indučky
25.8.2008 zprovoznění,seřízení motoru
26.8.2008 nandal sem stěrače :-D a předělal vejfuk
28.8.2008 nalepil sem červený polepy do budíků
19.9.2008 nandal sem podložky pod kola ..dozadu 4cm na každou stranu ,dopředu 3cm na každou stranu
21.9.2008 stříknul sem palubku do barvy
25.11.2008 upravený airbox nastavený nerezovou trubkou a na konci sportovní filtr pod průduchama v kapotě
28.11.2008 nandal sem startér z felicie
15.12.2008 schoval sem rápo do garáže
25.12.2008 nandanej sportovní volant 32cm
20.1.2009 spálili sme spojku takže se na autě začíná zase dělat
21.1.2009 natřeli se přední tlumiče,stabilizátor,kryc í plech trubek a kus podlahy
22.1.2009 navařil sem výstuhu na levý přední spodní rameno :-) a bětuška natřela podlahu
23.1.2009 navařil sem výstuhu na pravý přední spodní rameno :-) a solidně sem si nablikal :-(
24.1.2009 dobarvičkovaná náprava a auto schozený zpátky na kola
25.1.2009 navařil sem rozpěru mezi tlumiče
26.1.2009 zvednul sem zadek auta a začal rozebírat
27.1.2009 urval sem pár šroubů voddělal hadice a lanovody
28.1.2009 celej den sem mlátil do čepu úhlovýho ramene a stejně nešel ven a bětuška natřela bubny,podložky a pružiny
29.1.2009 nasranej sem vindal nápravu i s mostem z auta a nakonec sem ten zasranej čep vyrazil 2kilovim kladivem ale ted nejde vyrazit čep zase na tom druhym rameni :-)
30.1.2009 vobrousil sem levý podélný a levý příčný rameno navařil sem výstuhy a natřel alkytonem
31.1.2009 vobrousil sem pravý podélný a pravý příčný rameno navařil sem výstuhy a natřel alkytonem
1.2.2009 sešrouboval sem polonápravy ksobě a nasadil příčku převodovky
2.2.2009 nandal sem levou půlku nápravy (ještě musim koupit voba čepy na úhlový ramena)
19.2.2009 zasilikonoval sem trojúhelníčky ve sklech protože tam foukalo
20.2.2009 nainstaloval sem krásný svítící vypínače na subáč a větrák
20.3.2009 nandání motoru z fábky
20-28.3.2009 elektrika MPI
29.3.2009 konečně dodělanej hallův snímač tam kde má bejt
31.3.2009 udělal sem vejfuk s lambda sondou a zapojil diagnostickou zásuvku---pořád to nejede :-(
1.4.-13.5.2009 tak sem tady zpátky s popisem bohužel jak auto pořád nejelo tak sem ani neměl chut sem něco psát a dokumentovat to---mpi se odkládá na neurčito zatim sem se rozhod to přestavět na karburátor abych nepřišel vo všechny srazy
20.5.2009 vyměněna kapota za seriovou a sundal sem podložky
21.5.2009 rapid prošel technickou a zase se to na něj všechno nazkládalo z5 :-)
28.5.2009 vystříkali se dutiny vyjetákem antirezinem a pak nákou spešl sračkou z práce :-)
22.6.2009 přetryskovanej karbec 210/120 160/145
20.7.2009 nasazený nový svody vod hriciny a new vejfuk
4-5.8.2009 stříkání a broušení novejch kol
17.8.2009 vyrobení podložek
18.8.2009 nasazený nový kola
19.8.2009 sníženej už tak dost sníženej předek takže ted to je asi vo 3 závity,uřezaný dorazy a bětuška natřela zadní podběhy do šachovnice a já natřel přední zatim jenom na bílo a vyměnil sem brzdový destičky který už byli vprdeli
20.8.2009 opravenej vejfuk doladěnej spodek most pomlácenej kladivem kvuli stabilizátoru,auto umytý :-) a vyměnil sem olej a filtr ted to je zase krása jenom vitáhnout měrku .-)
23.8.2009 nandanej 21mm stabilizátor ze speedpra
24.8.2009 udělanej novej trubko vejfuk..už na tlumič seru
31.8.2009 vyrobili jsme servisní kufřík poslední záchrany a je vněm skoro všechno i lžíce s vidličkou :-D
19.10.2009 udělal sem plastový vokýnka ve dveřích vyhodil vodhlučnění kolem motoru a natřel to tam a začal sem za zadníma sedačkama taky vodstranovat vodhlučnění-odtučnovací kůra začína-pak napíšu kolik kilo sem celkově ušetřil až bude vše hotový
20.-31.10.2009 odlehčování,natírání kolem motoru
3.11.2009 nakoupeny skořepiny a pásy
4.11.2009 koupeny trubky na rám
5.-29.11.2009 výroba rámu
30.11.2009 nasazení sedaček a pásů
1.12.2009 nasazenej chladič voleje
9.1.2010 navařená nová, pevnější rozpěra mezi tlumiče a kastlik na baterku do kufru
20.2.2010 koupili sme koberec a začalounili kolem rámu
28.2.2010 spasovaný čelo s nárazníkem po kolizí se srnkou :-)
10.3.2010 pošteloval sem motor
28.3.2010 bětuška vystříhala tabulky na startovní čísla
29.3.2010 udělal sem nový dorazy
1.4.2010 nalepili sme tabulky
6.4.2010 snížil a zaklonil sem sedačky
1.5.-31.5.2010 příprava na nový kola-podběhy,pružiny,dora zy,kola-oprava
1.6.2010 budík teploty oleje
celej červen vyvařování a broušení plastizolu
3.7.2010 zkulturnění kufru
-VIDEA
kdysi dávno
-ALBUM NA RAJČETI
zidlik.rajce.idnes.cz/rap idek
Fabia 1.4 naj.5000km
vačka-278/270 přijde 300
hlava z felicie mpi-zvětšený kanály
karburátory weber 40DCOE Difuzor 42 Tryska 140 Vzdušník 180 akcelerační tryska 40
sací potrubí vlastní výroba
elektrický čerpadlo benzínu s přepadem zpátky do nádrže přes vodbublinkovač z favorita
palec rozdělovače felicia
rozdělovač 120 pružinky vodstředivky z bezkontaktu a podtlak taky bezkontakt...testovalo se všechno možný a tohle je nejlepší...fungláč 105 jede nahovno
startér felicia
alternátor fabia sem ztratil :-D tak tam je nákej z toyoty
svody 4do1 od p.Hriciny www.hr-svody.eu
termopáska na svodech
výfuk-nerezová trubka .-)
chladič oleje
palivo:carrera 100
tvrdý silentbloky motoru
-PODVOZEK
plynové tlumiče KYB
vepředu pružiny z lokomotivy :-D,volná délka 180mm...tloušťka drátu 14,9mm
uřízlý dorazy vo 2,5cm
předělaný misky dorazů
vystužený podélný,úhlový a přední spodní ramena
vzpěra mezi tlumičema
zadní pružiny kyvka,domky vlečka
vše v barvách-alkyton
stabilizátor 21mm www.speedpro.cz
kola ATS CLASSIC 5,5Jx13, gumy dunlop sp 2000-175/50-roztrhan ý nasračku ,podložky 2cm vpředu, 3cm vzadu
vejška auta v nejnižšim bodě(uchycení stabilizátoru)je 6cm-předek cca o 20cm sníženej oproti serii :-D
-EXTERIÉR-KAROSERIE
zamračená kapota
barva ferarri červená 300 rosso corsa(mobihel)
(pisu to sem abych to nezapomel:-)
maska vlastní výroby s tahokovem
bílé kryty blinkrů a a zadní dvojbarevný světla
zrcátka beskydsport
průduchy v kapotách podlepený černym tahokovem
stínítko na přednim skle takový pěkný stříbrnočerný :-)
podběhy lakovaný do černobílý šachovnice
ve dveřích trojuhelníčky z plastu
zadní boční vokna plast
baterka v kufru-exide excell 55A
-INTERIÉR
červená hlavice řadící páky
sportovní volant 32cm
tuning type-R šlapky
čalounění po celym autě vlastní výroba ze zátěžovýho koberce
interspar tuning koberečky :-D
Lamino skořepinové sedačky JOM
4bodové pásy JOM
zadní sedačky fuč
nákej ten odhlučnovací materiál taky fuč
ochranej polorám vlastní výroby
budík teploty oleje
-VPLÁNU:
doladit pár věcí na podvozku
celkově vodlehčit vo pár drobností kapoty lamino-uvidíme
přes zimu umejt nápravy a udělat svisláky který už sou vprdeli a celej spodek trošku zkrášlit..už je to zase celý vod bahna-nevim jak to všichni děláte že se vám to furt blejská jak zrovna nastříkaný :-D
-POSTUP PRACÍ
2.8.-9.8.2008 broušení plniče
3.8.-5.8.2008 vyvaření
4.8.2008 zamračení kapoty
11.8.2008 odvezení auta do lakovny
12.8.2008 vyrobení masky
13.8.2008 přivezení z lakovny
15.8.2008 nasazení chladiče
16.8.2008 nandání blinkrů,světel,masky,natř ení prostoru kolem motoru, a pokus nandat zadní sklo :-D
17.8.2008 zasklení
18.8.2008 nandání motoru a nárazníků
19.8.2008 poskládání interiéru
20.8.2008 natření kufru
21.8.2008 zapojení světel
23.8.2008 natírání podběhů,zapojení elektriky kolem motoru,nandání startéru a indučky
25.8.2008 zprovoznění,seřízení motoru
26.8.2008 nandal sem stěrače :-D a předělal vejfuk
28.8.2008 nalepil sem červený polepy do budíků
19.9.2008 nandal sem podložky pod kola ..dozadu 4cm na každou stranu ,dopředu 3cm na každou stranu
21.9.2008 stříknul sem palubku do barvy
25.11.2008 upravený airbox nastavený nerezovou trubkou a na konci sportovní filtr pod průduchama v kapotě
28.11.2008 nandal sem startér z felicie
15.12.2008 schoval sem rápo do garáže
25.12.2008 nandanej sportovní volant 32cm
20.1.2009 spálili sme spojku takže se na autě začíná zase dělat
21.1.2009 natřeli se přední tlumiče,stabilizátor,kryc í plech trubek a kus podlahy
22.1.2009 navařil sem výstuhu na levý přední spodní rameno :-) a bětuška natřela podlahu
23.1.2009 navařil sem výstuhu na pravý přední spodní rameno :-) a solidně sem si nablikal :-(
24.1.2009 dobarvičkovaná náprava a auto schozený zpátky na kola
25.1.2009 navařil sem rozpěru mezi tlumiče
26.1.2009 zvednul sem zadek auta a začal rozebírat
27.1.2009 urval sem pár šroubů voddělal hadice a lanovody
28.1.2009 celej den sem mlátil do čepu úhlovýho ramene a stejně nešel ven a bětuška natřela bubny,podložky a pružiny
29.1.2009 nasranej sem vindal nápravu i s mostem z auta a nakonec sem ten zasranej čep vyrazil 2kilovim kladivem ale ted nejde vyrazit čep zase na tom druhym rameni :-)
30.1.2009 vobrousil sem levý podélný a levý příčný rameno navařil sem výstuhy a natřel alkytonem
31.1.2009 vobrousil sem pravý podélný a pravý příčný rameno navařil sem výstuhy a natřel alkytonem
1.2.2009 sešrouboval sem polonápravy ksobě a nasadil příčku převodovky
2.2.2009 nandal sem levou půlku nápravy (ještě musim koupit voba čepy na úhlový ramena)
19.2.2009 zasilikonoval sem trojúhelníčky ve sklech protože tam foukalo
20.2.2009 nainstaloval sem krásný svítící vypínače na subáč a větrák
20.3.2009 nandání motoru z fábky
20-28.3.2009 elektrika MPI
29.3.2009 konečně dodělanej hallův snímač tam kde má bejt
31.3.2009 udělal sem vejfuk s lambda sondou a zapojil diagnostickou zásuvku---pořád to nejede :-(
1.4.-13.5.2009 tak sem tady zpátky s popisem bohužel jak auto pořád nejelo tak sem ani neměl chut sem něco psát a dokumentovat to---mpi se odkládá na neurčito zatim sem se rozhod to přestavět na karburátor abych nepřišel vo všechny srazy
20.5.2009 vyměněna kapota za seriovou a sundal sem podložky
21.5.2009 rapid prošel technickou a zase se to na něj všechno nazkládalo z5 :-)
28.5.2009 vystříkali se dutiny vyjetákem antirezinem a pak nákou spešl sračkou z práce :-)
22.6.2009 přetryskovanej karbec 210/120 160/145
20.7.2009 nasazený nový svody vod hriciny a new vejfuk
4-5.8.2009 stříkání a broušení novejch kol
17.8.2009 vyrobení podložek
18.8.2009 nasazený nový kola
19.8.2009 sníženej už tak dost sníženej předek takže ted to je asi vo 3 závity,uřezaný dorazy a bětuška natřela zadní podběhy do šachovnice a já natřel přední zatim jenom na bílo a vyměnil sem brzdový destičky který už byli vprdeli
20.8.2009 opravenej vejfuk doladěnej spodek most pomlácenej kladivem kvuli stabilizátoru,auto umytý :-) a vyměnil sem olej a filtr ted to je zase krása jenom vitáhnout měrku .-)
23.8.2009 nandanej 21mm stabilizátor ze speedpra
24.8.2009 udělanej novej trubko vejfuk..už na tlumič seru
31.8.2009 vyrobili jsme servisní kufřík poslední záchrany a je vněm skoro všechno i lžíce s vidličkou :-D
19.10.2009 udělal sem plastový vokýnka ve dveřích vyhodil vodhlučnění kolem motoru a natřel to tam a začal sem za zadníma sedačkama taky vodstranovat vodhlučnění-odtučnovací kůra začína-pak napíšu kolik kilo sem celkově ušetřil až bude vše hotový
20.-31.10.2009 odlehčování,natírání kolem motoru
3.11.2009 nakoupeny skořepiny a pásy
4.11.2009 koupeny trubky na rám
5.-29.11.2009 výroba rámu
30.11.2009 nasazení sedaček a pásů
1.12.2009 nasazenej chladič voleje
9.1.2010 navařená nová, pevnější rozpěra mezi tlumiče a kastlik na baterku do kufru
20.2.2010 koupili sme koberec a začalounili kolem rámu
28.2.2010 spasovaný čelo s nárazníkem po kolizí se srnkou :-)
10.3.2010 pošteloval sem motor
28.3.2010 bětuška vystříhala tabulky na startovní čísla
29.3.2010 udělal sem nový dorazy
1.4.2010 nalepili sme tabulky
6.4.2010 snížil a zaklonil sem sedačky
1.5.-31.5.2010 příprava na nový kola-podběhy,pružiny,dora zy,kola-oprava
1.6.2010 budík teploty oleje
celej červen vyvařování a broušení plastizolu
3.7.2010 zkulturnění kufru
-VIDEA
kdysi dávno
-ALBUM NA RAJČETI
zidlik.rajce.idnes.cz/rap idek
zidlik rapid - komentáře:
21:18:31
01.04.2010
01.04.2010
Schejby
-> zidlik: Co je v podhradí to jsou ty vrchy?
21:08:23
01.04.2010
01.04.2010
zidlik
jinak 1. a 2.května bych chtěl jet podhradí tak se uvidí jak budou prachy,přece jenom je to docela dálka
21:02:23
01.04.2010
01.04.2010
zidlik
-> Schejby: ok tak snad zejtra to už bude finální verze
20:57:27
01.04.2010
01.04.2010
Schejby
-> zidlik: No když to nastříkáš tak to nebude lepit teda ne tolik,ale nestříkej to moc páč to pak blbě schne.A někdy i několik dní,já radši volím odmaštění a pak pouze vodu.
20:46:45
01.04.2010
01.04.2010
zidlik
-> deathcat: těžko říct na jednu stranu se mě to líbi ale na druhou ne
20:46:19
01.04.2010
01.04.2010
zidlik
-> Kapřík: -> havlik: takže když to nastříkám a pak budu lepit tak se mě to hned nepřilepí?ted sem to lepil s bětkou a měli sme co dělat..a zejtra tady nebude tak jestli to zvládnu předělat sám?
19:52:38
01.04.2010
01.04.2010
deathcat
-> zidlik: Člověče ty tabulky byla trefa do černého. S nima se mi to auto začalo líbit. Nebo prostě jen vydařená fotka, ale je to moc pěkný.
Připomnělo mi to kamarádovu bývalou krasavici img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/1988_2006-03-15_ 21-31-36_39.jpg
Připomnělo mi to kamarádovu bývalou krasavici img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/1988_2006-03-15_ 21-31-36_39.jpg
19:28:19
01.04.2010
01.04.2010
zidlik
-> krtik: dík jak hasiči ještě se nechaj udělat samolepky se jménama na vokna
19:27:37
01.04.2010
01.04.2010
zidlik
-> havlik: ok tak dík..zejtra předělám tu kapotu...a já si řikám kurva proč to de tak napíču
19:26:29
01.04.2010
01.04.2010
zidlik
-> Schejby: no na dveřích to je pěkný bez bublin akorát ta kapota...tak ted už vim jak na to
19:19:08
01.04.2010
01.04.2010
Schejby
-> zidlik: Ty si to lepil na sucho to si dobrej blázen
19:15:00
01.04.2010
01.04.2010
krtik
-> zidlik: týjo, vypadá to fešně
19:10:15
01.04.2010
01.04.2010
havlik
-> zidlik: prostě nastříkaš na auto rozprašovačem vodu s jarem na to prskneš samolepku a vyženeš z toho nějakou stěrkou bubliny
19:07:34
01.04.2010
01.04.2010
zidlik
-> Kapřík: no na dveřích to de ale ta přední kapota je nahovno..udělali se tam vrásky přitom lepení a bubliny taky..jako na mokrý myslíš přitisknout??
18:38:51
01.04.2010
01.04.2010
Kapřík
-> zidlik: co se nepodařilo? bubliny nebo co? Je potřeba voda s jarem, polít to, pak na to dát nálepku a vytlačovat bubliny, vzduch a i tu vodu... takhle to nalepíš pěkně
18:30:41
01.04.2010
01.04.2010
zidlik
tak sme se to pokusili nalepit a dopadlo to strašně takže si dáme někdy druhej pokus
19:49:24
30.03.2010
30.03.2010
zidlik
-> tunerlada: jinak jako chtěl bych to ještě níž..ale na jiný kola nejsou prachy,leda tak náký převařáky na nízkejch gumách bych si nechal líbit a nebo gumy 195/45r15 na tyhle kola
22:07:43
29.03.2010
29.03.2010
zidlik
-> tunerlada: ne jenom sem udělal nový patrony a budou se převařovat dorazy,,,těžko říct jaký číslo
21:05:27
29.03.2010
29.03.2010
tunerlada
-> zidlik: jaký budeš mít číslo ? to pořád ještě snižuješ?
19:38:24
29.03.2010
29.03.2010
zidlik
-> Šulda: čau-vod kámoše za 4 tisíce i s gumama ale byli v hroznym stavu ale co sem je střík plničem,vobrousil nastříkal barvou a lakem tak už se to dá