skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Druh vozidla:Osobní automobil
Tovární značka:Škoda Rapid 136
Výrobce: AZNP, závod Kvasiny
Typ: 742.136
Karoserie: Samonosná - kupé
Vyrobeno: 28.03/1989
Barva: 2315
Z historie majitelů:
První registrace vozidla: 3.4.1989 v Praze
Druhý majitel:19.5.2005 v Novém Městě pod Smrkem
Třetí majitel: iDawe - Roudnice u Hradce Králové
čtvrtý majitel:od 3.11.2007 do 15.09.2008 maca - Úhonice
pátý majitel moje maličkost
Z historie vozu:
03/2005
nová akumulační baterie
05/2005
výměna blatníků, brzdové kapaliny, oleje, oprava rohů předního okna, barva
06/2005
nástřik spodku
10/2005
výměna ložiska předního kola
02/2006
výměna spojkového válce
05/2006
výměna pístů, pístních kroužků, oleje, chladící kapaliny
06/2006
výměna zadních pružin a tlumičů
07/2006
výměna výfuku
02/2008
výměna zadního M-kového čela za Rapiďácké
09/2008
Výměna zadních světel za světla PAL - Made in Czech Republic
09/2008
stříknutí podvozku a dutin antikorozním nátěrem
05/2009
uděláno STK e EMK
09/2011
vyměněny rozvody, seřízeny ventily, výměna oleje
05/2011
výměna spojky a brzdového obložení + nová TK a emise
KOUPÍM:
Kryty zadních světel, případně celá světla, PAL Made in Czechoslovakia
Šťítky Karoserie kvasiny na B sloupek
Přední kapotu a čelo ideálně v odstínu 2315 Hnědá kamenná
SHÁNÍM:
lakýrníka
PRODÁM:
skoda-virt.cz/cz/.../3523 -pyroman-136gl
NAVŠTÍVENÉ SRAZY
DOKSY - podzim 2008
DOKSY - 22.5.2009-23.5.2009
I. MORAVSKOSLEZSKÝ SRAZ - 30.5.2009-31.5.2009
SRAZ TECHWEBU SEMÍN - 01.08.2009
9. MEZINÁRODNÍ ŠKODA SRAZ - PÉCS 20.08.2009 - 23.08.2009
skoda-virt.cz/cz/.../1048 09-9-mezinarodni-skoda-sra z-pecs-2009?poffset=11...
DOKSY - 14.5.2011
pyroman/hnědák - komentáře:
-> M@rtin: těhle bankovek by muselo být minimálně 40
-> pyroman: tak ještě jednu stejnou bankovku nebo jak?

-> M@rtin: ne... myslím to tak, že by si měl ještě přihodit...a to dost
-> pyroman: Myslíš jako že těch čísel je tam moc, tak dobře, tak to pak beru
-> M@rtin: tak to ti někam ještě pár číslic uteklo
-> pyroman: Nene, celýho Rapida
-> M@rtin: tak to bych ti dal možná tak víčko nádrže a gumový koberce 

-> pyroman: No jasný ...... tak když bez peněz to nejde ...... kdyby prodej, tak já ti nabízím 500,- Kč
-> M@rtin: už reješ o prodeji i tady





-> pyroman: No tak to je hlavní problém, bez nich to můžeš prodat a nebo rozřezat
-> M@rtin: tak na to nalisování bych možná i věděl, ale šikovnýho lakýru, kterej je i klempířem moc neznám... ale první budu muset sehnat peníze
-> pyroman: No to však o někom víš ne?
-> M@rtin: je na tom stejně jako když si ho viděl poprvé, ale je tam jiný výfuk...ale budu muset sehnat nějakýho šikovnýho autolakýrníka a autoklempíře v jednom a nechat opravit ty řidičovy dveře a pak pár drobností laku a potom ještě sehnat někoho na zalisování nových šteftů do výfukovýho potrubí
-> pyroman: No právě, viděl jsem ho jen jednou, tak nevím jak je na tom teďka, dáváš pozor aby jsi ho na jaře nezametl na lopatku?
-> M@rtin: to si piš že vyjede... ještě sem se v něm totiž nevrtal, krom ošetření spodku, dutin a výměně výfuku se seřízením ventilový vůle 

-> pyroman: To ještě někdy někam vyjede???
-> maca: krom ošetření dutin a spodku, seštělování ventilů a výměně zadních světel a blinkrů jsem nic neudělal...jo ještě je novej vejfuk
-> pyroman:
nějaká změna???či jsi ještě nic na rapídku nedělal?
nějaká změna???či jsi ještě nic na rapídku nedělal?

-> Petislav: díky pane.... stav je dán dobrým staráním se od předchozích majitelů..sice má pár mušek, ale u auta kterému táhne na 20 let nic neobvyklého
Brutal nejtvrdšího kalibru toto auto. Moc krásné,toho bych chtěl jednou docílit-dávám do oblíbených.